Vak-P kondigt weer 'homeless party' aan: ''Bier voor twee euro''

( 158 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Vak-P kondigt weer 'homeless party' aan: ''Bier voor twee euro''

FC Twente neemt het op vrijdag 17 augustus op tegen Sparta en Vak-P gaat weer een 'homeless party' organiseren, zo laat de supportersvereniging weten via Facebook. De harde kern van de club uit Enschede wil het nieuwe seizoen in stijl openen. 

"Zoals iedereen weet mag het home wel weer open, maar zonder horecavergunning hebben we daar niets te zoeken...", schrijft men. "Daarom hebben we weer een alternatief gevonden op een toplocatie!"

"Locatie maken we later volgende week bekend, in ieder geval aanwezig: beats van onze bekende dj's; extra buitenbar en bier voor twee euro. We starten om 17.00 uur en in tegenstelling tot de vorige partys kunnen we hier ook na de wedstrijd terecht...  ???? ???? Laten we samen zorgen voor een typisch Vak-P feestje en de eerste (belangrijke) driepunter in eigen huis", besluit Vak-P. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 10:57
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:17
      We zullen zien wat de consequenties zijn. Wij willen een goede start van het seizoen!!
    Waarvan akte !
  • 9 Aug 2018 om 20:17
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:21
      Ik moest verdomme gewoon CTR F inrammen om deze post te vinden.

      Ik heb een vraag. Ik weet het antwoord al, namelijk: Dat boeit ons geen ene flikker. Maar toch, de vraag. Vak P dat bier gaat verkopen, wat vind Onno daarvan? Het lijkt me dat dit een schop in de balzak van Megalomaonno van Veldhuizen is.

      Of pis ik hier naast de pot?
    We zullen zien wat de consequenties zijn. Wij willen een goede start van het seizoen!!
  • 9 Aug 2018 om 19:41
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:12
      Pff, wat een zuigertje...
    Je weet hoe het werkt met kinderen. Negatieve aandacht is positieve aandacht.
  • 9 Aug 2018 om 18:42
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:16
      Beste Messi, ik denk en verwacht dat je (helaas voor een paar mensen) gewoon jezelf blijft.... en dat mag/moet ook! Ook al ben ik misschien wel eens netjes, achter de ellebogen heb ik ze niet en vertrekken doe ik (helaas voor sommigen) ook al niet..... :-) :-)
    Ik blijf me zelf maak oe geen zorgen. Ach die Messi heeft weer wat terweeee gebracht hahaha mooi 2 dagen verder in deze komkommertijd
  • 9 Aug 2018 om 17:12
    Pff, wat een zuigertje...
  • 9 Aug 2018 om 17:00
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:51
      Vermoeiend mannetje ben je.
    Vertel... waarom is het zo vermoeiend? Ik kan mij voorstellen dat het niet gemakkelijk is om 3 accounts verdeeld over meerdere fora te onderhouden en af en toe ook nog eens een beetje te moeten werken.... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 16:51
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:45
      Interessante reactie BAM/HB81/HB81 Mobile...... Hoe noem je chronisch geheugenverlies ook al weer?.... Lees je wel eens fctwente.net?? :-) :-)
    Vermoeiend mannetje ben je.
  • 9 Aug 2018 om 16:45
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:27
      *zucht* nog eenmaal voor jou. Mobiel/Kantoor. Iedereen weet het. Niemand die er wat van zegt. Niemand die zich er aan stoort. Alleen jij loopt sneu te doen.

      Je tweede post, laat zien dat je een eenzaam menneke bent die op dit forum puur voor aandacht loopt. Over voetbal hebben we je nog nooit iets zinnigs horen zeggen, zelfs niet over voetbalgerelateerde zaken. Enkel abstracte feitloze LOI-wijsneuserij
    Interessante reactie BAM/HB81/HB81 Mobile...... Hoe noem je chronisch geheugenverlies ook al weer?.... Lees je wel eens fctwente.net?? :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 16:42
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:14
      Psst, Citro. Lees de Facebookpost eens door. Wat je vraag betreft, BAM: dat boeit ons geen ene flikker. Vorig seizoen is er ook bier verkocht en toen hoorde je Onno er niet over. Lijkt me sterk dat hij hier een punt van maakt/kan maken.
    De essentie was en is een andere..... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 16:27
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:07
      Beste BAM, het is toch veel belangrijker als jij het met jouw alter ego's eens bent, lijkt me niet gemakkelijk ..... :-) :-)
    *zucht* nog eenmaal voor jou. Mobiel/Kantoor. Iedereen weet het. Niemand die er wat van zegt. Niemand die zich er aan stoort. Alleen jij loopt sneu te doen.

    Je tweede post, laat zien dat je een eenzaam menneke bent die op dit forum puur voor aandacht loopt. Over voetbal hebben we je nog nooit iets zinnigs horen zeggen, zelfs niet over voetbalgerelateerde zaken. Enkel abstracte feitloze LOI-wijsneuserij
  • 9 Aug 2018 om 16:23
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:21
      Het gaat pas moeilijk doen wanneer die punt een lijntje wordt :p
    Haha scherp ;-)
  • 9 Aug 2018 om 16:22
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:14
      Psst, Citro. Lees de Facebookpost eens door. Wat je vraag betreft, BAM: dat boeit ons geen ene flikker. Vorig seizoen is er ook bier verkocht en toen hoorde je Onno er niet over. Lijkt me sterk dat hij hier een punt van maakt/kan maken.
    Ah okay. Ik vroeg het me af, vanwege vergunningen enzo. Risico-gebieden. En natuurlijk Anale Onno. Dank LPGU.
  • 9 Aug 2018 om 16:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:14
      Psst, Citro. Lees de Facebookpost eens door. Wat je vraag betreft, BAM: dat boeit ons geen ene flikker. Vorig seizoen is er ook bier verkocht en toen hoorde je Onno er niet over. Lijkt me sterk dat hij hier een punt van maakt/kan maken.
    Het gaat pas moeilijk doen wanneer die punt een lijntje wordt :p
  • 9 Aug 2018 om 16:14
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:09
      Waar staat overigens dat Vak P bier verkoopt? Ik zou even ruggespraak met BAM en HB81 Mobile houden, misschien eerst nadenken voor je iets schrijft? :-) :-)
    Psst, Citro. Lees de Facebookpost eens door. Wat je vraag betreft, BAM: dat boeit ons geen ene flikker. Vorig seizoen is er ook bier verkocht en toen hoorde je Onno er niet over. Lijkt me sterk dat hij hier een punt van maakt/kan maken.
  • 9 Aug 2018 om 16:09
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:21
      Ik moest verdomme gewoon CTR F inrammen om deze post te vinden.

      Ik heb een vraag. Ik weet het antwoord al, namelijk: Dat boeit ons geen ene flikker. Maar toch, de vraag. Vak P dat bier gaat verkopen, wat vind Onno daarvan? Het lijkt me dat dit een schop in de balzak van Megalomaonno van Veldhuizen is.

      Of pis ik hier naast de pot?
    Waar staat overigens dat Vak P bier verkoopt? Ik zou even ruggespraak met BAM en HB81 Mobile houden, misschien eerst nadenken voor je iets schrijft? :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 16:07
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:16
      Allejezus wat een kutdiscussie......
    Beste BAM, het is toch veel belangrijker als jij het met jouw alter ego's eens bent, lijkt me niet gemakkelijk ..... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 15:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:00
      Goede discussie mannen. On topic: komt ook een buitenbar.
    Ik moest verdomme gewoon CTR F inrammen om deze post te vinden.

    Ik heb een vraag. Ik weet het antwoord al, namelijk: Dat boeit ons geen ene flikker. Maar toch, de vraag. Vak P dat bier gaat verkopen, wat vind Onno daarvan? Het lijkt me dat dit een schop in de balzak van Megalomaonno van Veldhuizen is.

    Of pis ik hier naast de pot?
  • 9 Aug 2018 om 15:16
    Allejezus wat een kutdiscussie......
  • 9 Aug 2018 om 15:03
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:14
      Denk je niet dat "overdreven gedrag" vanzelf genegeerd wordt? Ieder bepaalt toch voor zich of en wanneer hij/zij ergens op reageert? Ieder heeft een eigen idee over wat wel en niet "kleineren, pesten en/of trollen" is, dat zorgt ook voor afwisseling en in elk geval voor de moderators HEEL VEEL posts.... dat is ook weer goed voor hun..... Daarom is het beter niet alles serieus op te vatten.... :-) :-)
    Ik denk dat iedereen heel goed weet wat valt onder pesten en kleineren. Als het niet door de ouders wordt bijgebracht, dan wel op de basisschool. Daarnaast verwacht ik dat de meesten hier gewoon volwassenen zijn met enig verstand. Ook een TC zal vast wel beseffen dat zijn posts bol staan met puberaal pestgedrag en kleineren. Net als dat Hengelo dondersgoed weet wat zijn trolposts uithalen. Het is van de gekke dat iedereen zich maar moet schikken in pest en trolgedrag van anderen. Dat is de wereld op z'n kop...
  • 9 Aug 2018 om 14:16
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:40
      Mischien een ideetje om een twentefans padvinders forum op te richten. Daar gaan dan de nette mensen die ze achter de ellebogen hebben zitten naar toe. En de assies die,tja die blijven hier :))) en nou is het genoeg geweest Messi oke oke RUSTIGGGG
    Beste Messi, ik denk en verwacht dat je (helaas voor een paar mensen) gewoon jezelf blijft.... en dat mag/moet ook! Ook al ben ik misschien wel eens netjes, achter de ellebogen heb ik ze niet en vertrekken doe ik (helaas voor sommigen) ook al niet..... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 14:14
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:27
      Deels mee eens hoor, maar er is nog altijd een verschil tussen emotioneel reageren en trolgedrag (zoals Hengelo), pestgedrag en kleineren. Reageren uit emotie is imo prima. Ook af en toe een scheldwoord is mij niet vreemd, maar het moet m.i. eens afgelopen zijn met het kleineren, pesten en trollen.
    Denk je niet dat "overdreven gedrag" vanzelf genegeerd wordt? Ieder bepaalt toch voor zich of en wanneer hij/zij ergens op reageert? Ieder heeft een eigen idee over wat wel en niet "kleineren, pesten en/of trollen" is, dat zorgt ook voor afwisseling en in elk geval voor de moderators HEEL VEEL posts.... dat is ook weer goed voor hun..... Daarom is het beter niet alles serieus op te vatten.... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 12:51
    Ik denk dat het al erg veel scheelt wanneer mensen niet voor anderen willen bepalen wat wel en niet door de beugel kan. En NEE altijd maar schelden hoeft zeker niet, maar vergeet niet dat dit een voetbalforum is, waar soms emotioneel gereageerd wordt, het zou fijn zijn dat je dan niet van die schijnheilige reacties krijgt en gejank om moderators. Lees door de regels heen, reageer niet alleen op de reactie maar ook de oorzaak.
  • 9 Aug 2018 om 12:42
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:19
      Dan gaat 90% van de mensen hier naar dat forum , dan houdt twentefans maar een klein clubje personen over dit allemaal met elkaar eens is .
    Ik denk dat je je lelijk vergist Piet, of denk jij werkelijk dat de meeste supporters 'ze' achter de ellebogen hebben? ;)
  • 9 Aug 2018 om 12:19
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:40
      Mischien een ideetje om een twentefans padvinders forum op te richten. Daar gaan dan de nette mensen die ze achter de ellebogen hebben zitten naar toe. En de assies die,tja die blijven hier :))) en nou is het genoeg geweest Messi oke oke RUSTIGGGG
    Dan gaat 90% van de mensen hier naar dat forum , dan houdt twentefans maar een klein clubje personen over dit allemaal met elkaar eens is .
  • 9 Aug 2018 om 11:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:40
      Mischien een ideetje om een twentefans padvinders forum op te richten. Daar gaan dan de nette mensen die ze achter de ellebogen hebben zitten naar toe. En de assies die,tja die blijven hier :))) en nou is het genoeg geweest Messi oke oke RUSTIGGGG
    Is niet nodig hoor messi... dat zal vanzelf zijn... het lijkt dan alsof de assies zoals je zegt gelijk hebben omdat die de boventoon voeren in werkelijkheid is dat omdat de rest denkt van: laat maar zitten :)

  • 9 Aug 2018 om 11:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:40
      Mischien een ideetje om een twentefans padvinders forum op te richten. Daar gaan dan de nette mensen die ze achter de ellebogen hebben zitten naar toe. En de assies die,tja die blijven hier :))) en nou is het genoeg geweest Messi oke oke RUSTIGGGG
    Is een beetje fatsoen te veel gevraagd dan?
  • 9 Aug 2018 om 11:40
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:43
      Denk je dat wij 24/7 tijd (en zin) hebben om al die - soms kinderachtige, irritante, zuigende - reacties te lezen? Hou het gewoon netjes, dan hoeven wij ook niet elke keer de agent uit te hangen en blijft het hier misschien nog een beetje gezellig... *zucht
    Mischien een ideetje om een twentefans padvinders forum op te richten. Daar gaan dan de nette mensen die ze achter de ellebogen hebben zitten naar toe. En de assies die,tja die blijven hier :))) en nou is het genoeg geweest Messi oke oke RUSTIGGGG
  • 9 Aug 2018 om 11:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:27
      Deels mee eens hoor, maar er is nog altijd een verschil tussen emotioneel reageren en trolgedrag (zoals Hengelo), pestgedrag en kleineren. Reageren uit emotie is imo prima. Ook af en toe een scheldwoord is mij niet vreemd, maar het moet m.i. eens afgelopen zijn met het kleineren, pesten en trollen.
    Ook eens.
  • 9 Aug 2018 om 11:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:16
      Als je het mij vraagt, moet op het voetbalforum veel kunnen, zolang je elkaar maar respecteert. De ene persoon heeft een directer (of grover) taalgebruik dan de ander. Zelf ben ik geen voorstander van "schelden" of erger. Als het te gek wordt, wordt er over gereclameerd, dat is voldoende lijkt me. De moderatoren lijken (terecht) veel toe te laten. Het is daarom goed dat we elkaar corrigeren, maar ook dat moet niet te gek worden. Voetbal is emotie, supporters zijn emotioneel en zeggen of schrijven soms sneller dan ze denken. Ik lees wel tussen de regels door en ben blij met verschillende meningen, dat houdt de discussie levendig..... Laten we elkaar daarom respecteren en er geen groot punt van maken, als iemand door wat voor reden dan ook, even "uit zijn slof" schiet. Bij deze droogte is een klein vonkje al fataal.... :-) :-)
    We zijn het helemaal eens.
  • 9 Aug 2018 om 10:43
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:43
      Denk je dat wij 24/7 tijd (en zin) hebben om al die - soms kinderachtige, irritante, zuigende - reacties te lezen? Hou het gewoon netjes, dan hoeven wij ook niet elke keer de agent uit te hangen en blijft het hier misschien nog een beetje gezellig... *zucht
    toch een reactie ..
  • 9 Aug 2018 om 10:43
    Denk je dat wij 24/7 tijd (en zin) hebben om al die - soms kinderachtige, irritante, zuigende - reacties te lezen? Hou het gewoon netjes, dan hoeven wij ook niet elke keer de agent uit te hangen en blijft het hier misschien nog een beetje gezellig... *zucht
  • 9 Aug 2018 om 10:27
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:16
      Als je het mij vraagt, moet op het voetbalforum veel kunnen, zolang je elkaar maar respecteert. De ene persoon heeft een directer (of grover) taalgebruik dan de ander. Zelf ben ik geen voorstander van "schelden" of erger. Als het te gek wordt, wordt er over gereclameerd, dat is voldoende lijkt me. De moderatoren lijken (terecht) veel toe te laten. Het is daarom goed dat we elkaar corrigeren, maar ook dat moet niet te gek worden. Voetbal is emotie, supporters zijn emotioneel en zeggen of schrijven soms sneller dan ze denken. Ik lees wel tussen de regels door en ben blij met verschillende meningen, dat houdt de discussie levendig..... Laten we elkaar daarom respecteren en er geen groot punt van maken, als iemand door wat voor reden dan ook, even "uit zijn slof" schiet. Bij deze droogte is een klein vonkje al fataal.... :-) :-)
    Deels mee eens hoor, maar er is nog altijd een verschil tussen emotioneel reageren en trolgedrag (zoals Hengelo), pestgedrag en kleineren. Reageren uit emotie is imo prima. Ook af en toe een scheldwoord is mij niet vreemd, maar het moet m.i. eens afgelopen zijn met het kleineren, pesten en trollen.
  • 9 Aug 2018 om 10:19
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:16
      Als je het mij vraagt, moet op het voetbalforum veel kunnen, zolang je elkaar maar respecteert. De ene persoon heeft een directer (of grover) taalgebruik dan de ander. Zelf ben ik geen voorstander van "schelden" of erger. Als het te gek wordt, wordt er over gereclameerd, dat is voldoende lijkt me. De moderatoren lijken (terecht) veel toe te laten. Het is daarom goed dat we elkaar corrigeren, maar ook dat moet niet te gek worden. Voetbal is emotie, supporters zijn emotioneel en zeggen of schrijven soms sneller dan ze denken. Ik lees wel tussen de regels door en ben blij met verschillende meningen, dat houdt de discussie levendig..... Laten we elkaar daarom respecteren en er geen groot punt van maken, als iemand door wat voor reden dan ook, even "uit zijn slof" schiet. Bij deze droogte is een klein vonkje al fataal.... :-) :-)
    +100
  • 9 Aug 2018 om 10:16
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:19
      Toch denk ik dat de gebruikers van dit forum wel degelijk bepalen wat kan en wat niet kan. Niet alle gebruikers zeggen er wat van, maar stoppen met posten. Dan worden de discussies een stuk minder interessant of ze ontstaan niet meer omdat er 2 personen weer vol er op klappen. Niek en Björn bepalen tot hoever ze dit toelaten.
    Als je het mij vraagt, moet op het voetbalforum veel kunnen, zolang je elkaar maar respecteert. De ene persoon heeft een directer (of grover) taalgebruik dan de ander. Zelf ben ik geen voorstander van "schelden" of erger. Als het te gek wordt, wordt er over gereclameerd, dat is voldoende lijkt me. De moderatoren lijken (terecht) veel toe te laten. Het is daarom goed dat we elkaar corrigeren, maar ook dat moet niet te gek worden. Voetbal is emotie, supporters zijn emotioneel en zeggen of schrijven soms sneller dan ze denken. Ik lees wel tussen de regels door en ben blij met verschillende meningen, dat houdt de discussie levendig..... Laten we elkaar daarom respecteren en er geen groot punt van maken, als iemand door wat voor reden dan ook, even "uit zijn slof" schiet. Bij deze droogte is een klein vonkje al fataal.... :-) :-)
  • 9 Aug 2018 om 10:01
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:45
      Hopelijk is de locatie in de buurt van het stadion.
    Gokje: Go Planet. Een buitenbar zal er niet misstaan met mooi weer ;-)
  • 9 Aug 2018 om 09:45
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:00
      Goede discussie mannen. On topic: komt ook een buitenbar.
    Hopelijk is de locatie in de buurt van het stadion.
  • 9 Aug 2018 om 09:29
    Triest genoeg dat normale omgangsvormen hier niet mogelijk zijn blijkbaar. Jammer dat er agentjes opgetrommeld moeten worden om grenzen aan te geven en de boel in het gareel te houden.
  • 9 Aug 2018 om 09:22
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:05
      Precies Meelzak, en als Niek en Bjorn deze schrijfwijzen accepteren, dan vindt ANS dat niet leuk en onbegrijpelijk. Dat kan en dat mag, maar dan nog bepalen Niek en Bjorn wat wel en niet door de beugel kan.


      We zitten hier op een voetbalforum, en niet in de klas van een zondagsschool.....


      En daarbij lezen Niek en Bjorn echt wel in de topics mee hoor.....reken daar maar op.
    Ene kant vind ik het geweldig wat jullie doen voor medelid op dit forum.. maar toch ik reageer ook niet op alle onzin wat hier geschreven word. meestal een grote ik op de teksten van Messi ..maar dit keer ..niet dus
  • 9 Aug 2018 om 09:19
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:05
      Precies Meelzak, en als Niek en Bjorn deze schrijfwijzen accepteren, dan vindt ANS dat niet leuk en onbegrijpelijk. Dat kan en dat mag, maar dan nog bepalen Niek en Bjorn wat wel en niet door de beugel kan.


      We zitten hier op een voetbalforum, en niet in de klas van een zondagsschool.....


      En daarbij lezen Niek en Bjorn echt wel in de topics mee hoor.....reken daar maar op.
    Toch denk ik dat de gebruikers van dit forum wel degelijk bepalen wat kan en wat niet kan. Niet alle gebruikers zeggen er wat van, maar stoppen met posten. Dan worden de discussies een stuk minder interessant of ze ontstaan niet meer omdat er 2 personen weer vol er op klappen. Niek en Björn bepalen tot hoever ze dit toelaten.
  • 9 Aug 2018 om 09:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:00
      Goede discussie mannen. On topic: komt ook een buitenbar.
    Mee eens! Al meer info over de locatie?
  • 9 Aug 2018 om 09:05
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:57
      hier ligt duidelijk dus een taak voor Niek en Bjorn..om eea beter aan te sturen/ in de gaten te houden ...dan was het niet zover gekomen
    Precies Meelzak, en als Niek en Bjorn deze schrijfwijzen accepteren, dan vindt ANS dat niet leuk en onbegrijpelijk. Dat kan en dat mag, maar dan nog bepalen Niek en Bjorn wat wel en niet door de beugel kan.


    We zitten hier op een voetbalforum, en niet in de klas van een zondagsschool.....


    En daarbij lezen Niek en Bjorn echt wel in de topics mee hoor.....reken daar maar op.
  • 9 Aug 2018 om 08:57
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:42
      Natuurlijk vinden velen van ons het fijn als je indirect in de keuken van FC Twente kunt kijken. Ook ik waardeer de inside informatie die wij verkrijgen, of het nou van ANS komt of De Tegenpartij....zij voorzien ons van informatie die FC Twente ons als supporters nooit zou geven.


      Dat betekent echter toch niet dat zo iemand als de 'dirigent' van Twentefans moet gaan gedragen? Jij en ik Frank....wij zijn ook vaak genoeg enorm kinderachtig naar elkaar toe, maar heb ik jou daar ooit op veroordeeld...of jij mij? Misschien ben je bij wijze van spreken mijn buurman wel, of een familielid zonder dat we het van elkaar weten....who cares?


      Waar het om gaat is dat ANS overduidelijk de maat wil bepalen waarop gespeeld wordt, en dat kan gewoon niet. Dat kan niet op Twentefans, en ook niet op fctwente.net. Misschien wordt daar wel vuiligheid weggehaald door de mods, maar dat wil echt niet zeggen dat het daar een stuk gezelliger is dan hier. Ik wil ermee aangeven dat het gras overal even droog is momenteel. Er zal ongetwijfeld nog sprake (kunnen) zijn van frustratie en verdriet omdat we gedegradeerd zijn en het feit dat de club intern nog steeds in de hens staat werkt ook niet mee aan een positieve vibe. Wanneer Hengelo dan weer eens de behoefte heeft om te zuigen.....ja Frank, dan kun je erop wachten dat er iets knalt.....in welk topic dan ook op Twentefans.....
    hier ligt duidelijk dus een taak voor Niek en Bjorn..om eea beter aan te sturen/ in de gaten te houden ...dan was het niet zover gekomen
  • 9 Aug 2018 om 08:57
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:51
      Ik heb ook wel emoties en frustraties en verdriet maar wat je hieronder allemaal leest gaat nogal te ver als je het mij vraagt...
    Okey Frank, maar wie of wat is de vonk geweest voor dit vuurtje? Daar begint het namelijk....er is sprake van een vonk, eerst smeult het kort, en dan vliegt de vlam in de pan....maar de brandhaard wordt veroordeelt omdat de vonk zich heel geniepig....en vooral voldaan terugtrekt nu hij zijn doel heeft bereikt.....een nieuwe brand in een topic..... Hou de topics eens in de gaten....en let dan eens op Henkie...ik noem hem gekke Henkie. Hij doet exact hetzelfde als Hengelo. Indirect en geniepig reacties uit (willen) lokken...wetende dat hij er een vuur(tje) mee veroorzaakt. Dit soort kernen Frank, die moet je aanpakken, want zij blijken vaker de 'pyromanen' in een topic.
  • 9 Aug 2018 om 08:51
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:42
      Natuurlijk vinden velen van ons het fijn als je indirect in de keuken van FC Twente kunt kijken. Ook ik waardeer de inside informatie die wij verkrijgen, of het nou van ANS komt of De Tegenpartij....zij voorzien ons van informatie die FC Twente ons als supporters nooit zou geven.


      Dat betekent echter toch niet dat zo iemand als de 'dirigent' van Twentefans moet gaan gedragen? Jij en ik Frank....wij zijn ook vaak genoeg enorm kinderachtig naar elkaar toe, maar heb ik jou daar ooit op veroordeeld...of jij mij? Misschien ben je bij wijze van spreken mijn buurman wel, of een familielid zonder dat we het van elkaar weten....who cares?


      Waar het om gaat is dat ANS overduidelijk de maat wil bepalen waarop gespeeld wordt, en dat kan gewoon niet. Dat kan niet op Twentefans, en ook niet op fctwente.net. Misschien wordt daar wel vuiligheid weggehaald door de mods, maar dat wil echt niet zeggen dat het daar een stuk gezelliger is dan hier. Ik wil ermee aangeven dat het gras overal even droog is momenteel. Er zal ongetwijfeld nog sprake (kunnen) zijn van frustratie en verdriet omdat we gedegradeerd zijn en het feit dat de club intern nog steeds in de hens staat werkt ook niet mee aan een positieve vibe. Wanneer Hengelo dan weer eens de behoefte heeft om te zuigen.....ja Frank, dan kun je erop wachten dat er iets knalt.....in welk topic dan ook op Twentefans.....
    Ik heb ook wel emoties en frustraties en verdriet maar wat je hieronder allemaal leest gaat nogal te ver als je het mij vraagt...
  • 9 Aug 2018 om 08:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:34
      Weet ik wel maar moet je zien hoe fijn we het allemaal vonden dat hij ons op de hoogte hield en alles bleek te kloppen en dan geeft hij aan dat hij zich ergens aan stoort en dan deugt er niets meer aan hem dat vind ik beetje vreemd en niet zoals het wezen moet volgens mij
    Natuurlijk vinden velen van ons het fijn als je indirect in de keuken van FC Twente kunt kijken. Ook ik waardeer de inside informatie die wij verkrijgen, of het nou van ANS komt of De Tegenpartij....zij voorzien ons van informatie die FC Twente ons als supporters nooit zou geven.


    Dat betekent echter toch niet dat zo iemand als de 'dirigent' van Twentefans moet gaan gedragen? Jij en ik Frank....wij zijn ook vaak genoeg enorm kinderachtig naar elkaar toe, maar heb ik jou daar ooit op veroordeeld...of jij mij? Misschien ben je bij wijze van spreken mijn buurman wel, of een familielid zonder dat we het van elkaar weten....who cares?


    Waar het om gaat is dat ANS overduidelijk de maat wil bepalen waarop gespeeld wordt, en dat kan gewoon niet. Dat kan niet op Twentefans, en ook niet op fctwente.net. Misschien wordt daar wel vuiligheid weggehaald door de mods, maar dat wil echt niet zeggen dat het daar een stuk gezelliger is dan hier. Ik wil ermee aangeven dat het gras overal even droog is momenteel. Er zal ongetwijfeld nog sprake (kunnen) zijn van frustratie en verdriet omdat we gedegradeerd zijn en het feit dat de club intern nog steeds in de hens staat werkt ook niet mee aan een positieve vibe. Wanneer Hengelo dan weer eens de behoefte heeft om te zuigen.....ja Frank, dan kun je erop wachten dat er iets knalt.....in welk topic dan ook op Twentefans.....
  • 9 Aug 2018 om 08:34
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:27
      Jij bent er een van ja.
    Fijn pak dat touw doe het om je nek ok!!!
  • 9 Aug 2018 om 08:25
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:56
      Wat heeft Citrofiel hier mee te maken ? Zeker is dat Citrofiel meer fatsoen heeft dan jullie drie samen.
    Citrofiel heeft absoluut fatsoen....Hengelo niet, dat is aan achterbaks en schijnheilig rooms-katholiek koorknaapje die heel geraffineerd trolt, uitdaagt.....en daarnaast ook nog eens graag Vak-P voorgoed in rook op ziet gaan.


    Het is zijn manier van schrijven waaruit dit blijkt....elke keer weer. Welk plezier beleeft Hengelo aan zijn zuig gedrag? Zou hij nog vaak terugdenken aan de tijd toen hij nog een koorknaapje was in een rooms-katholieke kerk, of is hij misschien een Jehova waarbij ook misbruik aan het licht is gekomen?

    Hoe dan ook ANS....Messi, Ja Die, ikzelf en ongetwijfeld nog een paar anderen, kunnen enorm uit de slof schieten, dat is zeker waar. Je kunt ons echter niet verwijten dat we op een schijnheilige en achterbakse manier anderen maar blijven triggeren door te (willen) zuigen en te stoken.....
  • 9 Aug 2018 om 08:07
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:27
      Jij bent er een van ja.
    beschouw het als hier of daar slip of the pen... en nu weer over onze Fct..
  • 9 Aug 2018 om 08:00
    Goede discussie mannen. On topic: komt ook een buitenbar.
  • 9 Aug 2018 om 07:27
    • Quote van 9 Aug 2018 om 07:24
      Dit is weer knap denigrerend Ans, iemand afrekenen dat we niet allemaal van fantastische schrijvers zijn? Het boeit mijn heen flikker of iemand een spelfout maakt,maar heb al vaker gezegd sommige Atheneum, Havo,Hbo,pikkies zullen zich hier wel aan storen,ik noem dat zielige figuren,en knap out dat jij dit kak gedrag overneemt,je zit op een fucking voetbal forum. Juist sport voor de gewone man toch ,dus stop met dit do.me minderwaardige gedoebah bah Ans, wat een kutdag weer kuttige naadjesvolk deur schrijven Enschede 78 ik mag dat waren die achterlijke McDommels wie bedoelt met 3 ? Als ik dat ben laat hij dat de zeggen verrekte mongol dat hij is
    Jij bent er een van ja.
  • 9 Aug 2018 om 07:24
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:01
      Ik heb niet direct of indirect om een ban voor Messi gevraagd, dat maak jij er van. Wel ben ik voor controle indien er zoveel vuiligheid zoals vandaag werd geschreven, maar schijnbaar is het hebben op het recht van een mening alleen voor jullie weg gelegd. En wat jou betreft, jouw eerste zinnige bijdrage hier heb ik nog steeds niet kunnen lezen, dus blijf vooral oefenen.
    Dit is weer knap denigrerend Ans, iemand afrekenen dat we niet allemaal van fantastische schrijvers zijn? Het boeit mijn heen flikker of iemand een spelfout maakt,maar heb al vaker gezegd sommige Atheneum, Havo,Hbo,pikkies zullen zich hier wel aan storen,ik noem dat zielige figuren,en knap out dat jij dit kak gedrag overneemt,je zit op een fucking voetbal forum. Juist sport voor de gewone man toch ,dus stop met dit do.me minderwaardige gedoebah bah Ans, wat een kutdag weer kuttige naadjesvolk deur schrijven Enschede 78 ik mag dat waren die achterlijke McDommels wie bedoelt met 3 ? Als ik dat ben laat hij dat de zeggen verrekte mongol dat hij is
  • 9 Aug 2018 om 07:14
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:40
      Er is geen touw vast te knopen aan die drie, ze hebben allemaal last van een chronisch minderwaardigheidscomplex.
    Ik weet waar dat touw moet komen? Raad eens ? Om je nek:-)
  • 8 Aug 2018 om 23:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:40
      Er is geen touw vast te knopen aan die drie, ze hebben allemaal last van een chronisch minderwaardigheidscomplex.
    Lekker Pik.
  • 8 Aug 2018 om 23:40
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:34
      Weet ik wel maar moet je zien hoe fijn we het allemaal vonden dat hij ons op de hoogte hield en alles bleek te kloppen en dan geeft hij aan dat hij zich ergens aan stoort en dan deugt er niets meer aan hem dat vind ik beetje vreemd en niet zoals het wezen moet volgens mij
    Er is geen touw vast te knopen aan die drie, ze hebben allemaal last van een chronisch minderwaardigheidscomplex.
  • 8 Aug 2018 om 23:34
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:06
      Wie is ANS FRANK..... denk daar maar eens over na................. precies iemand op een forum. Je buurman je buurvrouw je collega of mischien wel een familie lid. Wie zal het ooit boeien frank mij in elk geval niet. Welkom op een forum.
    Weet ik wel maar moet je zien hoe fijn we het allemaal vonden dat hij ons op de hoogte hield en alles bleek te kloppen en dan geeft hij aan dat hij zich ergens aan stoort en dan deugt er niets meer aan hem dat vind ik beetje vreemd en niet zoals het wezen moet volgens mij
  • 8 Aug 2018 om 23:16
    • Quote van 8 Aug 2018 om 23:02
      Jij maakt nog een koe aan het lachen...
    Lekker Pik.
  • 8 Aug 2018 om 23:06
    Wie is ANS FRANK..... denk daar maar eens over na................. precies iemand op een forum. Je buurman je buurvrouw je collega of mischien wel een familie lid. Wie zal het ooit boeien frank mij in elk geval niet. Welkom op een forum.
  • 8 Aug 2018 om 23:03
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:16
      Als je een vrouw was geweest had ik je gevraagd of je ongesteld zou zijn. Hou toch eens op man.
    'Hou toch eens op man'. Bij die zin moet ik denken aan Joke van de jodenkoeken.
  • 8 Aug 2018 om 23:02
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:17
      Dat is het verschil tussen jou en mij, ik kan accepteren dat een ander een mening heeft anders dan de mijne. On topic maar weer, lijkt me.
    Jij maakt nog een koe aan het lachen...
  • 8 Aug 2018 om 22:58
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:20
      Hoezo jij weet hoe dat voelt. Vertel eens voelt dat echt KUT.
    Ik ben geen vrouw maar als er bloed uit mijn pik zou komen zou ik me daar ook niet heel prettig bij voelen
  • 8 Aug 2018 om 22:35
    Ooh! Het is hier weer ouderwets gezellig zie ik!
  • 8 Aug 2018 om 22:20
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:16
      Als je een vrouw was geweest had ik je gevraagd of je ongesteld zou zijn. Hou toch eens op man.
    Hoezo jij weet hoe dat voelt. Vertel eens voelt dat echt KUT.
  • 8 Aug 2018 om 22:17
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:13
      Als jij dat zegt, dan zal het wel zo zijn, maar of het zinnig is, ik denk het niet.
    Dat is het verschil tussen jou en mij, ik kan accepteren dat een ander een mening heeft anders dan de mijne. On topic maar weer, lijkt me.
  • 8 Aug 2018 om 22:16
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:08
      Komt waarschijnlijk omdat je steeds wegvlucht wanneer het niet in je straatje past, en zoals ik zei je vraagt er niet direct om, daar ben je te laf voor, je vraagt in plaats daarvan aan Björn en Niek om op te treden. Jij bent een narcist je voelt je verheven en denkt voor een ander te moeten/kunnen bepalen wat wel en niet kan. En wanneer je dan tegengas krijgt reageer je kleinerend / denigerend nou daar schijt ik dus op. Ga lekker ergens anders interessant proberen te doen, of krijgen we dan weer dat drama gedoe van dan post ik wel niets meer, gaaaap. Ik kan even niet posten in het belang van Twente etc, fijne insider/mol.
    Als je een vrouw was geweest had ik je gevraagd of je ongesteld zou zijn. Hou toch eens op man.
  • 8 Aug 2018 om 22:13
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:08
      Komt waarschijnlijk omdat je steeds wegvlucht wanneer het niet in je straatje past, en zoals ik zei je vraagt er niet direct om, daar ben je te laf voor, je vraagt in plaats daarvan aan Björn en Niek om op te treden. Jij bent een narcist je voelt je verheven en denkt voor een ander te moeten/kunnen bepalen wat wel en niet kan. En wanneer je dan tegengas krijgt reageer je kleinerend / denigerend nou daar schijt ik dus op. Ga lekker ergens anders interessant proberen te doen, of krijgen we dan weer dat drama gedoe van dan post ik wel niets meer, gaaaap. Ik kan even niet posten in het belang van Twente etc, fijne insider/mol.
    Als jij dat zegt, dan zal het wel zo zijn, maar of het zinnig is, ik denk het niet.
  • 8 Aug 2018 om 22:08
    • Quote van 8 Aug 2018 om 22:01
      Ik heb niet direct of indirect om een ban voor Messi gevraagd, dat maak jij er van. Wel ben ik voor controle indien er zoveel vuiligheid zoals vandaag werd geschreven, maar schijnbaar is het hebben op het recht van een mening alleen voor jullie weg gelegd. En wat jou betreft, jouw eerste zinnige bijdrage hier heb ik nog steeds niet kunnen lezen, dus blijf vooral oefenen.
    Komt waarschijnlijk omdat je steeds wegvlucht wanneer het niet in je straatje past, en zoals ik zei je vraagt er niet direct om, daar ben je te laf voor, je vraagt in plaats daarvan aan Björn en Niek om op te treden. Jij bent een narcist je voelt je verheven en denkt voor een ander te moeten/kunnen bepalen wat wel en niet kan. En wanneer je dan tegengas krijgt reageer je kleinerend / denigerend nou daar schijt ik dus op. Ga lekker ergens anders interessant proberen te doen, of krijgen we dan weer dat drama gedoe van dan post ik wel niets meer, gaaaap. Ik kan even niet posten in het belang van Twente etc, fijne insider/mol.
  • 8 Aug 2018 om 22:03
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:59
      Och och och wat is het toch erg wat Ans gedaan heeft. Misschien een keer in de spiegel kijken voordat je reageert.
    De spiegel van ans. Die past het beste bij je toch.
  • 8 Aug 2018 om 22:01
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:39
      Grove beledigingen oké vinden? Boel niet verdraaien nu hé. Ik vond/vind de mop van Messi grappig en walg van ventjes die indirect om een ban vragen. En daarbij voor anderen willen bepalen wat wel en niet door de beugel kan.
    Ik heb niet direct of indirect om een ban voor Messi gevraagd, dat maak jij er van. Wel ben ik voor controle indien er zoveel vuiligheid zoals vandaag werd geschreven, maar schijnbaar is het hebben op het recht van een mening alleen voor jullie weg gelegd. En wat jou betreft, jouw eerste zinnige bijdrage hier heb ik nog steeds niet kunnen lezen, dus blijf vooral oefenen.
  • 8 Aug 2018 om 21:59
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:39
      Grove beledigingen oké vinden? Boel niet verdraaien nu hé. Ik vond/vind de mop van Messi grappig en walg van ventjes die indirect om een ban vragen. En daarbij voor anderen willen bepalen wat wel en niet door de beugel kan.
    Och och och wat is het toch erg wat Ans gedaan heeft. Misschien een keer in de spiegel kijken voordat je reageert.
  • 8 Aug 2018 om 21:57
    Mildred van 93 heeft zoveel verdriet dat haar man Earl is overleden dat ze besluit er zelf een eind aan te maken. ze pakt van zolder het oude geweer dat Earl daar jaren lang heeft bewaard. Omdat haar hart toch al gebroken is van het verdriet, besluit zij zichzelf in het hart te gaan schieten. Omdat ze niet wil dat het misgaat en ze wellicht alleen maar gewond raakt en er dan iemand voor haar moet zorgen besluit ze de huisarts te bellen:”Dokter, waar zit bij een vrouw precies het hart?” Zegt de dokter:”Dat zit net onder de linker borst” ’s avonds wordt Mildred met de ambulance in het ziekenhuis opgenomen… met een schotwond in haar knie!”
  • 8 Aug 2018 om 21:57
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:15
      De voetbalwedstrijd Somalie-Zambia is afgelast, toen de scheids een gele kaart trok dachten de spelers dat het een plakje kaas was.
    Al die Afrikanen zijn toch lactose-intolerant? ;-)
  • 8 Aug 2018 om 21:55
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:29
      Yep dat ik dacht waaaaaar gaat dit over. Maar ook dacht loat goan. Maar goed om toch ook wel even op het onderwerp terug te komen. Dikke lul er met ik drink nog een lekku pilsje perlenbacher gr uut de sweisssss
    GROETJES keerl en tot volgende week vrijdag . Geniet er van .
  • 8 Aug 2018 om 21:53
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:39
      Grove beledigingen oké vinden? Boel niet verdraaien nu hé. Ik vond/vind de mop van Messi grappig en walg van ventjes die indirect om een ban vragen. En daarbij voor anderen willen bepalen wat wel en niet door de beugel kan.
    100+
  • 8 Aug 2018 om 21:39
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:35
      Sjonge jonge wat zijn jullie (Messi, Enschede en ja die) op je pik getrapt. Kijk ik vind het helemaal prima dat jullie vinden dat grove beledigingen op het forum horen, ik ben daar zelf ook niet altijd vies van, maar heb dan ook het respect als iemand anders het daar niet mee eens is en ga niet lopen janken. Vooral omdat het Ans is, iemand die ons zo vaak van waardevolle inside informatie heeft voorzien. Hij had ook kunnen denken, bekijk het maar, ik vertel ze helemaal niks. Laten we nu gewoon over voetbal gaan lullen want we zijn per slot van rekening allemaal twentefans. En die heb je in allerlei soorten en maten, van Ans tot Messi, van Citrofiel tot Hengelo en van Henk tot TC!
    Grove beledigingen oké vinden? Boel niet verdraaien nu hé. Ik vond/vind de mop van Messi grappig en walg van ventjes die indirect om een ban vragen. En daarbij voor anderen willen bepalen wat wel en niet door de beugel kan.
  • 8 Aug 2018 om 21:35
    Sjonge jonge wat zijn jullie (Messi, Enschede en ja die) op je pik getrapt. Kijk ik vind het helemaal prima dat jullie vinden dat grove beledigingen op het forum horen, ik ben daar zelf ook niet altijd vies van, maar heb dan ook het respect als iemand anders het daar niet mee eens is en ga niet lopen janken. Vooral omdat het Ans is, iemand die ons zo vaak van waardevolle inside informatie heeft voorzien. Hij had ook kunnen denken, bekijk het maar, ik vertel ze helemaal niks. Laten we nu gewoon over voetbal gaan lullen want we zijn per slot van rekening allemaal twentefans. En die heb je in allerlei soorten en maten, van Ans tot Messi, van Citrofiel tot Hengelo en van Henk tot TC!
  • 8 Aug 2018 om 21:29
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:19
      Nou ik heb jou ook wel eens uit je slotje zien schieten richting Citro.
    Yep dat ik dacht waaaaaar gaat dit over. Maar ook dacht loat goan. Maar goed om toch ook wel even op het onderwerp terug te komen. Dikke lul er met ik drink nog een lekku pilsje perlenbacher gr uut de sweisssss
  • 8 Aug 2018 om 21:21
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:15
      De voetbalwedstrijd Somalie-Zambia is afgelast, toen de scheids een gele kaart trok dachten de spelers dat het een plakje kaas was.
    Smeerkaas zeker viesturttt
  • 8 Aug 2018 om 21:20
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:15
      De voetbalwedstrijd Somalie-Zambia is afgelast, toen de scheids een gele kaart trok dachten de spelers dat het een plakje kaas was.
    Haha......., oh oh, let op straks heb je onze sociaal pedagoog ANS in je nek die dan "niet om een ban vraagt" maar eigenlijk ook weer wel.
  • 8 Aug 2018 om 21:19
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:56
      Wat heeft Citrofiel hier mee te maken ? Zeker is dat Citrofiel meer fatsoen heeft dan jullie drie samen.
    Nou ik heb jou ook wel eens uit je slotje zien schieten richting Citro.
  • 8 Aug 2018 om 21:18
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:49
      Ik zou nooit om een ban voor Messi vragen, waar lees je dat trouwens ? Wel vind ik dat er eindelijk eens moet worden opgetreden tegen het plaatsen van dergelijke vuiligheid.
    Jij vraagt het niet direct nee zo slim/genieppig ben je dan wel weer. Maar jankt ipv om een ban te vragen, om Niek en Björn om op te treden Wie ben jij trouwens om voor de rest te bepalen wat wel en niet door de beugel kan?
  • 8 Aug 2018 om 21:18
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:00
      Dat vuiligheid meteen wordt weg gehaald, net als op Twente.net
    Of je gast vast op Twente.net als het daar zo goed is . Ook optie natuurlijk dan stoor je je hier ook niet meer.
  • 8 Aug 2018 om 21:16
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:56
      Wat heeft Citrofiel hier mee te maken ? Zeker is dat Citrofiel meer fatsoen heeft dan jullie drie samen.
    Nou ik ga niet schelden met Lullhannes,dat is wel erg je pakt en daar om ook je nog je excuses aanbieden voor je woordgebruik,vind ik heel zielig. Ik zou zeggen donder in elkaar kneus . Maar het is een voetbalvrouw met mensen uit alle lagen van de bevolking accepteer dat is gewoon. En hoeft niet alleen decadente geluid te worden Ans.
  • 8 Aug 2018 om 21:15
    De voetbalwedstrijd Somalie-Zambia is afgelast, toen de scheids een gele kaart trok dachten de spelers dat het een plakje kaas was.
  • 8 Aug 2018 om 21:12
    • Quote van 8 Aug 2018 om 21:00
      Dat vuiligheid meteen wordt weg gehaald, net als op Twente.net
    En wie bepaalt dat? Wat de ene smerig vind , vind de ander geen probleem. Censuur op een forum is dodelijk. Dan gaat de lol er snel vanaf.
  • 8 Aug 2018 om 21:11
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:56
      Wat heeft Citrofiel hier mee te maken ? Zeker is dat Citrofiel meer fatsoen heeft dan jullie drie samen.
    Ach de een stalkt de ander is vulgair. Weer een ander is asociaal, dan die andere is een lul. Ach wanneer doe je het goed. Zit hier al 9 jaar op dankzij mij rijden Niek en Björn in trabant hun eerste autootje.... stickers op de zijkant twentefans trots. Hahaha
  • 8 Aug 2018 om 21:00
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:56
      Dat is indirect vragen om een van, want hoe zie je dat anders voor je???
    Dat vuiligheid meteen wordt weg gehaald, net als op Twente.net
  • 8 Aug 2018 om 20:58
    Haha geniaal kerel hahaha
  • 8 Aug 2018 om 20:56
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:52
      He Ans kijk eerst wat Hengelo eruit gooit, en hij mag alles roekeloos zeggen Ans? Ik heb al vaker gezegd dat jij steeds mensen er uit pikt, en die op hun nummer wilt zetten, maar kijk wat Hengelo uitkraamt. En jij hebt toch ook je persoonlijke vete met Citro, wat niet allemaal even netjes gaat.
    Wat heeft Citrofiel hier mee te maken ? Zeker is dat Citrofiel meer fatsoen heeft dan jullie drie samen.
  • 8 Aug 2018 om 20:56
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:49
      Ik zou nooit om een ban voor Messi vragen, waar lees je dat trouwens ? Wel vind ik dat er eindelijk eens moet worden opgetreden tegen het plaatsen van dergelijke vuiligheid.
    Dat is indirect vragen om een van, want hoe zie je dat anders voor je???
  • 8 Aug 2018 om 20:56
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:45
      Heb ik het woord bannen gebruikt ? Wat jij, TC en JaDie vandaag aan beledegingen richting Hengelo hebben gestuurd, daarmee hebben jullie alle fatsoensnormen erbarmelijk overschreden. Ik heb niets met of tegen Hengelo, maar wie zijn jullie om iemand met een andere mening zo achterlijk te beledigen. Hond, Rat, Berg met stront enz. enz. Het niveau blijft hier maar zakken en zakken en jullie plezier blijft maar stijgen en stijgen.
    Yep in mijn ogen is Hengelo een echte hond. Die gast heeft ze mega achter de ellebogen zitten. Zuigen en zuigen doet hij met zijn achterlijke opmerkingen. En dan hup vot is uh. En vanmiddag begon hoe heet ie nonchance of zo met een vraag richting TC..... natuurlijk gaat Tc het niet nogmaals even op papier zetten zo debiel is hij ook niet. Dus dacht ik ga maar is efff ouwehoeren tis ja komkommertijd in de fc Twente bar....hahaha of heb ie nog nieuws ans. Komen er nog spöllers????
  • 8 Aug 2018 om 20:55
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:25
      Ik vond hem wel goed hahaha man man ans stel je toch niet zo aan man. Niek en Björn doen er wederom niks aan. Is dat vragen om een bannetje of zo. Het lijkt er verdacht veel op. Zie er de humor er toch van in man. Anders om als hij het had geschreven en mijn naam had gebruikt had ik 100+ dubbel gelegen. Maar ja mij een nazi noemen mag wel toch???? Daar heb je geen problemen mee....
    Behoorlijk hypocriet Ans,kijk wat doe water elke keer uitdaagt, en hij mag Messi wel Nasi noemen?? Je slaat een beetje door vrees ik .
  • 8 Aug 2018 om 20:53
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:49
      Ik zou nooit om een ban voor Messi vragen, waar lees je dat trouwens ? Wel vind ik dat er eindelijk eens moet worden opgetreden tegen het plaatsen van dergelijke vuiligheid.
    Liever de directe benadering zodat iedereen weet hoe het er voor staat dan de achterbakse manier, zoals Hengelo hier al tijden reageert. Vind het niet zo gek dat er zo op hem (oa) gereageerd wordt. Schijnheiligheid ten top.
  • 8 Aug 2018 om 20:52
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:45
      Heb ik het woord bannen gebruikt ? Wat jij, TC en JaDie vandaag aan beledegingen richting Hengelo hebben gestuurd, daarmee hebben jullie alle fatsoensnormen erbarmelijk overschreden. Ik heb niets met of tegen Hengelo, maar wie zijn jullie om iemand met een andere mening zo achterlijk te beledigen. Hond, Rat, Berg met stront enz. enz. Het niveau blijft hier maar zakken en zakken en jullie plezier blijft maar stijgen en stijgen.
    He Ans kijk eerst wat Hengelo eruit gooit, en hij mag alles roekeloos zeggen Ans? Ik heb al vaker gezegd dat jij steeds mensen er uit pikt, en die op hun nummer wilt zetten, maar kijk wat Hengelo uitkraamt. En jij hebt toch ook je persoonlijke vete met Citro, wat niet allemaal even netjes gaat.
  • 8 Aug 2018 om 20:49
    Ik zou nooit om een ban voor Messi vragen, waar lees je dat trouwens ? Wel vind ik dat er eindelijk eens moet worden opgetreden tegen het plaatsen van dergelijke vuiligheid.
  • 8 Aug 2018 om 20:45
    • Quote van 8 Aug 2018 om 20:25
      Ik vond hem wel goed hahaha man man ans stel je toch niet zo aan man. Niek en Björn doen er wederom niks aan. Is dat vragen om een bannetje of zo. Het lijkt er verdacht veel op. Zie er de humor er toch van in man. Anders om als hij het had geschreven en mijn naam had gebruikt had ik 100+ dubbel gelegen. Maar ja mij een nazi noemen mag wel toch???? Daar heb je geen problemen mee....
    Heb ik het woord bannen gebruikt ? Wat jij, TC en JaDie vandaag aan beledegingen richting Hengelo hebben gestuurd, daarmee hebben jullie alle fatsoensnormen erbarmelijk overschreden. Ik heb niets met of tegen Hengelo, maar wie zijn jullie om iemand met een andere mening zo achterlijk te beledigen. Hond, Rat, Berg met stront enz. enz. Het niveau blijft hier maar zakken en zakken en jullie plezier blijft maar stijgen en stijgen.
  • 8 Aug 2018 om 20:27
    Nog wat nieuws wat betreft voetbal hier?
  • 8 Aug 2018 om 20:25
    • Quote van 8 Aug 2018 om 19:32
      Afschuwelijk, asociaal, vulgair, vervuiling van het forum, schrijnend en zwaar beledigend naar wederom Hengelo. En Niek en Bjorn doen wederom niets. De kots komt mij inmiddels uit de oren.
    Ik vond hem wel goed hahaha man man ans stel je toch niet zo aan man. Niek en Björn doen er wederom niks aan. Is dat vragen om een bannetje of zo. Het lijkt er verdacht veel op. Zie er de humor er toch van in man. Anders om als hij het had geschreven en mijn naam had gebruikt had ik 100+ dubbel gelegen. Maar ja mij een nazi noemen mag wel toch???? Daar heb je geen problemen mee....
  • 8 Aug 2018 om 19:46
    Hahaha geniaal
  • 8 Aug 2018 om 19:32
    Afschuwelijk, asociaal, vulgair, vervuiling van het forum, schrijnend en zwaar beledigend naar wederom Hengelo. En Niek en Bjorn doen wederom niets. De kots komt mij inmiddels uit de oren.
  • 8 Aug 2018 om 19:17
    Bedankt voor dit inkijkje in jouw seksuele verlangens maar ik had het echt liever niet willen weten.
  • 8 Aug 2018 om 18:02
    • Quote van 8 Aug 2018 om 14:27
      Ik weet nog wel wat er destijds gezegd is. Ik zal het op papier zetten.mits jij je pikkie laat zien op de middenstip volgende week in de veste. Of is dat te brutaal van me hahaha
    Ja, dat is best brutaal. Wist niet dat jij opgewonden raakt van een pik, in welk formaat dan ook. Hoe wil je 'm hebben? Je zult nog verrast zijn....
  • 8 Aug 2018 om 16:51
    • Quote van 8 Aug 2018 om 14:42
      Nee nee een pikkie dit X
    goeie verrekijker meenemen..
  • 8 Aug 2018 om 14:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 14:38
      Potverdorie, Messi wil weer een pik zien hoor..
    Nee nee een pikkie dit X
  • 8 Aug 2018 om 14:38
    • Quote van 8 Aug 2018 om 14:27
      Ik weet nog wel wat er destijds gezegd is. Ik zal het op papier zetten.mits jij je pikkie laat zien op de middenstip volgende week in de veste. Of is dat te brutaal van me hahaha
    Potverdorie, Messi wil weer een pik zien hoor..
  • 8 Aug 2018 om 14:27
    • Quote van 8 Aug 2018 om 13:54
      Misschien heel brutaal, ik heb destijds jouw uitleg over waarom jij reageert zoals je soms reageert gemist, zou je dat nogmaals willen delen? Ik ben misschien niet de enige die dat niet heeft gelezen. Dat zorgt wellicht ook voor meer begrip.
    Ik weet nog wel wat er destijds gezegd is. Ik zal het op papier zetten.mits jij je pikkie laat zien op de middenstip volgende week in de veste. Of is dat te brutaal van me hahaha
  • 8 Aug 2018 om 13:54
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:10
      Dat ontken ik niet Vlek, en heb ook toegelicht waar die emotie uit voort kwam....vooral verdriet jegens mijn zoon....
    Misschien heel brutaal, ik heb destijds jouw uitleg over waarom jij reageert zoals je soms reageert gemist, zou je dat nogmaals willen delen? Ik ben misschien niet de enige die dat niet heeft gelezen. Dat zorgt wellicht ook voor meer begrip.
  • 8 Aug 2018 om 12:46
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:42
      Valt best mee Boes...met het druk zijn. JvH heb ik niets meer mee, die is weg. De meeste 'polstasjes' zijn opgerot, dus ook dat zwakt af. Ik hoop inderdaad dat Velderman straks geen S.D. meer is en zich alleen met boekhouden bezig gaat houden.


      Hij heeft het voor zichzelf verbruid door te vaak 'voor zijn beurt' te praten, om daarmee zand ik de ogen van velen te strooien....bewust. Ik blijf echter hopen Boes.... Hopen dat FC Twente op een dag eerlijk gaat communiceren naar de buitenwereld toe zodat we niet de ene na de andere teleurstelling weg hoeven te slikken....
    Het ligt er ook net aan of je veel andere dingen om handen hebt. Ik zou er niet de tijd voor over hebben om hier als langspeelplaat te fungeren. Helaas heeft jouw 'hoop' zich hier omgezet in zinloos ellenlang obsessief gedram.
  • 8 Aug 2018 om 12:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:18
      Je bent er maar druk mee TC... Als het Frank niet is, dan is het Hengelo wel. Allemaal obsessies, evenals je polstas obsessie, JvH obsessie, Velderman obsessie etcetera. Geloof me, negeren is effectief, makkelijk en bespaart je een hoop tijd.
    Valt best mee Boes...met het druk zijn. JvH heb ik niets meer mee, die is weg. De meeste 'polstasjes' zijn opgerot, dus ook dat zwakt af. Ik hoop inderdaad dat Velderman straks geen S.D. meer is en zich alleen met boekhouden bezig gaat houden.


    Hij heeft het voor zichzelf verbruid door te vaak 'voor zijn beurt' te praten, om daarmee zand ik de ogen van velen te strooien....bewust. Ik blijf echter hopen Boes.... Hopen dat FC Twente op een dag eerlijk gaat communiceren naar de buitenwereld toe zodat we niet de ene na de andere teleurstelling weg hoeven te slikken....
  • 8 Aug 2018 om 12:32
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:14
      Maar je veroordeeld altijd eerst TC, Zoals de engelsen zeggen, look before you leap.
    Ik (ver)oordeel veelal te snel....zeker waar....kort lontje af en toe....meer toe dan af......dat wel.


    Edoch je foute oordelen toe (durven) geven....dat is niet iedereen gegeven....
  • 8 Aug 2018 om 12:18
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:43
      Ach ANS, nu ben ik....na Citrofiel ook (al) een excuus om niet meer te schrijven? Als jij de post historie van Hengelo eens naleest, dan begrijp je misschien waarom Messi hem een HOND, en ik hem een stinkende berg stront noem.


      Laat dat rooms-katholieke knulletje maar eens ophouden met trollen en lef tonen door respect voor Vak-P uit te spreken. Misschien gaat de wind dan wel uit een andere richting waaien....wie weet. ;)
    Je bent er maar druk mee TC... Als het Frank niet is, dan is het Hengelo wel. Allemaal obsessies, evenals je polstas obsessie, JvH obsessie, Velderman obsessie etcetera. Geloof me, negeren is effectief, makkelijk en bespaart je een hoop tijd.
  • 8 Aug 2018 om 12:14
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:10
      Dat ontken ik niet Vlek, en heb ook toegelicht waar die emotie uit voort kwam....vooral verdriet jegens mijn zoon....
    Maar je veroordeeld altijd eerst TC, Zoals de engelsen zeggen, look before you leap.
  • 8 Aug 2018 om 12:10
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:52
      Ach wie liep er na de inval ook al weer te schreeuwen dat vak p niet deugde want zijn zoons hadden ook al van alles gezien... Ach ja tuurlijk ontken maar, jij veroordeeld altijd iedereen en hebt het over respect.
    Dat ontken ik niet Vlek, en heb ook toegelicht waar die emotie uit voort kwam....vooral verdriet jegens mijn zoon....
  • 8 Aug 2018 om 11:52
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:43
      Ach ANS, nu ben ik....na Citrofiel ook (al) een excuus om niet meer te schrijven? Als jij de post historie van Hengelo eens naleest, dan begrijp je misschien waarom Messi hem een HOND, en ik hem een stinkende berg stront noem.


      Laat dat rooms-katholieke knulletje maar eens ophouden met trollen en lef tonen door respect voor Vak-P uit te spreken. Misschien gaat de wind dan wel uit een andere richting waaien....wie weet. ;)
    Ach wie liep er na de inval ook al weer te schreeuwen dat vak p niet deugde want zijn zoons hadden ook al van alles gezien... Ach ja tuurlijk ontken maar, jij veroordeeld altijd iedereen en hebt het over respect.
  • 8 Aug 2018 om 11:43
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:30
      Hoe diep kun jij nog zinken TC ? Hoe ben jij zo asociaal geworden TC ? Door o.a. jouw vernederend en beledigend schrijfgedrag, schrijf ik hier geen bijdrages meer. Dat Niek en Bjorn dat toe laten is voor mij een compleet raadsel.
    Ach ANS, nu ben ik....na Citrofiel ook (al) een excuus om niet meer te schrijven? Als jij de post historie van Hengelo eens naleest, dan begrijp je misschien waarom Messi hem een HOND, en ik hem een stinkende berg stront noem.


    Laat dat rooms-katholieke knulletje maar eens ophouden met trollen en lef tonen door respect voor Vak-P uit te spreken. Misschien gaat de wind dan wel uit een andere richting waaien....wie weet. ;)
  • 8 Aug 2018 om 11:30
    Hoe diep kun jij nog zinken TC ? Hoe ben jij zo asociaal geworden TC ? Door o.a. jouw vernederend en beledigend schrijfgedrag, schrijf ik hier geen bijdrages meer. Dat Niek en Bjorn dat toe laten is voor mij een compleet raadsel.
  • 8 Aug 2018 om 10:08
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:23
      Een periode titel...
    Ga jij er ook naartoe Hengelo, of ben jij niet zo'n held? Ik vermoed dat er voor jou wel wat ranja ingekocht kan (gaan) worden. :))))
  • 8 Aug 2018 om 10:05
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Grote klasse dat Vak-P dit voor haar leden doet. Respect!
  • 7 Aug 2018 om 22:23
    • Quote van 7 Aug 2018 om 22:17
      hij die kale ook weer op ziggo..kunt wie nog schadeclaim bie hem indienn
    weengs onbekwaam bestuur
  • 7 Aug 2018 om 22:17
    hij die kale ook weer op ziggo..kunt wie nog schadeclaim bie hem indienn
  • 7 Aug 2018 om 22:05
    • Quote van 7 Aug 2018 om 22:00
      Precies net als vroeger. Die dachten die hangen slingers op hahaha BIEM
    Ja man, oude Vak P hele hek vol. En nooit iets aan de hand, dus dat schijtexcuus ivm veiligheid is ook poep.
  • 7 Aug 2018 om 22:00
    • Quote van 7 Aug 2018 om 18:18
      Zwarte rookbommen, en dan op het veld met een 100.000 knaller erbij.
    Precies net als vroeger. Die dachten die hangen slingers op hahaha BIEM
  • 7 Aug 2018 om 20:01
    • Quote van 7 Aug 2018 om 19:16
      klasse.... zo zou iedereen moeten denken.... daarom is respect voor elkaar zo belangrijk.....
    ik bin ook diep onder de indruk..dit is ons vak P ..grote klasse..
  • 7 Aug 2018 om 19:56
    • Quote van 7 Aug 2018 om 17:59
      Pas maar op,ons kent ons!!!
    Ha ha ha
  • 7 Aug 2018 om 19:50
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:46
      Ik heb liever dat jij niet op deze topic reageert. Als je leest wat de tegenpartij schrijft aan ja die. Dan krijg ik daar kippenvel van dan ben ik blij dat ik daar bij hoor. En dan lees ik van jou ( periode titel) terwijl je de rest ook gelezen hebt. Maar je zal nooit never niet een positieve reactie berichten. Als het maar over Rookpotten gaat dan ben je er wel bij.... de tering met jou in vogelvlucht ga je de gracht in mocht ik je tegen komen. HOND
    Jongs, zoveel verkeerds zegt Hengelo hier toch niet? Sparta een periodetitel gunnen is toch Okay. Mangs betje heanig an doon met reageren. En Ja die, hoop dat je een mooi feestje hebt met ons allemaal samen.
  • 7 Aug 2018 om 19:21
    • Quote van 7 Aug 2018 om 19:16
      klasse.... zo zou iedereen moeten denken.... daarom is respect voor elkaar zo belangrijk.....
    Aldus Gözübüyük! ;-)
  • 7 Aug 2018 om 19:16
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    klasse.... zo zou iedereen moeten denken.... daarom is respect voor elkaar zo belangrijk.....
  • 7 Aug 2018 om 19:11
    • Quote van 7 Aug 2018 om 18:18
      Zwarte rookbommen, en dan op het veld met een 100.000 knaller erbij.
    Top. Gezellig.
  • 7 Aug 2018 om 18:52
    Ben dr bie
  • 7 Aug 2018 om 18:18
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:15
      Voel ook een Mooie sfeer actie erbij komen, net als HSV kiel , ben er zelf nog niet bij, vakantie , maar zal er niet minder om drinken en genieten, ook al is de afstand tot de veste nog ivt
    Zwarte rookbommen, en dan op het veld met een 100.000 knaller erbij.
  • 7 Aug 2018 om 18:12
    Beste supporters, Als ik onder dit topic reacties lees, krijg ik kippenvel. Ik ben hartstikke blij dat ik bij deze familie mag horen. Super van je tegenpartij dat je iedereen helpt om erbij te zijn. Voor de rest verdiend ja die ook heel veel respect dat hij komt. Ik hoop dat je snel beter word want dit gun je niemand. Alle zieke supporters wens ik daarom veel sterkte toe. Ik hoop dat ik er ook bij kan zijn. Zo niet( en zo wel ) dan wens ik iedereen harstikke veel plezier en succes op de party en het hele seizoen! Bedankt!
  • 7 Aug 2018 om 18:10
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:58
      Mooi initiatief weer van Vak P. Goed dat jullie gewoon zo doorgaan en je niet in de put laat werken door het alcoholverbod in het home. Maak 'r een mooi feest van!
    Eens! Goed bezig! Veel plezier en dat het maar een prachtige sfeer als gevolg heeft en we er met alle supporters een prachtig seizoen van gaan maken. Het zal met vallen en opstaan gaan maar ik heb er vertrouwen in ook omdat er meerdere wegen naar het doel kunnen leiden. Mooi initiatief: proost
  • 7 Aug 2018 om 17:59
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:51
      Kun je mooi naar elkaar wijzen, ja die. Is het .
    Pas maar op,ons kent ons!!!
  • 7 Aug 2018 om 17:54
    • Quote van 7 Aug 2018 om 17:41
      Bij jou ja inderdaad.
    Kijk in de spiegel......
  • 7 Aug 2018 om 17:41
    • Quote van 7 Aug 2018 om 17:36
      Respect is ver te zoeken
    Bij jou ja inderdaad.
  • 7 Aug 2018 om 17:36
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:46
      Ik heb liever dat jij niet op deze topic reageert. Als je leest wat de tegenpartij schrijft aan ja die. Dan krijg ik daar kippenvel van dan ben ik blij dat ik daar bij hoor. En dan lees ik van jou ( periode titel) terwijl je de rest ook gelezen hebt. Maar je zal nooit never niet een positieve reactie berichten. Als het maar over Rookpotten gaat dan ben je er wel bij.... de tering met jou in vogelvlucht ga je de gracht in mocht ik je tegen komen. HOND
    Respect is ver te zoeken
  • 7 Aug 2018 om 17:33
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Veel respect voor Vak P!
  • 7 Aug 2018 om 17:00
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:52
      Doe ik, openen we het seizoen op de ouderwetse Vak P manier met Ja Die erbij.
    Mooi om dit te lezen en een mooi gebaar! Klasse
  • 7 Aug 2018 om 16:52
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:37
      Yep app me dan ook even eanske 78....
    Doe ik, openen we het seizoen op de ouderwetse Vak P manier met Ja Die erbij.
  • 7 Aug 2018 om 16:51
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:45
      Hoop het kunnen we een biertje doen, hebben we gelijk een gezicht bij de naam.
    Kun je mooi naar elkaar wijzen, ja die. Is het .
  • 7 Aug 2018 om 16:51
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Heel veel respect voor deze mooie reactie.
  • 7 Aug 2018 om 16:46
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:23
      Een periode titel...
    Ik heb liever dat jij niet op deze topic reageert. Als je leest wat de tegenpartij schrijft aan ja die. Dan krijg ik daar kippenvel van dan ben ik blij dat ik daar bij hoor. En dan lees ik van jou ( periode titel) terwijl je de rest ook gelezen hebt. Maar je zal nooit never niet een positieve reactie berichten. Als het maar over Rookpotten gaat dan ben je er wel bij.... de tering met jou in vogelvlucht ga je de gracht in mocht ik je tegen komen. HOND
  • 7 Aug 2018 om 16:39
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Respect top.
  • 7 Aug 2018 om 16:37
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:45
      Hoop het kunnen we een biertje doen, hebben we gelijk een gezicht bij de naam.
    Yep app me dan ook even eanske 78....
  • 7 Aug 2018 om 16:15
    Voel ook een Mooie sfeer actie erbij komen, net als HSV kiel , ben er zelf nog niet bij, vakantie , maar zal er niet minder om drinken en genieten, ook al is de afstand tot de veste nog ivt
  • 7 Aug 2018 om 15:36
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:56
      Of niet dan , ga er ma vanuit dat deze jongen er is.
    Hoop het voor je kerel! Misschien dat iets minder warm ook helpt voor je.
  • 7 Aug 2018 om 15:36
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Mooie reactie top!
  • 7 Aug 2018 om 14:58
    Mooi initiatief weer van Vak P. Goed dat jullie gewoon zo doorgaan en je niet in de put laat werken door het alcoholverbod in het home. Maak 'r een mooi feest van!
  • 7 Aug 2018 om 14:56
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:45
      Hoop het kunnen we een biertje doen, hebben we gelijk een gezicht bij de naam.
    Of niet dan , ga er ma vanuit dat deze jongen er is.
  • 7 Aug 2018 om 14:45
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:06
      Super hoop dat ik me beetje goed voel dan is deze jongen er,top.
    Hoop het kunnen we een biertje doen, hebben we gelijk een gezicht bij de naam.
  • 7 Aug 2018 om 14:38
    Misschien een domme vraag maar kan je daar gratis bij zijn of moet je wel lid zijn van vak-p?
  • 7 Aug 2018 om 14:36
    Ben dan op vakantie, had er graag bij willen zijn....
  • 7 Aug 2018 om 14:32
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Top kerels het is van dag tot dag bekijken,maar super de reacties,en deze jongen zal erbij wezen,mocht ik op een of andere manier hulp nodig hebben dan meld ik dat super boys thanks!!En reken maar dat deze ouwe erbij is.
  • 7 Aug 2018 om 14:24
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Bier? ;-)
  • 7 Aug 2018 om 14:23
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:02
      Vak - P moet het gewoon weer bij de andere supporters verenigen doen! beetje saamhorigheid kan geen kwaad!
      Wat zou dat een belangrijke pot worden tegen Sparta zie hun echt als de favoriet voor de titel
    Een periode titel...
  • 7 Aug 2018 om 14:21
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:17
      Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
    Respect! Zou top zijn als je erbij zou kunnen zijn Ja Die.
  • 7 Aug 2018 om 14:17
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:06
      Super hoop dat ik me beetje goed voel dan is deze jongen er,top.
    Zeg maar wat we moeten regelen zodat je erbij kan zijn!
  • 7 Aug 2018 om 14:06
    Super hoop dat ik me beetje goed voel dan is deze jongen er,top.
  • 7 Aug 2018 om 14:02
    Vak - P moet het gewoon weer bij de andere supporters verenigen doen! beetje saamhorigheid kan geen kwaad!
    Wat zou dat een belangrijke pot worden tegen Sparta zie hun echt als de favoriet voor de titel
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›