Heracles Almelo bevestigt transfer: ''We zijn blij met zijn komst''

( 19 reacties)
Heracles Almelo bevestigt transfer: ''We zijn blij met zijn komst''

Jelle van Benthem heeft een contract voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) getekend bij Heracles Almelo, zo laat die club weten via de officiële kanalen. De 19-jarige verdediger komt transfervrij over van FC Twente. 

“Ik ben ontzettend trots en heb zin om hier aan de slag te gaan", vertelt hij op de website van zijn nieuwe werkgever. "Ik wil stappen maken en mezelf verder ontwikkelen. Dat verwacht ik bij Heracles Almelo te kunnen doen. Mijn uiteindelijke doel is om hier basisspeler te worden", aldus Van Benthem.

Mark-Jan Fledderus, technisch manager van Heracles Almelo, is blij met de kersverse aanwinst. “De komst van Jelle past goed binnen onze technische visie”, vertelt de bestuurder. "We zijn dan ook blij met zijn komst, ook omdat het een jongen uit de regio is", vervolgt Fledderus.

"Jelle is een talentvolle voetballer en heeft in de gezamenlijke jeugdopleiding bewezen te beschikken over veel kwaliteiten", legt hij uit. "Hij krijgt bij ons de tijd en begeleiding om zich verder te ontwikkelen. Zowel Jelle als wij zijn ervan overtuigd dat hij op termijn de stap naar het eerste elftal kan maken.”

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 18:30
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:48
      Tis gewoon een judas het dragen van ons shirt niet waart.
    Wat een opmerking. Wat weet jij nou van wat er speelt. Je reageert op basis van aannames en dit bericht op Twentefans. Eerst feiten dan nadenken dan reageren.
  • 11 Jul 2018 om 12:25
    • Quote van 11 Jul 2018 om 11:54
      Ik zie hier veel reacties dat de samenwerking met Heracles verbroken zou moeten worden op basis van een bericht van een jeugdspeler die voor Heracles kiest. Het lijkt mij niet verstandig om op basis van emoties weer de verkeerde financiële keuzes te maken. Het zal Heracles zeker meer kosten om een eigen opleiding te hebben dan ze nu bijdragen, maar wat levert die situatie Fc Twente op?
      1. Die jeugdspelers kunnen dan alsnog de overstap maken naar andere clubs.
      2. Je krijgt een concurrent erbij in het vissen in de talentenvijver
      3. Je mist de bijdrage van 1,5 ton die Fc Twente dan zelf moet ophoesten.

      P.s. Had iemand hier daadwerkelijk van deze speler gehoord? Van alle lijstjes met spelers die ik voorbij heb zien komen voor komend seizoen, zat namelijk nooit een jeugdspeler. Dus wat is het probleem?
    je hebt gelijk maar het zijn terechte emoties die eea losmaken waar ook eens rekening gehouden moeten worden .. ik denk in de toekomst uitgaan van eigen kracht..
  • 11 Jul 2018 om 11:54
    Ik zie hier veel reacties dat de samenwerking met Heracles verbroken zou moeten worden op basis van een bericht van een jeugdspeler die voor Heracles kiest. Het lijkt mij niet verstandig om op basis van emoties weer de verkeerde financiële keuzes te maken. Het zal Heracles zeker meer kosten om een eigen opleiding te hebben dan ze nu bijdragen, maar wat levert die situatie Fc Twente op?
    1. Die jeugdspelers kunnen dan alsnog de overstap maken naar andere clubs.
    2. Je krijgt een concurrent erbij in het vissen in de talentenvijver
    3. Je mist de bijdrage van 1,5 ton die Fc Twente dan zelf moet ophoesten.

    P.s. Had iemand hier daadwerkelijk van deze speler gehoord? Van alle lijstjes met spelers die ik voorbij heb zien komen voor komend seizoen, zat namelijk nooit een jeugdspeler. Dus wat is het probleem?
  • 11 Jul 2018 om 11:06
    Gaan we gvd nog een keer ophouden met het sponsoren van die klotepaupers, wij miljoenen betalen, en de paupers maar een fractie ervan, en dan hebben ze ook nog eens een grote bek over ons, met paardebek smit voorop, eerste wat ze moeten doen is die gezamelijke opleiding of stopzetten, of gelijke monikken gelijke kappen????
  • 11 Jul 2018 om 08:21
    Jammer dat jonge spelers momenteel soms voor Heracles kiezen. Is toch vooral onze eigen schuld. Hoop dat ze binnenkort echt kunnen beginnen met opbouwen van de club. Toch gaat bij mij de vlag uit op de dag dat we de samenwerking verbreken. Ben al heel lang klaar met die club 30 km verderop.
  • 11 Jul 2018 om 07:36
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:32
      Carl ben jij wel Twente fan. Eerder melde je al dat je jaloers was op het beleid in Almelo en nu deze post. Je weet dat dit een Fc Twente forum is?
    Ik snap je reactie. Mijn frustratie komt voort uit het a-sociale beleid van de laatste jaren en het kudde gedrag van een groot gedeelte van de reageerders hier.
  • 11 Jul 2018 om 01:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 00:14
      100x liever types als Hölscher en Trotman die trots zijn om ons shirt te dragen dan deze verkapte verrader. Wel profiteren van de opleiding maar niks ervoor terug doen. Heel snel maken dat je weg komt.
    Oh en nu is Hölscher ineens wel welkom? Hou op met deze onzin en laat die beste kerel met rust. In het leven moet je keuzes maken. Hij kiest voor een stap naar de Eredivisie met een 2-jarig contract. Heeft hij überhaupt een aanbieding gekregen van FCT? Wellicht niet? Heb het nergens gelezen? Dan is het toch niet raar als een speler dan voor een andere club kiest? Sorry hoor, ben gewoon realistisch!
  • 11 Jul 2018 om 01:09
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:04
      Zwaai zwaai, graag of helemaal niet !
    Kijk, dit is wat ik altijd bedoel. Zo word er dus standaard gereageerd als er spelers FCT verlaten. Wij weten allemaal niet wat er op de achtergrond exact gaande is. Wat voor gesprekken deze speler met FCT heeft gevoerd. Het is helaas een grote puinzooi en deze speler kiest uiteindelijk voor Heracles, waar hij een 2-jarig contract tekent en wellicht komend seizoen gaat debuteren in de Eredivisie. Ook een jonge Hoogma heeft zich daar in de kijker gespeeld en een transfer verdiend, of Nico zijn vader is of niet. Dat speelt misschien mee, maar hij heeft het zelf laten zien. Wij moeten (helaas) gewoon opnieuw beginnen en accepteren dat er spelers wellicht voor een andere club kiezen. Het is helaas de harde waarheid. Het is zijn carrière en hij denkt dat hij zich momenteel bij Heracles beter zal ontwikkelen. Ik wens hem daar heel veel succes in.
  • 11 Jul 2018 om 00:14
    100x liever types als Hölscher en Trotman die trots zijn om ons shirt te dragen dan deze verkapte verrader. Wel profiteren van de opleiding maar niks ervoor terug doen. Heel snel maken dat je weg komt.
  • 10 Jul 2018 om 20:48
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:45
      Wat doet een Heracles speler ik een Twente forum? Doei Doei. See you next year Wanker.
    Tis gewoon een judas het dragen van ons shirt niet waart.
  • 10 Jul 2018 om 20:38
    • Quote van 10 Jul 2018 om 20:32
      Carl ben jij wel Twente fan. Eerder melde je al dat je jaloers was op het beleid in Almelo en nu deze post. Je weet dat dit een Fc Twente forum is?
    is maatje van die utrechtse rukker
  • 10 Jul 2018 om 20:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 17:34
      Speler heeft gelijk hij kiest voor zekerheid.Niemend zeker de spelers weten niet wie er bij komt en of ze na het aantrekken van andere spelers nog wel worden gezien door de trainer .Het is al weer 10 juli en men praat al weken over duidelijkheid de volgende week.Een broedse kip mag je niet storen maar het lijkt hiet dat de kip wel broeds was maar aan de stres is overleden.
    na 16 juli pas..is toch al gezegd door verschillende
  • 10 Jul 2018 om 20:32
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:20
      Doet twente niet exact hetzelfde dan richting gemeente? Zijn ook zuigers als het gaat om contracten toch?
    Carl ben jij wel Twente fan. Eerder melde je al dat je jaloers was op het beleid in Almelo en nu deze post. Je weet dat dit een Fc Twente forum is?
  • 10 Jul 2018 om 18:20
    • Quote van 10 Jul 2018 om 18:09
      "Past goed in onze technische visie" ... welke visie? De gezamelijke jezgdopleiding waar ze VEEL te weinig voor vetalen in vergelijking met twente leeg te plukken? Stelletje ZUIGERS zijn het !!! Eerlijke kostenverdeling of kappen met die samenwerking. Ik weet dat het contraktueel vast gemuurt is, wat het nog lelijker maakt. Naar ik ben helemaal klaar met almelo
    Doet twente niet exact hetzelfde dan richting gemeente? Zijn ook zuigers als het gaat om contracten toch?
  • 10 Jul 2018 om 18:09
    "Past goed in onze technische visie" ... welke visie? De gezamelijke jezgdopleiding waar ze VEEL te weinig voor vetalen in vergelijking met twente leeg te plukken? Stelletje ZUIGERS zijn het !!! Eerlijke kostenverdeling of kappen met die samenwerking. Ik weet dat het contraktueel vast gemuurt is, wat het nog lelijker maakt. Naar ik ben helemaal klaar met almelo
  • 10 Jul 2018 om 17:45
    Wat doet een Heracles speler ik een Twente forum? Doei Doei. See you next year Wanker.
  • 10 Jul 2018 om 17:34
    Speler heeft gelijk hij kiest voor zekerheid.Niemend zeker de spelers weten niet wie er bij komt en of ze na het aantrekken van andere spelers nog wel worden gezien door de trainer .Het is al weer 10 juli en men praat al weken over duidelijkheid de volgende week.Een broedse kip mag je niet storen maar het lijkt hiet dat de kip wel broeds was maar aan de stres is overleden.
  • 10 Jul 2018 om 17:11
    Word er zo langzamerhand gek van echt waar , gaat, gaat ,gaat , gaat bah bah bah gvd word echt hoog tijd nou?
  • 10 Jul 2018 om 17:04
    Zwaai zwaai, graag of helemaal niet !