'Witte rook bij FC Twente: sponsoren zorgen voor miljoenenimpuls'

( 141 reacties)
'Witte rook bij FC Twente: sponsoren zorgen voor miljoenenimpuls'

Het heeft even mogen duren, maar de financiële crisis bij FC Twente lijkt binnenkort eindelijk verleden tijd. Een groep sponsoren zou bereid zijn om garant te staan voor een bedrag van circa 18 (!) miljoen euro. Mogelijk komt er op korte termijn witte rook. 

Dat weten twee doorgaans goed ingevoerde forumleden - jimmy65 en Dirty Harry - te melden op FCTwente.net. De verwachting is dat de club uit Enschede binnen 48 uur (voor het weekend) meer tekst en uitleg zal gaan geven over het akkoord. 

"Het is een lager bedrag dan 21 miljoen", schrijft Dirty Harry. "Bepaalde zaken liggen enkele miljoenen lager. Maar de sponsoren klappen het bedrag van ongeveer 18 miljoen er in. Gemeente staat hier helemaal los van", benadrukt hij. 

Als er daadwerkelijk groen licht komt, kan FC Twente eindelijk spijkers met koppen slaan. Zo heeft interim-trainer Marino Pusic nog altijd geen nieuw contract getekend, terwijl spelers als Rens van Eijden en Xandro Schenk nog in de wachtkamer zitten. Ook Jonathan Reis en Ben Rienstra worden in verband gebracht met de Tukkers.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2018 om 09:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Beste tegenpartij, Je gaf ergens aan dat het nieuws donderdag of vrijdag naar buiten werd gebracht door de club. Helaas is dit nog niet gebeurd. Heb je zicht op wanneer alles definitief wordt afgerond en naar buiten wordt gecommuniceerd zodat we snel onze selectie op peil kunnen gaan brengen
  • 13 Jul 2018 om 19:59
    • Quote van 13 Jul 2018 om 18:48
      ik heb geen woord gelezen over de achterban van de RB clubs..... Ofwel niets over "de ziel" van de club???? FcT heeft een achterban die leeft, 22.000 supporters bij een 1e divisieclub is m.i. nog nooit vertoond. Een groep investeerders die in totaal 18 Mio aan investeringen en garantstellingen tot stand brengen, is ongelofelijk.... Je durft een RB club met Schalke te vergelijken? Schalke en stil staan? Als je dat denkt, begrijp je het niet.... Maar goed, ik hoor steeds weer Red Bull terwijl dat helemaal niet aan de orde is...... Of sorry, er is zeker sprake van RB, want deze penvoerder uit Riessen heeft samen met de andere investeerders een huzarenstukje uitgehaald..... Laten we het dus weer gewoon over FcT hebben en niet over allerlei zaken die geen realiteitszin hebben....
    Citrofiel. Het is inderdaad ongelovelijk wat investeerders (hoogstwaarschijnlijk) gaan doen voor de club en dat in zo'n kleine regio. Is ook nodig want het water staat aan de lippen. Heb nog eens de jaarrekening 2017 doorgenomen. De clubleiding heeft ondanks enorme hoge lasten ( ca. 2 milj/jr rente en aflossing, 21 milj personeels kosten, hoge advies en makelaarkosten en teruglopende baten) bij een schuld van ongeveer tussen 43 en 51milj enorme risico's genomen afgelopen jaar(en). Waar waren ze met hun verstand. Elke amateur boekhouder ziet dat er liquiteitsproblemen zullen ontstaan. Ook bij lijfsbehoud in de eredivisie was het net niet geweest.

    Wat er moet gebeuren naast goede voetbalprestaties en de financiele investeringen is:
    1. Meer baten uit verkoop catering;
    2. Meer baten uit verkoop seizoenskaarten;
    3. Meer baten uit merchandising;
    4. Meer baten uit verhuur;
    5. Personeelskosten verder omlaag;
    6. Makelaarskosten omlaag of stabiel;
    7. Advieskosten omlaag;
    8. 3-tal leningen versneld aflossen (2020);
    9. 1 milj investeren in trainingsfaciliteiten voetbalacademie ihkv proffesionalisering;
    10. Proffesionalisering media en social media.
    11. Geluk, visie en strikt beleid;

    Note: De hele RB discussie is id niet van toepassing in dit forum. Toch heb je ook ongelijk. Er is sinds het succes in de CL en EL een gevoel van saamhorigheid ontstaan in het bundesland Sachsen. Enige Oost-duitse club die wat presteert. Ze zijn id nog kleiner dan Schalke maar ze komen al aardig in de buurt. Het is geen traditionsverein en dat duurt nog wel even. Maar er heerst al wel een gevoel van wij tegen de Wessies. Al mijn businescontacten en vrienden uit die regio zijn RB fan geworden laatste 3 jaar.
  • 13 Jul 2018 om 18:50
    • Quote van 13 Jul 2018 om 16:03
      100% Waar.


      Helaas kiezen boeren vaak voor de inteelt-optie. Want wat de boer niet kent dat vret ie niet.
    Je hebt per ongeluk een 1 getypt en bent de komma tussen de beide nullen vergeten..... je kunt het gewoon verbeteren hoor...... 0,0% is niet zo moeilijk..... :-) :-)
  • 13 Jul 2018 om 18:48
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:15
      Dat is overdreven. De club word ontarmt in Duitsland. Waarom denk je dat Julian Nagelsmann daar getekend heeft. Daar spreekt alles uit In ambitie en beleid l. Daar waar Schalke straks stilstaat, streeft RedBull ver voorbij. Is het nu niet is het binnen een paar jaar.
    ik heb geen woord gelezen over de achterban van de RB clubs..... Ofwel niets over "de ziel" van de club???? FcT heeft een achterban die leeft, 22.000 supporters bij een 1e divisieclub is m.i. nog nooit vertoond. Een groep investeerders die in totaal 18 Mio aan investeringen en garantstellingen tot stand brengen, is ongelofelijk.... Je durft een RB club met Schalke te vergelijken? Schalke en stil staan? Als je dat denkt, begrijp je het niet.... Maar goed, ik hoor steeds weer Red Bull terwijl dat helemaal niet aan de orde is...... Of sorry, er is zeker sprake van RB, want deze penvoerder uit Riessen heeft samen met de andere investeerders een huzarenstukje uitgehaald..... Laten we het dus weer gewoon over FcT hebben en niet over allerlei zaken die geen realiteitszin hebben....
  • 13 Jul 2018 om 18:38
    • Quote van 13 Jul 2018 om 16:55
      Het is heel simpel. Commercie wint, altijd. Dat is de realiteit van de 21ste eeuw.

      Blijven we een boerenclub, dan gaan we langzaam dood of zullen zoals onze geschiedenis uitwijst een jojo-club blijven die ten alle tijden kopje onder kan gaan.

      Accepteren we de 21ste eeuw, accepteren we commercie en accepteren we dat we een klein beetje van onze ziel inleveren onder het mom 'get with the fucking program' en in ruil voor een stukje ziel krijgen we topsport, top entertainment en top-prestaties.


      Terwijl wij domme boeren met onze piemel in de hand dom staan te zeiken over Regge en Dinkel Noaberschap is Zwolle aan het groeien, de groei van zwolle (en Heracles) betekend niet anders dan AFNEMEND draagvlak voor FC Twente, een club zonder Oostkant. Afnemend draagvlak = afnemend commercieel waarde.
    Afnemende commerciële waarde..... toch interessant hoe je het weer benadert..... 22.000 toeschouwers en 13 Mio investment plus 5 Mio garantstelling = een club met een veel grotere achterban en financiële draagkracht dan de clubs die je noemt......
  • 13 Jul 2018 om 16:55
    • Quote van 13 Jul 2018 om 16:26
      Ach.. ik ben ook tukker in hart en nieren. Op de basisschool zongen we in de jaren 50 nog het twents volkslied 1x in de week. Ben ook geen fan van die grote commerciele clubs. Liever ons volksclubje. Mij ging het over het beleid van RB leipzig. Maar ook die van AZ. AZ is voor mij het richtpunt waar ons FC zich op moet focussen met lange termijn visie en goed beleid. Zoals het bij deze clubs gaat daar heb ik respekt voor Messi. En uit ervaring weet ik door eigen waarneming dat het uitkotsen van RB niet zo groot (meer) is als jij doet voorkomen. Jij hebt het van foto's, social media, Tv of via 3e lijns contacten. Zoals eerder gezegd, mocht ik van dichtbij daar in de keuken kijken.
    Het is heel simpel. Commercie wint, altijd. Dat is de realiteit van de 21ste eeuw.

    Blijven we een boerenclub, dan gaan we langzaam dood of zullen zoals onze geschiedenis uitwijst een jojo-club blijven die ten alle tijden kopje onder kan gaan.

    Accepteren we de 21ste eeuw, accepteren we commercie en accepteren we dat we een klein beetje van onze ziel inleveren onder het mom 'get with the fucking program' en in ruil voor een stukje ziel krijgen we topsport, top entertainment en top-prestaties.


    Terwijl wij domme boeren met onze piemel in de hand dom staan te zeiken over Regge en Dinkel Noaberschap is Zwolle aan het groeien, de groei van zwolle (en Heracles) betekend niet anders dan AFNEMEND draagvlak voor FC Twente, een club zonder Oostkant. Afnemend draagvlak = afnemend commercieel waarde.
  • 13 Jul 2018 om 16:26
    Ach.. ik ben ook tukker in hart en nieren. Op de basisschool zongen we in de jaren 50 nog het twents volkslied 1x in de week. Ben ook geen fan van die grote commerciele clubs. Liever ons volksclubje. Mij ging het over het beleid van RB leipzig. Maar ook die van AZ. AZ is voor mij het richtpunt waar ons FC zich op moet focussen met lange termijn visie en goed beleid. Zoals het bij deze clubs gaat daar heb ik respekt voor Messi. En uit ervaring weet ik door eigen waarneming dat het uitkotsen van RB niet zo groot (meer) is als jij doet voorkomen. Jij hebt het van foto's, social media, Tv of via 3e lijns contacten. Zoals eerder gezegd, mocht ik van dichtbij daar in de keuken kijken.
  • 13 Jul 2018 om 16:03
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:48
      Die denkwijze van visie en beleid werd vroeger vaak gehanteerd. Nu heb je te maken met verschuivingen genaamd commercie. Dat regeert op dit moment en over tientallen jaren ook nog. Commercie zorgt voor versnelling van de visie en beleid. Gestaag opbouwen gaat wel lukken, maar je blijft ver achter op de concurrenten die meer en meer geld te besteden hebbben. Aanhaken zal lastig worden. Vergeet niet dat AZ geluk heeft gehad met de verkoop van Vincent Jansen. Ik vrees er voor dat FCT niet meer snel kan aanhaken als het beleid gevoerd word van langzaam opbouwen. Geld en commercie zal het proces versnellen en vele malen beter maken.
    100% Waar.


    Helaas kiezen boeren vaak voor de inteelt-optie. Want wat de boer niet kent dat vret ie niet.
  • 13 Jul 2018 om 15:40
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:15
      Dat is overdreven. De club word ontarmt in Duitsland. Waarom denk je dat Julian Nagelsmann daar getekend heeft. Daar spreekt alles uit In ambitie en beleid l. Daar waar Schalke straks stilstaat, streeft RedBull ver voorbij. Is het nu niet is het binnen een paar jaar.
    Zal mij een worst zijn het gaat mij om het gevoel dat je bij een club hebt. Als ik bij Twente ben dan ben ik daar trotst op dat ik een Tukker ben. Dat ik deel kan uitmaken van Twente. Dat gevoel zit in je aderen dat hebben de huidige sponsoren ook. Anders pompen ze er geen miljoenen in. Ik speel liever 1 x in de 4 jaar EL met het Twentse ros. Dan met dead boeltje op de borst ieder jaar.
  • 13 Jul 2018 om 15:33
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:04
      Ach dat is mijn waarneming. Jij hebt de jouwe.
    Precies goed weekend.
  • 13 Jul 2018 om 15:15
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:00
      Allemaal bla bla Leipzig word uitgekotst man.waar ze ook komen heel het stadion hangt vol met haatdragende spandoeken
    Dat is overdreven. De club word ontarmt in Duitsland. Waarom denk je dat Julian Nagelsmann daar getekend heeft. Daar spreekt alles uit In ambitie en beleid l. Daar waar Schalke straks stilstaat, streeft RedBull ver voorbij. Is het nu niet is het binnen een paar jaar.
  • 13 Jul 2018 om 15:04
    • Quote van 13 Jul 2018 om 15:00
      Allemaal bla bla Leipzig word uitgekotst man.waar ze ook komen heel het stadion hangt vol met haatdragende spandoeken
    Ach dat is mijn waarneming. Jij hebt de jouwe.
  • 13 Jul 2018 om 15:00
    • Quote van 13 Jul 2018 om 12:39
      Allemaal bla bla. Alleen bij de opstart in 2009 waren er geluiden door inwoners van Leipzig zelf en later in in de 3e en 2e bundesliga en 1e jaar bundesliga hoorde je dat soort geluiden. Oost-duitsers zijn inmiddels wel een beetje trots dat leipzig de enige bundesliga"Ostclub" is in Duitsland. Het stadion van leipzig heeft trouwens een capaciteit van 42558 en in 2016 zaten er gemiddeld 41.454 en 2017 zo'n 39500. De trend van aantallen bezoekers bundesliga daalde sowieso overal de laatste jaren. Inmiddels is RB redelijk geaccepteerd. Komt ook door hun manier van voetbalspel en de jeugdopleiding. Sponsoring bij leipzig is ook niet alleen van RB maar ook andere
      Lokale bedrijven, zelfs NL bedrijven via de NBSO in leipzig tussen 2013 en 2016. Ik ben onder de indruk hoe het daar gaat omdat ik ooit bij die NBSO betrokken was en daarom mocht kijken. Ze hebben toen echte voetbal experts aangesteld als trainers en technisch directeur met een lange termijn visie. RB bemoeit zich daar niet mee. Ook de trainingsfaciliteiten zijn uniek en modern inclusief goede trainers, scholing en internaat. Daardoor hebben ze een super jeugdopleiding. Daarnaast is de scouting in orde. Met Werner, Forsberg en Keïta hebben ze goed ingekocht. Ze smijten niet met geld en hebben een positievebalans. RB zal FC Twente niet overnemen. Dat Jan Smilde van RB NL dat ooit zei was pure marketing. De KNVB zal ook erg moeilijk gaan doen en andere sponsoren en investeerders van Fc twente zullen niet zonder slag of stoot hun plek opgeven. Dus maak je niet druk. Daarnaast zal het niet gaan als "RB Twente" tegen RB Leipzig moet in CL. UEFA schrijft voor dat maar 1 club van dezelfde eigenaar mag meedoen in CL of EL. Ik zie het beleid van RB leipzig op voetbal gebied wel als voorbeeld voor hoe het bij Fc twente zou moeten.
    Allemaal bla bla Leipzig word uitgekotst man.waar ze ook komen heel het stadion hangt vol met haatdragende spandoeken
  • 13 Jul 2018 om 14:37
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:48
      Die denkwijze van visie en beleid werd vroeger vaak gehanteerd. Nu heb je te maken met verschuivingen genaamd commercie. Dat regeert op dit moment en over tientallen jaren ook nog. Commercie zorgt voor versnelling van de visie en beleid. Gestaag opbouwen gaat wel lukken, maar je blijft ver achter op de concurrenten die meer en meer geld te besteden hebbben. Aanhaken zal lastig worden. Vergeet niet dat AZ geluk heeft gehad met de verkoop van Vincent Jansen. Ik vrees er voor dat FCT niet meer snel kan aanhaken als het beleid gevoerd word van langzaam opbouwen. Geld en commercie zal het proces versnellen en vele malen beter maken.
    Zeker is het nu lastig. Maar kijk naar Fortuna Sittard. Daar is het na jaren van armoede echt beter door beleid en visie en in dit geval ook een investeerder. Het uit zich in goede jeugd en talentvolle spelers, wat tot eredivie heeft geleid. Er zijn wat spelers goed verkocht. Dus..normaal ambitieniveau, goed beleid, visie en wat lokale investeerders die samen geduldig bouwen in overleg met trouwe ervaren voetbal mensen.
  • 13 Jul 2018 om 13:48
    • Quote van 13 Jul 2018 om 13:19
      Ook bla bla. Kijk maar naar AZ. Goede resultaten, goede jeugdopleiding, goede scouting. Verder is je ambitieniveau belangrijk. Als je ambitie top 8 eredivisie, laatste 8 beker en meedoen om Playoffs europees voetbal is, is dit voor Fc Twente een gezonde ambitie. Beleid gaat over visie, middelen, mogelijkheden en beleving. Op microniveau kun je dezelfde werkwijze hanteten als op macroniveau.
    Die denkwijze van visie en beleid werd vroeger vaak gehanteerd. Nu heb je te maken met verschuivingen genaamd commercie. Dat regeert op dit moment en over tientallen jaren ook nog. Commercie zorgt voor versnelling van de visie en beleid. Gestaag opbouwen gaat wel lukken, maar je blijft ver achter op de concurrenten die meer en meer geld te besteden hebbben. Aanhaken zal lastig worden. Vergeet niet dat AZ geluk heeft gehad met de verkoop van Vincent Jansen. Ik vrees er voor dat FCT niet meer snel kan aanhaken als het beleid gevoerd word van langzaam opbouwen. Geld en commercie zal het proces versnellen en vele malen beter maken.
  • 13 Jul 2018 om 13:19
    Ook bla bla. Kijk maar naar AZ. Goede resultaten, goede jeugdopleiding, goede scouting. Verder is je ambitieniveau belangrijk. Als je ambitie top 8 eredivisie, laatste 8 beker en meedoen om Playoffs europees voetbal is, is dit voor Fc Twente een gezonde ambitie. Beleid gaat over visie, middelen, mogelijkheden en beleving. Op microniveau kun je dezelfde werkwijze hanteten als op macroniveau.
  • 13 Jul 2018 om 13:07
    • Quote van 13 Jul 2018 om 12:39
      Allemaal bla bla. Alleen bij de opstart in 2009 waren er geluiden door inwoners van Leipzig zelf en later in in de 3e en 2e bundesliga en 1e jaar bundesliga hoorde je dat soort geluiden. Oost-duitsers zijn inmiddels wel een beetje trots dat leipzig de enige bundesliga"Ostclub" is in Duitsland. Het stadion van leipzig heeft trouwens een capaciteit van 42558 en in 2016 zaten er gemiddeld 41.454 en 2017 zo'n 39500. De trend van aantallen bezoekers bundesliga daalde sowieso overal de laatste jaren. Inmiddels is RB redelijk geaccepteerd. Komt ook door hun manier van voetbalspel en de jeugdopleiding. Sponsoring bij leipzig is ook niet alleen van RB maar ook andere
      Lokale bedrijven, zelfs NL bedrijven via de NBSO in leipzig tussen 2013 en 2016. Ik ben onder de indruk hoe het daar gaat omdat ik ooit bij die NBSO betrokken was en daarom mocht kijken. Ze hebben toen echte voetbal experts aangesteld als trainers en technisch directeur met een lange termijn visie. RB bemoeit zich daar niet mee. Ook de trainingsfaciliteiten zijn uniek en modern inclusief goede trainers, scholing en internaat. Daardoor hebben ze een super jeugdopleiding. Daarnaast is de scouting in orde. Met Werner, Forsberg en Keïta hebben ze goed ingekocht. Ze smijten niet met geld en hebben een positievebalans. RB zal FC Twente niet overnemen. Dat Jan Smilde van RB NL dat ooit zei was pure marketing. De KNVB zal ook erg moeilijk gaan doen en andere sponsoren en investeerders van Fc twente zullen niet zonder slag of stoot hun plek opgeven. Dus maak je niet druk. Daarnaast zal het niet gaan als "RB Twente" tegen RB Leipzig moet in CL. UEFA schrijft voor dat maar 1 club van dezelfde eigenaar mag meedoen in CL of EL. Ik zie het beleid van RB leipzig op voetbal gebied wel als voorbeeld voor hoe het bij Fc twente zou moeten.
    Je laatste zin. Dat gaat never nooit lukken als de geldkraan niet open gaat. Zonder geld ben je maar een middelmatige Provincie clubje. NAC gaat al FCT de komende jaren voorbij. Zij vertrouwen hun beleid op Man City en dat werpt vruchten af. Als jij denkt dat FCT het zelfde beleid als Red Bull kan hanteren, moet je je toch iets meer verdiepen. Want wat jij nu zegt. Is een grote utopie. Zonder geld gaat FCT dit nooit lukken. Alleen als er geld tegen aan word gegooid, hou je dat tegen. Voorlopig is FCT gewoon een middelmatige Provincie clubje en daar moeten we het voorlopig mee doen.
  • 13 Jul 2018 om 13:07
    • Quote van 13 Jul 2018 om 12:39
      Allemaal bla bla. Alleen bij de opstart in 2009 waren er geluiden door inwoners van Leipzig zelf en later in in de 3e en 2e bundesliga en 1e jaar bundesliga hoorde je dat soort geluiden. Oost-duitsers zijn inmiddels wel een beetje trots dat leipzig de enige bundesliga"Ostclub" is in Duitsland. Het stadion van leipzig heeft trouwens een capaciteit van 42558 en in 2016 zaten er gemiddeld 41.454 en 2017 zo'n 39500. De trend van aantallen bezoekers bundesliga daalde sowieso overal de laatste jaren. Inmiddels is RB redelijk geaccepteerd. Komt ook door hun manier van voetbalspel en de jeugdopleiding. Sponsoring bij leipzig is ook niet alleen van RB maar ook andere
      Lokale bedrijven, zelfs NL bedrijven via de NBSO in leipzig tussen 2013 en 2016. Ik ben onder de indruk hoe het daar gaat omdat ik ooit bij die NBSO betrokken was en daarom mocht kijken. Ze hebben toen echte voetbal experts aangesteld als trainers en technisch directeur met een lange termijn visie. RB bemoeit zich daar niet mee. Ook de trainingsfaciliteiten zijn uniek en modern inclusief goede trainers, scholing en internaat. Daardoor hebben ze een super jeugdopleiding. Daarnaast is de scouting in orde. Met Werner, Forsberg en Keïta hebben ze goed ingekocht. Ze smijten niet met geld en hebben een positievebalans. RB zal FC Twente niet overnemen. Dat Jan Smilde van RB NL dat ooit zei was pure marketing. De KNVB zal ook erg moeilijk gaan doen en andere sponsoren en investeerders van Fc twente zullen niet zonder slag of stoot hun plek opgeven. Dus maak je niet druk. Daarnaast zal het niet gaan als "RB Twente" tegen RB Leipzig moet in CL. UEFA schrijft voor dat maar 1 club van dezelfde eigenaar mag meedoen in CL of EL. Ik zie het beleid van RB leipzig op voetbal gebied wel als voorbeeld voor hoe het bij Fc twente zou moeten.
    Je laatste zin. Dat gaat never nooit lukken als de geldkraan niet open gaat. Zonder geld ben je maar een middelmatige Provincie clubje. NAC gaat al FCT de komende jaren voorbij. Zij vertrouwen hun beleid op Man City en dat werpt vruchten af. Als jij denkt dat FCT het zelfde beleid als Red Bull kan hanteren, moet je je toch iets meer verdiepen. Want wat jij nu zegt. Is een grote utopie. Zonder geld gaat FCT dit nooit lukken. Alleen als er geld tegen aan word gegooid, hou je dat tegen. Voorlopig is FCT gewoon een middelmatige Provincie clubje en daar moeten we het voorlopig mee doen.
  • 13 Jul 2018 om 12:39
    • Quote van 13 Jul 2018 om 10:22
      Bij Red bul Salzburg zit nog geen 4000 man ondanks dat die EL spelen. Leipzig ook bij lange na niet uitverkocht. In Duitsland worden die overal mega uitgekotst. Gelukkig stemmen de andere clubs in de mof allemaal tegen die 50+1 regel.....je zal nog versteld staan hoeveel er afhaken. Die ultras hebben freunde bij Schalke ik ken er zat die er dan mee ophouden. EN TERECHT OPROTTEN ER MEE.
    Allemaal bla bla. Alleen bij de opstart in 2009 waren er geluiden door inwoners van Leipzig zelf en later in in de 3e en 2e bundesliga en 1e jaar bundesliga hoorde je dat soort geluiden. Oost-duitsers zijn inmiddels wel een beetje trots dat leipzig de enige bundesliga"Ostclub" is in Duitsland. Het stadion van leipzig heeft trouwens een capaciteit van 42558 en in 2016 zaten er gemiddeld 41.454 en 2017 zo'n 39500. De trend van aantallen bezoekers bundesliga daalde sowieso overal de laatste jaren. Inmiddels is RB redelijk geaccepteerd. Komt ook door hun manier van voetbalspel en de jeugdopleiding. Sponsoring bij leipzig is ook niet alleen van RB maar ook andere
    Lokale bedrijven, zelfs NL bedrijven via de NBSO in leipzig tussen 2013 en 2016. Ik ben onder de indruk hoe het daar gaat omdat ik ooit bij die NBSO betrokken was en daarom mocht kijken. Ze hebben toen echte voetbal experts aangesteld als trainers en technisch directeur met een lange termijn visie. RB bemoeit zich daar niet mee. Ook de trainingsfaciliteiten zijn uniek en modern inclusief goede trainers, scholing en internaat. Daardoor hebben ze een super jeugdopleiding. Daarnaast is de scouting in orde. Met Werner, Forsberg en Keïta hebben ze goed ingekocht. Ze smijten niet met geld en hebben een positievebalans. RB zal FC Twente niet overnemen. Dat Jan Smilde van RB NL dat ooit zei was pure marketing. De KNVB zal ook erg moeilijk gaan doen en andere sponsoren en investeerders van Fc twente zullen niet zonder slag of stoot hun plek opgeven. Dus maak je niet druk. Daarnaast zal het niet gaan als "RB Twente" tegen RB Leipzig moet in CL. UEFA schrijft voor dat maar 1 club van dezelfde eigenaar mag meedoen in CL of EL. Ik zie het beleid van RB leipzig op voetbal gebied wel als voorbeeld voor hoe het bij Fc twente zou moeten.
  • 13 Jul 2018 om 11:25
    • Quote van 13 Jul 2018 om 10:22
      Bij Red bul Salzburg zit nog geen 4000 man ondanks dat die EL spelen. Leipzig ook bij lange na niet uitverkocht. In Duitsland worden die overal mega uitgekotst. Gelukkig stemmen de andere clubs in de mof allemaal tegen die 50+1 regel.....je zal nog versteld staan hoeveel er afhaken. Die ultras hebben freunde bij Schalke ik ken er zat die er dan mee ophouden. EN TERECHT OPROTTEN ER MEE.
    Dat alle clubs tegen die regel zouden stemmen lijkt nogal onwaarschijnlijk aangezien er naast RB Leipzig nog meer clubs zijn met voor meer dan 50% een bedrijf als eigenaar (Bayer Leverkusen, Wolfsburg). Bovendien gaan er steeds meer stemmen op in Duitsland om de regels daaromtrent aan te passen.
  • 13 Jul 2018 om 11:17
    • Quote van 13 Jul 2018 om 09:24
      Ach er zijn nog wel meer van dit soort middelmatige spelers.....löp wal los
    Heelveel
  • 13 Jul 2018 om 11:07
    • Quote van 13 Jul 2018 om 10:22
      Bij Red bul Salzburg zit nog geen 4000 man ondanks dat die EL spelen. Leipzig ook bij lange na niet uitverkocht. In Duitsland worden die overal mega uitgekotst. Gelukkig stemmen de andere clubs in de mof allemaal tegen die 50+1 regel.....je zal nog versteld staan hoeveel er afhaken. Die ultras hebben freunde bij Schalke ik ken er zat die er dan mee ophouden. EN TERECHT OPROTTEN ER MEE.
    Red Bull hoort toch niet bij de investeringsgroep die investeert in FcT? Dus: loat goan.....
  • 13 Jul 2018 om 10:22
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:33
      Kom op kerel. Jij en nog een paar anderen zien Red Bull liever niet aan FC Twente gekoppeld worden...anderen daarentegen wel om mee te kunnen blijven gaan met het moderne voetbal.


      Jij zegt je SCC op als Red Bull wordt gekoppeld aan FC Twente, en een ander neemt hem dan over middels de SSU.


      Live goes on pik..... ;)
    Bij Red bul Salzburg zit nog geen 4000 man ondanks dat die EL spelen. Leipzig ook bij lange na niet uitverkocht. In Duitsland worden die overal mega uitgekotst. Gelukkig stemmen de andere clubs in de mof allemaal tegen die 50+1 regel.....je zal nog versteld staan hoeveel er afhaken. Die ultras hebben freunde bij Schalke ik ken er zat die er dan mee ophouden. EN TERECHT OPROTTEN ER MEE.
  • 13 Jul 2018 om 09:24
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:58
      Mooi kloten is dat dan, gadverdamme
    Ach er zijn nog wel meer van dit soort middelmatige spelers.....löp wal los
  • 13 Jul 2018 om 09:07
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:35
      Waar komt dit opeens vandaan dan? Edit: Ik lees zo snel wel even dat er ook interesse is van o.a. Fortuna, maar dat zijn voorkeur vooralsnog bij Twente ligt. Maar keuze Ere of Eerste divisie..... Het hangt er allemaal vanaf of er een voorcontract is of niet.
    Het is en blijft allemaal vaag bij twente.
  • 13 Jul 2018 om 08:58
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:49
      Ik las het op voetbalprimeur. Nu schijnt Fortuna Sittard met hem er van door gaan.
    Mooi kloten is dat dan, gadverdamme
  • 13 Jul 2018 om 08:49
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:35
      Waar komt dit opeens vandaan dan? Edit: Ik lees zo snel wel even dat er ook interesse is van o.a. Fortuna, maar dat zijn voorkeur vooralsnog bij Twente ligt. Maar keuze Ere of Eerste divisie..... Het hangt er allemaal vanaf of er een voorcontract is of niet.
    Ik las het op voetbalprimeur. Nu schijnt Fortuna Sittard met hem er van door gaan.
  • 13 Jul 2018 om 08:35
    • Quote van 13 Jul 2018 om 08:21
      FC Twente kan van Eijden niet betalen. Dat is wel heel vaag !
    Waar komt dit opeens vandaan dan? Edit: Ik lees zo snel wel even dat er ook interesse is van o.a. Fortuna, maar dat zijn voorkeur vooralsnog bij Twente ligt. Maar keuze Ere of Eerste divisie..... Het hangt er allemaal vanaf of er een voorcontract is of niet.
  • 13 Jul 2018 om 08:21
    FC Twente kan van Eijden niet betalen. Dat is wel heel vaag !
  • 13 Jul 2018 om 08:05
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:33
      Kom op kerel. Jij en nog een paar anderen zien Red Bull liever niet aan FC Twente gekoppeld worden...anderen daarentegen wel om mee te kunnen blijven gaan met het moderne voetbal.


      Jij zegt je SCC op als Red Bull wordt gekoppeld aan FC Twente, en een ander neemt hem dan over middels de SSU.


      Live goes on pik..... ;)
    Ik zeg maar zo Tukkerclan en dat weten Messi en Ja die heel goed. De stier zal hun altijd achtervolgen :-) wat bedoel ik er mee. Red Bull weet FCT altijd wel te vinden. Misschien In de toekomst op commercieel gebied.
  • 13 Jul 2018 om 07:33
    • Quote van 13 Jul 2018 om 07:29
      Nog zo een, met je kop tegen UT aangelopen?
    Kom op kerel. Jij en nog een paar anderen zien Red Bull liever niet aan FC Twente gekoppeld worden...anderen daarentegen wel om mee te kunnen blijven gaan met het moderne voetbal.


    Jij zegt je SCC op als Red Bull wordt gekoppeld aan FC Twente, en een ander neemt hem dan over middels de SSU.


    Live goes on pik..... ;)
  • 13 Jul 2018 om 07:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 19:53
      Zolang het maar RED BULL is
    Nog zo een, met je kop tegen UT aangelopen?
  • 12 Jul 2018 om 23:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:36
      Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
    Spelers kijken verder dan geld en 1 jaar als Twente promoveerd zijn ze basis speler in een eredivisie club dus maken ze grote stappen als ze nu geen basis speler zijn en spelers weten echt wel hoe groot Twente is 22.000 seizoenskaarten das niet niets
  • 12 Jul 2018 om 23:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:36
      Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
    Spelers kijken verder dan geld en 1 jaar als Twente promoveerd zijn ze basis speler in een eredivisie club dus maken ze grote stappen als ze nu geen basis speler zijn en spelers weten echt wel hoe groot Twente is 22.000 seizoenskaarten das niet niets
  • 12 Jul 2018 om 23:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:36
      Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
    Spelers kijken verder dan geld en 1 jaar als Twente promoveerd zijn ze basis speler in een eredivisie club dus maken ze grote stappen als ze nu geen basis speler zijn en spelers weten echt wel hoe groot Twente is 22.000 seizoenskaarten das niet niets
  • 12 Jul 2018 om 22:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:39
      Hou jezelf maar goed voor de gek.
    Als ik het niet doe, doet niemand het zei de gek......:-)

    Weltrusten TC
  • 12 Jul 2018 om 22:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:39
      Klinkt niet maar het is wel zo.
    Zo dat duurde lang!
  • 12 Jul 2018 om 22:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:13
      Niet zo naief heh!
    Hou jezelf maar goed voor de gek.
  • 12 Jul 2018 om 22:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:18
      Klinkt niet hetzelfde toch?

      Ben je nu zo naief of doe je gewoon naief? Omdat ik je vergeleek met TC?
    Klinkt niet maar het is wel zo.
  • 12 Jul 2018 om 22:18
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:17
      Scorpio69-jan53 is dat jouw feitelijke gebruikersnaam i.p.v. apart?
    Klinkt niet hetzelfde toch?

    Ben je nu zo naief of doe je gewoon naief? Omdat ik je vergeleek met TC?
  • 12 Jul 2018 om 22:17
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:13
      Niet zo naief heh!
    Scorpio69-jan53 is dat jouw feitelijke gebruikersnaam i.p.v. apart?
  • 12 Jul 2018 om 22:13
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:12
      Wat bedoel je jan53?
    Niet zo naief heh!
  • 12 Jul 2018 om 22:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:07
      Heb je twee accountnamen TC?
    Wat bedoel je jan53?
  • 12 Jul 2018 om 22:11
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:04
      Hoe naïef kan iemand zijn zoals jij. Als iemand tegen jou zegt; Jij moet naar de slachtbank, dan doe jij dat ook. Dat iemand alles gelooft wat er maar rond wordt gebazuind is echt ongelooflijk.
    Dat noem je naïef. We kennen elkaar helemaal niet. Ik heb voldoende info om te kunnen bevestigen dat de tegenstander op deze topic de juiste informatie gaf. We gaan het zien en kom dan bij je terug.
  • 12 Jul 2018 om 22:07
    • Quote van 12 Jul 2018 om 22:04
      Hoe naïef kan iemand zijn zoals jij. Als iemand tegen jou zegt; Jij moet naar de slachtbank, dan doe jij dat ook. Dat iemand alles gelooft wat er maar rond wordt gebazuind is echt ongelooflijk.
    Heb je twee accountnamen TC?
  • 12 Jul 2018 om 22:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:45
      Ik wel, want als je even terugleest dan heeft o.a. een insider, die over het algemeen kritisch is, dit bericht bevestigd. Tevens waren de laatste dagen voldoende signalen hier op de site. Je hoeft mij niet te geloven, maar ik ben er wel van overtuigd. Anders moet je toch echt even naar het stadion.




    Hoe naïef kan iemand zijn zoals jij. Als iemand tegen jou zegt; Jij moet naar de slachtbank, dan doe jij dat ook. Dat iemand alles gelooft wat er maar rond wordt gebazuind is echt ongelooflijk.
  • 12 Jul 2018 om 21:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:58
      Zeg eens eerlijk, als die Spaanse club RB was en Leipzig niet. Had je dan hetzelfde gezegd?
    Wat denk je zelf?
  • 12 Jul 2018 om 20:58
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:25
      Samenwerking met een Spaanse club lijkt mij eerlijk gezegd onwerkelijk. In de loop der jaren is het in Nederland sporadisch voorgekomen dat een Nederlandse club een samenwerking heeft met een Spaanse club. Voor de Uitzondering Ajax en Barcelona. Maar goed met Ted van Leeuwen staat er nu wel een TD van handelen en doen. We laten ons maar weer verrassen zullen we maar zeggen. Hoewel ik eerlijk gezegd een samenwerking Met die Duitse club ook geen slecht idee vind, mocht die er toch komen.
    Zeg eens eerlijk, als die Spaanse club RB was en Leipzig niet. Had je dan hetzelfde gezegd?
  • 12 Jul 2018 om 20:28
    Krijg je een stijve piemel UT van RB ofzo...pff...
  • 12 Jul 2018 om 19:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 19:24
      Zolang het maar geen RB is!!!
    Zolang het maar RED BULL is
  • 12 Jul 2018 om 19:24
    • Quote van 12 Jul 2018 om 19:00
      Samenwerking met een Spaanse club is niet minder onwerkelijk dan een samenwerking met die Duitse club.
    Zolang het maar geen RB is!!!
  • 12 Jul 2018 om 19:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:25
      Samenwerking met een Spaanse club lijkt mij eerlijk gezegd onwerkelijk. In de loop der jaren is het in Nederland sporadisch voorgekomen dat een Nederlandse club een samenwerking heeft met een Spaanse club. Voor de Uitzondering Ajax en Barcelona. Maar goed met Ted van Leeuwen staat er nu wel een TD van handelen en doen. We laten ons maar weer verrassen zullen we maar zeggen. Hoewel ik eerlijk gezegd een samenwerking Met die Duitse club ook geen slecht idee vind, mocht die er toch komen.
    Samenwerking met een Spaanse club is niet minder onwerkelijk dan een samenwerking met die Duitse club.
  • 12 Jul 2018 om 18:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:08
      Ik weet niet wat zij weten en wij nog niet. Een samenwerking met Sevilla hangt eerder in de lucht. Hierover zijn wat geruchten. Talent is altijd welkom, dan wel als eigendom zodat daar uiteindelijk aan te verdienen valt.
    Samenwerking met een Spaanse club lijkt mij eerlijk gezegd onwerkelijk. In de loop der jaren is het in Nederland sporadisch voorgekomen dat een Nederlandse club een samenwerking heeft met een Spaanse club. Voor de Uitzondering Ajax en Barcelona. Maar goed met Ted van Leeuwen staat er nu wel een TD van handelen en doen. We laten ons maar weer verrassen zullen we maar zeggen. Hoewel ik eerlijk gezegd een samenwerking Met die Duitse club ook geen slecht idee vind, mocht die er toch komen.
  • 12 Jul 2018 om 18:14
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:57
      Meestal als tegenpartij dit meld, klopt het meestal wel hoor.
    Klopt ook. Al die andere onzin (RB) waar hier over gesproken wordt niet.
  • 12 Jul 2018 om 18:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:34
      Als je de drijfeer van het spel kent is het gebasseerd op actualiteit en werkelijkheid. Zo heeft Everton FC vroeger samengewerkt met FM op basis van scoutingstatistieken. Dus Twente en Red Bull Leipzig samenwerking...wat weten zij wat wij nog niet weten. Het zou overigens een goede zet zijn, gezien de talenten daar aan overschot.
    Ik weet niet wat zij weten en wij nog niet. Een samenwerking met Sevilla hangt eerder in de lucht. Hierover zijn wat geruchten. Talent is altijd welkom, dan wel als eigendom zodat daar uiteindelijk aan te verdienen valt.
  • 12 Jul 2018 om 18:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:49
      Hoe weet je dat?
    Hij heeft afluisterapparatuur en camera's in de bestuurskamer opgehangen, afkomstig uit het home van vakP, home was toch dicht, dus maar slim gebruik van gemaakt. JaDie is geintje hoor. Eindelijk goed en positief nieuws.
  • 12 Jul 2018 om 17:57
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:49
      Hoe weet je dat?
    Meestal als tegenpartij dit meld, klopt het meestal wel hoor.
  • 12 Jul 2018 om 17:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:43
      Als het over RB gaat krijgt die UT gelijk een harde piemel.
    Klopt , hahaha
  • 12 Jul 2018 om 17:49
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:12
      Bunge claim is gehalveerd. Geen 6 maar 3 miljoen. Tevens opbrengsten van Jensen.
    Hoe weet je dat?
  • 12 Jul 2018 om 17:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:38
      Wie heeft nog vertrouwen in het bestuur van Twente. Eerst zien dan geloven.
    Ik wel, want als je even terugleest dan heeft o.a. een insider, die over het algemeen kritisch is, dit bericht bevestigd. Tevens waren de laatste dagen voldoende signalen hier op de site. Je hoeft mij niet te geloven, maar ik ben er wel van overtuigd. Anders moet je toch echt even naar het stadion.




  • 12 Jul 2018 om 17:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:41
      Hahahaha
    Als het over RB gaat krijgt die UT gelijk een harde piemel.
  • 12 Jul 2018 om 17:41
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:29
      Even verder kijken, in mijn volgende post, vrijwel meteen daarna, meld ik dat het om een game gaat. ;-)
    Hahahaha
  • 12 Jul 2018 om 17:38
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:30
      Ok klopt en toen. Geen vertrouwen.
    Wie heeft nog vertrouwen in het bestuur van Twente. Eerst zien dan geloven.
  • 12 Jul 2018 om 17:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:29
      Even verder kijken, in mijn volgende post, vrijwel meteen daarna, meld ik dat het om een game gaat. ;-)
    Niet gezien..... :-) Trouwens jammer voor UT, moet een grote teleurstelling zijn :-) :-)
  • 12 Jul 2018 om 17:34
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:29
      Even verder kijken, in mijn volgende post, vrijwel meteen daarna, meld ik dat het om een game gaat. ;-)
    Als je de drijfeer van het spel kent is het gebasseerd op actualiteit en werkelijkheid. Zo heeft Everton FC vroeger samengewerkt met FM op basis van scoutingstatistieken. Dus Twente en Red Bull Leipzig samenwerking...wat weten zij wat wij nog niet weten. Het zou overigens een goede zet zijn, gezien de talenten daar aan overschot.
  • 12 Jul 2018 om 17:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:18
      Nog steeds helemaal niks officieel
    Ok klopt en toen. Geen vertrouwen.
  • 12 Jul 2018 om 17:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:26
      het betreft de game: Football Manager..... even lezen....
    Even verder kijken, in mijn volgende post, vrijwel meteen daarna, meld ik dat het om een game gaat. ;-)
  • 12 Jul 2018 om 17:27
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:12
      Bunge claim is gehalveerd. Geen 6 maar 3 miljoen. Tevens opbrengsten van Jensen.
    Hoezo? Is er toch een overeenkomst gesloten tussen de partijen? Twente wilde immers (nog) niet betalen i.v.m. mogelijke witwaspraktijken.
  • 12 Jul 2018 om 17:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:50
      Het is een tweet van @jove_FM (in het Frans). Weet niet of het betrouwbaar is. Ik heb gevraagd (Google translate :-) wie zijn bron is.
    Thanks benieuwd misschien zit er wel iets in.
  • 12 Jul 2018 om 17:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:57
      Dé Tweet: https://twitter.com/jove_FM/status/1017396010690150400?s=19 Tja... Vanuit de officiële Twitteraccounts van RB Leipzig is niets geplaatst.
    het betreft de game: Football Manager..... even lezen....
  • 12 Jul 2018 om 17:18
    Nog steeds helemaal niks officieel
  • 12 Jul 2018 om 17:12
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:08
      Zou schitterend zijn als het waar is.Maar uit alle vorige berichten zou echt 21 miljoen nodig zijn.Van deze 18 gaat er 10 naar twee schuldeissers en 2 naar de gemeente als rente.Ik hoop dat we niet weer blij worden van een dood paard.
    Bunge claim is gehalveerd. Geen 6 maar 3 miljoen. Tevens opbrengsten van Jensen.
  • 12 Jul 2018 om 17:08
    Zou schitterend zijn als het waar is.Maar uit alle vorige berichten zou echt 21 miljoen nodig zijn.Van deze 18 gaat er 10 naar twee schuldeissers en 2 naar de gemeente als rente.Ik hoop dat we niet weer blij worden van een dood paard.
  • 12 Jul 2018 om 17:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:44
      Twente gaat niet samenwerken met Red Bull Leipzig. Wat ik gehoord heb is een club uit Spanje. Waarschijnlijk Sevilla of valencia.
    Ik hoorde met een club uit denemarken
  • 12 Jul 2018 om 16:58
    Blijkt om een game te gaan. Heeft ook #FM18
  • 12 Jul 2018 om 16:57
    Dé Tweet: https://twitter.com/jove_FM/status/1017396010690150400?s=19 Tja... Vanuit de officiële Twitteraccounts van RB Leipzig is niets geplaatst.
  • 12 Jul 2018 om 16:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:50
      Het is een tweet van @jove_FM (in het Frans). Weet niet of het betrouwbaar is. Ik heb gevraagd (Google translate :-) wie zijn bron is.
    Kijk gewoon naar het aantal volgers dat hij heeft en hoe vaak je het bericht nog meer tegenkomt, dan weet je meer dan genoeg.
  • 12 Jul 2018 om 16:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:50
      Het is een tweet van @jove_FM (in het Frans). Weet niet of het betrouwbaar is. Ik heb gevraagd (Google translate :-) wie zijn bron is.
    Geloof er ook nog niet veel van. nergens hoor of lees ik er iets van.. Net zo als alle speers die zouden komen!!
  • 12 Jul 2018 om 16:50
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:19
      Dat zijn goede berichten en mooie ontwikkelingen. Zou je ons de link van de tweet kunnen geven?
    Het is een tweet van @jove_FM (in het Frans). Weet niet of het betrouwbaar is. Ik heb gevraagd (Google translate :-) wie zijn bron is.
  • 12 Jul 2018 om 16:49
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:43
      Denk dat bijv een van Eijden al min of meer een contract heeft getekend of in ieder geval een mondeling akkoord heeft bereikt.
      En dat die zich daar gewoon aan houdt.
    Dat zou inderdaad ook een reden kunnen zijn, al een akkoord bereikt of zelfs onder voorbehoud getekend.
  • 12 Jul 2018 om 16:46
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:53
      Goed nieuws kerel. Dank daarvoor!!!!


      Oh ja....wilde ik nog vragen aan je; Wat gebeurt er met Velderman...blijft hij of gaat hij alsnog (gedwongen) weg?
    Nou wat zei ik. Bah.
  • 12 Jul 2018 om 16:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:23
      Dit is fantastisch nieuws, we wachten op de bevestiging. Als het waar is dat FCT gaat samenwerken Met RedBull Leipzig dan is alle partijen meer dan tevreden.
    Twente gaat niet samenwerken met Red Bull Leipzig. Wat ik gehoord heb is een club uit Spanje. Waarschijnlijk Sevilla of valencia.
  • 12 Jul 2018 om 16:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:18
      hahahahaha

      Wat een naievitiet zeg.

      Twente haalt weer alle afvalspelers en dat terwijl ze de grootste begroting hebben en genoeg geld om goede jeugdspelers te halen waar straks ook nog aan verdiend kan worden.
      Het is gewoon weer hetzelfde. Beleid van lik me vesje. Zit geen enkele visie achter of winstoogmerk.
      De waan van de dag.
    Zeg ik dat IK er zo over denk ? Ik zeg je kan het ook zo bekijken, dat altijd ma negatief zijn ook geen optie is. Ik zie ook heus wel dat we bijna gewoon op oude voet doorgaan, dat zie je alleen al aan de spelers waar twente aan word 'gelinkt'. Nog geen 1 jofele naam tegen gekomen ja vd Eijden wat miss een versterking is , denk dat die al mondeling akkoord heeft of onterrecht weer een riant salaris... Maar daarin tegen denk ik ook dat wij voor de helft niet eens weten met wie twente daadwerkelijk bezig is , van die jongen van city kwam toch ook zo uit de lucht vallen binnen een paar dagen. Nou is dat wel weer een KWW maar misschien zijn ze wel met (wat) betere spelers bezig waar we ook niks van weten...
  • 12 Jul 2018 om 16:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:18
      hahahahaha

      Wat een naievitiet zeg.

      Twente haalt weer alle afvalspelers en dat terwijl ze de grootste begroting hebben en genoeg geld om goede jeugdspelers te halen waar straks ook nog aan verdiend kan worden.
      Het is gewoon weer hetzelfde. Beleid van lik me vesje. Zit geen enkele visie achter of winstoogmerk.
      De waan van de dag.
    Die jeugdspelers zullen er ook komen. Kapitaal komt weer op het veld te staan
  • 12 Jul 2018 om 16:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Beste Tegenpartij, Geef de volgende speler aan Ted door: Mitchell van Bergen (19 jaar) heeft nog 1 jarige contract in Arnhem. Snelle behendige buitenspeler. Peter Bosz heeft al meerdere malen in zijn Vitesse tijd gebruik van gemaakt. Ik vrees er voor dat deze speler gepasseerd word door die Russen. Ted moet hem proberen te huren voor 1 jaar.
  • 12 Jul 2018 om 16:23
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Dit is fantastisch nieuws, we wachten op de bevestiging. Als het waar is dat FCT gaat samenwerken Met RedBull Leipzig dan is alle partijen meer dan tevreden.
  • 12 Jul 2018 om 16:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:54
      Lees net dat op Twitter RB Leipzig en Twente gaan samenwerken op sportief en commercieel gebied. Lijkt me wel een goede ontwikkeling (als het waar is uiteraard).
    Dat zijn goede berichten en mooie ontwikkelingen. Zou je ons de link van de tweet kunnen geven?
  • 12 Jul 2018 om 16:18
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:31
      Dat is weer jou negatieve kijk je kan het ook bekijken dat ze geloven in wat twente met ze voor heeft/ graag voor twente willen spelen dat ze er zo lang op wachten....
    hahahahaha

    Wat een naievitiet zeg.

    Twente haalt weer alle afvalspelers en dat terwijl ze de grootste begroting hebben en genoeg geld om goede jeugdspelers te halen waar straks ook nog aan verdiend kan worden.
    Het is gewoon weer hetzelfde. Beleid van lik me vesje. Zit geen enkele visie achter of winstoogmerk.
    De waan van de dag.
  • 12 Jul 2018 om 16:16
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:36
      Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
    Ik was, als ik speler zou zijn zonder enige binding met Fc Twente, al lang weggeweest.
  • 12 Jul 2018 om 16:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:54
      Lees net dat op Twitter RB Leipzig en Twente gaan samenwerken op sportief en commercieel gebied. Lijkt me wel een goede ontwikkeling (als het waar is uiteraard).
    De link naar de tweet?


    Ik zou het hoe dan ook toejuichen, maar zoals gezegd...wil ik de tweet zelf wel lezen.
  • 12 Jul 2018 om 15:54
    Lees net dat op Twitter RB Leipzig en Twente gaan samenwerken op sportief en commercieel gebied. Lijkt me wel een goede ontwikkeling (als het waar is uiteraard).
  • 12 Jul 2018 om 15:46
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:31
      Dat is weer jou negatieve kijk je kan het ook bekijken dat ze geloven in wat twente met ze voor heeft/ graag voor twente willen spelen dat ze er zo lang op wachten....
    Niks negatieve kijk, maar slechts realisme. Wees niet naïef, zou ik willen zeggen.
  • 12 Jul 2018 om 15:43
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:36
      Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
    Denk dat bijv een van Eijden al min of meer een contract heeft getekend of in ieder geval een mondeling akkoord heeft bereikt.
    En dat die zich daar gewoon aan houdt.
  • 12 Jul 2018 om 15:36
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:54
      Alles in de goede volgorde, eerst het papier werk dus.
      Spelers zitten nog steeds in de wachtkamer, dat ze daar nog zitten geeft wel aan dat ze altijd vertrouwen hebben gehad.

      Kan het verhaal van De Tegenpartij voor deze keer bevestigen.
    Ik ben zeer benieuwd waarom of waardoor die spelers blijven wachten. Het gaat niet om één of twee dagen namelijk. Is het een riant salaris, zeer interessant contract, bepaalde toezeggingen of omdat ze erg graag voor FC Twente willen spelen? Er zal toch een reden zijn dat ze zo lang in de wachtkamer blijven zitten. Of is er verder 0 interesse voor deze spelers.
  • 12 Jul 2018 om 15:31
    • Quote van 12 Jul 2018 om 15:25
      Dat deze spelers (welke dat dan ook moge zijn) nog steeds in de wachtkamer zitten kan ook zijn omdat ze door andere clubs niet interessant gevonden worden.
    Dat is weer jou negatieve kijk je kan het ook bekijken dat ze geloven in wat twente met ze voor heeft/ graag voor twente willen spelen dat ze er zo lang op wachten....
  • 12 Jul 2018 om 15:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:54
      Alles in de goede volgorde, eerst het papier werk dus.
      Spelers zitten nog steeds in de wachtkamer, dat ze daar nog zitten geeft wel aan dat ze altijd vertrouwen hebben gehad.

      Kan het verhaal van De Tegenpartij voor deze keer bevestigen.
    Dat deze spelers (welke dat dan ook moge zijn) nog steeds in de wachtkamer zitten kan ook zijn omdat ze door andere clubs niet interessant gevonden worden.
  • 12 Jul 2018 om 15:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:54
      Alles in de goede volgorde, eerst het papier werk dus.
      Spelers zitten nog steeds in de wachtkamer, dat ze daar nog zitten geeft wel aan dat ze altijd vertrouwen hebben gehad.

      Kan het verhaal van De Tegenpartij voor deze keer bevestigen.
    Oke dan hopelijk na t weekend meer nieuws dankjewel!
  • 12 Jul 2018 om 14:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:44
      Oke dankjewel! Maar vandaag of morgen dus nog geen nieuwe spelers?
    Alles in de goede volgorde, eerst het papier werk dus.
    Spelers zitten nog steeds in de wachtkamer, dat ze daar nog zitten geeft wel aan dat ze altijd vertrouwen hebben gehad.

    Kan het verhaal van De Tegenpartij voor deze keer bevestigen.
  • 12 Jul 2018 om 14:52
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:08
      Is dit ook de verdienste van Fred Rutten. Dat er weer vertrouwen is in de toekomst.
    Nee! Fred is een passant die door omstandigheden een rolletje krijgt bij FC Twente. Komt ook met afvalvoetballers die hij toevallig uit het verleden kent en een band mee heeft opgebouwd. Niets met FC Twente te maken dit soort beleid. Bleuming is door vriendjespolitiek weer binnengekomen. Jan van Halst heeft hem direct een contract van 5.5 jaar gegeven naast dat Bleuming al geld had ontvangen omdat hij destijds onterecht werd ontslagen. Via de rechtbank uitgevochten volgens mij. Daarom heeft Jan van Halst hem een contract gegeven (of was dat Velderman) van 5.5 jaar zodat hij zeker is van inkomsten en als die weer ontslagen wordt op een goede ontslagvergoeding. Denk dat we het meest afhankelijk zijn van Ted. Die zou nog wel eens kunnen zorgen voor goede voetballers huur/koop en met zijn ervaring kan die ook voetballers halen waar straks nog wat aan te verdienen is. Ook niet onbelangrijk!
  • 12 Jul 2018 om 14:47
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:37
      Hij is voorzitter van de negatieve club van mensen !
    Ik hou mijn leden wel Henk. Hoe staat het met jouw Jan van Halst fanclub waar jij voorzitter van bent? :))))))
  • 12 Jul 2018 om 14:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:39
      Hij zit dicht bij het vuur evenals ANS !
    Oke dankjewel! Maar vandaag of morgen dus nog geen nieuwe spelers?
  • 12 Jul 2018 om 14:39
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:32
      De tegenpartij? Alleen na t weekend nieuwe spelers of voor de tijd ook nog? Omdat je aangeeft na t weekend meer nieuwe spelers? Overigens mooi nieuws dat alles getekent wordt? Maar mag ik vragen hoe je dat weet?????
    Hij zit dicht bij het vuur evenals ANS !
  • 12 Jul 2018 om 14:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:58
      Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
    Hij is voorzitter van de negatieve club van mensen !
  • 12 Jul 2018 om 14:36
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:58
      Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
    Waaronder Tukkerclan, volgens hem rendeert er niemand, het is en blijft een vreselijk negatief mannetje!
  • 12 Jul 2018 om 14:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:15
      Bedankt
    De tegenpartij? Alleen na t weekend nieuwe spelers of voor de tijd ook nog? Omdat je aangeeft na t weekend meer nieuwe spelers? Overigens mooi nieuws dat alles getekent wordt? Maar mag ik vragen hoe je dat weet?????
  • 12 Jul 2018 om 14:20
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:04
      Blij voor Fc TWENTE
    Nee...blij voor jou. Dat lees je toch? Ik weet niet of FC Twente hier heel blij mee moet zijn.....daar kan ik niet over oordelen, en jij ook niet.....
  • 12 Jul 2018 om 14:15
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Bedankt
  • 12 Jul 2018 om 14:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Goed nieuws bedankt!
  • 12 Jul 2018 om 14:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Is dit ook de verdienste van Fred Rutten. Dat er weer vertrouwen is in de toekomst.
  • 12 Jul 2018 om 14:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:02
      Waarom hij weg moe(s)t, dat weet ik niet precies Hengelo. Daar is echter wel sprake van geweest, en daarom vraag ik de Tegenpartij daar na.


      Ik ben blij dat jij hem zeer goed vindt.....blij voor jou. :)
    Blij voor Fc TWENTE
  • 12 Jul 2018 om 14:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:58
      Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
    Kruip maar weer onder je steen.
  • 12 Jul 2018 om 14:03
    • Quote van 12 Jul 2018 om 14:00
      Zekers, hij kan heel goed met andermans geld schuiven........
      hahaha
    Dat heeft de zaak draaiende gehouden.
  • 12 Jul 2018 om 14:02
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:58
      Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
    Waarom hij weg moe(s)t, dat weet ik niet precies Hengelo. Daar is echter wel sprake van geweest, en daarom vraag ik de Tegenpartij daar na.


    Ik ben blij dat jij hem zeer goed vindt.....blij voor jou. :)
  • 12 Jul 2018 om 14:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:58
      Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
    Zekers, hij kan heel goed met andermans geld schuiven........
    hahaha
  • 12 Jul 2018 om 14:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    hopen snel kennis te maken met deze sterke commerciele persoonlijkheid..
  • 12 Jul 2018 om 13:58
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:53
      Goed nieuws kerel. Dank daarvoor!!!!


      Oh ja....wilde ik nog vragen aan je; Wat gebeurt er met Velderman...blijft hij of gaat hij alsnog (gedwongen) weg?
    Waarom zou Velderman weg moeten is een prima FD alleen omdat een paar "supporters " zeuren en weer een zondebok zoeken .Hij doet zijn werk goed,zeer goed.
  • 12 Jul 2018 om 13:58
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    mooi bericht.. ik ga er vanuit dat eea geefectueerd word nu ..dat de gemeente in ieder geval de komende 3 jaar afziet van de 2,1 milj. rente en aflossing en toch nog wat voor onze FcT extra doet... eredivisiewaardig elftal op bouwen nu....
  • 12 Jul 2018 om 13:53
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:51
      Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
    Goed nieuws kerel. Dank daarvoor!!!!


    Oh ja....wilde ik nog vragen aan je; Wat gebeurt er met Velderman...blijft hij of gaat hij alsnog (gedwongen) weg?
  • 12 Jul 2018 om 13:51
    Afspraken worden nu allemaal op papier gezet en getekend. Gaat om verschillende bedrijven dus duurt het even. Ted is volop bezig en verwachtingen zijn na het weekend meer nieuwe spelers. Zijn een paar punten goed onderhandeld door Rvc en een commercieel sterk persoon binnen de organisatie. Claim Bunge is fors minder, meerdere bedrijven hebben toch geïnvesteerd in Twente. Hiermee kan de club eindelijk Vooruit!
  • 12 Jul 2018 om 13:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:33
      Haha,dan komt er wel een ander antwoord!
    Welk antwoord zou er dan moeten komen Henk? Kom op....wees een vent en vertel eens......
  • 12 Jul 2018 om 13:44
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:30
      En als het nu de zelfde persoon is wat dan??????????
    Tys is geen Dorothy Harry.....


    Tys deelt niet vaak info, maar wat hij deelt dat komt uit.Bij Dorothy is dat niet altijd het geval.....
  • 12 Jul 2018 om 13:33
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:30
      En als het nu de zelfde persoon is wat dan??????????
    Haha,dan komt er wel een ander antwoord!
  • 12 Jul 2018 om 13:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 13:07
      Dorothy Harry is niet altijd even betrouwbaar gebleken de laatste jaren. Tys daarentegen........
    En als het nu de zelfde persoon is wat dan??????????
  • 12 Jul 2018 om 13:26
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:58
      Eens. Maar gebeurd wel vaker. Iedereen wil de primeur Hebben he
    Je hebt pas een primeur als iets officieel is. Dit is gewoon geruchten/roddels overnemen en hier verkondigen als waarheid (wat ik uiteraard hoop)..
  • 12 Jul 2018 om 13:14
    Als het zo is gaan we de eerste wedstrijd tegen Sparta zingen: SPONSORS BEDANKT, SPONSORS BEDANKT, SPONSORS SPONSORS SPONSORS BEDANKT €€€€€€€ !
  • 12 Jul 2018 om 13:07
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:55
      Zijn altijd wel betrouwbare mensen die het melden
    Dorothy Harry is niet altijd even betrouwbaar gebleken de laatste jaren. Tys daarentegen........
  • 12 Jul 2018 om 13:02
    Dit is bijna te mooi om waar te zijn. Nu maar hopen dat het echt zo is. Er gloort weer wat hoop!!
  • 12 Jul 2018 om 13:00
    Ik geloof het dan pas als er rap nieuwe spelers worden aangetrokken.
  • 12 Jul 2018 om 12:58
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:56
      Dan nog ga je het hier toch niet brengen alszijnde nieuws? Vind ik wel tricky.
    Eens. Maar gebeurd wel vaker. Iedereen wil de primeur Hebben he
  • 12 Jul 2018 om 12:56
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:55
      Zijn altijd wel betrouwbare mensen die het melden
    Dan nog ga je het hier toch niet brengen alszijnde nieuws? Vind ik wel tricky.
  • 12 Jul 2018 om 12:56
    Ik vind dit wel een heel erg bijzondere post. Wacht op bevestiging.
  • 12 Jul 2018 om 12:55
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:41
      Serieus?......een post van twee members op een ander forum..........
    Zijn altijd wel betrouwbare mensen die het melden
  • 12 Jul 2018 om 12:52
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:47
      Eerst zien en dan pas geloven.
    +100
  • 12 Jul 2018 om 12:49
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:47
      Eerst zien en dan pas geloven.
    +1
  • 12 Jul 2018 om 12:47
    Eerst zien en dan pas geloven.
  • 12 Jul 2018 om 12:46
    Lekker misleidende titel, zolang er niks bevestigd is vanuit de club/sponsoren/investeerders/gemeente blijft het gewoon nog afwachten.
    Tuurlijk zou het mooi zijn als het klopt, maar wacht gewoon even op die bevestiging.
  • 12 Jul 2018 om 12:44
    Nou lekker bericht,eindelijk kan er weer iets. Nou trek dat blik maar los.
  • 12 Jul 2018 om 12:41
    Serieus?......een post van twee members op een ander forum..........
  • 12 Jul 2018 om 12:39
    Ik vind het gevaarlijk om zo'n bericht als nieuws te plaatsten. Inhoudelijk klopt het deels, maar kan me niet voorstellen dat de gemeente helemaal niks doet.
  • 12 Jul 2018 om 12:38
    Deze sponsoren verdienen een lintje
  • 12 Jul 2018 om 12:35
    Mocht het waar zijn, hulde voor deze groep die het ondanks onze situatie aandurft! Geweldig!
vrijdag 17 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›