Homepage » Hoofdnieuws » Transfer Holla ketst af: ''Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt''

Transfer Holla ketst af: ''Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt''

( 40 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Transfer Holla ketst af: ''Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt''

Danny Holla vervolgt zijn loopbaan toch niet bij Melbourne Victory, zo weet Voetbal International te melden. Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord. 

"Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt om het niet te doen", vertelt hij in gesprek met VI. "Ik ben niet teleurgesteld, maar het is natuurlijk wel jammer. Het mocht gewoon niet zo zijn", aldus Holla, die vanwege een ontsnappingsclausule transfervrij kon vertrekken bij FC Twente. 

De routinier (30) sluit een langer blijf in Nederland niet uit. "Er zijn wel wat Nederlandse clubs die hebben geïnformeerd en er zijn ook contacten met buitenlandse clubs", vervolgt Holla. "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 07:15
    • Quote van 13 Jul 2018 om 06:48
      Man man man jij bent niet een klein beetje eigenwijs he. Maar ik zal Wout wel even vragen: Hey Wout wat verdiende jij in Zwolle Wout: dat gaat je niets aan Ik: Tukkerclan zegt dat jij dat wel even gaat vertellen. Wout: oh TC , nee natuurlijk bij Pec verdiende ik een ton minder. Lekker vol blijven houden TC.
    Prima Vlek, dan laat ik het hier verder bij. Wout zal nooit in detail treden hoeveel hij verdiende, je daarentegen wel willen vertellen waar hij meer verdiende. Doet Wout niet geheimzinnig over hoor. Hij is en blijft heel gewoon.


    Alvast een heel fijn weekend gewenst.
  • 13 Jul 2018 om 06:48
    • Quote van 13 Jul 2018 om 06:08
      Klopt volledig wat je zegt, maar Wout ging vanuit PEC naar Australië, en daar had Wout geen 'Joop' contract (meer). ;)


      Maar zoals gezegd...vraag Wout maar eens persoonlijk waar hij meer verdiende....Down Under of bij PEC. Daar doet hij echt niet geheimzinnig over. :)
    Man man man jij bent niet een klein beetje eigenwijs he. Maar ik zal Wout wel even vragen: Hey Wout wat verdiende jij in Zwolle Wout: dat gaat je niets aan Ik: Tukkerclan zegt dat jij dat wel even gaat vertellen. Wout: oh TC , nee natuurlijk bij Pec verdiende ik een ton minder. Lekker vol blijven houden TC.
  • 13 Jul 2018 om 06:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 23:19
      Wout heeft altijd aangegeven dat hij heel graag nog eens in het buitenland zou willen voetballen. Bij gebrek aan belangstelling heeft hij zijn kans gegrepen, dat is zijn eigen versie he. En daarnaast Wout had een Joop contract dus voor het geld had hij niet down under te gaan.
    Klopt volledig wat je zegt, maar Wout ging vanuit PEC naar Australië, en daar had Wout geen 'Joop' contract (meer). ;)


    Maar zoals gezegd...vraag Wout maar eens persoonlijk waar hij meer verdiende....Down Under of bij PEC. Daar doet hij echt niet geheimzinnig over. :)
  • 12 Jul 2018 om 23:19
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:30
      Hoeveel kon hij in Australië verdienen Vlek, en waar kon of kan hij het dubbele verdienen? Een gratis tip mijnerzijds. Vraag Wout maar eens waarom hij naar Australië ging en niet bij PEC bleef. Zou Wout daar minder hebben verdiend? Wat denk jij? ;)
    Wout heeft altijd aangegeven dat hij heel graag nog eens in het buitenland zou willen voetballen. Bij gebrek aan belangstelling heeft hij zijn kans gegrepen, dat is zijn eigen versie he. En daarnaast Wout had een Joop contract dus voor het geld had hij niet down under te gaan.
  • 12 Jul 2018 om 22:59
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:38
      Zou het niet zo kunnen zijn TC dat Holla niet door de keuring is gekomen?
      Maar dat liever niet openbaar wil maken?
    Beide partijen bereikten geen akkoord Scorpio. Dan zit je dus nog in de onderhandelingsfase. De medische keuring komt pas na de onderhandelingen...zodra beide partijen het eens zijn over de voorwaarden zoals de meest belangrijke......salariëring...
  • 12 Jul 2018 om 22:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:54
      Ok al is de leugen nog zo snel.... de kangoeroe achterhaald hem wel......
    Juist!

    Allemaal bang voor de kangoeroe.......:-))
  • 12 Jul 2018 om 22:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:29
      Je wordt sneu Jan omdat je de waarheid niet kunt verkroppen. Geloof jij echt dat Holla omwille van zijn gezin deze transfer af heeft laten ketsen? Geloof jij echt dat Holla niet eerst met zijn vrouw overlegd alvorens hij gesprekken aangaat? Als dit niet om moneten zou gaan, dan had Holla wel aangegeven waarom het afgeketst was.


      De waarheid is blijkbaar te hard voor je....sterkte....
    je weet het niet dus kun je het ook geen waarheid noemen. Best kans dat het zo is maar je kan toch niet iemand afkappen door te stellen dat het gwn de waarheid is?
  • 12 Jul 2018 om 21:54
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:52
      Kan ook zijn dat Melbourne Victory eiste dat er hier in Australie wel gewerkt moest worden voor de centen en dat ze geen FC Twente zijn waar iedereen een jaar lang vakantie mag houden.........:-)
      Toen heeft Holla de stekker eruit getrokken. Werken?
      Brama is ook niet voor niets na een jaartje teruggekomen, zal ook wel wat achter zitten.
    Ok al is de leugen nog zo snel.... de kangoeroe achterhaald hem wel......
  • 12 Jul 2018 om 21:52
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:48
      Inderdaad, je lult uit je nek. Duidelijk. Kreeg net een tip: JE HEBT GELIJK.
    Kan ook zijn dat Melbourne Victory eiste dat er hier in Australie wel gewerkt moest worden voor de centen en dat ze geen FC Twente zijn waar iedereen een jaar lang vakantie mag houden.........:-)
    Toen heeft Holla de stekker eruit getrokken. Werken?
    Brama is ook niet voor niets na een jaartje teruggekomen, zal ook wel wat achter zitten.
  • 12 Jul 2018 om 21:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:29
      Je wordt sneu Jan omdat je de waarheid niet kunt verkroppen. Geloof jij echt dat Holla omwille van zijn gezin deze transfer af heeft laten ketsen? Geloof jij echt dat Holla niet eerst met zijn vrouw overlegd alvorens hij gesprekken aangaat? Als dit niet om moneten zou gaan, dan had Holla wel aangegeven waarom het afgeketst was.


      De waarheid is blijkbaar te hard voor je....sterkte....
    Inderdaad, je lult uit je nek. Duidelijk. Kreeg net een tip: JE HEBT GELIJK.
  • 12 Jul 2018 om 21:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:29
      Je wordt sneu Jan omdat je de waarheid niet kunt verkroppen. Geloof jij echt dat Holla omwille van zijn gezin deze transfer af heeft laten ketsen? Geloof jij echt dat Holla niet eerst met zijn vrouw overlegd alvorens hij gesprekken aangaat? Als dit niet om moneten zou gaan, dan had Holla wel aangegeven waarom het afgeketst was.


      De waarheid is blijkbaar te hard voor je....sterkte....
    Jou waarheid tc... niet de waarheid
  • 12 Jul 2018 om 21:38
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:29
      Je wordt sneu Jan omdat je de waarheid niet kunt verkroppen. Geloof jij echt dat Holla omwille van zijn gezin deze transfer af heeft laten ketsen? Geloof jij echt dat Holla niet eerst met zijn vrouw overlegd alvorens hij gesprekken aangaat? Als dit niet om moneten zou gaan, dan had Holla wel aangegeven waarom het afgeketst was.


      De waarheid is blijkbaar te hard voor je....sterkte....
    Zou het niet zo kunnen zijn TC dat Holla niet door de keuring is gekomen?
    Maar dat liever niet openbaar wil maken?
  • 12 Jul 2018 om 21:33
    Goh, verrassend weer. Tukkerclan die betrokken is bij de zoveelste non-discussie. Beter geven we hem allemaal lekker gelijk. Kickt ie op en houdt het forum nog een beetje schoon.
  • 12 Jul 2018 om 21:33
    Bron: Tubantia Holla zou een contract voor een seizoen tekenen maar uiteindelijk bereikten de partijen over de laatste details geen akkoord. Om die reden heeft Holla zelf besloten de onderhandelingen te staken. 'Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt om het niet te doen. Ik ben niet teleurgesteld, maar het is natuurlijk wel jammer. Het mocht gewoon niet zo zijn', aldus Holla, die transfervrij is nadat hij zijn contract liet ontbinden bij het gedegradeerde FC Twente.
  • 12 Jul 2018 om 21:30
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:35
      Je praat onzin TC, hij gaat toch niet voor het geld naar Australie als hij hier het dubbele verdiend.
    Hoeveel kon hij in Australië verdienen Vlek, en waar kon of kan hij het dubbele verdienen? Een gratis tip mijnerzijds. Vraag Wout maar eens waarom hij naar Australië ging en niet bij PEC bleef. Zou Wout daar minder hebben verdiend? Wat denk jij? ;)
  • 12 Jul 2018 om 21:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:16
      Jij schreef : “Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten” . Dus maar een ding: moneten. Je eigen woorden. Ik gaf aan dat dat ook een andere reden kan hebben. Je lult weer gigantisch uit je nek.
    Je wordt sneu Jan omdat je de waarheid niet kunt verkroppen. Geloof jij echt dat Holla omwille van zijn gezin deze transfer af heeft laten ketsen? Geloof jij echt dat Holla niet eerst met zijn vrouw overlegd alvorens hij gesprekken aangaat? Als dit niet om moneten zou gaan, dan had Holla wel aangegeven waarom het afgeketst was.


    De waarheid is blijkbaar te hard voor je....sterkte....
  • 12 Jul 2018 om 21:27
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:16
      Jij schreef : “Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten” . Dus maar een ding: moneten. Je eigen woorden. Ik gaf aan dat dat ook een andere reden kan hebben. Je lult weer gigantisch uit je nek.
    Tc uit zijn nek lullen? Staat daar nog iemand van te kijken?
  • 12 Jul 2018 om 21:16
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:10
      Een professioneel voetballer, heeft als beroep inderdaad voetballen. Dat KAN volgens jou over geld gaan? Neen Jan, dat GAAT altijd over geld omdat voetballen het beroep is van o.a. Holla.


      Veel voetballers zullen ongetwijfeld een vrouw hebben en familie, en sommigen zelfs kinderen, maar is dat een reden om het niet te doen? Holla geeft zelf aan dat hij en de club in Australie geen akkoord bereikten ----> "beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord".


      Dan kun je naar excuses zoeken in de zin van familie, maar daar ging deze afgeketste transfer niet over. Als dat wel zo zou zijn, zou Holla dat dan hebben verzwegen? Ik denk van niet Jan....dit ging in mijn ogen over geld.


      Je kunt het wel af willen doen als zijnde gelul, maar dat gelul slaat meer op je eigen uitspraken Jan....met alle respect overigens.....
    Jij schreef : “Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten” . Dus maar een ding: moneten. Je eigen woorden. Ik gaf aan dat dat ook een andere reden kan hebben. Je lult weer gigantisch uit je nek.
  • 12 Jul 2018 om 21:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:05
      Dat dergelijke niets toevoegende spelers nog iedere keer kunnen rekenen op belangstelling van andere clubs is mij een groot raadsel.
    De wet van de grote aantallen.
    Tegen mij zeggen ze altijd als ik weer eigenwijs ben. Voor jouw 100 anderen.
    Dan zeg ik altijd doeiiii en moet ik weer op zoek naar een nieuwe baan.
    hahahaha
    Blijkbaar is er gewoon gebrek aan voetballers en kom je altijd wel ergens aan de bak, no matter what!
  • 12 Jul 2018 om 20:35
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:10
      Een professioneel voetballer, heeft als beroep inderdaad voetballen. Dat KAN volgens jou over geld gaan? Neen Jan, dat GAAT altijd over geld omdat voetballen het beroep is van o.a. Holla.


      Veel voetballers zullen ongetwijfeld een vrouw hebben en familie, en sommigen zelfs kinderen, maar is dat een reden om het niet te doen? Holla geeft zelf aan dat hij en de club in Australie geen akkoord bereikten ----> "beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord".


      Dan kun je naar excuses zoeken in de zin van familie, maar daar ging deze afgeketste transfer niet over. Als dat wel zo zou zijn, zou Holla dat dan hebben verzwegen? Ik denk van niet Jan....dit ging in mijn ogen over geld.


      Je kunt het wel af willen doen als zijnde gelul, maar dat gelul slaat meer op je eigen uitspraken Jan....met alle respect overigens.....
    Je praat onzin TC, hij gaat toch niet voor het geld naar Australie als hij hier het dubbele verdiend.
  • 12 Jul 2018 om 20:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:16
      Onzin, een proffesionel heeft als beroep voetballer. Dus het kan over geld gaan. Maar een voetballer is ook een mens en kan allerlei redenen hebben, vrouw, kinderen, familie, enz om het niet te doen. Sorry TC, wederom gelul.
    Een professioneel voetballer, heeft als beroep inderdaad voetballen. Dat KAN volgens jou over geld gaan? Neen Jan, dat GAAT altijd over geld omdat voetballen het beroep is van o.a. Holla.


    Veel voetballers zullen ongetwijfeld een vrouw hebben en familie, en sommigen zelfs kinderen, maar is dat een reden om het niet te doen? Holla geeft zelf aan dat hij en de club in Australie geen akkoord bereikten ----> "beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord".


    Dan kun je naar excuses zoeken in de zin van familie, maar daar ging deze afgeketste transfer niet over. Als dat wel zo zou zijn, zou Holla dat dan hebben verzwegen? Ik denk van niet Jan....dit ging in mijn ogen over geld.


    Je kunt het wel af willen doen als zijnde gelul, maar dat gelul slaat meer op je eigen uitspraken Jan....met alle respect overigens.....
  • 12 Jul 2018 om 20:05
    Dat dergelijke niets toevoegende spelers nog iedere keer kunnen rekenen op belangstelling van andere clubs is mij een groot raadsel.
  • 12 Jul 2018 om 19:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 18:51
      Ach gut....Henk zoekt 'vriendjes'. :))))
    Zielige reactie weer. Als bepaalde mensen hier op een topic reageren, dan weet ik al wie er gaat reageren. jij dus. Gewoon om te reageren. Op scholen/jeugd noemen ze dat pestgedrag. Mijn antwoord hiervoor al gelezen TC. Trouwens al meerdere vandaag hier op diverse topics. Dan hoor ik je niet meer. Begint echt zielig te worden.
  • 12 Jul 2018 om 18:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:38
      Beter niet meer op reageren Jan !
    Ach gut....Henk zoekt 'vriendjes'. :))))
  • 12 Jul 2018 om 18:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:43
      "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
      Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


      Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

      Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
    Niks mis mee toch om te tekenen bij een partij die het meeste salaris bied. Zou ik ook doen. Als ik zonder werk zat en kon kiezen tussen twee gelijkwaardige bedrijven en wanneer ging om dezelfde werkzaamheden. Ik denk dat 90% dat had gedaan. Moet je dan kiezen voor het minste geld ? Dat vind ik eerder dom dan nobel. Jonge jongens die hun carrière verknallen is een ander verhaal. Maar dat geld voor hem niet.
  • 12 Jul 2018 om 18:22
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:14
      Klopt GT....aanname die in dit geval echt wel voor 99% klopt. Die gasten willen echt niet voor een bos winterpenen spelen....
    In australie verdienen ze ongeveer de helft van een profvoetballer hier. Lijkt me vreemd dat ze “wereldster” Holla 2x zoveel zouden betalen.
  • 12 Jul 2018 om 18:22
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:16
      Onzin, een proffesionel heeft als beroep voetballer. Dus het kan over geld gaan. Maar een voetballer is ook een mens en kan allerlei redenen hebben, vrouw, kinderen, familie, enz om het niet te doen. Sorry TC, wederom gelul.
    Wat een onzin, het gaat gewoon ordinair om geld in 99 van 100 gevallen , dat zijn de feiten
  • 12 Jul 2018 om 18:09
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:38
      Beter niet meer op reageren Jan !
    Tja,
  • 12 Jul 2018 om 17:38
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:16
      Onzin, een proffesionel heeft als beroep voetballer. Dus het kan over geld gaan. Maar een voetballer is ook een mens en kan allerlei redenen hebben, vrouw, kinderen, familie, enz om het niet te doen. Sorry TC, wederom gelul.
    Beter niet meer op reageren Jan !
  • 12 Jul 2018 om 17:22
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:14
      Klopt GT....aanname die in dit geval echt wel voor 99% klopt. Die gasten willen echt niet voor een bos winterpenen spelen....
    Ik heef je groot gelijk... 99% van de voetballers is uit op knaken. Zijn we dat niet allemaal? Echter waak ik altijd voor uitspraken als de jouwe hier onder. Als je een soort van akkoort hebt gesloten liggen er wel wat bedragen op tafel toch? Wellicht zijn er in DIT geval wel randzaken de oorzaak. De zaakwaarnemer van Holla weet vast wel dat de aussies niet royaal betalen
  • 12 Jul 2018 om 17:16
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:43
      "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
      Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


      Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

      Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
    Onzin, een proffesionel heeft als beroep voetballer. Dus het kan over geld gaan. Maar een voetballer is ook een mens en kan allerlei redenen hebben, vrouw, kinderen, familie, enz om het niet te doen. Sorry TC, wederom gelul.
  • 12 Jul 2018 om 17:14
    • Quote van 12 Jul 2018 om 17:05
      Ruik je dat? Aannames!
    Klopt GT....aanname die in dit geval echt wel voor 99% klopt. Die gasten willen echt niet voor een bos winterpenen spelen....
  • 12 Jul 2018 om 17:14
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:43
      "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
      Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


      Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

      Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
    Die heeft natuurlijk ook gelezen dat er witte rook is hier en denkt dat er hier weer wat te halen valt :)
  • 12 Jul 2018 om 17:08
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:51
      Complete onzin, voor het geld moet je niet in Australië zijn. Er zijn nog tig andere redenen te bedenken waarom het niet tot een akkoord komt. Als voetballer heb je de kans om wat van de wereld te zien, zoals dus bijvoorbeeld Australië. Zelfs voor voetballers draait het niet altijd om de centen.
    Hij zal toch wel al een beetje binnen zijn met zijn carrière en de knaken die hij verdient heeft?
  • 12 Jul 2018 om 17:05
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:43
      "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
      Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


      Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

      Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
    Ruik je dat? Aannames!
  • 12 Jul 2018 om 17:02
    Is voor mij de speler die mij het meest tegenviel.
  • 12 Jul 2018 om 16:51
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:43
      "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
      Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


      Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

      Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
    Complete onzin, voor het geld moet je niet in Australië zijn. Er zijn nog tig andere redenen te bedenken waarom het niet tot een akkoord komt. Als voetballer heb je de kans om wat van de wereld te zien, zoals dus bijvoorbeeld Australië. Zelfs voor voetballers draait het niet altijd om de centen.
  • 12 Jul 2018 om 16:46
    Logisch toch ......... je werkt om centen te verdienen. Als je de beloning niet hoog genoeg vindt dan ga je daar niet aan de slag en probeer je het elders wel te krijgen.
  • 12 Jul 2018 om 16:43
    "Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."
    Het standaard geleuter omdat alles bij dit soort knapen om de knaken gaat.


    Er lag een contract voor één seizoen klaar bij de club uit Australië, maar beide partijen bereikten uiteindelijk toch geen akkoord.

    Geen akkoord betekent maar één ding inzake een afgeketste transfer bij een prof; namelijk te weinig moneten......
  • 12 Jul 2018 om 16:33
    doei