Seizoengids VI valt op de mat: dit is de opstelling van FC Twente

( 26 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Seizoengids VI valt op de mat: dit is de opstelling van FC Twente

Voetbal International heeft ook dit jaar weer een seizoengids gemaakt, maar de grote vraag is natuurlijk in hoeverre de 'beoogde opstelling' daadwerkelijk gaat kloppen. Bij de selectie van de Tukkers ontbreken namelijk de laatste vier versterkingen.

Daardoor staan spelers als Rafael Ramos, Nacho Monsalve, Ricardinho en Aitor Cantalapiedra niet in de mogelijke elf 'favorieten' van trainer Marino Pusic. Jorn Brondeel, Haris Vuckic, Dylan George en Oussama Assaidi, die allen voorlopig nog niet inzetbaar zijn, staan wel aan de aftrap. 

Opstelling FC Twente in de seizoengids van Voetbal International: Brondeel, Van der Lely, Bijen, Schenk, Maria; Brama, Hölscher, Vuckic; George, Boere en Assaidi. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 18:23
    Ik zeg het volgende: Goal: Brondeel Achterin: Ramos - Nacho - Schenk - Maria Middenveld: Brama - Smith - Bapoh ( als aanvallende middenvelder ) Aanval: Cantalaprieda - Boere - Assaidi
  • 9 Aug 2018 om 16:04
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:32
      Nacho slechter dan Bijen? Kerel word wakker,Bijen ,Lely,Drommel, veruit de zwakste schakels. Denk dat die Nacho 5 klassen beter is als Bijen.
    Gebaseerd op wat ? Een paar trainingen. Ik zeg niet dat hij geen potentie heeft om beter te worden dan bijen. Hij heeft alleen nog niet genoeg wedstrijden gespeeld op niveau om hem nu al te vergelijken met bijen. Denk dat bijen ook prima wedstrijden speelt in de middenmoot van de 2e divisie.
  • 9 Aug 2018 om 15:55
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:32
      Nacho slechter dan Bijen? Kerel word wakker,Bijen ,Lely,Drommel, veruit de zwakste schakels. Denk dat die Nacho 5 klassen beter is als Bijen.
    Bijen en Drommel misschien maar sowieso Bijen gaat je denk ik verrassen
  • 9 Aug 2018 om 15:43
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:23
      Jah 1 wedstrijd of zo dus dat kun je niet vergelijken. Niet dat ik fan ben van bijen maar nacho is op papier gewoon een stuk slechter. Waarde wordt geschat op een ton en is in de tweede divisie geen vaste kracht. Geloof niet dat die gehaald is voor de basis. Er moet gewoon nog een verdediger bij.
    Ik heb nu een paar trainingen bekeken en ik denk dat Nacho een versterking is. Ik verwacht hem in de basis met naast hem Bijen of Schenk. Voordeel van Nacho is dat hij zowel linker als rechter CV kan spelen. Ik ben het met je eens dat er nog een centrale verdediger bij moet. Volgens mij zijn er maar 3 die het niveau op het moment aan kunnen.
  • 9 Aug 2018 om 15:34
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:34
      ter aanvulling: Haris te vaak geblesseerd, ramos voor vd ley, nacho erin voor bijen, en bapoh voor holscher, dan nog aitor erin, en eventueel smith of rienstra erin
    Zo is dat .
  • 9 Aug 2018 om 15:32
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:23
      Jah 1 wedstrijd of zo dus dat kun je niet vergelijken. Niet dat ik fan ben van bijen maar nacho is op papier gewoon een stuk slechter. Waarde wordt geschat op een ton en is in de tweede divisie geen vaste kracht. Geloof niet dat die gehaald is voor de basis. Er moet gewoon nog een verdediger bij.
    Nacho slechter dan Bijen? Kerel word wakker,Bijen ,Lely,Drommel, veruit de zwakste schakels. Denk dat die Nacho 5 klassen beter is als Bijen.
  • 9 Aug 2018 om 14:01
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:44
      Hier gooien ze standaard alle nieuwe aankopen in de basis. Sommige hebben paar divisie lager gespeeld. Gelukkig neemt de vi dat niet over. Nieuw is geen synoniem voor beter. Veel zijn gekocht omdat ze potentie hebben om beter te worden maar tot nu toe hebben ze het nog niet waar gemaakt. Dus ik snap de vi heel goed dat ze voor deze opstelling kiezen. Los van het feit dat ik ook een aantal wijzigen zou aanbrengen. Ik bedoel te zeggen dat ze hier niet bewust het slechtste eltal hebben neergezet maar het beste elftal op papier. Hoe hard het ook is. Uiteraard verwacht ik ook dat er een paar aankopen gaan doorbreken en beter worden dan bijvoorbeeld van der lely.
    Klopt, maar ik verwacht toch meer van een voetbalblad, want er staan ook langdurig geblesseerden bij. Als VI alleen uitgaat van de gecontracteerde spelers (van een paar weken) terug, dan zou idd deze opstelling wel reëel zijn, maar daar heb je niets aan. Dan had ik bij de planning van het blad gekozen voor een actuele bijlage. Zie je wel vaker.
  • 9 Aug 2018 om 13:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:37
      Van een voetbalblad mag je dan wel iets meer verwachten. Het is niet de Libelle.
    Hier gooien ze standaard alle nieuwe aankopen in de basis. Sommige hebben paar divisie lager gespeeld. Gelukkig neemt de vi dat niet over. Nieuw is geen synoniem voor beter. Veel zijn gekocht omdat ze potentie hebben om beter te worden maar tot nu toe hebben ze het nog niet waar gemaakt. Dus ik snap de vi heel goed dat ze voor deze opstelling kiezen. Los van het feit dat ik ook een aantal wijzigen zou aanbrengen. Ik bedoel te zeggen dat ze hier niet bewust het slechtste eltal hebben neergezet maar het beste elftal op papier. Hoe hard het ook is. Uiteraard verwacht ik ook dat er een paar aankopen gaan doorbreken en beter worden dan bijvoorbeeld van der lely.
  • 9 Aug 2018 om 13:43
    Waarschijnlijk is die opstelling al maand geleden gemaakt door hun ;) ze lopen beetje achter
  • 9 Aug 2018 om 13:37
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:34
      Wat is er mis met deze opstelling? Als buitenstaander is dit de meest logische opstelling. Ik zou hem wijzigen op een paar posities. Maar zo slecht is die opstelling toch niet? Ze hebben de aankopen die ze kunnen inschatten in de basis gezet. De andere aankopen zijn potentiële toppers dus die kun je alleen een basisplaats geven op basis van wat je ziet op de training en komende wedstrijden. Logisch dat vi ze niet in de basis zet. Want die hebben die kennis niet. Dus dan kijk je naar ervaring op papier en dan is dit een logische opstelling.
    Van een voetbalblad mag je dan wel iets meer verwachten. Het is niet de Libelle.
  • 9 Aug 2018 om 13:34
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:13
      Schei me uit over V.i. Die plaatsen zaken over onze club, waarna in de topics het hele land tot in den treure ongegeneerd hun gal kunnen spugen. Laat je echter op normale wijze een kritische noot achter over het heilige Ajax wordt je gelijk in de ban gegooid. Na de straf vanwege het vuurwerk tegen Nac konden ze allemaal weer flink los gaan, terwijl er niet gereageerd kon worden na gelijke incidenten bij Psv-Ajax en Psv-Feyenoord. Over een onafhankelijk voetbalblad gesproken. Volledig Ajax-minded. Ben blij dat ik jaren terug dat abo al heb opgezegd.
    Wat is er mis met deze opstelling? Als buitenstaander is dit de meest logische opstelling. Ik zou hem wijzigen op een paar posities. Maar zo slecht is die opstelling toch niet? Ze hebben de aankopen die ze kunnen inschatten in de basis gezet. De andere aankopen zijn potentiële toppers dus die kun je alleen een basisplaats geven op basis van wat je ziet op de training en komende wedstrijden. Logisch dat vi ze niet in de basis zet. Want die hebben die kennis niet. Dus dan kijk je naar ervaring op papier en dan is dit een logische opstelling.
  • 9 Aug 2018 om 13:33
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:13
      Schei me uit over V.i. Die plaatsen zaken over onze club, waarna in de topics het hele land tot in den treure ongegeneerd hun gal kunnen spugen. Laat je echter op normale wijze een kritische noot achter over het heilige Ajax wordt je gelijk in de ban gegooid. Na de straf vanwege het vuurwerk tegen Nac konden ze allemaal weer flink los gaan, terwijl er niet gereageerd kon worden na gelijke incidenten bij Psv-Ajax en Psv-Feyenoord. Over een onafhankelijk voetbalblad gesproken. Volledig Ajax-minded. Ben blij dat ik jaren terug dat abo al heb opgezegd.
    Inderdaad, laten ze er gewoon een clubblad van maken. Ben ook blij dat ik tig jaren geleden dat rioolblad heb opgezegd.
  • 9 Aug 2018 om 13:23
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:06
      Nacho heeft een paar wedstrijden bij Atletico Madrid gevoetbald, dat lijkt me een veel hoger niveau dan de eredivisie.
    Jah 1 wedstrijd of zo dus dat kun je niet vergelijken. Niet dat ik fan ben van bijen maar nacho is op papier gewoon een stuk slechter. Waarde wordt geschat op een ton en is in de tweede divisie geen vaste kracht. Geloof niet dat die gehaald is voor de basis. Er moet gewoon nog een verdediger bij.
  • 9 Aug 2018 om 13:13
    Schei me uit over V.i. Die plaatsen zaken over onze club, waarna in de topics het hele land tot in den treure ongegeneerd hun gal kunnen spugen. Laat je echter op normale wijze een kritische noot achter over het heilige Ajax wordt je gelijk in de ban gegooid. Na de straf vanwege het vuurwerk tegen Nac konden ze allemaal weer flink los gaan, terwijl er niet gereageerd kon worden na gelijke incidenten bij Psv-Ajax en Psv-Feyenoord. Over een onafhankelijk voetbalblad gesproken. Volledig Ajax-minded. Ben blij dat ik jaren terug dat abo al heb opgezegd.
  • 9 Aug 2018 om 13:13
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:11
      Wat ik erg appart vind dat niemand zich meld voor bijen en lely. Beide spelers zijn te goed voor twente.
    Inderdaad, ik lees in de media steeds dat Man Utd op zoek is naar een CV. Had dus zeker verwacht dat ze zich zouden melden voor Peet "Graniet" Bijen.....
  • 9 Aug 2018 om 13:11
    Wat ik erg appart vind dat niemand zich meld voor bijen en lely. Beide spelers zijn te goed voor twente.
  • 9 Aug 2018 om 13:06
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:02
      Nacho verwacht ik nog niet veel van die heeft op een veel lager niveau gevoetbald als bijen en lijkt me dus meer opvulling. Zelfde geld voor die Lb.
    Nacho heeft een paar wedstrijden bij Atletico Madrid gevoetbald, dat lijkt me een veel hoger niveau dan de eredivisie.
  • 9 Aug 2018 om 13:02
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:34
      ter aanvulling: Haris te vaak geblesseerd, ramos voor vd ley, nacho erin voor bijen, en bapoh voor holscher, dan nog aitor erin, en eventueel smith of rienstra erin
    Nacho verwacht ik nog niet veel van die heeft op een veel lager niveau gevoetbald als bijen en lijkt me dus meer opvulling. Zelfde geld voor die Lb.
  • 9 Aug 2018 om 12:53
    Off, Veerman gaat naar de hooligansclub St. Pauli in Duitsland. Had hem graag hier gezien.
  • 9 Aug 2018 om 12:52
    • Quote van 9 Aug 2018 om 12:34
      ter aanvulling: Haris te vaak geblesseerd, ramos voor vd ley, nacho erin voor bijen, en bapoh voor holscher, dan nog aitor erin, en eventueel smith of rienstra erin
    Precies, dit was de opstelling van voor de versterkingen.
  • 9 Aug 2018 om 12:47
    Waarschijnlijk ligt VI nog een paar weekjes achter
  • 9 Aug 2018 om 12:47
    Laten we hopen van niet anders wordt het een droevig verhaal !
  • 9 Aug 2018 om 12:43
    Heb je wat aan zo als er nog veel aankopen gedaan worden en een aantal nog een tijd geblesseerd is...