Oosterwijk blij: ''Het maakt niet uit tegen wat voor tegenstander''

( 14 reacties)
Oosterwijk blij: ''Het maakt niet uit tegen wat voor tegenstander''

Bij FC Twente stond afgelopen zondag de Open Dag op het programma en de spelers van de club uit Enschede hebben het uitstekend naar hun zin gehad. Joël Drommel en Jari Oosterwijk zagen dat er veel (jonge) fans aanwezig waren in en rondom de Grolsch Veste.

''Dit is natuurlijk heel leuk voor de supporters", vertelt de talentvolle sluitpost voor de camera van 1Twente. "Lekker weer, dus uitstekend dit. Ze zeggen ook allemaal goede dingen over mij, dus dat is leuk om te horen van de fans", erkent Drommel, die bijval krijgt van Jari Oosterwijk. 

''Sommigen maken een praatje, maar de meesten willen een handtekening of een selfie en snel door naar de volgende", lacht de aanvaller. "Vorig seizoen was niet zo leuk, maar moeten gewoon weer positief beginnen en er het beste van maken", aldus Oosterwijk, die tegen GFC en VC Fleringen trefzeker was. "Het is altijd lekker om te scoren, het maakt niet uit tegen wat voor tegenstander." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2018 om 15:41
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:11
      Denk die hond op de foto heeft meer hersens en fatsoen dan jou,ik hoop dat je eens positiever in het leven komt testaan, heb een tip voor jou, volg eens een goede opleiding dan weet je wat er tekoop is op deze mooie planeet,als je scheldwoorden lees en jou verder reacties op dit forum,dan is er bij jou met de opleiding en opvoeding veel mis gegaan,wil het hier bijlaten ,wens je veel beterschap toe
    En verder??? Pfff next
  • 10 Jul 2018 om 15:30
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:11
      Denk die hond op de foto heeft meer hersens en fatsoen dan jou,ik hoop dat je eens positiever in het leven komt testaan, heb een tip voor jou, volg eens een goede opleiding dan weet je wat er tekoop is op deze mooie planeet,als je scheldwoorden lees en jou verder reacties op dit forum,dan is er bij jou met de opleiding en opvoeding veel mis gegaan,wil het hier bijlaten ,wens je veel beterschap toe
    .............
  • 10 Jul 2018 om 15:23
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:11
      Denk die hond op de foto heeft meer hersens en fatsoen dan jou,ik hoop dat je eens positiever in het leven komt testaan, heb een tip voor jou, volg eens een goede opleiding dan weet je wat er tekoop is op deze mooie planeet,als je scheldwoorden lees en jou verder reacties op dit forum,dan is er bij jou met de opleiding en opvoeding veel mis gegaan,wil het hier bijlaten ,wens je veel beterschap toe
    Jij begint over een opleiding, volg er dan zelf ook eens één. Een gratis tip: Nederlands.
  • 10 Jul 2018 om 15:19
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:45
      Als Jari gelukkig wordt van doelpuntjes maken zou een goede eersteklasser niet wat voor hem zijn?
    Mist ook een strafschop toch ? Dat maakt tegen elke club wel iets uit.
  • 10 Jul 2018 om 15:11
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:10
      Bilmaatje gevonden maffie!!
    Denk die hond op de foto heeft meer hersens en fatsoen dan jou,ik hoop dat je eens positiever in het leven komt testaan, heb een tip voor jou, volg eens een goede opleiding dan weet je wat er tekoop is op deze mooie planeet,als je scheldwoorden lees en jou verder reacties op dit forum,dan is er bij jou met de opleiding en opvoeding veel mis gegaan,wil het hier bijlaten ,wens je veel beterschap toe
  • 10 Jul 2018 om 14:10
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:35
      100000++
    Bilmaatje gevonden maffie!!
  • 10 Jul 2018 om 14:00
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:20
      STOP AUB het afbranden van spelers,er zijn elke dag delzelfde rotte appels die hier moeten zeiken over iedereen en alles ,wat een verschrikkelijke domme negatieve mensen ,op een forum mag je een mening geven om personen in het operbaar afbranden is wel heel laag en respectloos
    Zeg jij ff tegen Jari dat hij niet geschikt is ( en kom nou niet met een kans geven, hij heeft ee meer gehad dan de gemiddelde nederlander).
  • 10 Jul 2018 om 13:51
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:20
      STOP AUB het afbranden van spelers,er zijn elke dag delzelfde rotte appels die hier moeten zeiken over iedereen en alles ,wat een verschrikkelijke domme negatieve mensen ,op een forum mag je een mening geven om personen in het operbaar afbranden is wel heel laag en respectloos
    Hoort, het orakel spreekt!
  • 10 Jul 2018 om 13:38
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:55
      Is 1 klasser niet te hoog gegrepen?:)
    Voor jou in ieder geval dit forum wel .Negatieveling.
  • 10 Jul 2018 om 13:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 13:20
      STOP AUB het afbranden van spelers,er zijn elke dag delzelfde rotte appels die hier moeten zeiken over iedereen en alles ,wat een verschrikkelijke domme negatieve mensen ,op een forum mag je een mening geven om personen in het operbaar afbranden is wel heel laag en respectloos
    100000++
  • 10 Jul 2018 om 13:20
    STOP AUB het afbranden van spelers,er zijn elke dag delzelfde rotte appels die hier moeten zeiken over iedereen en alles ,wat een verschrikkelijke domme negatieve mensen ,op een forum mag je een mening geven om personen in het operbaar afbranden is wel heel laag en respectloos
  • 10 Jul 2018 om 12:55
    • Quote van 10 Jul 2018 om 12:45
      Als Jari gelukkig wordt van doelpuntjes maken zou een goede eersteklasser niet wat voor hem zijn?
    Is 1 klasser niet te hoog gegrepen?:)
  • 10 Jul 2018 om 12:45
    Als Jari gelukkig wordt van doelpuntjes maken zou een goede eersteklasser niet wat voor hem zijn?
  • 10 Jul 2018 om 12:31
    Nou, nou géén verschil?
vrijdag 17 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›