Homepage » Hoofdnieuws » VoetbalPrimeur voorspelt: vermoedelijke opstelling van FC Twente

VoetbalPrimeur voorspelt: vermoedelijke opstelling van FC Twente

( 29 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
VoetbalPrimeur voorspelt: vermoedelijke opstelling van FC Twente

VoetbalPrimeur verwacht dat FC Twente dit seizoen voor een 'onmogelijke klus' staat. Op de website verscheen vandaag een vermoedelijke opstelling met Jari Oosterwijk in de spits en de aanwinsten Nacho Monsalve en Ricardinho op de bank...

"De contouren van het nieuwe, uitgedunde FC Twente worden langzaamaan zichtbaar", valt te lezen. "Marino Pusic moet van het bonte gezelschap een winnend elftal zien te formeren in een competitie die zwaarder dan ooit is. Haast traditiegetrouw was het een hectische zomer in de Grolsch Veste – en nog steeds hangen er donkere wolken boven de thuishaven van de landskampioen van 2010." 

"Want in hoeverre is een snelle terugkeer op het hoogste niveau realistisch? Exact tien dagen voor de start van het nieuwe seizoen tegen Sparta vraagt de achterban van FC Twente zich af of hun club met de huidige spelersgroep überhaupt een rol gaat spelen in de jacht op promotie. Een blik op het materiaal dat trainer Marino Pusic momenteel tot zijn beschikking heeft, stemt inderdaad somber - zéker in een competitie die dit jaar ook clubs als Roda JC, Sparta, NEC en SC Cambuur herbergt." 

 

Volgens @voetbalprimeur wordt dit de opstelling van het ‘nieuwe’ #FCTwente.

Een bericht gedeeld door Twentefans.nl (@twentefans) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2018 om 08:22
    Niet regeren op die bananenplukkers van Voetbalprimeur aub
  • 7 Aug 2018 om 17:39
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:59
      Is Maria fit of geblesseerd? Hoor niet zoveel van die gast terwijl ik hem vorig jaar nog niet eens heel slecht vond.
    Speelde gewoon mee in de vooerbereiding. Zal me niet verbazen als hij ook gewoon in de basis komt te staan.
  • 7 Aug 2018 om 16:59
    Is Maria fit of geblesseerd? Hoor niet zoveel van die gast terwijl ik hem vorig jaar nog niet eens heel slecht vond.
  • 7 Aug 2018 om 16:53
    Mag ik niet hopen
  • 7 Aug 2018 om 16:28
    • Quote van 7 Aug 2018 om 16:20
      Toch zou het mooi zijn als Feyenoord weer verschrikkelijk onder uit gaat ;). Zie het zo weer gebeuren 11 op een rij ;)
    Ja dat heb ik ook maar dat is een zeldzaamheid net als in Duitsland bayern altijd als 1e eindigt in Spanje Real Madrid en Barcelona ga zo maar door. Maar als er één flink in de problemen komt is altijd extra leuk geen beter vermaak ......... maar goed daar weten wij inmiddels alles van :-(
  • 7 Aug 2018 om 16:20
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:44
      Onzin nieuws hadden ze de promotie ploegen vorig jaar ook goed voorspeld? Lijkt me heel onwaarschijnlijk!!! Het enige dat je kan voorspellen in voetbal zijn op het hoogste niveau ploegen in Nederland ajax psv en feyenoord de rest kan alle kanten op gaan! En met de spelers die er langzaam bijkomen zou ik twente niet te snel afschrijven! Ik hoop dat pusic het lef heeft om de besten op te stellen en niet dat gelul over ritme opstellen des te eerder is er ritme!
    Toch zou het mooi zijn als Feyenoord weer verschrikkelijk onder uit gaat ;). Zie het zo weer gebeuren 11 op een rij ;)
  • 7 Aug 2018 om 15:59
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:25
      Dikke prima wanneer iedereen hiervan uitgaat, wij weten wel beter. Zal een mooie verrassing worden dan.
    Idd
  • 7 Aug 2018 om 15:57
    Rienstra in plaats van holscher en boere in de spits. Dan heb je een team dat mee doet voor de play-offs en een goede basis. We doen mee voor het kampioenschap wanneer we er nog wat versterkingen bij krijgen.
  • 7 Aug 2018 om 15:49
    Beetje achterhaald.
  • 7 Aug 2018 om 15:44
    Onzin nieuws hadden ze de promotie ploegen vorig jaar ook goed voorspeld? Lijkt me heel onwaarschijnlijk!!! Het enige dat je kan voorspellen in voetbal zijn op het hoogste niveau ploegen in Nederland ajax psv en feyenoord de rest kan alle kanten op gaan! En met de spelers die er langzaam bijkomen zou ik twente niet te snel afschrijven! Ik hoop dat pusic het lef heeft om de besten op te stellen en niet dat gelul over ritme opstellen des te eerder is er ritme!
  • 7 Aug 2018 om 15:38
    Assaidi is niet eens fit voor de start hoe zo zouden ze hem opstellen die heeft nog geen training mee gedaan wat een fake nieuws weer xD
  • 7 Aug 2018 om 15:36
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:35
      pff.. VoetbalPrimeur.. Die mensen snappen er geen zak van. Balle website, losers #SorryVoorWoordkeuzes.
    Hengelo kom er maar in
  • 7 Aug 2018 om 15:35
    pff.. VoetbalPrimeur.. Die mensen snappen er geen zak van. Balle website, losers #SorryVoorWoordkeuzes.
  • 7 Aug 2018 om 15:29
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:08
      Ik doe helemaal niets uit op die Neuzen site. Blijven ons maar proberen onderuit te halen. Stelletje mafketels.
    Voetbal primeur is echt een gare site. Kan je beter naar voetbalzone gaan, zitten ook best wel veel twentefans op.
  • 7 Aug 2018 om 15:27
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:25
      Dikke prima wanneer iedereen hiervan uitgaat, wij weten wel beter. Zal een mooie verrassing worden dan.
    Dat was mijn gedachte ook al. Vragen ze zich af waarom wij met (volgens voetbalprimeur) wissels beginnen
  • 7 Aug 2018 om 15:25
    Dikke prima wanneer iedereen hiervan uitgaat, wij weten wel beter. Zal een mooie verrassing worden dan.
  • 7 Aug 2018 om 15:17
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:08
      Ik doe helemaal niets uit op die Neuzen site. Blijven ons maar proberen onderuit te halen. Stelletje mafketels.
    Mee eens wat een knooiers
  • 7 Aug 2018 om 15:13
    • Quote van 7 Aug 2018 om 15:08
      Ik doe helemaal niets uit op die Neuzen site. Blijven ons maar proberen onderuit te halen. Stelletje mafketels.
    Idd ik lees reacties van dat ik denk, wat doe je met je leven, get a life!
  • 7 Aug 2018 om 15:10
    Oi oi oi voetbalprimeur gokje van mij
    Drommel
    Ramos schenk monsalve ricardinho Rienstra brama
    Cathupeldepup bapoh assaidi ( nog niet fit )
    Boere
  • 7 Aug 2018 om 15:09
    Ze lullen allemaal maar raak over Twente.
  • 7 Aug 2018 om 15:08
    Ik doe helemaal niets uit op die Neuzen site. Blijven ons maar proberen onderuit te halen. Stelletje mafketels.
  • 7 Aug 2018 om 14:51
    Hoe komen zij bij Oosterwijk (en Hölscher) dan? Bijzonder..
  • 7 Aug 2018 om 14:49
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:42
      Ik mis Bapoh en Smith!?
    Bapoh mist inderdaad ... smith staat er gewoon in hoor >. <
  • 7 Aug 2018 om 14:48
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:27
      Moet goed komen toch? Boere mag van mij wel op de plek van Oosterwijk.
    Eens, Boere is niet veel, maar wel een stuk beter dan Oosterwijk én heeft zich reeds bewezen in de KKD.
  • 7 Aug 2018 om 14:42
    Ik mis Bapoh en Smith!?
  • 7 Aug 2018 om 14:30
    Maar dit is niet de opstelling mag ik hopen, bijen eruit voor die Braziliaan, holscher moet vervangen worden door rienstra hoop ik, en Oosterwijk er sws uit voor boere of een mogelijke nieuwe aankoop, van leeuwen gaf aan dat er nu nieuwe middevelders en aanvallers komen dus ik hoop dat dat ook gaat gebeuren, voor de rest hoop ik op een nieuwe doelman( als dat mogenlijk is ) maar de rest kan echt wel meedoen om promotie!!!
  • 7 Aug 2018 om 14:27
    Moet goed komen toch? Boere mag van mij wel op de plek van Oosterwijk.
  • 7 Aug 2018 om 14:27
    • Quote van 7 Aug 2018 om 14:20
      FC TWENTE doet mee voor promotie dit nieuwe seizoen.
    Mee eens !
  • 7 Aug 2018 om 14:20
    FC TWENTE doet mee voor promotie dit nieuwe seizoen.