Homepage » Hoofdnieuws » Talentvolle verdediger (19) verkiest Heracles Almelo boven FC Twente

Talentvolle verdediger (19) verkiest Heracles Almelo boven FC Twente

( 53 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Talentvolle verdediger (19) verkiest Heracles Almelo boven FC Twente

Jelle van Benthem vertrekt per direct naar Heracles Almelo, zo weet de Tubantia te melden. De 19-jarige verdediger had ook een aanbieding van FC Twente op zak, maar kiest voor een toekomst bij de Eredivisie-club.

Van Benthem, die zowel in de oefenwedstrijd tegen GFC als VC Fleringen in actie kwam, zou aanvankelijk met de club uit Enschede meegaan op trainingskamp naar De Lutte. Trainer Marino Pusic heeft daardoor een uitgedunde selectie tot zijn beschikking.

De oefenmeester hoopt dat er snel versterkingen zullen komen, maar de Tukkers zijn vooralsnog afhankelijk van investeerders en de gemeente Enschede. De verwachting is echter wel dat er deze week duidelijkheid komt omtrent de financiële situatie. 

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2018 om 22:36
    • Quote van 10 Jul 2018 om 22:34
      Donderstraal toch op hier met je eeuwige betweterij en gezanik, mislijkmakende kwallebak dat je bent !!!!
    Ik kan tenminste trots op mezelf zijn. Dat gevoel zul jij nooit ervaren als echte feiten ontkenner.
  • 10 Jul 2018 om 22:34
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:16
      Armoede troef in E'de in dit geval.
    Donderstraal toch op hier met je eeuwige betweterij en gezanik, mislijkmakende kwallebak dat je bent !!!!
  • 10 Jul 2018 om 22:32
    • Quote van 10 Jul 2018 om 22:17
      Flikker lekker op man, ga op het Heracles forum man Pauper dat je bent. Bah bah het gast allemaal zo goed daar pleur op ga daar over positieve cijfertjes lullen.
    Gelukkig kan ik dat heel goed zelf bepalen.
  • 10 Jul 2018 om 22:17
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:19
      Dat doe ik ook regelmatig net als vele anderen. Volgens mij is er een groep van ruim 300 seizoenkaarthouders die naar beiden gaan.
    Flikker lekker op man, ga op het Heracles forum man Pauper dat je bent. Bah bah het gast allemaal zo goed daar pleur op ga daar over positieve cijfertjes lullen.
  • 10 Jul 2018 om 20:19
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:43
      Dan ga je toch lekker daarheen Carl.
    Dat doe ik ook regelmatig net als vele anderen. Volgens mij is er een groep van ruim 300 seizoenkaarthouders die naar beiden gaan.
  • 10 Jul 2018 om 19:22
    "Alleen redbull kan ons nog redden"
  • 10 Jul 2018 om 18:59
    Ikzeg. Zo houden wij niet veel over. Maar degene die blijven of komen, die willen tenminste voor ons fctwente uit komen. Dat is zeer belangrijk.
  • 10 Jul 2018 om 18:24
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:42
      Tijd om die samenwerking eens stop te zetten. Er valt een hoop te verbeteren aan de Twentse jeugdopleiding, maar als al je talenten ook nog eens voor niks naar de buur gaan heb je er dus gewoon geen flikker aan. Of je stopt natuurlijk helemaal met de jeugdopleiding en stopt die 2 miljoen meteen in je selectie.
    Op die transfer vd zoon van hoogma naar hoffenheim heeft Fct ook verdient. Maar was deze verdediger overbodig? We hebben schmid ook nog en Ted en kammetje hoge houd? Dus ja is het een groot verlies denk UT niet
  • 10 Jul 2018 om 17:44
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:42
      Tijd om die samenwerking eens stop te zetten. Er valt een hoop te verbeteren aan de Twentse jeugdopleiding, maar als al je talenten ook nog eens voor niks naar de buur gaan heb je er dus gewoon geen flikker aan. Of je stopt natuurlijk helemaal met de jeugdopleiding en stopt die 2 miljoen meteen in je selectie.
    Eens.
  • 10 Jul 2018 om 17:43
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:47
      Ben best wel jaloers op het bestuur daar. Doen tenminste normaal.
    Dan ga je toch lekker daarheen Carl.
  • 10 Jul 2018 om 16:25
    Opruiming bij de jeugd is ook begonnen ruimt lekker op zo als niemand meer bij ons Twente wil voetballen. Degene met nog enige clubliefde blijven gelukkig wel dat moeten we hebben.
  • 10 Jul 2018 om 14:47
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:25
      Klopt inderdaad, niet wanneer je naar die Pauperclub gaat.
      Opgeflikkerd met dat jong.
    Ben best wel jaloers op het bestuur daar. Doen tenminste normaal.
  • 10 Jul 2018 om 14:42
    Tijd om die samenwerking eens stop te zetten. Er valt een hoop te verbeteren aan de Twentse jeugdopleiding, maar als al je talenten ook nog eens voor niks naar de buur gaan heb je er dus gewoon geen flikker aan. Of je stopt natuurlijk helemaal met de jeugdopleiding en stopt die 2 miljoen meteen in je selectie.
  • 10 Jul 2018 om 14:40
    Schrijf je reactie
  • 10 Jul 2018 om 14:36
    Schrijf je reactie
  • 10 Jul 2018 om 14:28
    Schrijf je reactie
  • 10 Jul 2018 om 14:25
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:14
      Weer zo'n heerlijke kort door de bocht reactie. Blijkbaar is er geen enkel respect voor een speler die voor een stap hogerop kiest.
    Klopt inderdaad, niet wanneer je naar die Pauperclub gaat.
    Opgeflikkerd met dat jong.
  • 10 Jul 2018 om 14:16
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:47
      Armoede troef als iemand stelt: Ik voetbal liever in Almelo.
    Armoede troef in E'de in dit geval.
  • 10 Jul 2018 om 14:14
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:35
      Zo is dat , oprotten er mee klaar over uit.
    Weer zo'n heerlijke kort door de bocht reactie. Blijkbaar is er geen enkel respect voor een speler die voor een stap hogerop kiest.
  • 10 Jul 2018 om 14:14
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:41
      Hoeveel spelers krijgt Pusic mee naar de Lutte. Een stuk of 6 en de rest zal wel aangevuld worden door het dames team ga ik van uit.
    Kunnen ze mooi een partijtje korfballen en nadertijd lekker gezamenlijk douchen :-)
  • 10 Jul 2018 om 13:31
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:14
      Ted van leeuwen heeft zelf aangegeven dat ze op zoek zijn naar een club om een samenwerking mee aan te gaan. Sevilla zou wel een goede optie zijn. Hebben een erg goede jeugd en het is een goede club om een samenwerking mee aan te gaan.
    Oow bedankt, wist ik niet. Inderdaad goede jeugd.
  • 10 Jul 2018 om 13:14
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:10
      Echt waar?
    Ted van leeuwen heeft zelf aangegeven dat ze op zoek zijn naar een club om een samenwerking mee aan te gaan. Sevilla zou wel een goede optie zijn. Hebben een erg goede jeugd en het is een goede club om een samenwerking mee aan te gaan.
  • 10 Jul 2018 om 13:11
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:40
      Waar lees jij dat dan
    Zelfde artikel, staat dat ze de speler al huren.
  • 10 Jul 2018 om 13:10
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:20
      Twente is op zoek naar een club om mee samen te werken. Dat zal Sevilla kunnen zijn.
    Echt waar?
  • 10 Jul 2018 om 13:09
    Als het maar niet eenzelfde geval wordt als Justin Hoogma. Die ging ook van de FC Twente jeugd naar Heracles, ipv naar het eerste van FC Twente. Hij bleek een talentvolle verdediger te zijn, draaide een prima jaar in de eredivisie en vertrok naar het buitenland zonder een minuut gevoetbald te hebben in FC Twente 1. Daar heeft FC Twente achteraf gezien een flinke inschattingsfout gemaakt.
  • 10 Jul 2018 om 12:52
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:31
      Volgens mij bedoelde jij letterlijk dat je voor hem zit in het stadion of niet? Dat idee heeft Ynwa volgens mij niet. Daar ligt volgens mij het interpretatieverschil. Overigens, als hij een seizoenskaart heeft van Twente is het des te opmerkelijker dat ie naar Heracles gaat.
    Hij heeft een beter gevoel bij Heracles op dit moment. Beter voor zijn ontwikkeling. FCT is een grotere puinzooi dan iedereen denkt
  • 10 Jul 2018 om 12:41
    Hoeveel spelers krijgt Pusic mee naar de Lutte. Een stuk of 6 en de rest zal wel aangevuld worden door het dames team ga ik van uit.
  • 10 Jul 2018 om 12:40
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:58
      Off: op twentesport staat dat ze die aanvaller van sevilla al gehuurd hebben, is dat al rond dan? Ik dacht dat ze alleen interesse hebben.
    Waar lees jij dat dan
  • 10 Jul 2018 om 12:20
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:58
      Off: op twentesport staat dat ze die aanvaller van sevilla al gehuurd hebben, is dat al rond dan? Ik dacht dat ze alleen interesse hebben.
    Twente is op zoek naar een club om mee samen te werken. Dat zal Sevilla kunnen zijn.
  • 10 Jul 2018 om 12:13
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:56
      Kappen met de samenwerking met die achterlijke calimero's.
      Echt niet normaal, die lui betalen nauwelijks en hebben het grootste voordeel.
    Die samenwerking kan perfect, als er gebruikt van gemaakt wordt. Juist nu zou first pickings van aanstormend twents talent ideaal zijn....
  • 10 Jul 2018 om 11:58
    Off: op twentesport staat dat ze die aanvaller van sevilla al gehuurd hebben, is dat al rond dan? Ik dacht dat ze alleen interesse hebben.
  • 10 Jul 2018 om 11:31
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:26
      Nee hoor. Het is geen sarcasme. This een goeie vent.
    Volgens mij bedoelde jij letterlijk dat je voor hem zit in het stadion of niet? Dat idee heeft Ynwa volgens mij niet. Daar ligt volgens mij het interpretatieverschil. Overigens, als hij een seizoenskaart heeft van Twente is het des te opmerkelijker dat ie naar Heracles gaat.
  • 10 Jul 2018 om 11:29
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:56
      Kappen met de samenwerking met die achterlijke calimero's.
      Echt niet normaal, die lui betalen nauwelijks en hebben het grootste voordeel.
    Wanneer ze zo slecht betalen dan moeten er dus wel heel veel extra andere voordelen zijn om te kiezen voor Heracles? Dat kan niet alleen de eredivisie zijn!
  • 10 Jul 2018 om 11:26
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:31
      Hoop dat het sarcasme was hahaha
    Nee hoor. Het is geen sarcasme. This een goeie vent.
  • 10 Jul 2018 om 11:09
    • Quote van 10 Jul 2018 om 11:00
      , Twente zou toch met Heracles om tafel gaan voor de herverdeling van de financiering van de jeugdopleiding etc.?
    Dat is wel wat er gezegd is door oa heracles.
  • 10 Jul 2018 om 11:00
    , Twente zou toch met Heracles om tafel gaan voor de herverdeling van de financiering van de jeugdopleiding etc.?
  • 10 Jul 2018 om 10:56
    Kappen met de samenwerking met die achterlijke calimero's.
    Echt niet normaal, die lui betalen nauwelijks en hebben het grootste voordeel.
  • 10 Jul 2018 om 10:43
    Hoe gaat het nu eigenlijk met de kostenverdeling van de jeugdopleiding? Het kan toch niet zo zijn dat Twente bijna alle kosten draagt en de "talenten" naar Heracles gaan.
  • 10 Jul 2018 om 10:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:46
      Mensen die niet voor Twente willen spelen.....wegwezen,opstappen, raus!! Gemotiveerde jongens moeten we hebben die trots zijn om de ros op de borst te dragen gvd!
    Zo is dat , oprotten er mee klaar over uit.
  • 10 Jul 2018 om 10:31
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:45
      Jammer had hem graag in ons shirt zien ballen. Zat voor hem in het stadion.
    Hoop dat het sarcasme was hahaha
  • 10 Jul 2018 om 10:25
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:10
      Franck Ribéry heeft ook een krasje......
    Padoempatss
  • 10 Jul 2018 om 10:25
    Jammer, denk dat hij als talent bij FcT meer kans op speeltijd zou krijgen dan bij Heracles. En voor het geld??.... kan me niet voorstellen dat hij in Almelo zo veel meer gaat verdienen.
  • 10 Jul 2018 om 10:24
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:47
      Armoede troef als iemand stelt: Ik voetbal liever in Almelo.
    Eredivisie of de spek en bonen Divisie.....hmmm. Logische keuze van Jelle lijkt me. ;)
  • 10 Jul 2018 om 10:10
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:07
      Jammer als talenten weggaan nu maar wachten op wat kammetje en Tedje uit de hoge hoed toveren, zullen wel weer met een krasje zijn.
    Franck Ribéry heeft ook een krasje......
  • 10 Jul 2018 om 10:09
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:47
      Armoede troef als iemand stelt: Ik voetbal liever in Almelo.
    Mee eens!!
  • 10 Jul 2018 om 10:07
    Jammer als talenten weggaan nu maar wachten op wat kammetje en Tedje uit de hoge hoed toveren, zullen wel weer met een krasje zijn.
  • 10 Jul 2018 om 09:57
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:47
      Armoede troef als iemand stelt: Ik voetbal liever in Almelo.
    hij kon in Almelo meer verdienen. tja Brama zn salaris nu al last van
  • 10 Jul 2018 om 09:57
    Nu hij ook weggaat promoveren we dus helaas niet !
  • 10 Jul 2018 om 09:50
    was fijn om deel uit te maken mede twente fans, maar nu jelle vertrekt ga ik toch echt mijn seizoenskaart opzeggen. en naar de zwart witte buren, gekheid natuurlijk, weet niet hoe goed hij was maar lig er nog niet wakker van, tot hij mischienb ooit echt goed word
  • 10 Jul 2018 om 09:47
    Armoede troef als iemand stelt: Ik voetbal liever in Almelo.
  • 10 Jul 2018 om 09:47
    Oh jee, Hoe nu verder.
  • 10 Jul 2018 om 09:46
    Mensen die niet voor Twente willen spelen.....wegwezen,opstappen, raus!! Gemotiveerde jongens moeten we hebben die trots zijn om de ros op de borst te dragen gvd!
  • 10 Jul 2018 om 09:45
    Jammer had hem graag in ons shirt zien ballen. Zat voor hem in het stadion.