Homepage » Hoofdnieuws » FOTO'S | Ramos en Ricardinho trainen volop mee bij FC Twente

FOTO'S | Ramos en Ricardinho trainen volop mee bij FC Twente

( 23 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FOTO'S | Ramos en Ricardinho trainen volop mee bij FC Twente

FC Twente neemt het vrijdagavond op het terrein van GFC in Goor op tegen Al-Taawoun en de grote vraag is of de aanwinsten Rafael Ramos, Nacho Monsalve en Richardinho morgen hun opwachting zullen maken in de ploeg van trainer Marino Pusic. 

Ricardinho - op de training met witte schoenen - heeft vorige week al een helft meegespeeld bij de beloften, waardoor de kans redelijk groot is dat hij speelminuten krijgt. Ramos (zwarte schoenen) en Nacho (oranje schoenen) wachten nog op hun debuut bij de Tukkers.

Ook Tom Boere kwam deze voorbereiding nog niet in actie bij het eerste elftal, dus mogelijk begint hij morgen voor het eerst in de basis. Voor de club uit Enschede is het de laatste vriendschappelijke wedstrijd in aanloop naar de eerste competitiewedstrijd tegen Sparta. 

 

????De training van vandaag in beeld. #FCTwente ????

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 21:18
    het is echt compleet gestoord dat twente gaat oefenen tegen al taawoun ofzoiets, vorig jaar tegen eenzelfde ploeg gespeeld en het was een grote schoppartij en daardoor lag schmidz ofzo er een jaar uit. Echt klasse als straks iemand als brama een jaar moet missen, manmanman
  • 9 Aug 2018 om 13:41
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:32
      Sorry dat bedoel ik maar je weet dus niet of t waar is?
    Nope, helaas niet.
  • 9 Aug 2018 om 13:32
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:19
      Ik heb geen bron, ik reageerde alleen op twentefanrsd
    Sorry dat bedoel ik maar je weet dus niet of t waar is?
  • 9 Aug 2018 om 13:19
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:54
      Hebt u een bron? TwentefansRsd? Wanneer verwacht je hem idd morgen eind vd week?
    Ik heb geen bron, ik reageerde alleen op twentefanrsd
  • 9 Aug 2018 om 13:16
    Heeft iemand de trainingen bezocht de laatste week? Ik ben wel benieuwd wat de eerste indruk is van de nieuwkomers :)
  • 9 Aug 2018 om 12:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:59
      Laten we hopen dat az een beetje meewerkt en inziet dat Rienstra wel klaar is daar.
    Hebt u een bron? TwentefansRsd? Wanneer verwacht je hem idd morgen eind vd week?
  • 9 Aug 2018 om 12:45
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:59
      Laten we hopen dat az een beetje meewerkt en inziet dat Rienstra wel klaar is daar.
    Hebt u een brond dat twente rond is met Rienstra? En zijn ze al in gesprek mer Az?
  • 9 Aug 2018 om 11:31
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:58
      Pcies dit... snap niet dat Holscher zoveel credits krijgt na 5 jaar wanprestatie
    Wat is zijn salaris nu? Hölscher was een grootverdiener...vergeet dat niet. Daarnaast moet je ook spöllers veur de bank heb'n.....
  • 9 Aug 2018 om 11:30
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:02
      Haha, laten we hopen dat ze ook nog een beetje kunnen voetballen
    Inderdaad niet 2 cuevasjes
  • 9 Aug 2018 om 11:30
    Zou Sander een familielid van Hans de Koning (kunnen) zijn? Sander heeft namelijk (ook) al aardig een 'bamischijf' postuur. :))))
  • 9 Aug 2018 om 11:25
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:01
      Snap ik ook niet, heb ook gehoord dat hij niet best was in de voorbereiding
    Hij is evengoed als normaal, dus van heel matig tot zeer slecht !
  • 9 Aug 2018 om 11:12
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:58
      Pcies dit... snap niet dat Holscher zoveel credits krijgt na 5 jaar wanprestatie
    Vriendje van van Leeuwen. Dat is de reden.
  • 9 Aug 2018 om 11:07
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:02
      Haha, laten we hopen dat ze ook nog een beetje kunnen voetballen
    Als ze de bal maar naar de juiste kleur spelen, dan komt het wel goed ;)
  • 9 Aug 2018 om 11:02
    • Quote van 9 Aug 2018 om 11:01
      Maar wat zijn die Nacho en Ramos toch een bonk spieren hè? Daar komt geen kk divisie spelertje langs heen.
    Haha, laten we hopen dat ze ook nog een beetje kunnen voetballen
  • 9 Aug 2018 om 11:01
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:58
      Pcies dit... snap niet dat Holscher zoveel credits krijgt na 5 jaar wanprestatie
    Snap ik ook niet, heb ook gehoord dat hij niet best was in de voorbereiding
  • 9 Aug 2018 om 11:01
    Maar wat zijn die Nacho en Ramos toch een bonk spieren hè? Daar komt geen kk divisie spelertje langs heen.
  • 9 Aug 2018 om 10:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:37
      Twente is al rond met rienstra. Ben alleen bang dat Twente niet rond gast komen met Az. Transfersom is ook te hoog.
    Laten we hopen dat az een beetje meewerkt en inziet dat Rienstra wel klaar is daar.
  • 9 Aug 2018 om 10:58
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:56
      Ben benieuwd. Ik zou het ook niet erg vinden als hier iets meer dan het gemiddelde wordt betaald. Dit is namelijk voor de KKD een goede speler en hij is goed op kunstgras. Nou ben ik wel benieuwd hoe het middenveld er uit gaat zien. Het liefst stel je Smith-Rienstra-Brama op, maar dit lijkt mij wat te verdedigend. Rienstra-Bapoh-Brama zou ik dan hel liefst willen zien, al ben ik bang dat het Rienstra-Hölscher-Brama wordt
    Pcies dit... snap niet dat Holscher zoveel credits krijgt na 5 jaar wanprestatie
  • 9 Aug 2018 om 10:56
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:37
      Twente is al rond met rienstra. Ben alleen bang dat Twente niet rond gast komen met Az. Transfersom is ook te hoog.
    Ben benieuwd. Ik zou het ook niet erg vinden als hier iets meer dan het gemiddelde wordt betaald. Dit is namelijk voor de KKD een goede speler en hij is goed op kunstgras. Nou ben ik wel benieuwd hoe het middenveld er uit gaat zien. Het liefst stel je Smith-Rienstra-Brama op, maar dit lijkt mij wat te verdedigend. Rienstra-Bapoh-Brama zou ik dan hel liefst willen zien, al ben ik bang dat het Rienstra-Hölscher-Brama wordt
  • 9 Aug 2018 om 10:37
    • Quote van 9 Aug 2018 om 10:28
      Misschien wel nooit. Vooralsnog valt het volgens mij onder het kopje 'geruchten'
    Twente is al rond met rienstra. Ben alleen bang dat Twente niet rond gast komen met Az. Transfersom is ook te hoog.
  • 9 Aug 2018 om 10:32
    hoop echt dat Ramos fit blijft, daar kom je op kracht niet heel snel langs, hoop dat het geen Haris word, altijd maar gebleseerd