Keert Te Wierik terug bij FC Twente? ''Dat gerucht is totale onzin''

( 19 reacties)
Keert Te Wierik terug bij FC Twente? ''Dat gerucht is totale onzin''

Mike te Wierik werd door de website TwenteSport in verband gebracht met een terugkeer bij FC Twente, maar dat opmerkelijke gerucht kan waarschijnlijk naar het rijk der fabelen worden verwezen. 

Diverse mensen laten weten dat de Tukkers geen kans maken bij de verdediger van FC Groningen. ''Ik kan u wel vertellen dat Mike te Wierik naar FC Twente totale onzin is", laat Boerenmacht-redacteur Thijs Faber weten via Twitter.

Op het forum van FCTwente.net laat een member weten dat de club uit Enschede inderdaad een streep kan zetten door de naam van Mike te Wierik. "Om hem te citeren: Ik ga niet in de tweede divisie spelen man'". 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 11:30
    • Quote van 10 Jul 2018 om 22:50
      Ja hehe, natuurlijk is dit onzin. Erg jammer van een, normaal gesproken goed ingeliche website, TwenteSport dat zij een 'gerucht' van een supporter op zo'n Open Dag klakkeloos overnemen. Te Wierik heeft nog een 2-jarig contract. Onhaalbaar. Schenk, David en van Eijden aub voor de 15e vastleggen, dan kunnen we rustig verder kijken naar versterkingen in de voorhoede.
    Schenk mag rustig een deurtje verder gaan.
  • 10 Jul 2018 om 23:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:58
      Tegenpartij is goed op de hoogte van afluisterapparatuur .
    Nee dat was van Halst.
  • 10 Jul 2018 om 22:57
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:52
      Hij heeft onlangs zichzelf voor de tweede keer aangeboden bij Twente. Rutten zou met hem gesproken hebben.
    Weet je ook wat de uitkomst is van dat gesprek?
  • 10 Jul 2018 om 22:50
    Ja hehe, natuurlijk is dit onzin. Erg jammer van een, normaal gesproken goed ingeliche website, TwenteSport dat zij een 'gerucht' van een supporter op zo'n Open Dag klakkeloos overnemen. Te Wierik heeft nog een 2-jarig contract. Onhaalbaar. Schenk, David en van Eijden aub voor de 15e vastleggen, dan kunnen we rustig verder kijken naar versterkingen in de voorhoede.
  • 10 Jul 2018 om 21:29
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:58
      Tegenpartij is goed op de hoogte van afluisterapparatuur .
    Op het dak van die caravan baas van die clown en die acrobaat.
  • 10 Jul 2018 om 21:08
    Boeren macht redacteur. Het zijn en blijven varkens.
  • 10 Jul 2018 om 20:58
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:48
      Is dat echt zo? Zoja, hoe weet je dat?
    Tegenpartij is goed op de hoogte van afluisterapparatuur .
  • 10 Jul 2018 om 20:48
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:52
      Hij heeft onlangs zichzelf voor de tweede keer aangeboden bij Twente. Rutten zou met hem gesproken hebben.
    Is dat echt zo? Zoja, hoe weet je dat?
  • 10 Jul 2018 om 19:58
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:52
      Hij heeft onlangs zichzelf voor de tweede keer aangeboden bij Twente. Rutten zou met hem gesproken hebben.
    Klinkt voor mij als eenzijdige interesse. Of heb ik het mis?
  • 10 Jul 2018 om 19:52
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:19
      Ga er maar niet vanuit. Twente heeft geen interesse getoond, en hij wordt omringd door zaakwaarnemers die ook graag veel centjes willen verdienen.
    Hij heeft onlangs zichzelf voor de tweede keer aangeboden bij Twente. Rutten zou met hem gesproken hebben.
  • 10 Jul 2018 om 19:19
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:08
      Komt Douglas misschien nog terug? Iemand iets gehoord?
    Ga er maar niet vanuit. Twente heeft geen interesse getoond, en hij wordt omringd door zaakwaarnemers die ook graag veel centjes willen verdienen.
  • 10 Jul 2018 om 19:12
    • Quote van 10 Jul 2018 om 19:08
      Komt Douglas misschien nog terug? Iemand iets gehoord?
    Ja, met 30 kilo overgewicht, niet wedstrijdfit en met een rare zaakwaarnemer niet aan beginnen zou ik zeggen we hebben fitte spelers nodig dan nog liever jongens uit eigen opleiding.
  • 10 Jul 2018 om 19:08
    Komt Douglas misschien nog terug? Iemand iets gehoord?
  • 10 Jul 2018 om 19:06
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:31
      Ik kon jou ook wel zeggen dat dit onzin was. Waarom zou hij van een basisplaats in de de eredivisie naar de 2e devisie gaan.
    Zijn we nog verder afgezakt inmiddels? Volgens mij spelen we eerste divisie komend seizoen.
  • 10 Jul 2018 om 18:55
    haha, iemand op fctwente.net zegt iets vaags en het is gelijk een bron. Moet je na gaan hoe snel geruchten geboren zijn.
  • 10 Jul 2018 om 18:38
    Als er wat bekend wordt zal het Schenk wel zijn inderdaad, een speler die geen toegevoegde waarde gaat hebben als je verschillende forums bekijkt bij clubs waar die heeft gespeeld. Ik zie veel liever de namen die verder veelal genoemd worden... maargoed we shall see
  • 10 Jul 2018 om 18:35
    Daar trapt toch niemand in met een normaal verstand!
  • 10 Jul 2018 om 18:31
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:23
      Ik ging er echt vanuit dat hij kwam.. Zullen die anderen ook wel geruchten zoals van der eijden.
    Ik kon jou ook wel zeggen dat dit onzin was. Waarom zou hij van een basisplaats in de de eredivisie naar de 2e devisie gaan.
  • 10 Jul 2018 om 18:23
    Ik ging er echt vanuit dat hij kwam.. Zullen die anderen ook wel geruchten zoals van der eijden.