FC Twente en beloften terug naar Trainingscentrum in Hengelo

( 7 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente en beloften terug naar Trainingscentrum in Hengelo

De eerste selectie van FC Twente keert vanaf komend seizoen terug bij het Trainingscentrum in Hengelo, dat meldt TC Tubantia.

De ploeg van trainer Marino Pusic trainde afgelopen seizoen op de oude velden van ATC'65, omdat er een ziekte in het gras op het trainingscomplex zat. De velden op het trainingscentrum zijn onlangs uitgevlakt en opnieuw ingezaaid. Eind juni moeten ze weer bespeelbaar zijn.

Ook Jong FC Twente keert komend seizoen terug op het Trainingscentrum. De beloften speelden afgelopen seizoen hun thuiswedstrijden bij HVV Hengelo. Jong FC Twente is komend seizoen weer actief in de beloftencompetitie en speelt dan voornamelijk op maandagavond.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 19:44
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:00
      Ja, dat wel, maar ik denk niet dat dat binnen zo een korte tijd lukt.
    Opleiden duurt een.paar jaar, Te beginnen met de twaalfjarigen, dus reken maar uit. ????
  • 12 Jun 2018 om 19:11
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:10
      Nee dat ben ik met je eens, voordat het zijn vruchten af begint te werpen zijn we wel wat jaartjes verder. Maar goed het is een potentiële bron van inkomsten die je als club nodig bent om te overleven en om tzt weer mee te doen in de subtop
    Ja inderdaad.
  • 12 Jun 2018 om 19:10
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:00
      Ja, dat wel, maar ik denk niet dat dat binnen zo een korte tijd lukt.
    Nee dat ben ik met je eens, voordat het zijn vruchten af begint te werpen zijn we wel wat jaartjes verder. Maar goed het is een potentiële bron van inkomsten die je als club nodig bent om te overleven en om tzt weer mee te doen in de subtop
  • 12 Jun 2018 om 18:00
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:29
      Wat is daar risicovol aan ? Je moet toch een doel voor ogen hebben en het verleden heeft aangetoond dat dat best mogelijk is toch ?
    Ja, dat wel, maar ik denk niet dat dat binnen zo een korte tijd lukt.
  • 12 Jun 2018 om 17:51
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:20
      off-topic: Kammetje zegt wel iets heel risicovols, hij wil weer met FC Twente een van de beste jeugdopleidingen van Nederland krijgen. ben benieuwd.
    Dat waren we altijd in het verleden en het streven moet zijn dat weer te worden.
  • 12 Jun 2018 om 17:29
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:20
      off-topic: Kammetje zegt wel iets heel risicovols, hij wil weer met FC Twente een van de beste jeugdopleidingen van Nederland krijgen. ben benieuwd.
    Wat is daar risicovol aan ? Je moet toch een doel voor ogen hebben en het verleden heeft aangetoond dat dat best mogelijk is toch ?
  • 12 Jun 2018 om 17:20
    off-topic: Kammetje zegt wel iets heel risicovols, hij wil weer met FC Twente een van de beste jeugdopleidingen van Nederland krijgen. ben benieuwd.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›