''Verbeek zei: jij moet met de auto komen, want in de bus wil ik rust''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Verbeek zei: jij moet met de auto komen, want in de bus wil ik rust''

Sjors Ultee heeft op jonge leeftijd al een opmerkelijke trainersloopbaan achter de rug. De oefenmeester stond vorig seizoen als assistent-trainer onder contract bij FC Twente, maar na de komst van Gertjan Verbeek werd hij eigenlijk overbodig. 

"Mijn rol werd heel beperkt, want Gertjan nam ook een eigen assistent-trainer (Jan de Jonge, red.) mee", blikt hij terug bij Podcasten met Petersen. "Met Marino was ik eigenlijk eerste assistent, maar bij Gertjan was ik op papier de vijfde of misschien wel de zesde man. De keeperstrainer kwam ook nog over me heen, want Sander Boschker ging op de bank zitten", aldus Ultee. 

"Gertjan kende mij niet eens, dus het kon niet persoonlijk zijn. Maar ik vond het wel jammer, dat spreekt voor zich", vervolgt de coach, die door Verbeek op een vervelende manier op zijn plek werd gezet. "We gingen naar PSV-uit en toen gaf hij aan: jij moet met de auto komen, want in de bus wil ik rust hebben", besluit Ultee over de keiharde boodschap van de oefenmeester. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Aug 2018 om 16:22
    • Quote van 7 Aug 2018 om 12:12
      Blijkt wel weer dat gait niet goed wies is. Uiteraard jammer voor Twente maar goed dat deze gast keihard op zijn bek is gegaan.
    Kun je vast wel onderbouwen. ? Voeg daar nog even aan toe dat ik m regelmatig aan het werk heb gezien. Moderne aanpak. Beetje Duits. Duidelijkheid.
  • 7 Aug 2018 om 14:47
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:36
      Volgens mij zijn ze alleen maar in gesprek over de afwikkeling van zijn contract als ik die Podcast goed geluisterd heb... hij staat ook (al een tijdje) niet meer op het veld
    Nee, wat ik begrijp als verlenging van zijn 'assistentschap' of eventueel een nieuwe functie. Die podcast (zal 'm even luisteren nog) is trouwens eerder opgenomen dan deze week.
    Waarom ze hem hebben laten gaan is mij ook een raadsel.
  • 7 Aug 2018 om 14:36
    • Quote van 7 Aug 2018 om 13:10
      Blij gehoord te hebben dat Twente weer in gesprek is met Ultee voor een verbintenis. Deze man is jong, gretig, bezit veel kennis en denkt buiten de traditionele werkwijze. Hij denkt innovatief, out of the box. Ben benieuwd
    Volgens mij zijn ze alleen maar in gesprek over de afwikkeling van zijn contract als ik die Podcast goed geluisterd heb... hij staat ook (al een tijdje) niet meer op het veld
  • 7 Aug 2018 om 14:22
    https://open.spotify.com/show/705rrEmsoelWdgHnCvUHrL interessante podcast met ultee. Krijg hiervan wel de indruk dat hij van waarde is voor de fc.
  • 7 Aug 2018 om 14:17
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:14
      Neen, dat doet hij niet. Gert Jan koopt direct een fietsje. Van vallen en opstaan wordt je groot.
    Mwoah, als je zo bekijkt zal dat kind op dit moment met 37 graden in het bos blokhutten staan te bouwen :-)
  • 7 Aug 2018 om 14:14
    • Quote van 7 Aug 2018 om 12:07
      Die Verbeek is echt een idioot eerste klas. Zal hij zijn kind ook op de driewieler laten gaan terwijl hij en zijn vrouw met de auto gaan omdat hij rust in de auto wil hebben?
    Neen, dat doet hij niet. Gert Jan koopt direct een fietsje. Van vallen en opstaan wordt je groot.
  • 7 Aug 2018 om 13:52
    • Quote van 7 Aug 2018 om 13:48
      Voegt meer toe dan Boschker,zal dat ook niet zo moeilijk zijn.Snap überhaupt niet Boschker op de bank zit.
    Onze keepers moeten toch getraind worden... ;-)
  • 7 Aug 2018 om 13:51
    • Quote van 7 Aug 2018 om 13:10
      Blij gehoord te hebben dat Twente weer in gesprek is met Ultee voor een verbintenis. Deze man is jong, gretig, bezit veel kennis en denkt buiten de traditionele werkwijze. Hij denkt innovatief, out of the box. Ben benieuwd
    Waarom hebben ze hem dan laten gaan? Hadden ook contract kunnen vernieuwen, met eventueel lager salaris als dat een issue was. Ik zou het toejuichen als ze hem weer binnenhalen, een frisse en vernieuwde kijk op het voetbal. Dat kan ons alleen maar vooruit helpen.
  • 7 Aug 2018 om 13:48
    • Quote van 7 Aug 2018 om 13:10
      Blij gehoord te hebben dat Twente weer in gesprek is met Ultee voor een verbintenis. Deze man is jong, gretig, bezit veel kennis en denkt buiten de traditionele werkwijze. Hij denkt innovatief, out of the box. Ben benieuwd
    Voegt meer toe dan Boschker,zal dat ook niet zo moeilijk zijn.Snap überhaupt niet Boschker op de bank zit.
  • 7 Aug 2018 om 13:42
    • Quote van 7 Aug 2018 om 13:10
      Blij gehoord te hebben dat Twente weer in gesprek is met Ultee voor een verbintenis. Deze man is jong, gretig, bezit veel kennis en denkt buiten de traditionele werkwijze. Hij denkt innovatief, out of the box. Ben benieuwd
    Bron??
  • 7 Aug 2018 om 13:10
    Blij gehoord te hebben dat Twente weer in gesprek is met Ultee voor een verbintenis. Deze man is jong, gretig, bezit veel kennis en denkt buiten de traditionele werkwijze. Hij denkt innovatief, out of the box. Ben benieuwd
  • 7 Aug 2018 om 13:09
    What doesn’t kill you makes you stronger.
  • 7 Aug 2018 om 12:12
    Blijkt wel weer dat gait niet goed wies is. Uiteraard jammer voor Twente maar goed dat deze gast keihard op zijn bek is gegaan.
  • 7 Aug 2018 om 12:07
    Die Verbeek is echt een idioot eerste klas. Zal hij zijn kind ook op de driewieler laten gaan terwijl hij en zijn vrouw met de auto gaan omdat hij rust in de auto wil hebben?
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›