Volledig programma FC Twente: geen enkel thuisduel op maandagavond

( 37 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Volledig programma FC Twente: geen enkel thuisduel op maandagavond

De KNVB presenteerde vandaag het conceptprogramma van de Eerste Divisie. Zoals het er nu naar uitziet speelt FC Twente geen enkele thuiswedstrijd op maandagavond.

Van de negentien thuiswedstrijden speelt FC Twente er vijftien op vrijdagavond om 20.00 uur. Tweemaal wordt er zondagmiddag gespeeld. Ook is er één thuiswedstrijd op zaterdagavond om 18.30 uur. Eenmaal is De Grolsch Veste op maandag wel decor van een thuisduel van FC Twente, maar die wedstrijd is op Tweede Paasdag om 14.30 uur en dus niet op maandagavond.

Ook de meeste uitwedstrijden van FC Twente worden gespeeld op vrijdagavond. Go Ahead Eagles en MVV lijken als risicoduels te worden aangemerkt, want zowel thuis als uit vinden die wedstrijden plaats op zondag. FC Twente moet op maandagavond op bezoek bij Jong FC Utrecht, Jong AZ, Jong PSV en RKC Waalwijk.

Programma FC Twente
1. Vrijdag 17 augustus (20.00 uur): FC Twente - Sparta Rotterdam
2. Vrijdag 24 augustus (20.00 uur): Helmond Sport - FC Twente
3. Vrijdag 31 augustus (20.00 uur): FC Twente - Roda JC
4. Zaterdag 8 september (18.30 uur): FC Twente - TOP Oss
5. Vrijdag 14 september (20.00 uur): FC Dordrecht - FC Twente
6. Vrijdag 21 september (20.00 uur): Telstar - FC Twente
7. Vrijdag 28 september (20.00 uur): FC Twente - Jong PSV
8. Vrijdag 5 oktober (20.00 uur): FC Eindhoven - FC Twente
9. Zondag 14 oktober (16.45 uur): FC Twente - MVV
10. Maandag 22 oktober (20.00 uur): Jong FC Utrecht - FC Twente
11. Vrijdag 26 oktober (20.00 uur): FC Twente - Almere City FC
12. Vrijdag 2 november (20.00 uur): FC Twente - RKC Waalwijk
13. Vrijdag 9 november (20.00 uur): FC Den Bosch - FC Twente
14. Zondag 18 november (14.30 uur): FC Twente - Go Ahead Eagles
15. Maandag 26 november (20.00 uur): Jong AZ - FC Twente
16. Vrijdag 30 november (20.00 uur): FC Twente - Jong Ajax
17. Vrijdag 7 december (20.00 uur): FC Volendam - FC Twente
18. Vrijdag 14 december (20.00 uur): SC Cambuur - FC Twente
19. Vrijdag 21 december (20.00 uur): FC Twente - NEC
20. Zondag 13 januari (14.30 uur): MVV - FC Twente
21. Vrijdag 18 januari (20.00 uur): FC Twente - Jong FC Utrecht
22. Vrijdag 25 januari (20.00 uur): Almere City FC - FC Twente
23. Vrijdag 1 februari (20.00 uur): FC Twente - Helmond Sport
24. Vrijdag 8 februari (20.00 uur): Sparta Rotterdam - FC Twente
25. Maandag 18 februari (20.00 uur): Jong PSV - FC Twente
26. Vrijdag 22 februari (20.00 uur): FC Twente - FC Eindhoven
27. Vrijdag 1 maart (20.00 uur): Roda JC - FC Twente
28. Vrijdag 8 maart (20.00 uur): TOP Oss - FC Twente
29. Vrijdag 15 maart (20.00 uur): FC Twente - FC Volendam
30. Zondag 24 maart (14.30 uur): Go Ahead Eagles - FC Twente
31. Vrijdag 29 maart (20.00 uur): FC Twente - FC Den Bosch
32. Maandag 1 april (20.00 uur): RKC Waalwijk - FC Twente
33. Vrijdag 5 april (20.00 uur): FC Twente - FC Dordrecht
34. Vrijdag 12 april (20.00 uur): FC Twente - Telstar
35. Vrijdag 19 april (20.00 uur): Jong Ajax - FC Twente
36. Maandag 22 april (14.30 uur): FC Twente - Jong AZ
37. Vrijdag 26 april (20.00 uur): NEC - FC Twente
38. Vrijdag 3 mei (20.00 uur): FC Twente - SC Cambuur

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 00:47
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:58
      Beste TC denk jij nou werkelijk dat de gemeente Twente laat vallen ? Daar geloof ik geen barst van .
    De gemeente laat de club niet vallen, maar de verdeeldheid in de gemeenteraad is enorm v.w.b. de 'hulp' die FC Twente al heeft gekregen. Dit weet ik via Gerrit Dijkhuizen....die inmiddels opgestapt is. De gemeente zal FC Twente niet laten vallen, maar er zal hoe dan ook een betaling gedaan moeten gaan worden.


    FC Twente lijkt momenteel nog steeds op een bodemloze put, en het is nog maar afwachten, en vooral hopen dat FC Twente na dit seizoen is gepromoveerd....
  • 12 Jun 2018 om 17:02
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:58
      Beste TC denk jij nou werkelijk dat de gemeente Twente laat vallen ? Daar geloof ik geen barst van .
    Ik ook niet Twente zet de gemeente het mes op de keel. Of lappen of kaput und keinne euries.
  • 12 Jun 2018 om 15:45
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:58
      Beste TC denk jij nou werkelijk dat de gemeente Twente laat vallen ? Daar geloof ik geen barst van .
    Nee natuurlijk doet de gemeente dat niet, dan krijgen ze helemaal niets meer terug !
  • 12 Jun 2018 om 14:58
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:39
      Wat is er betweterig aan mijn post, stelling c.q. vraag dan Henk? Denk jij dat FC Twente kan blijven bestaan als het na dit seizoen niet gepromoveerd is? Is het al zeker dat de gemeente instemt met uitstel van betaling van 1 jaar?


      Ik ben bezorgd, en dat is niet voor niets......
    Beste TC denk jij nou werkelijk dat de gemeente Twente laat vallen ? Daar geloof ik geen barst van .
  • 12 Jun 2018 om 12:49
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:11
      Maandag 22 april is toch echt thuis.....
    Lezen is ook een vak!
  • 12 Jun 2018 om 12:47
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:11
      Maandag 22 april is toch echt thuis.....
    Ja, alleen niet in de avond de wedstrijd is in de middag. Het artikel geeft aan geen thuiswedstrijd op maandagavond, dat is het geval.
  • 12 Jun 2018 om 12:11
    Maandag 22 april is toch echt thuis.....
  • 12 Jun 2018 om 12:11
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:07
      Gast echter behoorlijk off topic van de wedstrijden op maandagavond. Verpest het topic dan nou niet (weer).
    Pak de veroorzakers aan Boes..... Te weten Berrie18, Jan53 en de voorzitter van de JvH fanclub Henkie.

    Ik blijf vanaf nu on: Vrijdag of maandagavond. Het maakt geen bips uit. Elke wedstrijd moet gewonnen worden in de Veste....vol of niet.....
  • 12 Jun 2018 om 12:07
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:39
      Wat is er betweterig aan mijn post, stelling c.q. vraag dan Henk? Denk jij dat FC Twente kan blijven bestaan als het na dit seizoen niet gepromoveerd is? Is het al zeker dat de gemeente instemt met uitstel van betaling van 1 jaar?


      Ik ben bezorgd, en dat is niet voor niets......
    Gast echter behoorlijk off topic van de wedstrijden op maandagavond. Verpest het topic dan nou niet (weer).
  • 12 Jun 2018 om 11:45
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      De titel is wel juist. Er staat maandagavond en 14.30 uur is 's middags.
    Haha scherp. Dan klopt het inderdaad wel :-)
  • 12 Jun 2018 om 11:39
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:33
      Jij krijgt het ook met iedereen aan de stok he? tijd om die paar gram hersens eens een keer te laten werken/nadenken, Jij verziekt hier de hele boel de laatste tijd betweter TC!
    Wat is er betweterig aan mijn post, stelling c.q. vraag dan Henk? Denk jij dat FC Twente kan blijven bestaan als het na dit seizoen niet gepromoveerd is? Is het al zeker dat de gemeente instemt met uitstel van betaling van 1 jaar?


    Ik ben bezorgd, en dat is niet voor niets......
  • 12 Jun 2018 om 11:37
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:33
      Jij krijgt het ook met iedereen aan de stok he? tijd om die paar gram hersens eens een keer te laten werken/nadenken, Jij verziekt hier de hele boel de laatste tijd betweter TC!
    hou het gezellig jongens !
  • 12 Jun 2018 om 11:33
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:27
      Wat ben je aan het doen Jan53....bijnaampjes aan het verzinnen? Heeft Berrie jouw hulp ingeroepen of voel jij jezelf geroepen om hem bij te staan? Als dat zo is, geef dan ook even antwoord voor hem op mijn vraag:


      Jij bent van het (blijven) pamperen van spelers terwijl het voortbestaan van de club serieus op het spel staat?
    Jij krijgt het ook met iedereen aan de stok he? tijd om die paar gram hersens eens een keer te laten werken/nadenken, Jij verziekt hier de hele boel de laatste tijd betweter TC!
  • 12 Jun 2018 om 11:27
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:23
      Iwab?
    Wat ben je aan het doen Jan53....bijnaampjes aan het verzinnen? Heeft Berrie jouw hulp ingeroepen of voel jij jezelf geroepen om hem bij te staan? Als dat zo is, geef dan ook even antwoord voor hem op mijn vraag:


    Jij bent van het (blijven) pamperen van spelers terwijl het voortbestaan van de club serieus op het spel staat?
  • 12 Jun 2018 om 11:24
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    zag het op twenteinsite/facebook, dus dacht is zeker interessant ! kan bijna 2 mil voor twente zijn
  • 12 Jun 2018 om 11:24
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    Jawel, oud spelers zijn zeker interessante berichten.
  • 12 Jun 2018 om 11:23
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:13
      Ja meneer ik weet alles beter
    Iwab?
  • 12 Jun 2018 om 11:23
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    Oei oei Bjorn,laat je niet kennen, jullie doen het prima, dat mag ook wel eens geschreven zijn, alleen het damesvoetbal hoort hier mijn inziens niet thuis, maar jullie kiezen daarvoor,en dat moeten we ook respecteren!
  • 12 Jun 2018 om 11:21
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:13
      Ja meneer ik weet alles beter
    Wat weet ik beter Berrie? Jij bent van het (blijven) pamperen van spelers terwijl het voortbestaan van de club serieus op het spel staat?


    Leg eens uit alsjeblieft.....
  • 12 Jun 2018 om 11:20
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:57
      Mooi dat er geen thuiswedstrijden op maandagavond zijn! Hopelijk Lekker het weekend beginnen met een avondje Veste! Hopelijk geeft het de kaartverkoop ook nog een boost.
    Precies, laat dit maar mensen aantrekken!
  • 12 Jun 2018 om 11:19
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    Ik weet nergens iets van, ben wel benieuwd
  • 12 Jun 2018 om 11:17
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    Doe maar wel. Meerdere media reppen erover. Duurt nog even voor het op de Nederlandse sites bekend zal zijn.
  • 12 Jun 2018 om 11:17
    1e thuiswedstrijd tegen Sparta en dat mooi in de vakantieperiode. Wat zijn ze toch weer lekker bezig :-(
  • 12 Jun 2018 om 11:13
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:03
      Dat hoort een eis te zijn Jan....helemaal op dit niveau! 6 punten....niets minder!
    Ja meneer ik weet alles beter
  • 12 Jun 2018 om 11:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:05
      Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
    Ga je gang, niks aantrekken van die azijnzeikers
  • 12 Jun 2018 om 11:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:53
      volgende topic wordt: mega bod op promes !
    Zullen we er een bericht van maken of niet interessant genoeg?
  • 12 Jun 2018 om 11:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:49
      Titel is ook onjuist. We hebben één thuiswedstrijd op de maandag.Maandag 22 april (14.30 uur): FC Twente - Jong AZ (2e paasdag).
    De titel is wel juist. Er staat maandagavond en 14.30 uur is 's middags.
  • 12 Jun 2018 om 11:03
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:00
      Precies Henk. Daar moeten we vanuit gaan. Als je zes punten pakt is dat heel goed.
    Dat hoort een eis te zijn Jan....helemaal op dit niveau! 6 punten....niets minder!
  • 12 Jun 2018 om 11:00
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:49
      Goed voor het zelfvertrouwen als je ze wint !
    Precies Henk. Daar moeten we vanuit gaan. Als je zes punten pakt is dat heel goed.
  • 12 Jun 2018 om 10:57
    Mooi dat er geen thuiswedstrijden op maandagavond zijn! Hopelijk Lekker het weekend beginnen met een avondje Veste! Hopelijk geeft het de kaartverkoop ook nog een boost.
  • 12 Jun 2018 om 10:53
    volgende topic wordt: mega bod op promes !
  • 12 Jun 2018 om 10:50
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:49
      Titel is ook onjuist. We hebben één thuiswedstrijd op de maandag.Maandag 22 april (14.30 uur): FC Twente - Jong AZ (2e paasdag).
    goed gezien!, maar 2e paasdag is een zondag zeggen ze vaak
  • 12 Jun 2018 om 10:49
    Titel is ook onjuist. We hebben één thuiswedstrijd op de maandag.Maandag 22 april (14.30 uur): FC Twente - Jong AZ (2e paasdag).
  • 12 Jun 2018 om 10:49
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:39
      4 uitwedstrijden op een maandagavond is wel erg veel. Een fucking Almere city hoeft maar 1 keer op de maandagavond buiten de 2 maandagen die iedereen heeft
    maakt niet zoveel uit, we moeten vanaf nu gewoon iedere wedstrijd winnen
  • 12 Jun 2018 om 10:49
    • Quote van 12 Jun 2018 om 10:48
      Direct Sparta en Roda... Lekker voor het zelfvertrouwen als je die verliest. Gelukkig wel allebei thuis.
    Goed voor het zelfvertrouwen als je ze wint !
  • 12 Jun 2018 om 10:48
    Direct Sparta en Roda... Lekker voor het zelfvertrouwen als je die verliest. Gelukkig wel allebei thuis.
  • 12 Jun 2018 om 10:39
    4 uitwedstrijden op een maandagavond is wel erg veel. Een fucking Almere city hoeft maar 1 keer op de maandagavond buiten de 2 maandagen die iedereen heeft
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›