Pelupessy pessimistisch: ''FC Twente wordt geen kampioen''

( 30 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pelupessy pessimistisch: ''FC Twente wordt geen kampioen''

Over ruim een week begint FC Twente aan de Keuken Kampioen Divisie met een thuiswedstrijd tegen Sparta en Joey Pelupessy is benieuwd hoe de club uit Enschede gaat presteren. De middenvelder verwacht echter niet dat de Tukkers de titel pakken. 

"Er zijn zes of zeven clubs die kampioen kunnen worden of voor promotie gaan, wat dat betreft lijkt het net de Championship, waarin wij spelen", legt hij uit. "Twente wordt geen kampioen, maar moet wel meedoen aan de nacompetitie en zo snel mogelijk terugkeren in de eredivisie", voorspelt Pelupessy.

Het voormalig FC Twente-talent kijkt ook uit naar de strijd onderin de Eredivisie. "Ik denk dat De Graafschap er van de nieuwkomers het beste voorstaat, ik heb een zwak voor die club", vervolgt hij enthousiast. "Dat geldt ook voor Emmen, daar spelen Dennis Telgenkamp en Cas Peters. Dus puur daarop gebaseerd zeg ik: Fortuna Sittard", besluit Pelupessy op de website van de Tubantia. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 09:19
    Feit is dat we veruit de hoogste spelersbegroting hebben, helaas is dat geen garantie, overigens heb ik er wel een goed gevoel bij, er word hard gewerkt op het trainingsveld, je ziet toch iets ontstaan in de groep, verwacht toch wel dat we goed en vooral aanvallend voetbal gaan zien,eerst vanavond maar eens, maar je hebt helemaal gelijk, het moet maar eens afgelopen zijn met de excuuscultuur bij onze club, als we niet promoveren hebben de voetbalmensen gefaald, zo is het en niets anders!
  • 10 Aug 2018 om 08:49
    • Quote van 10 Aug 2018 om 07:42
      Ik weet niet of dat een geruststelling moet zijn, of dat juist alle alarmbellen moeten afgaan. Hoog tijd dat Twente de tanden eens laat zien, lauwe mentaliteit slaat ook al terug op een aantal fans! We MOETEN m.i. kampioen worden, alles daaronder is gefaald. Het is goddomme de KK League en niet de CL League. Alles staat of valt met intentie, bereidheid en instelling!
    Beste tegenpartij, Heb jij al inzicht wanneer het akkoord definitief wordt of is dit al het geval? Weet je of ze nog met bepaalde spelers bezig zijn?
  • 10 Aug 2018 om 07:42
    • Quote van 9 Aug 2018 om 16:50
      Gelukkig weet hij net zoveel over het huidige twente als wij dus kww
    Ik weet niet of dat een geruststelling moet zijn, of dat juist alle alarmbellen moeten afgaan. Hoog tijd dat Twente de tanden eens laat zien, lauwe mentaliteit slaat ook al terug op een aantal fans! We MOETEN m.i. kampioen worden, alles daaronder is gefaald. Het is goddomme de KK League en niet de CL League. Alles staat of valt met intentie, bereidheid en instelling!
  • 9 Aug 2018 om 22:13
    • Quote van 9 Aug 2018 om 22:11
      hou toch op dat alleen onderschatting het probleem kan worden. We hebben geen slechte versterkingen gehaald, echter heeft sparta geen minder materiaal. Dan is het gwn misplaatste arrogantie om te roepen dat onderschatting de enige valkuil is.
    waarom zijn we gedregradeerd door te denken we redden het wel niet dus
  • 9 Aug 2018 om 22:13
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:11
      Klopt, Roda heeft een ingespeeld team, met weinig wijzigingen, is dus een voordeel. Eind van het seizoen draaiden ze goed, hadden pech in de PO. Sparta heeft veel gehaald, maar verwacht niet dat ze serieus mee gaan doen om de titel.
    sparta verwacht ik wel. Roda heb je wel een punt dat ze beter gingen draaien, maar gingen er toch kansloos uit tegen almere city. De beste spelers waren die schahin en die gast van schalke, beide zijn weg. Wat is er aanvallend voor teruggekeerd? Laatste jaren hebben ze op die 2 na geen fatsoenlijke spits gehad, en rosheuvel is bekend wat voor kansen die gast kan missen.
  • 9 Aug 2018 om 22:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 22:05
      onze concurrent is onderschatting dat we denken we redden het wel dan gaat het fout kijk vorig seizoen we redden het wel dus niet we moeten elke wedstrijd het snot voor de neus knokken en coals maken dan worden we kampioen
    hou toch op dat alleen onderschatting het probleem kan worden. We hebben geen slechte versterkingen gehaald, echter heeft sparta geen minder materiaal. Dan is het gwn misplaatste arrogantie om te roepen dat onderschatting de enige valkuil is.
  • 9 Aug 2018 om 22:05
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:10
      Ik denk persoonlijk dat we met de huidige versterkingen zeker een titelkandidaat zijn. Onze grootste concurrent is Roda, Sparta is niet wat.
    onze concurrent is onderschatting dat we denken we redden het wel dan gaat het fout kijk vorig seizoen we redden het wel dus niet we moeten elke wedstrijd het snot voor de neus knokken en coals maken dan worden we kampioen
  • 9 Aug 2018 om 20:20
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:11
      Klopt, Roda heeft een ingespeeld team, met weinig wijzigingen, is dus een voordeel. Eind van het seizoen draaiden ze goed, hadden pech in de PO. Sparta heeft veel gehaald, maar verwacht niet dat ze serieus mee gaan doen om de titel.
    U heeft daar een goed punt ....
  • 9 Aug 2018 om 20:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:49
      Sparta heeft 7 Nederlanders en 1 Belg binnengeharkt. Roda heeft zich amper bewogen op de transfermarkt, Jensen en 1 a 2 anderen...(tenminste als ik transfermarkt mag geloven)
    Klopt, Roda heeft een ingespeeld team, met weinig wijzigingen, is dus een voordeel. Eind van het seizoen draaiden ze goed, hadden pech in de PO. Sparta heeft veel gehaald, maar verwacht niet dat ze serieus mee gaan doen om de titel.
  • 9 Aug 2018 om 19:49
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:10
      Ik denk persoonlijk dat we met de huidige versterkingen zeker een titelkandidaat zijn. Onze grootste concurrent is Roda, Sparta is niet wat.
    Sparta heeft 7 Nederlanders en 1 Belg binnengeharkt. Roda heeft zich amper bewogen op de transfermarkt, Jensen en 1 a 2 anderen...(tenminste als ik transfermarkt mag geloven)
  • 9 Aug 2018 om 19:16
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:10
      Ik denk persoonlijk dat we met de huidige versterkingen zeker een titelkandidaat zijn. Onze grootste concurrent is Roda, Sparta is niet wat.
    En ik wacht nog af met dit soort uitspraken... want ik heb de nieuwe jongens nog niet zien ballen tegen "fatsoenlijke" tegenstanders
  • 9 Aug 2018 om 19:15
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:13
      Ik denk inderdaad Sparta. En hoop dat FCT en GAE promoveren, maar dat zal dan via de nacompetitie moeten, want een kampioenschap zit er naar mijn mening niet in. En FCT en GAE zijn mijn cluppies inderdaad. Of kan/mag dat niet? Twee clubs supporten?
    Tuulk mag dat, alleen er kan er maar 1 de winnen. (Of het word gelijk)
  • 9 Aug 2018 om 19:13
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:21
      Jij denkt zeker Sparta he? Je eigen cluppie of go ahead?
    Ik denk inderdaad Sparta. En hoop dat FCT en GAE promoveren, maar dat zal dan via de nacompetitie moeten, want een kampioenschap zit er naar mijn mening niet in. En FCT en GAE zijn mijn cluppies inderdaad. Of kan/mag dat niet? Twee clubs supporten?
  • 9 Aug 2018 om 18:10
    Ik denk persoonlijk dat we met de huidige versterkingen zeker een titelkandidaat zijn. Onze grootste concurrent is Roda, Sparta is niet wat.
  • 9 Aug 2018 om 17:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:06
      Hij mag toch zijn mening geven? En hij is realistisch, want met deze huidige selectie worden we ook geen kampioen! Een periodetitel zit er wellicht wel in.
    Jij denkt zeker Sparta he? Je eigen cluppie of go ahead?
  • 9 Aug 2018 om 17:06
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:00
      Laat die vent zich met zichzelf bemoeien!
    Hij mag toch zijn mening geven? En hij is realistisch, want met deze huidige selectie worden we ook geen kampioen! Een periodetitel zit er wellicht wel in.
  • 9 Aug 2018 om 16:57
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:46
      Denk dat de druk bij Sparta en NEC hun uiteindelijk de kop gaan kosten,prima laat ons maar niet favoriet zijn. En ik vind het wel jammer dat die cokesnuivende Reis niet komt, je zal het bv met Jari moeten doen hahaha,dat is pas zielig.
    Ik denk dat velen veel en veel te blij worden van mooie namen als Nacho Capoeira caprinha del Brama.

    Het mooie is dat wij 4 kansen hebben op een periode titel EN kampioenschap EN slechts bij de eerste 8 hoeven te eindigen om aan nacompetitie mee te kunnen doen. Als wij dat niet halen, dan hebben we geen bestaansrecht. Dus zelfs in de winterstop zouden we nog kunnen versterken (als de EC ons groen licht heeft gekregen en er moneten vrijkomen) .....

    Gaat goed komen.
  • 9 Aug 2018 om 16:50
    Gelukkig weet hij net zoveel over het huidige twente als wij dus kww
  • 9 Aug 2018 om 16:01
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:41
      Ik heb het altijd een heeeeeeeel matige voetballer gevonden !
    Henk die kerel mag toch een mening hebben ,dan moet jij weer zeiken dat je het een matige speler vind ,Henk deze knaap verdiend meer in de maand dan jou,wie is er dan matig,alleen maar goed dat de mensen dat roepen,heb liever de druk bij Sparta en Nec ligt en twente kampioen word
  • 9 Aug 2018 om 15:46
    • Quote van 9 Aug 2018 om 15:34
      Ik denk dat SpeelPussy hier niet ver naast de pot pist.Ik verwacht een stroeve start. NEC en Sparta trekken een aantal leuke spelers aan. 7! Nederlanders terwijl onze Youtubescouter en malafide koppelbaas Tedje er weer een babylonische teringbende van maakt. Lauwe Boer Hake doet het ook niet slecht en legt Mbende vast terwijl wij weken lang lopen te kutten over een verdwaalde cokehead. Geld hebben we niet, krijgen voorlopig ook niet omdat de bobo's van de Europese Unie nog tot 27 Augustus met hun flaptieten en verschrompelde balzakken naturisten-volleybal aan het spelen zijn op een eco-camping in Frankrijk en als beroepsambtenaren en bureaucraten zéér zéér langzaam door het leven gaan.
    Denk dat de druk bij Sparta en NEC hun uiteindelijk de kop gaan kosten,prima laat ons maar niet favoriet zijn. En ik vind het wel jammer dat die cokesnuivende Reis niet komt, je zal het bv met Jari moeten doen hahaha,dat is pas zielig.
  • 9 Aug 2018 om 15:41
    Ik heb het altijd een heeeeeeeel matige voetballer gevonden !
  • 9 Aug 2018 om 15:34
    Ik denk dat SpeelPussy hier niet ver naast de pot pist.Ik verwacht een stroeve start. NEC en Sparta trekken een aantal leuke spelers aan. 7! Nederlanders terwijl onze Youtubescouter en malafide koppelbaas Tedje er weer een babylonische teringbende van maakt. Lauwe Boer Hake doet het ook niet slecht en legt Mbende vast terwijl wij weken lang lopen te kutten over een verdwaalde cokehead. Geld hebben we niet, krijgen voorlopig ook niet omdat de bobo's van de Europese Unie nog tot 27 Augustus met hun flaptieten en verschrompelde balzakken naturisten-volleybal aan het spelen zijn op een eco-camping in Frankrijk en als beroepsambtenaren en bureaucraten zéér zéér langzaam door het leven gaan.
  • 9 Aug 2018 om 15:14
    Prima. Verwachtingen van de buitenwacht zijn laag. Kan het alleen nog maar meevallen....
  • 9 Aug 2018 om 14:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:43
      ik snap deze mensen wel, dit heeft 0,0 toegevoegde waarde. er staat niet eens een reden waarom hij dit denkt, als ik nu roep twente word geen kampioen, kom ik er dan ook in te staan?
    Nee, want zover ik weet heb jij geen verleden als soeler of trainer bij de FC, of een andere funktie in het voetbal waardoor je interesant vent voor een site/blad. Ik snap dat mensen dit soort "niets zegende" berichten vervelend vinden. Maar zolang dit een gratis app/site is, is het aan de eigenaar vrijgelaten om te plaatsen wat hij wil... en terecht zoveel mogelijk om dit geheel rendabel te maken
  • 9 Aug 2018 om 14:43
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:08
      Waarom zijn er altijd mensen die zeuren over topics. Er is vast wel iemand die het wel interessant vind, jij niet dan lees je het toch niet.
    ik snap deze mensen wel, dit heeft 0,0 toegevoegde waarde. er staat niet eens een reden waarom hij dit denkt, als ik nu roep twente word geen kampioen, kom ik er dan ook in te staan?
  • 9 Aug 2018 om 14:43
    • Quote van 9 Aug 2018 om 14:08
      Waarom zijn er altijd mensen die zeuren over topics. Er is vast wel iemand die het wel interessant vind, jij niet dan lees je het toch niet.
    Ik moet het altijd even lezen voordat ik weet of het interessant is/was. Er daarna op reageren is wel een keuze uiteraard.
  • 9 Aug 2018 om 14:08
    • Quote van 9 Aug 2018 om 13:54
      Waarom word dit soort onnodige informatie hier gedropt? Kan het uberhaut iemand schelen wat die gast vind of zegt?
    Waarom zijn er altijd mensen die zeuren over topics. Er is vast wel iemand die het wel interessant vind, jij niet dan lees je het toch niet.
  • 9 Aug 2018 om 14:00
    Laat die vent zich met zichzelf bemoeien!
  • 9 Aug 2018 om 13:54
    Waarom word dit soort onnodige informatie hier gedropt? Kan het uberhaut iemand schelen wat die gast vind of zegt?
  • 9 Aug 2018 om 13:53
    Oke joey, verder nog iets te melden?