FC Twente grijpt naast 21-jarige ex-Ajacied: ''Hij is een échte winnaar''

( 19 reacties)
FC Twente grijpt naast 21-jarige ex-Ajacied: ''Hij is een échte winnaar''

Terry Lartey Sanniez heeft een contract voor drie seizoenen getekend bij NEC, zo laat de club uit Nijmegen weten via de officiële kanalen. De 21-jarige verdediger, die vanwege een aflopend contract transfervrij kon vertrekken bij Ajax, werd ook in verband gebracht met FC Twente. 

“Ik heb, nadat mijn contract afliep bij Ajax, bewust de tijd genomen om alles heel goed op een rijtje te zetten, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken over de beste vervolgstap voor mijn carrière", vertelt Lartey Sanniez op de website van zijn nieuwe werkgever.

“N.E.C. legde direct na de competitie al contact en bleef ook steeds contact houden", vervolgt hij. "Ik heb zowel met de trainer als met de technisch directeur uitgebreid gesproken over mijn toekomst en de toekomst van de club en mijn ambities sluiten perfect aan bij die van N.E.C. Ik ben trots en blij hier te zijn en kijk er naar uit om de komende seizoenen alles te geven voor de club", besluit Lartey Sanniez.

Remco Oversier, technisch directeur van NEC, is blij met de kersverse aanwinst. “We zijn lange tijd bezig geweest met de komst van Terry, zijn komst was voor ons één van de prioriteiten van deze transferwindow", vertelt de bestuurder, die ook Tom Overtoom al wist te strikken.

"Terry is een échte winnaar die met zijn killermentaliteit en fysieke kracht perfect past bij wat wij hier bij N.E.C. willen zien. Daarnaast kan hij zowel op beide backposities als rechts centraal achterin uitstekend uit de voeten, waardoor we met zijn komst ook kunnen tactisch kunnen variëren in ons verdedigingsspel.”

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 01:19
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:41
      De kans op 5 spelers is wel reëel, Douglas, schenk (Hoop ik niet) Rienstra, v/ d eijden en Chrid David !
    Dat zou geweldig zijn! Deze spelers zijn allen directe versterkingen, ook Schenk! Ik zou Ondaan van Zwolle proberen te huren en jaar later transfervrij overnemen van PEC!
  • 10 Jul 2018 om 23:38
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:41
      De kans op 5 spelers is wel reëel, Douglas, schenk (Hoop ik niet) Rienstra, v/ d eijden en Chrid David !
    Ook nog wat goede buitenspelers als het kan.
  • 10 Jul 2018 om 18:47
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:25
      Lijkt me toch wel dat Twente al rond is met een aantal spelers en dat als er witte rook is deze meteen gepresenteerd worden. Wellicht zijn er al voorcontracten getekend??
    Klopt wat je zegt. Wachten is op witte rook vanuit de financien
  • 10 Jul 2018 om 18:41
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:29
      Het is maar goed ook dat FC Twente zo vaak 'misgrijpt', anders hadden we nu alweer 73 selectiespelers. Gelukkig zijn alleen Wout Brama, Matthew Smith, Tim Holscher en Ulrich Bapoh gehaald. Volgens de berichten op deze website heeft FC Twente de afgelopen 6 weken 'belangstelling' (gehad?) voor al deze spelers: Mike te Wierik, Enzio Boldewijn, Ben Rienstra, Douglas, Xandro Schenk, Andrija Novakovich, Chris David, Christian Maghoma, Rens van Eijden, Luc Castaignos, Ilias Bel Hassani, Erik Marxen, Terry Lartey Sanniez, Jurich Carolina, Silvester van de Water, Jules Reimerink en Sander Fischer.
    De kans op 5 spelers is wel reëel, Douglas, schenk (Hoop ik niet) Rienstra, v/ d eijden en Chrid David !
  • 10 Jul 2018 om 18:26
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:25
      Lijkt me toch wel dat Twente al rond is met een aantal spelers en dat als er witte rook is deze meteen gepresenteerd worden. Wellicht zijn er al voorcontracten getekend??
    Denk ik niet er blijven wel erg weinig kneuzen zo over die in de KK competitie willen voetballen
  • 10 Jul 2018 om 17:25
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:49
      er wordt wel erg veel mis gegrepen...
      Het is hopen dat er deze week nog wat goed nieuws op spelers vlak langs komt!
    Lijkt me toch wel dat Twente al rond is met een aantal spelers en dat als er witte rook is deze meteen gepresenteerd worden. Wellicht zijn er al voorcontracten getekend??
  • 10 Jul 2018 om 17:19
    We hoeven niets van Ajax, ik hoop dat we Nick Venema kunnen huren van Utrecht of Boymans halen is transfervrij
  • 10 Jul 2018 om 16:27
    'Werd in verband gebracht' wordt hier ook uit z'n verband gebracht. Hier heeft Twente weinig mee te maken. Op die manier zullen er wel erg veel teleurstellngen komen, wanneer dat bij elke speler gebeurt die naar Roda, Sparta of NEC gaat.
  • 10 Jul 2018 om 16:25
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:49
      Stop met teksten: Twente grijpt mis..... Dat weten we nu wel en voegt niets toe!
    Precies nu komt het over alsof Twente ook kanshebber was om spelers vast te leggen. In veel gevallen staat de speler niet eens op het lijstje laat staan dat er gesprekken zijn geweest. Op .net is er wel over deze speler gesproken, dat Twente interesse zou hebben. Vanuit Twente of bronnen is dit nooit bevestigd.
  • 10 Jul 2018 om 16:24
    Afgekeurd.... betere optie gevonden.
  • 10 Jul 2018 om 15:49
    Stop met teksten: Twente grijpt mis..... Dat weten we nu wel en voegt niets toe!
  • 10 Jul 2018 om 15:49
    er wordt wel erg veel mis gegrepen...
    Het is hopen dat er deze week nog wat goed nieuws op spelers vlak langs komt!
  • 10 Jul 2018 om 15:39
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:21
      Achter de schermen wel vermoed ik.Als de financiën rond zijn dan komt het wel.In de Media grijpt Twente naast elke speler zo te lezen.Laat ze dat mooi denken.
    Lijkt? Gaat ook gebeuren als het zo verder gaat kerel.
  • 10 Jul 2018 om 15:39
    • Quote van 10 Jul 2018 om 15:13
      Op den duur wordt iedere transfervrije speler aan Twente gelinkt Volgens mij wil de media de scouting enz bewust in een kwaad daglicht zetten !!
    Haha, wat een flauwekul. Dit gerucht kwam niet via de media, maar van het fctwente.net-forum zoals je via de link in het artikel had kunnen weten.
  • 10 Jul 2018 om 15:29
    Het is maar goed ook dat FC Twente zo vaak 'misgrijpt', anders hadden we nu alweer 73 selectiespelers. Gelukkig zijn alleen Wout Brama, Matthew Smith, Tim Holscher en Ulrich Bapoh gehaald. Volgens de berichten op deze website heeft FC Twente de afgelopen 6 weken 'belangstelling' (gehad?) voor al deze spelers: Mike te Wierik, Enzio Boldewijn, Ben Rienstra, Douglas, Xandro Schenk, Andrija Novakovich, Chris David, Christian Maghoma, Rens van Eijden, Luc Castaignos, Ilias Bel Hassani, Erik Marxen, Terry Lartey Sanniez, Jurich Carolina, Silvester van de Water, Jules Reimerink en Sander Fischer.
  • 10 Jul 2018 om 15:21
    • Quote van 10 Jul 2018 om 14:54
      Gebeurd genoeg op spelersfront alleen bij Twente niet helaas
    Achter de schermen wel vermoed ik.Als de financiën rond zijn dan komt het wel.In de Media grijpt Twente naast elke speler zo te lezen.Laat ze dat mooi denken.
  • 10 Jul 2018 om 15:13
    Op den duur wordt iedere transfervrije speler aan Twente gelinkt Volgens mij wil de media de scouting enz bewust in een kwaad daglicht zetten !!
  • 10 Jul 2018 om 14:54
    Via de geruchtenmolen (vorige artikel) naar een kop met daarin de tekst dat FC Twente mis grijpt. Wat een sensatie zoeken zeg.....