FC Twente snakt naar versterkingen: ''Nog een stuk of tien spelers''

( 20 reacties)
FC Twente snakt naar versterkingen: ''Nog een stuk of tien spelers''

Het is allesbehalve een perfectie situatie waarin Marino Pusic moet opereren bij FC Twente. De selectie puilt uit van onbekende namen, terwijl de klok vrolijk doortikt.

"In de meest ideale wereld moeten er bij FC Twente nog een stuk of tien spelers bij. Maar in het conflict tussen de Verenigde Staten en Noord-Korea was de eerste opening sneller zichtbaar dan in het Twentse pokerspel om de garantstelling", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde namens TC Tubantia.

Slechts weinig spelers hebben een herkenbaar gezicht voor de fans. "Zolang alles in de wacht staat bij de club en de bepalende mannen elkaar in een wurgreep houden, moet Pusic het doen met een mix van eerste- en tweede-elftalspelers", luidt het vervolg.

FC Twente is momenteel op trainingskamp, al is het nog maar de vraag wat dit voor voordelen heeft. "Van slijpen aan een competitiewaardig elftal komt in De Lutte dan ook weinig terecht. Bij FC Twente leggen ze deze week ook geen fundament maar wordt er een noodgebouw getimmerd - niet meer, niet minder", aldus Ten Voorde.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 18:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:10
      Ik denk dat citro LtV Is. Allebei doen ze interessant met gebakken lucht
    Sorry, maar ik ben LtV niet. En het ging niet om dit artikel/bericht...... maar dat zal nu wel duidelijk zijn.....
  • 12 Jul 2018 om 16:06
    Derde keer hetzelfde verhaal. Waardeloze journalist.
  • 12 Jul 2018 om 12:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:40
      Of misschien samen met z'n landgenoot Douglas? !
    Douglas is een Nederlander
  • 12 Jul 2018 om 12:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:40
      Volgens mij was het Citro die hier gisteren aangaf om vandaag vooral de krant te lezen.......
    Ik denk dat citro LtV Is. Allebei doen ze interessant met gebakken lucht
  • 12 Jul 2018 om 11:40
    Volgens mij was het Citro die hier gisteren aangaf om vandaag vooral de krant te lezen.......
  • 12 Jul 2018 om 11:33
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:32
      Haha wat een simpele reactie weer. Hij schrijft wat de mensen niet willen horen, en ja dat is niet altijd positief. Hij is gewoon een journalist die schrijft wat er gaande is positief of negatief
    Haha, wat een simpele reactie weer. Leon is geen journalist/verslaggever en al helemaal geen clubwatcher. Die brengen namelijk nieuws.....lees nieuws! Iets waar anderen nog niet op de hoogte van zijn. Wat slapjanus ten Voorde doet is achteraf feiten opsommen die al lang bekend zijn. Beetje de boel onnodig opruien is waar hij goed in is.
  • 12 Jul 2018 om 11:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:51
      Twente hanteert een duidelijke tactiek. We starten de competitie met een veredeld jeugdteam. In de winterstop versterken we ons flink waarbij we de laatste periodetitel pakken en via de play-offs een plekje in de eredivisie bemachtigen. Hebben we weer een half seizoen bespaard op de salariskostenpost. Dus hoe meer bier we drinken in de eerste seizoenshelft, hoe betere spelers we in de winterstop kunnen halen.
    Haha de eerste maand kostenbesparing hebben ze al binnen. Als ze nog een paar weekjes wachten hebben al 10% bespaart op het salaris budget :p
  • 12 Jul 2018 om 10:51
    Twente hanteert een duidelijke tactiek. We starten de competitie met een veredeld jeugdteam. In de winterstop versterken we ons flink waarbij we de laatste periodetitel pakken en via de play-offs een plekje in de eredivisie bemachtigen. Hebben we weer een half seizoen bespaard op de salariskostenpost. Dus hoe meer bier we drinken in de eerste seizoenshelft, hoe betere spelers we in de winterstop kunnen halen.
  • 12 Jul 2018 om 10:41
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:32
      Haha wat een simpele reactie weer. Hij schrijft wat de mensen niet willen horen, en ja dat is niet altijd positief. Hij is gewoon een journalist die schrijft wat er gaande is positief of negatief
    Dat is niet waar..... hij schrijft vooral om het schrijven wat vaak nergens over gaat!
  • 12 Jul 2018 om 10:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:14
      Leon begint te morren aangezien hij niks nieuws kan melden (waar hij overigens heel goed in is). Goed dat er geen info voor deze lulhannes naar buiten komt.
    Haha wat een simpele reactie weer. Hij schrijft wat de mensen niet willen horen, en ja dat is niet altijd positief. Hij is gewoon een journalist die schrijft wat er gaande is positief of negatief
  • 12 Jul 2018 om 10:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:18
      De eerste opening eerder zichtbaar? De mensen achter de schermen weten perfect hoe ze de journalisten buiten moeten houden in deze zeer gevoelige kwestie. Dat frustreert ze enorm natuurlijk. Ben blij dat het interne lek er eindelijk uit is gesaneerd.
    Dan weet jij ook wie dat lek was .
  • 12 Jul 2018 om 10:14
    Leon begint te morren aangezien hij niks nieuws kan melden (waar hij overigens heel goed in is). Goed dat er geen info voor deze lulhannes naar buiten komt.
  • 12 Jul 2018 om 09:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:37
      nee, denk ik niet is weer een broodje aap verhaal.
    Of misschien samen met z'n landgenoot Douglas? !
  • 12 Jul 2018 om 09:38
    Kunnen onbekende namen niet verassend of goed zijn? !
  • 12 Jul 2018 om 09:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:14
      Jonathan Reis nieuwe spits staat op Twente Insite?
    nee, denk ik niet is weer een broodje aap verhaal.
  • 12 Jul 2018 om 09:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:14
      Jonathan Reis nieuwe spits staat op Twente Insite?
    Er staat alleen dat ze interesse hebben?
  • 12 Jul 2018 om 09:35
    Wat een ellende.
    Allemaal de schuld van Poetin!
  • 12 Jul 2018 om 09:18
    De eerste opening eerder zichtbaar? De mensen achter de schermen weten perfect hoe ze de journalisten buiten moeten houden in deze zeer gevoelige kwestie. Dat frustreert ze enorm natuurlijk. Ben blij dat het interne lek er eindelijk uit is gesaneerd.
  • 12 Jul 2018 om 09:14
    Jonathan Reis nieuwe spits staat op Twente Insite?
  • 12 Jul 2018 om 09:10
    Wat een domme rare kop boven dit stukje ten Voorde tekst.