Pusic over 'enorme voorsprong' Sparta: ''Zij zijn absoluut favoriet''

( 37 reacties)
Pusic over 'enorme voorsprong' Sparta: ''Zij zijn absoluut favoriet''

FC Twente neemt het in de openingswedstrijd van de Keuken Kampioen Divisie op tegen Sparta, maar op dit moment is er een groot contrast tussen beide voormalig Eredivisie-clubs. Marino Pusic kijkt uit naar de wedstrijd in de Grolsch Veste. 

“Ik vrees geen enkele wedstrijd", legt hij uit voor de camera van FOX Sports. "Als sportman ga je elke wedstrijd in om te winnen, en dat kan op verschillende manieren. Dat zij veel verder zijn in deze fase dat is duidelijk", aldus Pusic, die weet dat Sparta al veel versterkingen heeft binnengehaald.

Technisch directeur Henk van Stee slaagde erin om ervaren spelers als Lars Veldwijk, Royston Drenthe en Adil Auassar te strikken. "Ze hebben de selectie nagenoeg klaar, dat is helder", vervolgt de oefenmeester van de Tukkers. "Ze hebben een enorme voorsprong en zijn absoluut favoriet. Maar dat wil niet zeggen dat we ons zomaar neerleggen bij die wedstrijd. We zullen ons best doen”, besluit Pusic strijdvaardig.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 21:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:14
      Beste scorpio, volgens mij gooi je investeringen in FcT, koopsommen voor aandelen, garantstellingen en de begroting 2018/2019 op 1 hoop, klopt dat wel?
    Hoi Citrofiel.

    Nee, boekhoudkundig niet. Stel er wordt voor 18 miljoen aandelen uitgegeven dan betekent dat boekhoudkundig dat mensen voor 18 miljoen aandelen kopen en hebben daarmee dan een stukje eigendom gekocht.

    Dat komt dan in de balans als aandelenkapitaal te staan en dat verbeterd het eigen vermogen en de solvabiliteit.
    Er is dan 18 miljoen in kas/liquide middeln waarmee men dus van alles kan doen.......:-), rekeningen betalen, salarissen betalen, boetes betalen, afkoopsommen betalen, dure spelers kopen, etc etc etc.
    De garantiestelling laat ik er even buiten. In dit bericht staat niet hoeveel die garantiestelling is.
    Zo goed?
  • 12 Jul 2018 om 20:46
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:48
      Paniek zaaien Henk? Raak jij in paniek van de waarheid? Er zullen ongetwijfeld spelers bijkomen, maar dan nog moet er aan automatismen worden gebouwd....je weet wel....een team. Heeft Pusic daar (nog) genoeg tijd voor of kan hij nog beter het G-Elftal van Rigtersbleek tegen Sparta aan laten treden?


      Jij snapt er echt geen biet van...of wel Henk?
    hahahaha het is toch al met al gewoon een schande wat er nu allemaal weer gebeurd en volgend jaar staan we weer te bedelen en hebben we weer geen selectie met deze RVC EN DIRECTIE.
  • 12 Jul 2018 om 15:20
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:42
      Dus we hebben een omzet van 18 miljoen dit jaar en daar komt nog eens 18 miljoen bij. Dus in totaal 36 miljoen omzet. Dat is 7 miljoen hoger dan vorig jaar......en bijna 10 x zoveel als de gemiddelde KK competitie club.
      En dan afvalspelers halen en bang zijn voor Sparta?
      hahahahaha
    Die berekening van jou klopt van geen kant. Wacht eerst maar af tot er duidelijkheid wordt verschaft vanuit de organisatie, want zo ontstaat er alleen maar meer verwarring.
  • 12 Jul 2018 om 14:14
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:42
      Dus we hebben een omzet van 18 miljoen dit jaar en daar komt nog eens 18 miljoen bij. Dus in totaal 36 miljoen omzet. Dat is 7 miljoen hoger dan vorig jaar......en bijna 10 x zoveel als de gemiddelde KK competitie club.
      En dan afvalspelers halen en bang zijn voor Sparta?
      hahahahaha
    Beste scorpio, volgens mij gooi je investeringen in FcT, koopsommen voor aandelen, garantstellingen en de begroting 2018/2019 op 1 hoop, klopt dat wel?
  • 12 Jul 2018 om 13:59
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      en wat moet dan overblijven ...omzet minus inkopen.minus kosten is normaal gesproken winst ..dat ze dat nou eens ren keer snappen bij onze bestuurders..
    De belastingdienst is trouwens een betalingsregeling mee getroffen.

    De begroting zonder die 18 miljoen extra injectie is al gemaakt volgens mij of er moet uitstel gevraagd zijn.
    We weten niets, we zien niets. Het is allemaal gissen.
    Ben heel benieuwd naar de begroting en de jaarrekening van 30-06-2018.
  • 12 Jul 2018 om 13:57
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Ik neem aan dat je het behoorlijk mis hebt als je denkt dat met een garantstelling van 18m de begroting zich verdubbeld.... Zou je even op mijn eerdere vraag willen antwoorden? Ben er echt benieuwd naar =p
    Pusic hoeft helemaal niets te vertellen over de tegenstander. Hij werkt voor FC Twente en moet zijn ploeg vertrouwen geven ipv zich in te dekken als het mis mocht gaan. Het is FC Twente onwaardig om je tegenstander in de KK competitie zo hoog in te schatten. Daar geef je je eigen spelers ook geen vertrouwen mee. Ga toch gewoon uit van je eigen kracht. Na de wedstrijd kun je je tegenstander altijd nog een pluim geven.
  • 12 Jul 2018 om 13:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:42
      Dus we hebben een omzet van 18 miljoen dit jaar en daar komt nog eens 18 miljoen bij. Dus in totaal 36 miljoen omzet. Dat is 7 miljoen hoger dan vorig jaar......en bijna 10 x zoveel als de gemiddelde KK competitie club.
      En dan afvalspelers halen en bang zijn voor Sparta?
      hahahahaha
    Ik neem aan dat je het behoorlijk mis hebt als je denkt dat met een garantstelling van 18m de begroting zich verdubbeld.... Zou je even op mijn eerdere vraag willen antwoorden? Ben er echt benieuwd naar =p
  • 12 Jul 2018 om 13:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:48
      Omzet heb ik het over......
      Daar moet altijd van alles van af.

    en wat moet dan overblijven ...omzet minus inkopen.minus kosten is normaal gesproken winst ..dat ze dat nou eens ren keer snappen bij onze bestuurders..
  • 12 Jul 2018 om 13:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:02
      Jan, dan moet hij (nog) even wachten met paniek zaaien, heel amateuristisch van hem, wij en hij ook weten dat er spelers aankomen !
    Paniek zaaien Henk? Raak jij in paniek van de waarheid? Er zullen ongetwijfeld spelers bijkomen, maar dan nog moet er aan automatismen worden gebouwd....je weet wel....een team. Heeft Pusic daar (nog) genoeg tijd voor of kan hij nog beter het G-Elftal van Rigtersbleek tegen Sparta aan laten treden?


    Jij snapt er echt geen biet van...of wel Henk?
  • 12 Jul 2018 om 13:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:45
      daar moeten de belastingen ed. ook van betaald worden ..dus maar 8 milj .ter beschikking voor investeringen ..
    Omzet heb ik het over......
    Daar moet altijd van alles van af.

  • 12 Jul 2018 om 13:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:42
      Dus we hebben een omzet van 18 miljoen dit jaar en daar komt nog eens 18 miljoen bij. Dus in totaal 36 miljoen omzet. Dat is 7 miljoen hoger dan vorig jaar......en bijna 10 x zoveel als de gemiddelde KK competitie club.
      En dan afvalspelers halen en bang zijn voor Sparta?
      hahahahaha
    daar moeten de belastingen ed. ook van betaald worden ..dus maar 8 milj .ter beschikking voor investeringen ..
  • 12 Jul 2018 om 13:42
    Dus we hebben een omzet van 18 miljoen dit jaar en daar komt nog eens 18 miljoen bij. Dus in totaal 36 miljoen omzet. Dat is 7 miljoen hoger dan vorig jaar......en bijna 10 x zoveel als de gemiddelde KK competitie club.
    En dan afvalspelers halen en bang zijn voor Sparta?
    hahahahaha
  • 12 Jul 2018 om 13:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:08
      Hij zaait geen paniek, dat maak jij er van
    Precies, hij doet helemaal niks verkeerd. De mensen hier onder snappen er alleen geen hol van.
  • 12 Jul 2018 om 13:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:18
      Wat moeten we nu met zo n trainer. Pfffffff Gister te lang door gegaan en stevig in de kruscovac gehapt zeker. Laat die man in godsnaam geen nieuw contract tekenen. Wat een aanfluiting.
    Want? Oh nee hij had moeten zeggen met deze selectie worden we fluitend kampioen!!
  • 12 Jul 2018 om 13:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:02
      Jan, dan moet hij (nog) even wachten met paniek zaaien, heel amateuristisch van hem, wij en hij ook weten dat er spelers aankomen !
    Hij zaait geen paniek, dat maak jij er van
  • 12 Jul 2018 om 13:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:53
      Wat een gelul zeg. Wat moet hij anders zeggen over de huidige selectie. Dat zal pas veranderen als er spelers bij gaan komen. Daar geloof ik wel in.
    Jan, dan moet hij (nog) even wachten met paniek zaaien, heel amateuristisch van hem, wij en hij ook weten dat er spelers aankomen !
  • 12 Jul 2018 om 12:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:57
      Gaan we weer met ons minderwaardigheidscomplex.
      Dacht dat ze het boekje met de standaardteksten wel weg hadden gegooit, maar het is er weer.
      Slappe hap!
    Hij heeft toch gewoon gelijk. This niet te geloven hoe de mensen hier alles zwart kunnen maken. Ik dacht dat WIJ de beste supporters zijn. Maar blijkt toch niet zo te zijn. Vroeger was dat we aans!
  • 12 Jul 2018 om 12:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:12
      Ik heb het vermoeden dat bij het merendeel van de fans één grote brok teleurstelling is. Wéér dat gebedel om geld, waarvan wij dachten dat dit eindelijk tot het verleden behoorde. Het moeten lezen dat vele spelers vóór de 1e training alweer ziek,misselijk of zwak zijn of nog steeds. Dat er geruchten gaan, dat men toch weer een speler met deuken en krasjes wil halen. Trainers wasr we geen goede ervaringen mee hebben gehad. Geen wonder dat cynisme hoogtij viert toch?
    Dat is inderdaad de status nu, met dank aan de heren uit het verleden. Zonder geld is er momenteel sowieso niets mogelijk, dus de ontwikkelingen op de achtergrond om geld binnen te halen zijn geweldig. Helaas kost dit veel tijd, maar ik geloof niet dat de club daar heel veel invloed op heeft en de club zit ook niet in de positie om druk te zetten op geldschieters die toch nog heil zien in de club. Tuurlijk wil iedereen dat het sneller gaat, maar liever goed en gezond dan half en failliet.
  • 12 Jul 2018 om 12:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:02
      @rocky , @scorpio Ik ben benieuwd wat jullie reactie was als hij in dit interview had vermeld dat we sparta met deze ploeg eventjes oprollen.... make my day =p
    Zou het ook zo kunnen zijn dat men geen vertrouwen heeft in deze trainer? Dat ie daarom weinig meer goed kan doen.
  • 12 Jul 2018 om 12:18
    Wat moeten we nu met zo n trainer. Pfffffff Gister te lang door gegaan en stevig in de kruscovac gehapt zeker. Laat die man in godsnaam geen nieuw contract tekenen. Wat een aanfluiting.
  • 12 Jul 2018 om 12:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:59
      Ik heb het alweer door... marino kan niks meer zeggen zonder kritiek. Dat idee heb ik trouwens van elke medewerker en ook spelers. Zegd men dat we er goed voor staan is men schijnheilig, als je de underdog inneemt ben je een pussy en met standaard opmerkingen trap je open deuren in. Zijn we met zn allen nou zo kwaad dat we werkelijk ALLES af moeten branden wat iemand uit de club verteld? Ik krijg langzaam dat gevoel helaas
    Ik heb het vermoeden dat bij het merendeel van de fans één grote brok teleurstelling is. Wéér dat gebedel om geld, waarvan wij dachten dat dit eindelijk tot het verleden behoorde. Het moeten lezen dat vele spelers vóór de 1e training alweer ziek,misselijk of zwak zijn of nog steeds. Dat er geruchten gaan, dat men toch weer een speler met deuken en krasjes wil halen. Trainers wasr we geen goede ervaringen mee hebben gehad. Geen wonder dat cynisme hoogtij viert toch?
  • 12 Jul 2018 om 12:09
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:03
      Wat een krankzinnige opmerking om nu dit te zeggen over een wedstrijd half augustus
    Vind het nog wel meevallen hoor ... heb je het artiekel (nog beter, het interview) gelezen? Of reageer je puur op de titel van dit bericht.
  • 12 Jul 2018 om 12:06
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:59
      Ik heb het alweer door... marino kan niks meer zeggen zonder kritiek. Dat idee heb ik trouwens van elke medewerker en ook spelers. Zegd men dat we er goed voor staan is men schijnheilig, als je de underdog inneemt ben je een pussy en met standaard opmerkingen trap je open deuren in. Zijn we met zn allen nou zo kwaad dat we werkelijk ALLES af moeten branden wat iemand uit de club verteld? Ik krijg langzaam dat gevoel helaas
    Inderdaad GT. Ze zullen het wel bestempelen als kritisch. Ik zie het als dramgedrag wat ons niets verder brengt. Waarschijnlijk hebben sommigen wat tijd teveel..
  • 12 Jul 2018 om 12:03
    Wat een krankzinnige opmerking om nu dit te zeggen over een wedstrijd half augustus
  • 12 Jul 2018 om 12:02
    @rocky , @scorpio Ik ben benieuwd wat jullie reactie was als hij in dit interview had vermeld dat we sparta met deze ploeg eventjes oprollen.... make my day =p
  • 12 Jul 2018 om 11:59
    Ik heb het alweer door... marino kan niks meer zeggen zonder kritiek. Dat idee heb ik trouwens van elke medewerker en ook spelers. Zegd men dat we er goed voor staan is men schijnheilig, als je de underdog inneemt ben je een pussy en met standaard opmerkingen trap je open deuren in. Zijn we met zn allen nou zo kwaad dat we werkelijk ALLES af moeten branden wat iemand uit de club verteld? Ik krijg langzaam dat gevoel helaas
  • 12 Jul 2018 om 11:58
    De mentaliteit om tot het uiterste te gaan ontbreekt al jaren, het willen winnen. Ook bij sommige supporters hier. Moeten we blij zijn met een plek in de nacompetitie? Nee, gaan voor het kampioenschap en de huidige spelers kneden tot winnaars. Dit hoor je dan als trainer uit te stralen. Anders wordt het weer hetzelfde als vorig seizoen. Ach het komt wel goed!!!
  • 12 Jul 2018 om 11:57
    Gaan we weer met ons minderwaardigheidscomplex.
    Dacht dat ze het boekje met de standaardteksten wel weg hadden gegooit, maar het is er weer.
    Slappe hap!
  • 12 Jul 2018 om 11:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:34
      We worden als supporter toch helemaal niet serieus genomen. 150% inzet en gaan voor de winst. Dat is de mentaliteit die ik wil. Maar om nu al zielig te doen, grrrrrr. Wat een coach hebben wij!
    Wat een gelul zeg. Wat moet hij anders zeggen over de huidige selectie. Dat zal pas veranderen als er spelers bij gaan komen. Daar geloof ik wel in.
  • 12 Jul 2018 om 11:52
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:34
      We worden als supporter toch helemaal niet serieus genomen. 150% inzet en gaan voor de winst. Dat is de mentaliteit die ik wil. Maar om nu al zielig te doen, grrrrrr. Wat een coach hebben wij!
    Weet niet hoor maar hij heeft toch gewoon gelijk?? Twente heeft op dit moment nog geen 3 spelers voor het eerste elftal.
  • 12 Jul 2018 om 11:46
    Nou dat begint al weer lekker
  • 12 Jul 2018 om 11:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:40
      Wat een uitspraak van een trainer,dat moet hij toch nooit ik het openbaar kenbaar maken?onkunde heet dat,ik hoop dat hij op het veld betere dingen doet.!
    Het creëren van een kampioensmentalitiet ontbreekt totaal.
  • 12 Jul 2018 om 11:40
    Wat een uitspraak van een trainer,dat moet hij toch nooit ik het openbaar kenbaar maken?onkunde heet dat,ik hoop dat hij op het veld betere dingen doet.!
  • 12 Jul 2018 om 11:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:35
      Zolang er niks bij komt is bijna elke ploeg favoriet tegen dit Twente. Hoogste tijd voor groen licht en dat er dan rap een inhaalslag wordt gemaakt. Maar dan aub wel spelers zonder krassen en deuken. Dat leerproces is negatief verlopen en ik mag aannemen dat men daar van geleerd heeft.
    We leren niets want de zaakwaarnemers vriendjes van maken de dienst uit. Dus i.p.v. bouwen aan een stabiele toekomst allemaal vedetten op hun retour.
  • 12 Jul 2018 om 11:35
    Zolang er niks bij komt is bijna elke ploeg favoriet tegen dit Twente. Hoogste tijd voor groen licht en dat er dan rap een inhaalslag wordt gemaakt. Maar dan aub wel spelers zonder krassen en deuken. Dat leerproces is negatief verlopen en ik mag aannemen dat men daar van geleerd heeft.
  • 12 Jul 2018 om 11:34
    We worden als supporter toch helemaal niet serieus genomen. 150% inzet en gaan voor de winst. Dat is de mentaliteit die ik wil. Maar om nu al zielig te doen, grrrrrr. Wat een coach hebben wij!
  • 12 Jul 2018 om 11:32
    Indekken met de hoofdletter "I"
vrijdag 17 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›