Homepage » Hoofdnieuws » Pusic: ''Het is buitengewoon vervelend, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt''

Pusic: ''Het is buitengewoon vervelend, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt''

( 73 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pusic: ''Het is buitengewoon vervelend, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt''

FC Twente is met een uitgedunde selectie op trainingskamp in De Lutte. De nodige jeugdspelers vullen de ploeg van trainer Marino Pusic aan. De oefenmeester hoopt nog vele versterkingen te verwelkomen.

"Ik weet dat we een enorme achterstand hebben", zegt Pusic tegenover FOX Sports. "Het is nu even afwachten hoe snel wij iets op transfergebied kunnen doen om de selectie te versterken. De tijd tikt door, maar ik hoop dat wij voor de eerste competitiewedstrijd een representatief elftal kunnen samenstellen."

Daar is op dit moment geen sprake van. "We hebben op dit moment twaalf selectiespelers en de rest is aangevuld met spelers uit het beloftenteam en zelfs van onder zeventien. Dat betekent dat we niet competitief genoeg zijn en nog niet klaar zijn", aldus de oefenmeester, die ook merkt dat de spelers in onzekerheid verkeren door de financiële malaise bij de club.

"Het houd je altijd bezig, simpel zat", beaamt Pusic. "Ik heb echter vanaf dag één gezegd dat wij hier zijn om te voetballen. Ik probeer met mijn staf en mijn team binnen deze beïnvloedingskring te blijven. Wij worden wel op de hoogte gebracht, maar hebben er geen invloed op. Dus ik kan er niet zoveel aan veranderen, maar het is buitengewoon vervelend. Ik hoop dat er een dezer dagen nog duidelijkheid komt."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 18:55
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:39
      Aldus schoolmeester Citro.....


      Hopelijk begrijp je nu dan ook waarom steeds meer mensen wel klaar zijn met jouw bemoeizucht en open deurtjes intrappen.....
    Beste TC, open deurtjes intrappen? Dat vind ik een interessante..... Ik trap geen open deuren in.... Logischerwijs kan ik niet veel details vertellen, dat kunnen anderen blijkbaar wel. Wat ik meld is mijn mening, gebaseerd op wat ik bij het "koffieapparaat" hoor.... Dat je niet tussen de regels door kunt lezen, begrijp ik nu.....
  • 12 Jul 2018 om 16:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:31
      Klopt, jou moest ik wel verbeteren.... :-)
    Aldus schoolmeester Citro.....


    Hopelijk begrijp je nu dan ook waarom steeds meer mensen wel klaar zijn met jouw bemoeizucht en open deurtjes intrappen.....
  • 12 Jul 2018 om 16:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:47
      Moet je weer verbeteren Citro.....en zomaar even een open deurtje intrappen met je uitspraak; "niemand hoeft te verwachten dat de geldkraan zo maar open gaat. Dat gaat echt met beleid"?
    Klopt, jou moest ik wel verbeteren.... :-)
  • 12 Jul 2018 om 12:47
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:12
      Voordat je over de garantstelling en het risico kunt oordelen, moet je eerst weten hoe "hard" de garantstelling moet zijn. Ik ben blij dat het in elk geval allemaal geregeld wordt. Het belangrijkste: FcT kan verder... en niemand hoeft te verwachten dat de geldkraan zo maar open gaat. Dat gaat echt met beleid.
    Moet je weer verbeteren Citro.....en zomaar even een open deurtje intrappen met je uitspraak; "niemand hoeft te verwachten dat de geldkraan zo maar open gaat. Dat gaat echt met beleid"?
  • 12 Jul 2018 om 10:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:43
      Waarom doe je zo cru Meelzak? De gemeente heeft FC Twente tot 2 maal toe geholpen. Hadden zij dat niet gedaan, dan was de club allang failliet gegaan. Moet de gemeente nu ook voor de 3 maal 'bloeden' omdat de club opnieuw op het randje van faillissement terecht is gekomen door wanbeleid?


      Wanneer is het klaar om burgerbelangen -lees gelden- op het spel te zetten middels garantstellingen.....als de gemeente zelf failliet is? Stop toch eens met dat gejank over de gemeente man, en wees dankbaar voor hetgeen zij al hebben gedaan voor de club. Zelfs nu zijn zij nog bereid te helpen door betalingsverplichtingen voor 3 jaar op te schorten.


      Zoals gevraagd Meelzak; Wanneer is het genoeg? ;)
    Voordat je over de garantstelling en het risico kunt oordelen, moet je eerst weten hoe "hard" de garantstelling moet zijn. Ik ben blij dat het in elk geval allemaal geregeld wordt. Het belangrijkste: FcT kan verder... en niemand hoeft te verwachten dat de geldkraan zo maar open gaat. Dat gaat echt met beleid.
  • 12 Jul 2018 om 10:09
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:13
      dan weten we hoe de gemeente over Fct denkt. Dan geen partner meer voor ons in de toekomst ...houden zich niet aan gemaakte afspraken..afrekening volgt bij eerst volgende verkiezingen. Dan ook nooit meer overleg met hun over wat dan ook ..ze laten ons barsten dus.
    Dat is iets te kort door de bocht.
  • 12 Jul 2018 om 09:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:13
      dan weten we hoe de gemeente over Fct denkt. Dan geen partner meer voor ons in de toekomst ...houden zich niet aan gemaakte afspraken..afrekening volgt bij eerst volgende verkiezingen. Dan ook nooit meer overleg met hun over wat dan ook ..ze laten ons barsten dus.
    Waarom doe je zo cru Meelzak? De gemeente heeft FC Twente tot 2 maal toe geholpen. Hadden zij dat niet gedaan, dan was de club allang failliet gegaan. Moet de gemeente nu ook voor de 3 maal 'bloeden' omdat de club opnieuw op het randje van faillissement terecht is gekomen door wanbeleid?


    Wanneer is het klaar om burgerbelangen -lees gelden- op het spel te zetten middels garantstellingen.....als de gemeente zelf failliet is? Stop toch eens met dat gejank over de gemeente man, en wees dankbaar voor hetgeen zij al hebben gedaan voor de club. Zelfs nu zijn zij nog bereid te helpen door betalingsverplichtingen voor 3 jaar op te schorten.


    Zoals gevraagd Meelzak; Wanneer is het genoeg? ;)
  • 12 Jul 2018 om 09:13
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:47
      Staat niet op de agenda, wel zo gedacht.
    dan weten we hoe de gemeente over Fct denkt. Dan geen partner meer voor ons in de toekomst ...houden zich niet aan gemaakte afspraken..afrekening volgt bij eerst volgende verkiezingen. Dan ook nooit meer overleg met hun over wat dan ook ..ze laten ons barsten dus.
  • 12 Jul 2018 om 08:50
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:37
      Gemeente geeft niks toe, dus die €7 miljoen komt niet via de gemeente. En toch lijkt het goed te komen met onze club. Ik heb zelfs al een hele verrassende naam gehoord van een oude eredivisie bekende voorhoede speler.
    Dat klinkt positief! Ik vind het goed dat het nu zonder garantstelling van de gemeente kan. Krijgt Twente nog wel het voordeel van 3 jaar niets aflossen? En de speler, een spits of buitenspeler? Wordt hij eigendom of gaat het om huren?
  • 12 Jul 2018 om 08:47
    • Quote van 12 Jul 2018 om 06:40
      gemeente heeft int verleden toezeggingen gedaan moeten ze nu nakomen ondertussen is er een nieuwe gemeenteraad en die beslist. Zeer slecht als je daarop vooruit loopt ..vlgs mij beslist raad vlgde week maandag..
    Staat niet op de agenda, wel zo gedacht.
  • 12 Jul 2018 om 08:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:11
      Nope, wel leuk gevonden.
    waar hebben ze Elvis gezien ?
  • 12 Jul 2018 om 08:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:25
      Past goed bij vak P Hahaha
    Het home is voor minder dichtgegaan....
  • 12 Jul 2018 om 08:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:17
      Jonathan Reis
    Past goed bij vak P Hahaha
  • 12 Jul 2018 om 08:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:54
      Wacht het maar rustig af, vandaag of morgen meer duidelijkheid. Vanaf maandag de spelers. Eerste voorhoede speler (zeer goede bekende van Fred en ervaring in de eredivisie en voldoet aan het krasje van Ted) komt er al aan!
    Heerlijk, eindelijk eens goed nieuws, de hoogste tijd dat het weer over voetbal gaat,we mogen de sponsors/investeerders wel heel dankbaar zijn voor de nieuwe kans die we krijgen, en jij bedankt voor de info, stelt heel veel mensen gerust!
  • 12 Jul 2018 om 08:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:17
      Jonathan Reis
    Gok je nu op jezelf? ;) Zal dat 'm wel zijn. Deze heeft zeker een kras en in de tijd bij PSV zat Rutten er zeker ook? Ben erg benieuwd wat ie nu nog kan, totaal uit beeld geraakt bij mij. Overigens al eerder hier in beeld geweest volgens mij.
  • 12 Jul 2018 om 08:17
    Jonathan Reis
  • 12 Jul 2018 om 08:12
    Otman Bakkal
  • 12 Jul 2018 om 08:11
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:03
      Elvis is zijn naam....M
    Nope, wel leuk gevonden.
  • 12 Jul 2018 om 08:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:03
      Elvis is zijn naam....M
    Manu? Is dat wat? Speelde bij Go Ahead toch afgelopen seizoen?
  • 12 Jul 2018 om 08:03
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:37
      Gemeente geeft niks toe, dus die €7 miljoen komt niet via de gemeente. En toch lijkt het goed te komen met onze club. Ik heb zelfs al een hele verrassende naam gehoord van een oude eredivisie bekende voorhoede speler.
    Elvis is zijn naam....M
  • 12 Jul 2018 om 08:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:54
      Wacht het maar rustig af, vandaag of morgen meer duidelijkheid. Vanaf maandag de spelers. Eerste voorhoede speler (zeer goede bekende van Fred en ervaring in de eredivisie en voldoet aan het krasje van Ted) komt er al aan!
    Romano Dennenboom ?
  • 12 Jul 2018 om 07:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:40
      Jij bent ook wel een kei in lekkermakende geruchten he? ;-)
    Wacht het maar rustig af, vandaag of morgen meer duidelijkheid. Vanaf maandag de spelers. Eerste voorhoede speler (zeer goede bekende van Fred en ervaring in de eredivisie en voldoet aan het krasje van Ted) komt er al aan!
  • 12 Jul 2018 om 07:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:37
      Gemeente geeft niks toe, dus die €7 miljoen komt niet via de gemeente. En toch lijkt het goed te komen met onze club. Ik heb zelfs al een hele verrassende naam gehoord van een oude eredivisie bekende voorhoede speler.
    Jij bent ook wel een kei in lekkermakende geruchten he? ;-)
  • 12 Jul 2018 om 07:37
    Gemeente geeft niks toe, dus die €7 miljoen komt niet via de gemeente. En toch lijkt het goed te komen met onze club. Ik heb zelfs al een hele verrassende naam gehoord van een oude eredivisie bekende voorhoede speler.
  • 12 Jul 2018 om 07:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 06:22
      Hoezo ben je op je ziel getrapt.
    Volgens mij jij of niet?.
    Gezeur over Red Bull lazer op man die gasten komen niet

  • 12 Jul 2018 om 07:19
    • Quote van 11 Jul 2018 om 23:23
      Waarom wachten op de Gemeente. Je kunt toch vast die 8 miljoen investeren die toegezegd. is en beginnen aan het voetbalbedrijf.Dan koop je ook meer tijd en laat je zien als investeerder dat je het goed voor hebt met de club.Waarom wachten? Begijp het even niet.
    Welke 8 miljoen ?
  • 12 Jul 2018 om 06:40
    • Quote van 11 Jul 2018 om 23:23
      Waarom wachten op de Gemeente. Je kunt toch vast die 8 miljoen investeren die toegezegd. is en beginnen aan het voetbalbedrijf.Dan koop je ook meer tijd en laat je zien als investeerder dat je het goed voor hebt met de club.Waarom wachten? Begijp het even niet.
    gemeente heeft int verleden toezeggingen gedaan moeten ze nu nakomen ondertussen is er een nieuwe gemeenteraad en die beslist. Zeer slecht als je daarop vooruit loopt ..vlgs mij beslist raad vlgde week maandag..
  • 12 Jul 2018 om 06:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 00:48
      Daar gaat ie weer.....nou fucking RB please
    Inderdaad om moe van te worden.... of hij is de stroman voor Mateschitz...
  • 12 Jul 2018 om 06:22
    • Quote van 11 Jul 2018 om 23:06
      Wat een gezeik hier niet te geloven
    Hoezo ben je op je ziel getrapt.
  • 12 Jul 2018 om 00:48
    • Quote van 11 Jul 2018 om 22:11
      Ik denk dat Red Bull de situatie In Enschede ook nog steeds in de gaten houd. Er is een rapport over RB. De media rept er ook niet voor niets over. Evenals de econoom/hoogleraar van de UT. Ergens diep moet het spelen. Misschien zijn zij wel de grootste concurrent t.o.v Regio Inversteers In de race voor eventuele overname.
    Daar gaat ie weer.....nou fucking RB please
  • 12 Jul 2018 om 00:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 23:09
      Wat is de ziel in het algemeen? Heeft onze club nog een ziel de club zit wel in onze tere zieltjes. De ziel van iedere club zijn toch de mensen die hun ziel en zaligheid in de club stoppen? Boes en TC Je komt daar niet uit met z'n tweeën. Het grappige vind ik altijd dat de een het nog beter weet dan de ander. Maar wij hebben er geen invloed op heren,Ook wij moeten afwachten op de mensen met een dikke geldbuidel. Dat is tegenwoordig voetbal. Ik hoorde trouwens nog iets merkwaardigs. In het testament van dik wessels zou hebben gestaan dat Twente niet failliet mocht gaan. Laten we we dan maar met iets positiefs eindigen. Wat het waard is.
    De dag begint verhelderend, dat is ook positief, toch?
  • 11 Jul 2018 om 23:23
    Waarom wachten op de Gemeente. Je kunt toch vast die 8 miljoen investeren die toegezegd. is en beginnen aan het voetbalbedrijf.Dan koop je ook meer tijd en laat je zien als investeerder dat je het goed voor hebt met de club.Waarom wachten? Begijp het even niet.
  • 11 Jul 2018 om 23:09
    Wat is de ziel in het algemeen? Heeft onze club nog een ziel de club zit wel in onze tere zieltjes. De ziel van iedere club zijn toch de mensen die hun ziel en zaligheid in de club stoppen? Boes en TC Je komt daar niet uit met z'n tweeën. Het grappige vind ik altijd dat de een het nog beter weet dan de ander. Maar wij hebben er geen invloed op heren,Ook wij moeten afwachten op de mensen met een dikke geldbuidel. Dat is tegenwoordig voetbal. Ik hoorde trouwens nog iets merkwaardigs. In het testament van dik wessels zou hebben gestaan dat Twente niet failliet mocht gaan. Laten we we dan maar met iets positiefs eindigen. Wat het waard is.
  • 11 Jul 2018 om 23:06
    Wat een gezeik hier niet te geloven
  • 11 Jul 2018 om 23:04
    • Quote van 11 Jul 2018 om 22:51
      Heel simpel: de ziel is alles waarom je van de club houdt. Blijkbaar is dat voor mij gewoon duidelijker dan voor jou. Dat is niet te omschrijven in enkele handvaten zoals jij graag zou willen. Hopelijk ben je tevreden met dit antwoord, want begrijpen zullen wij elkaar niet vaak. Succes met het verder schoppen tegen alles en iedereen die wat voor de club doet of beslissingen die worden gedaan (liefst achteraf).
    Ik denk dat eenieder die 'ziel' op zijn eigen wijze ervaart Boes....


    Als laatste wil ik nog kwijt dat ik iedereen dankbaar ben voor hulp die zij bieden, maar ga geen andere partijen ongevraagd in de 'line of fire' zetten of betrekken door 'druk' uit te oefenen met dreigementen inzake faillissement e.d. Gewoon omdat dat niet erg netjes is.......
  • 11 Jul 2018 om 22:58
    Hoppaaaa Kroatië verder. Dat geeft pussy een boooooost.
  • 11 Jul 2018 om 22:51
    • Quote van 11 Jul 2018 om 22:35
      Ach...je gaat je verlagen tot het veroordelen van mijn persoon? Is de waarheid te hard voor je, en geef je daarom geen antwoord op mijn vraag; " over welke ziel heb je het Boes.....?", of kun je die vraag niet beantwoorden?


      Kom op Boes......, probeer mij alsjeblieft nou eens uit te leggen wat er met de ziel van de club bedoelt wordt. Is het de bedelstaf waar de club zich krampachtig aan vast houdt? Is het het comateuze ROS, of is het het clublogo welke al meermaals 'aangepast' is....of bestaat die ziel toevallig (ook) uit herinneringen aan vroegere tijden...welke in vele harten gegraveerd staat?
    Heel simpel: de ziel is alles waarom je van de club houdt. Blijkbaar is dat voor mij gewoon duidelijker dan voor jou. Dat is niet te omschrijven in enkele handvaten zoals jij graag zou willen. Hopelijk ben je tevreden met dit antwoord, want begrijpen zullen wij elkaar niet vaak. Succes met het verder schoppen tegen alles en iedereen die wat voor de club doet of beslissingen die worden gedaan (liefst achteraf).
  • 11 Jul 2018 om 22:35
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:50
      Laten we maar geen wellus nietus spel houden over RB. Jouw gemeentepunt is hier duidelijk. Ik geloof echter al lang niet meer dat de club nog in jouw hart zit. Hooguit een herinnering van vroeger tijden.
    Ach...je gaat je verlagen tot het veroordelen van mijn persoon? Is de waarheid te hard voor je, en geef je daarom geen antwoord op mijn vraag; " over welke ziel heb je het Boes.....?", of kun je die vraag niet beantwoorden?


    Kom op Boes......, probeer mij alsjeblieft nou eens uit te leggen wat er met de ziel van de club bedoelt wordt. Is het de bedelstaf waar de club zich krampachtig aan vast houdt? Is het het comateuze ROS, of is het het clublogo welke al meermaals 'aangepast' is....of bestaat die ziel toevallig (ook) uit herinneringen aan vroegere tijden...welke in vele harten gegraveerd staat?
  • 11 Jul 2018 om 22:31
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:50
      Als jij andere informatie hebt dan hoor ik het graag
    Nou ?
  • 11 Jul 2018 om 22:14
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:34
      Wat moet dan zeggen,prima voorbereiding met volwaardige selectie? Oké hij trapt een open deur in maar het zijn wel feiten.
    Beter dat hij zwijgt en werkt met de middelen die hij heeft.
  • 11 Jul 2018 om 22:11
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:34
      Red Bull is meerdere malen concreet geweest Boes....


      De valse sentimenten waaraan velen vast willen houden zoals regionale verbondenheid en behoud van de armoedige identiteit is vaker ter sprake gekomen....


      "Daarnaast kun je de club natuurlijk niet de eisen van investeerders aanrekenen".


      Dit ben ik deels met je eens Boes...., want de club heeft voldoende overleg gevoerd met de geldschieters om haar afkeur te kunnen laten blijken richting de geldschieters en het daarbij onder druk zetten van de gemeente. Dat deed FC Twente echter niet, en dan mag je invullen waarom zij dat niet deden.


      Hoe dan ook Boes...., alles bij elkaar is de selectie er niet aanzienlijk 'breder' op geworden opdat zij op elkaar ingespeeld hadden kunnen raken tijdens het trainingskamp.


      Dit jaar wordt vast en zeker het 5e of 6e overgangsjaar genoemd. :)))))))
    Ik denk dat Red Bull de situatie In Enschede ook nog steeds in de gaten houd. Er is een rapport over RB. De media rept er ook niet voor niets over. Evenals de econoom/hoogleraar van de UT. Ergens diep moet het spelen. Misschien zijn zij wel de grootste concurrent t.o.v Regio Inversteers In de race voor eventuele overname.
  • 11 Jul 2018 om 22:06
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:49
      Waarschijnlijk is hij het kleineren en gedram wel zat. Kan ik me wel voorstellen met sommige pestkopjes hier.
    Dat weet ik wel zeker
  • 11 Jul 2018 om 22:05
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:57
      Ik lees het gewoon in de jaarrekeningen van de afgelopen jaren. In welke stukken lees jij dat er nog geen cent naar de gemeente is gegaan maar dat er alleen maar is afgeboekt?
    hij wil de bankafschriften ook zien..
  • 11 Jul 2018 om 21:57
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:50
      Als jij andere informatie hebt dan hoor ik het graag
    Ik lees het gewoon in de jaarrekeningen van de afgelopen jaren. In welke stukken lees jij dat er nog geen cent naar de gemeente is gegaan maar dat er alleen maar is afgeboekt?
  • 11 Jul 2018 om 21:53
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:50
      Als jij andere informatie hebt dan hoor ik het graag
    Wat heeft het nu de gemeente gekost ?
  • 11 Jul 2018 om 21:50
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:47
      Goh... Nog nooit iets betaald en alleen maar afgeboekt? Je duim is ziek
    Als jij andere informatie hebt dan hoor ik het graag
  • 11 Jul 2018 om 21:50
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:47
      "En wat denk je welke uitwerking dat heeft? Denk toch eens na.."


      Precies Boes....., angst voor de uitwerking, en dus houd je je mond maar dicht en laat je 'het grote geld' bepalen hoe de gemeente de gelden van de burgers op het spel moet zetten? Schijt je dan je eigen publiek niet op de kop?


      En w.b.t. Red Bull? Die heeft volgens mijn informatie zelfs nog 'aangeklopt' toen de club 'Te Koop' aan werd geboden middels de media door Jan van Halst.....en dus niet alleen maar in de tijd van Munsterman.....


      De ziel verkopen zeg je. Maar over welke ziel heb je het Boes.....? Dat is mij al heel lang onduidelijk om eerlijk te zijn. De 'ziel' van de club, die zit in mijn hart Boes...., en niet in een club logo of comateuze Shetland Pony....
    Laten we maar geen wellus nietus spel houden over RB. Jouw gemeentepunt is hier duidelijk. Ik geloof echter al lang niet meer dat de club nog in jouw hart zit. Hooguit een herinnering van vroeger tijden.
  • 11 Jul 2018 om 21:47
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:31
      Er zijn al miljoenen afgeboekt en rente en aflossing is er nog nooit betaald
    Goh... Nog nooit iets betaald en alleen maar afgeboekt? Je duim is ziek
  • 11 Jul 2018 om 21:47
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:41
      Red Bull is eens eens in betere tijden langsgeweest misschien. Maar geen Tukker die in die tijd eraan dacht om de ziel te verkopen. Maar zoals vaak is het nu ook weer gemakkelijk achteraf praten hé TC? Tuurlijk kan de club zijn afkeur uitspreken. Heeft echter geen enkele invloed, maar zet wel kwaad bloed bij de mensen die de club financieel nog willen redden. Eerst maar eens continuïteit waarborgen voor je überhaupt je selectie kan verbreden.
    "En wat denk je welke uitwerking dat heeft? Denk toch eens na.."


    Precies Boes....., angst voor de uitwerking, en dus houd je je mond maar dicht en laat je 'het grote geld' bepalen hoe de gemeente de gelden van de burgers op het spel moet zetten? Schijt je dan je eigen publiek niet op de kop?


    En w.b.t. Red Bull? Die heeft volgens mijn informatie zelfs nog 'aangeklopt' toen de club 'Te Koop' aan werd geboden middels de media door Jan van Halst.....en dus niet alleen maar in de tijd van Munsterman.....


    De ziel verkopen zeg je. Maar over welke ziel heb je het Boes.....? Dat is mij al heel lang onduidelijk om eerlijk te zijn. De 'ziel' van de club, die zit in mijn hart Boes...., en niet in een club logo of comateuze Shetland Pony....
  • 11 Jul 2018 om 21:41
    Red Bull is eens eens in betere tijden langsgeweest misschien. Maar geen Tukker die in die tijd eraan dacht om de ziel te verkopen. Maar zoals vaak is het nu ook weer gemakkelijk achteraf praten hé TC? Tuurlijk kan de club zijn afkeur uitspreken. Heeft echter geen enkele invloed, maar zet wel kwaad bloed bij de mensen die de club financieel nog willen redden. Eerst maar eens continuïteit waarborgen voor je überhaupt je selectie kan verbreden.
  • 11 Jul 2018 om 21:34
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:21
      Kun je aangeven waar de club concreet vooruit had gekund? De regionale prietpraat is voor het eerst dat ik het hoor. Welke externe partijen waren concreet? En waar kan ik daar meer over lezen? Daarnaast kun je de club natuurlijk niet de eisen van investeerders aanrekenen. Je moet daarbij ook het wezenlijke verschil zien tussen investeerders en sponsoren.
    Red Bull is meerdere malen concreet geweest Boes....


    De valse sentimenten waaraan velen vast willen houden zoals regionale verbondenheid en behoud van de armoedige identiteit is vaker ter sprake gekomen....


    "Daarnaast kun je de club natuurlijk niet de eisen van investeerders aanrekenen".


    Dit ben ik deels met je eens Boes...., want de club heeft voldoende overleg gevoerd met de geldschieters om haar afkeur te kunnen laten blijken richting de geldschieters en het daarbij onder druk zetten van de gemeente. Dat deed FC Twente echter niet, en dan mag je invullen waarom zij dat niet deden.


    Hoe dan ook Boes...., alles bij elkaar is de selectie er niet aanzienlijk 'breder' op geworden opdat zij op elkaar ingespeeld hadden kunnen raken tijdens het trainingskamp.


    Dit jaar wordt vast en zeker het 5e of 6e overgangsjaar genoemd. :)))))))
  • 11 Jul 2018 om 21:33
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:23
      Zo is dat pik....


      "Schrijf je reactie". :))))))
    geen zin meer het is 1 grote klere zooi bij de club. Moet je kijken waar ze mee op trainingskamp zijn om je kapot om te schamen. Dan kun je net zo goed thuis blijven.
  • 11 Jul 2018 om 21:31
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:23
      Zolang er betaald wordt (rente, aflossing, betalingsverplichting voor leningen waarvoor garant wordt gestaan), is de gemeente geen geldschieter.
    Er zijn al miljoenen afgeboekt en rente en aflossing is er nog nooit betaald
  • 11 Jul 2018 om 21:23
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:09
      Volgens mij maak jij hier een belangrijke denkfout. De enige geldschieter is de gemeente. Het feit dat “geldschieters” voorwaarden stellen aan de gemeente is op dit moment te zot voor woorden
    Zolang er betaald wordt (rente, aflossing, betalingsverplichting voor leningen waarvoor garant wordt gestaan), is de gemeente geen geldschieter.
  • 11 Jul 2018 om 21:23
    Zo is dat pik....


    "Schrijf je reactie". :))))))
  • 11 Jul 2018 om 21:21
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:04
      De club had allang vooruit gekund Boes...., maar er werd en wordt vast gehouden aan valse sentimenten. De club moe(s)t regionaal blijven en mag haar (armoedige) identiteit niet verkopen, maar de geldschieters 'eisten' dan wel een verhoogde garantstelling vanuit de gemeente?


      het vasthouden aan deze eis heeft voor onnodige stagnatie gezorgd Boes....., omdat bekend was dat de kans op hernieuwde hulp vanuit de gemeente nihil was en is.


      Heeft de gemeente al niet voor genoeg 'back-up' gezorgd, of moet zij opnieuw 'bloeden' voor het wanbeleid welke vanuit de club gevoerd is? Financiers hebben niets te willen of te eisen. Wie zijn zij om over gelden van burgers te beslissen?


      Als financier help je....of help je niet. Ga geen eisen stellen waarvan je weet dat een kans van slagen nihil is. Willen (regionale) financiers niet helpen omdat zij hun zin niet krijgen? Prima, laat dan die valse sentimenten dan varen en verkoop de club aan een externe partij......
    Kun je aangeven waar de club concreet vooruit had gekund? De regionale prietpraat is voor het eerst dat ik het hoor. Welke externe partijen waren concreet? En waar kan ik daar meer over lezen? Daarnaast kun je de club natuurlijk niet de eisen van investeerders aanrekenen. Je moet daarbij ook het wezenlijke verschil zien tussen investeerders en sponsoren.
  • 11 Jul 2018 om 21:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 21:04
      De club had allang vooruit gekund Boes...., maar er werd en wordt vast gehouden aan valse sentimenten. De club moe(s)t regionaal blijven en mag haar (armoedige) identiteit niet verkopen, maar de geldschieters 'eisten' dan wel een verhoogde garantstelling vanuit de gemeente?


      het vasthouden aan deze eis heeft voor onnodige stagnatie gezorgd Boes....., omdat bekend was dat de kans op hernieuwde hulp vanuit de gemeente nihil was en is.


      Heeft de gemeente al niet voor genoeg 'back-up' gezorgd, of moet zij opnieuw 'bloeden' voor het wanbeleid welke vanuit de club gevoerd is? Financiers hebben niets te willen of te eisen. Wie zijn zij om over gelden van burgers te beslissen?


      Als financier help je....of help je niet. Ga geen eisen stellen waarvan je weet dat een kans van slagen nihil is. Willen (regionale) financiers niet helpen omdat zij hun zin niet krijgen? Prima, laat dan die valse sentimenten dan varen en verkoop de club aan een externe partij......
    En zo is het exact
  • 11 Jul 2018 om 21:09
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:42
      Omdat zonder financiering de boel gewoon failliet is en je helemaal geen licentie meer hebt in augustus... De club kan zelf niks en is puur afhankelijk van geldschieters (die back-up willen van de gemeente).
    Volgens mij maak jij hier een belangrijke denkfout. De enige geldschieter is de gemeente. Het feit dat “geldschieters” voorwaarden stellen aan de gemeente is op dit moment te zot voor woorden
  • 11 Jul 2018 om 21:06
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:51
      Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij al iets aangedragen heeft of hij iets te horen heeft gekregen van Kammetje.
    Vraag het hem even op "voetbalprimeur"....daar is hij wel regelmatig
  • 11 Jul 2018 om 21:04
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:42
      Omdat zonder financiering de boel gewoon failliet is en je helemaal geen licentie meer hebt in augustus... De club kan zelf niks en is puur afhankelijk van geldschieters (die back-up willen van de gemeente).
    De club had allang vooruit gekund Boes...., maar er werd en wordt vast gehouden aan valse sentimenten. De club moe(s)t regionaal blijven en mag haar (armoedige) identiteit niet verkopen, maar de geldschieters 'eisten' dan wel een verhoogde garantstelling vanuit de gemeente?


    het vasthouden aan deze eis heeft voor onnodige stagnatie gezorgd Boes....., omdat bekend was dat de kans op hernieuwde hulp vanuit de gemeente nihil was en is.


    Heeft de gemeente al niet voor genoeg 'back-up' gezorgd, of moet zij opnieuw 'bloeden' voor het wanbeleid welke vanuit de club gevoerd is? Financiers hebben niets te willen of te eisen. Wie zijn zij om over gelden van burgers te beslissen?


    Als financier help je....of help je niet. Ga geen eisen stellen waarvan je weet dat een kans van slagen nihil is. Willen (regionale) financiers niet helpen omdat zij hun zin niet krijgen? Prima, laat dan die valse sentimenten dan varen en verkoop de club aan een externe partij......
  • 11 Jul 2018 om 21:02
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:56
      Pusic zit bij WK voetbal.
    Mag dat, na de ellende met Verbeek en van Halst als analisten? Hij is nog wel op trainingskamp met de ploeg.
  • 11 Jul 2018 om 20:56
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:29
      Ach Nee, hij begint nu al met verkapte excuses, "we hebben een enorme achterstand".... Bah.
    Pusic zit bij WK voetbal.
  • 11 Jul 2018 om 20:56
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:34
      Wat moet dan zeggen,prima voorbereiding met volwaardige selectie? Oké hij trapt een open deur in maar het zijn wel feiten.
    Klopt, veel anders kan hij ook niet zeggen. 12 spelers......hahaha. schiet er spontaan van in de lach.
  • 11 Jul 2018 om 20:51
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:49
      Waarschijnlijk is hij het kleineren en gedram wel zat. Kan ik me wel voorstellen met sommige pestkopjes hier.
    Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij al iets aangedragen heeft of hij iets te horen heeft gekregen van Kammetje.
  • 11 Jul 2018 om 20:51
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:11
      12 selectiespelers toch voldoende aangevuld met jeugd er is geen geld dus verwacht maar niks misschien oude manke keeper van 34..
    een trage eenzame dood word dit op die manier. Kan twente beter gelijk gaan.
  • 11 Jul 2018 om 20:49
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:44
      Waar is Frankie eigenlijk? Blijft verdacht stil...
    Waarschijnlijk is hij het kleineren en gedram wel zat. Kan ik me wel voorstellen met sommige pestkopjes hier.
  • 11 Jul 2018 om 20:44
    Waar is Frankie eigenlijk? Blijft verdacht stil...
  • 11 Jul 2018 om 20:42
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:38
      Is toch gewoon waar? Waarom is er zolang 'gegokt' op hernieuwde hulp vanuit de gemeente? Elke trainer in de spek en bonen divisie heeft zijn selectie zo'n beetje op oorlogssterkte....behalve Pusic.


      Het is nog steeds een puinzooi binnen de club......
    Omdat zonder financiering de boel gewoon failliet is en je helemaal geen licentie meer hebt in augustus... De club kan zelf niks en is puur afhankelijk van geldschieters (die back-up willen van de gemeente).
  • 11 Jul 2018 om 20:38
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:29
      Ach Nee, hij begint nu al met verkapte excuses, "we hebben een enorme achterstand".... Bah.
    Is toch gewoon waar? Waarom is er zolang 'gegokt' op hernieuwde hulp vanuit de gemeente? Elke trainer in de spek en bonen divisie heeft zijn selectie zo'n beetje op oorlogssterkte....behalve Pusic.


    Het is nog steeds een puinzooi binnen de club......
  • 11 Jul 2018 om 20:34
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:29
      Ach Nee, hij begint nu al met verkapte excuses, "we hebben een enorme achterstand".... Bah.
    Wat moet dan zeggen,prima voorbereiding met volwaardige selectie? Oké hij trapt een open deur in maar het zijn wel feiten.
  • 11 Jul 2018 om 20:29
    Ach Nee, hij begint nu al met verkapte excuses, "we hebben een enorme achterstand".... Bah.
  • 11 Jul 2018 om 20:20
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:11
      12 selectiespelers toch voldoende aangevuld met jeugd er is geen geld dus verwacht maar niks misschien oude manke keeper van 34..
    Ikzeg. Tw1965. Het komt goed. Let maar op.
  • 11 Jul 2018 om 20:11
    12 selectiespelers toch voldoende aangevuld met jeugd er is geen geld dus verwacht maar niks misschien oude manke keeper van 34..