'Rutten helpt FC Twente aan komst voormalig PSV-aanvaller'

( 80 reacties)
'Rutten helpt FC Twente aan komst voormalig PSV-aanvaller'

Jonathan Reis is de nieuwe centrumspits van FC Twente, zo weten diverse goed ingevoerde forumleden op fansite FCTwente.net te melden. De komst van de Braziliaanse centrumspits zou een 'logische' optelsom zijn.

De inmiddels 29-jarige Reis, die in het verleden onder meer uitkwam voor PSV en Vitesse, heeft nog altijd een hechte relatie met Fred Rutten. De oefenmeester van Maccabi Haifa heeft op dit moment, samen met Ted van Leeuwen en Evert Bleuming, een belangrijke stem in het aankoopbeleid.

Reis, die met Cankut Ercan een Nederlandse zaakwaarnemer heeft, liet zich onlangs al uit over zijn toekomstplannen. "Mijn contract bij Sapporo loopt tot eind 2018, maar ik heb de ambitie weer in Europa te spelen", sprak hij op de website van VICE Sports. "Japan is goed voor me en heerlijk voor profvoetballers, maar de beste voetballers horen in Europa te spelen. Dat is het hoogste podium", aldus Reis. 

"Ik zou het liefst teruggaan naar Nederland, omdat ik daar de taal al spreek en weet hoe alles werkt. Ik kan er straks terugkomen met een andere mentaliteit dan ik vroeger had", vervolgt hij vastberaden. "Maar ik denk dat niet iedereen in Nederland weet dat ik veranderd ben. Ze denken misschien dat ik nog steeds de Jonathan Reis van 21 jaar ben, die niet wist waar hij mee bezig was", besluit Reis. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 16:12
    Ha ha.... wat een druif. De beste voetballers horen in Europa te spelen........................... Ja. Maar niet in de beschamende GillendeKeukenMeidenDivisie, sufkut! Iets te veel hersencellen weggesnoven.
    Ook dit artikel slaat als een lul op een drumstel. Ten eerste is het schrijven van artikelen op basis van forum-schrijvers niet écht aan te raden. Ten tweede dat dit via Rutten komt is nogal een aanname.
    Als ik de voorzitter van Maccaibi was en zou lezen dat Rutten een speler van Reis klasse bij FCT parkeert.... en niet bij Haifa, dan is toch behoorlijk sprake van conflict of interest? Misschien dat Rutten schriftelijk toestemming heeft gekregen, maar dit is toch een een vragen rechtszaak of straf aan de broek.......
  • 13 Jul 2018 om 11:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:45
      zie je in Breda

      oh nee daar komen jullie dit jaar helemaal niet
      sterkte in de keukenkneus competitie

    Hoe diep kan je zinken, door als NAC supporter een acc aan te maken op een Twente forum. Asjeblieft get a life
  • 12 Jul 2018 om 18:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:32
      Leuk dat een nac supporter begint over fraude en failliesement. Hoevaak zijn jullie al gered door de lokale ondernemers ? Precies veel te vaak. Hoe vaak heeft de KNVB al ondezoek gedaan naar frauduleuze praktijken van NAC? Precies veel te vaak. En dan nog maar te zwijgen over de ex stadionmanager van jullie die ontslagen is om fraude.
    Niet op reageren op die NAC supporter. Hij geniet waarschijnlijk van zijn stoken. Als niemand reageert heeft hij er ook geen lol aan.
  • 12 Jul 2018 om 18:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:04
      Henkie Henkie toch

      waar gaan jullie straks de handjes weer ophouden?
      huilie huilie en dreigen dat jullie fraudeleuze clubje dreigt failliet te gaan ?

      nee de ezels komen echt uit Tukkerland !!
    Leuk dat een nac supporter begint over fraude en failliesement. Hoevaak zijn jullie al gered door de lokale ondernemers ? Precies veel te vaak. Hoe vaak heeft de KNVB al ondezoek gedaan naar frauduleuze praktijken van NAC? Precies veel te vaak. En dan nog maar te zwijgen over de ex stadionmanager van jullie die ontslagen is om fraude.
  • 12 Jul 2018 om 17:41
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:48
      die zal wel voor een appel en een ei komen....maar niet heus !! steek je kop nog verder in het zand Twente bomen blijven tot aan de hemel groeien ..... over ezels gesproken ......
    Ach joh, laat maar gaan, hoeveel supporters hebben jullie überhaupt? En die doos waar jullie in voetballen? Kunnen daar meer dan tien ezels in? Ik ben benieuwd!
  • 12 Jul 2018 om 17:15
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:45
      zie je in Breda

      oh nee daar komen jullie dit jaar helemaal niet
      sterkte in de keukenkneus competitie

    En wie volgt er volgend jaar? Maby Nac? En ook de beker komt nog hoop je dan inderdaad te zien mochten we jullie loten, dan kan ik jou meteen die paar klappen in je smoel geven praatjes maker !!!
  • 12 Jul 2018 om 16:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:31
      Paar klappen op je gezicht!!oprotten mafkees!!!!
    zie je in Breda

    oh nee daar komen jullie dit jaar helemaal niet
    sterkte in de keukenkneus competitie

  • 12 Jul 2018 om 16:33
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:23
      Voor de mensen die het nog niet weten: niet alleen de salarissen zijn lager in de eerste divisie, maar ook de inkomsten van de club. Per saldo maakt dat dus niets uit, deze spelers zijn dus net zo lastig te betalen in de eerste divisie als in de eredivisie. Overigens geldt dat niet voor Ries, omdat hij lang genoeg in Nederland heeft gespeeld geldt voor hem niet de non-EU-salarisregels.
    Voor Twente maakt dat niet uit want die betalen toch al meer 150% van de gemiddelde salaris van de kk leage. Daarom hoor je Ajax ook nooit klagen over de eu regeling want die betalen ook gemiddeld meer dan 150% van gemiddeld salaris in de eredivisie. Bedoel een 150% van 50.000 is voor Twente nog wel te betalen. 150% van 278.000 is andere koek.
  • 12 Jul 2018 om 15:23
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:20
      We zijn gedegradeerd voor de mensen die het nog niet wisten. Gemiddeld salaris van de eredivisie is een stuk hoger dan die van de kk leage. (Daar is de eu regeling op gebaseerd). Dus die spelers zijn nu wel te betalen. Elk nadeel heb zijn voordeel :)
    Voor de mensen die het nog niet weten: niet alleen de salarissen zijn lager in de eerste divisie, maar ook de inkomsten van de club. Per saldo maakt dat dus niets uit, deze spelers zijn dus net zo lastig te betalen in de eerste divisie als in de eredivisie. Overigens geldt dat niet voor Ries, omdat hij lang genoeg in Nederland heeft gespeeld geldt voor hem niet de non-EU-salarisregels.
  • 12 Jul 2018 om 14:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:04
      Henkie Henkie toch

      waar gaan jullie straks de handjes weer ophouden?
      huilie huilie en dreigen dat jullie fraudeleuze clubje dreigt failliet te gaan ?

      nee de ezels komen echt uit Tukkerland !!
    Paar klappen op je gezicht!!oprotten mafkees!!!!
  • 12 Jul 2018 om 14:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:21
      Ik weet niet of er beheerders zijn die meelezen, maar ik denk dat de meesten het met mij eens zijn als ik zeg dat stumpers als deze gast van de site geblokt mogen worden. Lijkt mij dat deze site voor echte twente fans is en niet voor een paar stumpers die hier alleen maar onrust proberen te veroorzaken.
    van mij mag iedereen zn mening hier geven maar het moet wel begrijpelijk zijn
  • 12 Jul 2018 om 14:21
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:04
      Henkie Henkie toch

      waar gaan jullie straks de handjes weer ophouden?
      huilie huilie en dreigen dat jullie fraudeleuze clubje dreigt failliet te gaan ?

      nee de ezels komen echt uit Tukkerland !!
    Ik weet niet of er beheerders zijn die meelezen, maar ik denk dat de meesten het met mij eens zijn als ik zeg dat stumpers als deze gast van de site geblokt mogen worden. Lijkt mij dat deze site voor echte twente fans is en niet voor een paar stumpers die hier alleen maar onrust proberen te veroorzaken.
  • 12 Jul 2018 om 14:09
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:04
      Henkie Henkie toch

      waar gaan jullie straks de handjes weer ophouden?
      huilie huilie en dreigen dat jullie fraudeleuze clubje dreigt failliet te gaan ?

      nee de ezels komen echt uit Tukkerland !!
    begrijpen jullie deze sukkel..ik niet
  • 12 Jul 2018 om 14:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:08
      Aldus de opper ezel !
    Henkie Henkie toch

    waar gaan jullie straks de handjes weer ophouden?
    huilie huilie en dreigen dat jullie fraudeleuze clubje dreigt failliet te gaan ?

    nee de ezels komen echt uit Tukkerland !!
  • 12 Jul 2018 om 13:21
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:49
      Volgens mij geldt het niet-EU salaris alleen in de eredivisie.
    150% van gemiddeld salaris in de divisie dat je speelt . Dus dat bedrag is beduidend lager dan in de eredivisie.
  • 12 Jul 2018 om 13:20
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:03
      Broodje aap verhaal lijkt mij waarom zou je deze jongen willen plus dat hij een speler van buiten de EU is die we niet kunnen betalen of zijn we al bijna verkocht aan een grote aandeelhouder die deze deal mogelijk maakt?
    We zijn gedegradeerd voor de mensen die het nog niet wisten. Gemiddeld salaris van de eredivisie is een stuk hoger dan die van de kk leage. (Daar is de eu regeling op gebaseerd). Dus die spelers zijn nu wel te betalen. Elk nadeel heb zijn voordeel :)
  • 12 Jul 2018 om 13:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:26
      Staat o.a. op deze pagina: https://www.fctwente.net/forum/showthread.php?p=1786562#post1786562 Even door het forum scrollen dan vind je het zeker, inclusief het bedrag.
    Ja, 2 forumleden die dit roeptoeteren.....
  • 12 Jul 2018 om 13:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:48
      die zal wel voor een appel en een ei komen....maar niet heus !! steek je kop nog verder in het zand Twente bomen blijven tot aan de hemel groeien ..... over ezels gesproken ......
    Aldus de opper ezel !
  • 12 Jul 2018 om 12:58
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:34
      Als Boere onlangs alles wel blijft staan schiet ik pas in de vlekken. Mag toch hopen dat ie zo snel mogelijk gesleten wordt.
    Die jongen heeft vertrouwen nodig. Als hij dat heeft (na paar keer scoren) ga ik pas echt oordelen.
  • 12 Jul 2018 om 12:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:24
      Wat een lol hè haha lul
    Geintje moet kunnen toch? Of mag je helemaal niks zeggen over P? We zingen zelf toch hasj coke en pillen. Of heb ik dat mis?
  • 12 Jul 2018 om 12:49
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:03
      Broodje aap verhaal lijkt mij waarom zou je deze jongen willen plus dat hij een speler van buiten de EU is die we niet kunnen betalen of zijn we al bijna verkocht aan een grote aandeelhouder die deze deal mogelijk maakt?
    Volgens mij geldt het niet-EU salaris alleen in de eredivisie.
  • 12 Jul 2018 om 12:48
    die zal wel voor een appel en een ei komen....maar niet heus !! steek je kop nog verder in het zand Twente bomen blijven tot aan de hemel groeien ..... over ezels gesproken ......
  • 12 Jul 2018 om 12:34
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:32
      Voor de mensen die nu in de vlekken schieten over Tom Boere, mocht Reis komen dan kunnen we ook gewoon met beiden spelen he. 442
    Als Boere onlangs alles wel blijft staan schiet ik pas in de vlekken. Mag toch hopen dat ie zo snel mogelijk gesleten wordt.
  • 12 Jul 2018 om 12:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:14
      Denk niet dat je je zorgen moet maken om dat buiten EU-salaris... kill heeft heel lang in Nederland gevoetbald toch? Weet niet hoe dat zit als je vervolgens weer na een avontuur terug komt. Bovendien mag ik toch hopen dat als er opeens een smak geld is, dat ze met wat beters aan komen dan reis
    Lijkt mij ook niets gezien het aantal clubs dat hij al heeft versleten met die zaakwaarnemer van hem
  • 12 Jul 2018 om 12:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:41
      Hoe weet u dat we gered zijn P65?
    Staat o.a. op deze pagina: https://www.fctwente.net/forum/showthread.php?p=1786562#post1786562 Even door het forum scrollen dan vind je het zeker, inclusief het bedrag.
  • 12 Jul 2018 om 12:16
    Is weer zo een voetballer of we moeten zien of het wat wordt! De spits positie is dus ruim vertegenwoordigt.
  • 12 Jul 2018 om 12:14
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:03
      Broodje aap verhaal lijkt mij waarom zou je deze jongen willen plus dat hij een speler van buiten de EU is die we niet kunnen betalen of zijn we al bijna verkocht aan een grote aandeelhouder die deze deal mogelijk maakt?
    Denk niet dat je je zorgen moet maken om dat buiten EU-salaris... kill heeft heel lang in Nederland gevoetbald toch? Weet niet hoe dat zit als je vervolgens weer na een avontuur terug komt. Bovendien mag ik toch hopen dat als er opeens een smak geld is, dat ze met wat beters aan komen dan reis
  • 12 Jul 2018 om 12:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:24
      Wat een azijnzeikers weer hier,zitten ze te zeuren dat er niemand komt, komt er één, is het ook weer niet goed, pffffff
    Het risico dat dit fout gaat is veel te groot, er is geen geld, dan kun je voor dit risico gaan, weliswaar transfervrij (denk ik), maar je kan ook gaan voor een speler uit de eigen competitie die gretig en gemotiveerd is. Het is toch niet zo moeilijk om te zien dat we de afgelopen jaren teveel risicogevalletjes gehad hebben. Als ik in mijn bedrijf de keus heb tussen een verkoper met ervaring op gevraagd niveau en een met een rugzak aan bagage, verschillende ex-werkgevers maar wel met een goed verhaal dan ga ik toch echt voor die eerste.
  • 12 Jul 2018 om 12:03
    Broodje aap verhaal lijkt mij waarom zou je deze jongen willen plus dat hij een speler van buiten de EU is die we niet kunnen betalen of zijn we al bijna verkocht aan een grote aandeelhouder die deze deal mogelijk maakt?
  • 12 Jul 2018 om 11:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:05
      Deze kennen we over twee weken heeft hij niets van twente vernomen en wil niet langer wachten en tekent bij nac of sparta roda of willen 2.
    Onzin
  • 12 Jul 2018 om 11:51
    Aha. Hier kende ik die jongen dus nog van :-) https://youtu.be/Xy0hI4nVTEE
  • 12 Jul 2018 om 11:48
    Zal best een goede versterking kunnen zijn voor ons. Lijkt me ook dat hij gewoon goed fit is hoor. Daar zijn ze wel op gebrand in Japan.
  • 12 Jul 2018 om 11:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:05
      We hebben straks Reis en Bapoh dat moet toch voldoende zijn? Nu nog wat vleugelaanvallers erbij.

      Volgens insiders op fctwente online zijn we gered in ieder geval en kan daarom de blik nu eindelijk op versterkingen.
    Hoe weet u dat we gered zijn? Kan nergens de link vinden van Twenteonline?
  • 12 Jul 2018 om 11:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:17
      Lijkt me eerder een aanwinst voor vak p
    Dacht ik ook meteen toen il de naam zag >. <
  • 12 Jul 2018 om 11:41
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:53
      Het is mogelijk dat Assaidi, als hij blijft, door Reis beter gaat renderen. Meer vertrouwen dat er iets gedaan wordt met de voorzetten. Ben erg benieuwd hoe Reis ervoor staat. Wat willen ze qua contract met hem, éénjarig of meerjarig?
    Hoe weet u dat we gered zijn P65?
  • 12 Jul 2018 om 11:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:24
      Wat een azijnzeikers weer hier,zitten ze te zeuren dat er niemand komt, komt er één, is het ook weer niet goed, pffffff
    Precies stel miereneukers zijn het en allemaal weer mening klaar over deze man ongeloofelijk
  • 12 Jul 2018 om 11:33
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:12
      Ik kan niet beoordelen of hij wel of niet de juiste aanvulling kan zijn voor Twente daar voor is hij te lang buiten beeld geweest.Wel moet voor niet uit de EEG komende spelers extra hoge salarissen worden betaald.Dat past nu niet bij Twente

    Wat een onzin, ondanks dat deze man niet uit de EU komt hoeft hij geen salaris voor mensen van buiten de EU te verdienen. De man is voetbalnederlander ( meerdere jaren in Nal gevoetbald en dan geld de regeling niet, daarom kon GAE bv ook Eggan betalen).
  • 12 Jul 2018 om 11:32
    Voor de mensen die nu in de vlekken schieten over Tom Boere, mocht Reis komen dan kunnen we ook gewoon met beiden spelen he. 442
  • 12 Jul 2018 om 11:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:16
      Of denk jij dat we toppers halen in de keuken competitie.
    Nee, denk ik niet.
  • 12 Jul 2018 om 11:24
    Wat een azijnzeikers weer hier,zitten ze te zeuren dat er niemand komt, komt er één, is het ook weer niet goed, pffffff
  • 12 Jul 2018 om 11:23
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:12
      Ik kan niet beoordelen of hij wel of niet de juiste aanvulling kan zijn voor Twente daar voor is hij te lang buiten beeld geweest.Wel moet voor niet uit de EEG komende spelers extra hoge salarissen worden betaald.Dat past nu niet bij Twente

    Tenzij die ook een Nederlands paspoort heeft. En het geld niet voor kk leage geloof ik. Want daar ligt gemiddeld salaris heel wat lager.
  • 12 Jul 2018 om 11:12
    Ik kan niet beoordelen of hij wel of niet de juiste aanvulling kan zijn voor Twente daar voor is hij te lang buiten beeld geweest.Wel moet voor niet uit de EEG komende spelers extra hoge salarissen worden betaald.Dat past nu niet bij Twente

  • 12 Jul 2018 om 11:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:23
      Dat is Boere ook, en daar loop je aanzienlijk minder risico mee.
    Risico kun je nog niets over zeggen daar de contractuele voorwaarden niet bekend zijn.
  • 12 Jul 2018 om 11:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:06
      Dat is nog eens een positieve gedachte, zo komen we er wel!!
    Obv van welke spelers die zijn aangtrokken zou jij iets anders denken/beweren?
  • 12 Jul 2018 om 11:07
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:05
      We hebben straks Reis en Bapoh dat moet toch voldoende zijn? Nu nog wat vleugelaanvallers erbij.

      Volgens insiders op fctwente online zijn we gered in ieder geval en kan daarom de blik nu eindelijk op versterkingen.
    En boere die had er ook 20+ inliggen in julpiler leage. Idd eerst de vleugels
  • 12 Jul 2018 om 11:05
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:56
      Het is bij mij juist redelijk snel goed, in de jupiler league lopen spitsen van begin 20 rond die graag voor 20.000 man willen voetballen en die gemotiveerd zijn. Mijn advies is je daar op richten ipv al die gokjes die de laatste jaren veel te vaak verkeerd uitpakken. We zijn groot geworden met jongens als Luuk de Jong, Eljero Elia en Nacer Chadli. Natuurlijk konden die rustig worden gebracht achter een selectie met meerdere ervaren jongens maar daarna moet je wel terug.
    We hebben straks Reis en Bapoh dat moet toch voldoende zijn? Nu nog wat vleugelaanvallers erbij.

    Volgens insiders op fctwente online zijn we gered in ieder geval en kan daarom de blik nu eindelijk op versterkingen.
  • 12 Jul 2018 om 11:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:49
      Boere is weer waar die thuishoort, daar prikt hij er zeker voldoende in. 2017 topscorer in de Jup, 2018 flop bij Twente. Puur mentale kwestie.
    Die jongen is 25 of 26 en heeft 1 goed seizoen gedraaid waar alles plots goed viel bij Oss. Kan nog steeds geen bal fatsoenlijk aannemen, actie maken of in de kleine ruimtes voetballen. En gezien wij de grote favoriet zijn zullen veel van dit soort dingen toch belangrijk zijn. Als je er nu nog wat voor kunt vangen moet je dat meteen doen m.i.
  • 12 Jul 2018 om 11:01
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:58
      Ziekenboeg FC Twente, kun je straks een compleet elftal van opstellen.
      hahahaha
      Assaidi, Vukic, Brama, Reis, Boere, van der Lely en Bijen (die zijn altijd ziek), mis ik er nog een paar?
    Maria
  • 12 Jul 2018 om 10:58
    Ziekenboeg FC Twente, kun je straks een compleet elftal van opstellen.
    hahahaha
    Assaidi, Vukic, Brama, Reis, Boere, van der Lely en Bijen (die zijn altijd ziek), mis ik er nog een paar?
  • 12 Jul 2018 om 10:56
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:49
      Boere is weer waar die thuishoort, daar prikt hij er zeker voldoende in. 2017 topscorer in de Jup, 2018 flop bij Twente. Puur mentale kwestie.
    Ik houd het op puur verkeerd bediend worden. Lees, helemaal niet bediend worden. Met een Assaidi voorin kun je als spits beter een vrije dag nemen, want van hem krijg je geen bal.
  • 12 Jul 2018 om 10:56
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:43
      Het is ook nooit goed he?een onbekende voetballer?het verleden was privé niet goed natuurlijk, maar kan een mens ook veranderen?Ik ben er wel blij mee in ieder geval!
    Het is bij mij juist redelijk snel goed, in de jupiler league lopen spitsen van begin 20 rond die graag voor 20.000 man willen voetballen en die gemotiveerd zijn. Mijn advies is je daar op richten ipv al die gokjes die de laatste jaren veel te vaak verkeerd uitpakken. We zijn groot geworden met jongens als Luuk de Jong, Eljero Elia en Nacer Chadli. Natuurlijk konden die rustig worden gebracht achter een selectie met meerdere ervaren jongens maar daarna moet je wel terug.
  • 12 Jul 2018 om 10:56
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:42
      Als alles kan..... waar maken wij ons dan nog druk over?
    We maken ons niet druk, we maken ons zorgen....:-)
  • 12 Jul 2018 om 10:55
    Cocaïnedealer ????
  • 12 Jul 2018 om 10:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:43
      Vind het nieuws dat we gered zijn, dat er dus een akkoord is met de financiers mooier. Reis, kww
    Het is mogelijk dat Assaidi, als hij blijft, door Reis beter gaat renderen. Meer vertrouwen dat er iets gedaan wordt met de voorzetten. Ben erg benieuwd hoe Reis ervoor staat. Wat willen ze qua contract met hem, éénjarig of meerjarig?
  • 12 Jul 2018 om 10:49
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:43
      Die heeft ook lekker veel laten zien afgelopen seizoen.
    Boere is weer waar die thuishoort, daar prikt hij er zeker voldoende in. 2017 topscorer in de Jup, 2018 flop bij Twente. Puur mentale kwestie.
  • 12 Jul 2018 om 10:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:23
      Dat is Boere ook, en daar loop je aanzienlijk minder risico mee.
    Die heeft ook lekker veel laten zien afgelopen seizoen.
  • 12 Jul 2018 om 10:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:40
      Alles kan, koffiekan, melkkan, soepkan.

    Theekan of in het Engels jerrycan
  • 12 Jul 2018 om 10:43
    Vind het nieuws dat we gered zijn, dat er dus een akkoord is met de financiers mooier. Reis, kww
  • 12 Jul 2018 om 10:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:11
      Ik heb liever Boere dan deze cocaineboer die niet een maar meerdere krasjes heeft. Na Olaitan ben ik wel een beetje klaar met onbekende spitsen die voor een tweede, derde of zelfs vierde kans gaan. De gok nemen werkt alleen door hem een prestatiecontract te geven. Zo houd je hem misschien scherp... maar zoals gezegd zou ik het niet doen. Haal liever een centrale verdediger want met Bijen en Jensen zit je daar wel heel magertjes in.
    Het is ook nooit goed he?een onbekende voetballer?het verleden was privé niet goed natuurlijk, maar kan een mens ook veranderen?Ik ben er wel blij mee in ieder geval!
  • 12 Jul 2018 om 10:42
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:16
      Of denk jij dat we toppers halen in de keuken competitie.
    Jij leest niet goed. Vraagt hij om een topper?????
  • 12 Jul 2018 om 10:42
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:40
      Alles kan, koffiekan, melkkan, soepkan.

    Als alles kan..... waar maken wij ons dan nog druk over?
  • 12 Jul 2018 om 10:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:38
      Kan een prima voetballer voor ons zijn! In tegenstelling tot veel leden hier die het altijd oneens zijn met berichtgevingen.....
    Alles kan, koffiekan, melkkan, soepkan.

  • 12 Jul 2018 om 10:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:38
      Liep voor zijn blessure in Japan 1 op 2 daarna 6 wedstrijden 1 goal. Weet het niet. Kan echt wel wat maar hoe fit is hij? Hoe sterk is hij? Kwa voetbalskills natuurlijk tien keer beter dan Boere. Mentaal ook vast gegroeid. Ik vind het geen gekke gok
    Mee eens!
  • 12 Jul 2018 om 10:38
    Kan een prima voetballer voor ons zijn! In tegenstelling tot veel leden hier die het altijd oneens zijn met berichtgevingen.....
  • 12 Jul 2018 om 10:38
    Liep voor zijn blessure in Japan 1 op 2 daarna 6 wedstrijden 1 goal. Weet het niet. Kan echt wel wat maar hoe fit is hij? Hoe sterk is hij? Kwa voetbalskills natuurlijk tien keer beter dan Boere. Mentaal ook vast gegroeid. Ik vind het geen gekke gok
  • 12 Jul 2018 om 10:34
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:24
      Wat een lol hè haha lul
    Hasj, coke en pillen......
  • 12 Jul 2018 om 10:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:05
      Deze kennen we over twee weken heeft hij niets van twente vernomen en wil niet langer wachten en tekent bij nac of sparta roda of willen 2.
    Haha idd! Je zit er al op te wachten inderdaad
  • 12 Jul 2018 om 10:28
    Gaan we weer. Niets geleerd van vorig seizoen. Gewoon de manke nelesen binnenhalen.Welkom in de ziekenboeg die FC Twente heet.
    Eerste half jaar eerst op conditie komen denk ik.
    Nu gaat Fredje de oude troep binnenhalen. Wat een lang leve de lol beleid weer. Zit geen enkele gedachte achter. Tis gewoon weer wanhoopsbeleid.
  • 12 Jul 2018 om 10:24
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:17
      Lijkt me eerder een aanwinst voor vak p
    Wat een lol hè haha lul
  • 12 Jul 2018 om 10:23
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:07
      Kww. Als hij zijn niveau haalt is het een waanzinnige voetballer in de keuken league
    Dat is Boere ook, en daar loop je aanzienlijk minder risico mee.
  • 12 Jul 2018 om 10:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:07
      Kww. Als hij zijn niveau haalt is het een waanzinnige voetballer in de keuken league
    precies....
  • 12 Jul 2018 om 10:19
    Hoe komen jullie hierbij twentefans?Nergens staat die vermeld, alleen dat er eventueel interesse zou zijn.
  • 12 Jul 2018 om 10:17
    Lijkt me eerder een aanwinst voor vak p
  • 12 Jul 2018 om 10:16
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:11
      En daar gaan we weer. Spelers met krasjes halen. Een zware knieblessure gehad en hing destijds regelmatig met zijn neus in de poedersuiker.
    Of denk jij dat we toppers halen in de keuken competitie.
  • 12 Jul 2018 om 10:11
    En daar gaan we weer. Spelers met krasjes halen. Een zware knieblessure gehad en hing destijds regelmatig met zijn neus in de poedersuiker.
  • 12 Jul 2018 om 10:11
    Ik heb liever Boere dan deze cocaineboer die niet een maar meerdere krasjes heeft. Na Olaitan ben ik wel een beetje klaar met onbekende spitsen die voor een tweede, derde of zelfs vierde kans gaan. De gok nemen werkt alleen door hem een prestatiecontract te geven. Zo houd je hem misschien scherp... maar zoals gezegd zou ik het niet doen. Haal liever een centrale verdediger want met Bijen en Jensen zit je daar wel heel magertjes in.
  • 12 Jul 2018 om 10:11
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:07
      Kww. Als hij zijn niveau haalt is het een waanzinnige voetballer in de keuken league
    Mee eens!! Lekkere spits
  • 12 Jul 2018 om 10:07
    Kww. Als hij zijn niveau haalt is het een waanzinnige voetballer in de keuken league
  • 12 Jul 2018 om 10:06
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:05
      Deze kennen we over twee weken heeft hij niets van twente vernomen en wil niet langer wachten en tekent bij nac of sparta roda of willen 2.
    Dat is nog eens een positieve gedachte, zo komen we er wel!!
  • 12 Jul 2018 om 10:05
    Deze kennen we over twee weken heeft hij niets van twente vernomen en wil niet langer wachten en tekent bij nac of sparta roda of willen 2.