Homepage » Hoofdnieuws » 'Open sollicitatie' Ould-Chikh: ''Ik hoop dat het gaat gebeuren''

'Open sollicitatie' Ould-Chikh: ''Ik hoop dat het gaat gebeuren''

( 100 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Open sollicitatie' Ould-Chikh: ''Ik hoop dat het gaat gebeuren''

EXCLUSIEF | Bilal Ould-Chikh ziet een terugkeer bij FC Twente wel zitten, zo laat hij weten in gesprek met Twentefans.nl. De behendige vleugelaanvaller is transfervrij, nadat zijn contract bij FC Utrecht werd ontbonden. 

"Er is nog niet echt contact geweest, maar ik sta er zeker voor open om terug te keren bij deze mooie club", laat de creatieve linkspoot weten. "Ik hoop nog dat het gaat gebeuren. We gaan het zien", aldus Ould-Chikh, die in 2015 voor ruim één miljoen euro naar Benfica vertrok.

Zijn avontuur bij de Portugese topclub draaide echter uit op een mislukking, waardoor hij in 2017 (via Evert Bleuming?) werd opgepikt door FC Utrecht. Bij de club uit de Domstad kwam hij echter nauwelijks aan spelen toe, waardoor beide partijen in onderling overleg uit elkaar zijn gegaan. 

“Bilal is een speler met veel talent en potentie", liet Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam weten. "Toen we vorig jaar met elkaar in zee gingen, hadden we allebei de hoop dat hij definitief zou doorbreken en aanhaken bij de selectie van het eerste team. Inmiddels is duidelijk dat dat niet is gelukt." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Aug 2018 om 13:53
    • Quote van 10 Aug 2018 om 13:05
      Beste Frank, bezoek eens een training en vraag dan aan Wout Brama hoe Fred Rutten was als trainer van FC Twente tegenover voetballers die volgens hem ondermaats presteren....je zult versteld staan....totaal het tegenover gestelde van 'Knuffel Ruud' Pusic.


      Wout zal je gaan vertellen dat Fred bikkelhard was tegenover spelers....ongeacht de leeftijd. Daarmee introduceerde Fred dan ook destijds het topsportklimaat......je presteert zo goed mogelijk....zo niet dan donderde het tijdens een gesprek.


    Zo'n gesprek doe je eerst richting de speler(s) en eventueel daarna pas in de pers. Zo deed FR dat. GJV stond gelijk na de wedstrijd zijn spelers af te branden.
  • 10 Aug 2018 om 19:45
    • Quote van 10 Aug 2018 om 13:55
      Je kan over ziyech zeggen wat je wil maar volgens mij zegt hij wel altijd wat hij denkt/vindt dat kon je alleen al aan zijn 35 interviews afgelopen seizoen zien :)
    Die kwamen van zijn managers,Frank. Zelf zat hij bij de kapper om zijn haardos te laten bleken.
  • 10 Aug 2018 om 14:25
    • Quote van 10 Aug 2018 om 14:16
      We gaan het zien Frank. Feit is dat Pusic onervaren is en tot nu toe nergens zijn stempel heeft kunnen drukken. Of weet jij wat hij de afgelopen jaren binnen de club heeft toegevoegd ?
    Tuurlijk is hij onervaren dat zeg ik ook en ik zeg ook niet: het wordt sowieso een succes... dat is afwachten. Maar er zijn genoeg succescoaches die ook onervaren waren je moet ergens beginnen hè? Dat pusic meteen 4-3-3 deed en schijt had aan de ERVAREN verbeek vond ik al mooi om te zien dat gaf mij al meer vertrouwen en inzicht dan van die hele ervaren verbeek zowat een heel seizoen lang dus ervaring zegt mij niet zoveel...
  • 10 Aug 2018 om 14:16
    • Quote van 10 Aug 2018 om 14:07
      Spelers die op kantoor liepen te klagen was onder verbeek mijn jongen... je weet wel die trainer van discipline etc
    We gaan het zien Frank. Feit is dat Pusic onervaren is en tot nu toe nergens zijn stempel heeft kunnen drukken. Of weet jij wat hij de afgelopen jaren binnen de club heeft toegevoegd ?
  • 10 Aug 2018 om 14:07
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:38
      Wat jij doet is populisme gebruiken als maatstaaf. Die fout maken wij twentenaren erg snel. Kleedkamerspelers als Hooiveld en Engelaar. Volledig onzinnig principe.

      Bij FCT heeft men structuur nodig. Heeft men discipline nodig. Dient men een topsport klimaat te creeeren en van geen sociaal pedagogisch werk of sociale werkplaats houding.

      Alles wat ik heb gezien onder pusic is een stel lamballen die het verdomden te werken, geen 30 minuten concentratie konden vasthouden, op kantoor liepen te klagen, los zand zonder lijnen, mentaal slappen.

      We kopen dit jaar een promotie en pas volgend jaar, als we weer tegenslag kennen, zal blijken hoe goed Pusic is.
    Spelers die op kantoor liepen te klagen was onder verbeek mijn jongen... je weet wel die trainer van discipline etc
  • 10 Aug 2018 om 14:03
    • Quote van 10 Aug 2018 om 13:05
      Beste Frank, bezoek eens een training en vraag dan aan Wout Brama hoe Fred Rutten was als trainer van FC Twente tegenover voetballers die volgens hem ondermaats presteren....je zult versteld staan....totaal het tegenover gestelde van 'Knuffel Ruud' Pusic.


      Wout zal je gaan vertellen dat Fred bikkelhard was tegenover spelers....ongeacht de leeftijd. Daarmee introduceerde Fred dan ook destijds het topsportklimaat......je presteert zo goed mogelijk....zo niet dan donderde het tijdens een gesprek.


    En ben jij dan aanwezig bij de gesprekken die pusic voert met de spelers? Brama is toch de ervaren speler? Dan neemt hij die rol toch op zich tov de jonkies? Rutten was hier in een tijd trainer dat we in opbouw waren dat spelers als elia hier in alle rust/luwte zich konden ontwikkelen. Ik moet nog maar zien of rutten dat ook was gelukt in de tijd dat we om de titel speelden. Dat kan je niet vergelijken. Daarom heeft rutten elders ook niet denderend meer gepresteerd. Er zijn zoveel people managers en People manager wil niet zeggen dat je de hele dag aan het knuffelen bent maar dat wil zeggen dat je persoonlijk nauw contact met spelers hebt, met ze overlegd: waar voel je je goed bij? Hoe vond jij het gaan? Ik denk dat je zus en zo echt goed zult zijn etc en dan vertrouwen geeft en samen plan maakt etc... maar de trainer is altijd eindbeslissend en als het kut is is het kut dan moet dat gezegd worden dat doe je ook als het goed is... gewoon het nauw en persoonlijk contact hebben met spelers 1 op 1 dat vind ik een People manager. Een goed verhaal hebben waar iemand zich in kan vinden en waar je iemand mee weet te prikkelen/motiveren en bij een People manager horen uiteraard ook stevige harde gesprekken
  • 10 Aug 2018 om 13:55
    • Quote van 10 Aug 2018 om 12:55
      Is schijnbaar de tegenwoordige tijd, dat alle verwende blagen op elk stekkie een manager moeten hebben. Zyech laat via zijn manager weten dat hij het er niet mee eens is dat Tadic nr.10 krijgt. Het liefst nemen ze hun manager nog mee het veld in en laten hun de beslissingen nemen waar ze de bal naar toe moeten knallen. Wanneer staan de echte mannetjesputters eens een keertje weer op? Kijk in Europa en Nederland is gewoon een lachertje met die halfzachte eitjes. Is al vaker aangehaald; het scouten op mentaliteit is mijlenver achtergeblevenben nu zitten we opgezadeld met een stel mamakindjes die bij het minste of geringste beginnen te huilen.
    Je kan over ziyech zeggen wat je wil maar volgens mij zegt hij wel altijd wat hij denkt/vindt dat kon je alleen al aan zijn 35 interviews afgelopen seizoen zien :)
  • 10 Aug 2018 om 13:54
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:38
      Wat jij doet is populisme gebruiken als maatstaaf. Die fout maken wij twentenaren erg snel. Kleedkamerspelers als Hooiveld en Engelaar. Volledig onzinnig principe.

      Bij FCT heeft men structuur nodig. Heeft men discipline nodig. Dient men een topsport klimaat te creeeren en van geen sociaal pedagogisch werk of sociale werkplaats houding.

      Alles wat ik heb gezien onder pusic is een stel lamballen die het verdomden te werken, geen 30 minuten concentratie konden vasthouden, op kantoor liepen te klagen, los zand zonder lijnen, mentaal slappen.

      We kopen dit jaar een promotie en pas volgend jaar, als we weer tegenslag kennen, zal blijken hoe goed Pusic is.
    Hooiveld en engelaar (zijn 2e keer) heb ik nooit wat gevonden hoor... dus a u b niet voor mij gaan zeggen hoe ik iets bedoel... vraag het dan liever ff
  • 10 Aug 2018 om 13:05
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:19
      Dat is jouw mening mijn mening over pusic is anders ik zie wel een People manager in hem. Daar begon hij al mee thuis tegen nac toen hij voor de paar raddraaiers ging staan om zijn spelers te beschermen... voor zo n trainer ga je door het vuur. Voor zo n lapderk als verbeek die je in de pers loopt af te kraken niet... we gaan het meemaken dit seizoen
    Beste Frank, bezoek eens een training en vraag dan aan Wout Brama hoe Fred Rutten was als trainer van FC Twente tegenover voetballers die volgens hem ondermaats presteren....je zult versteld staan....totaal het tegenover gestelde van 'Knuffel Ruud' Pusic.


    Wout zal je gaan vertellen dat Fred bikkelhard was tegenover spelers....ongeacht de leeftijd. Daarmee introduceerde Fred dan ook destijds het topsportklimaat......je presteert zo goed mogelijk....zo niet dan donderde het tijdens een gesprek.


  • 10 Aug 2018 om 12:55
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:19
      Dat is jouw mening mijn mening over pusic is anders ik zie wel een People manager in hem. Daar begon hij al mee thuis tegen nac toen hij voor de paar raddraaiers ging staan om zijn spelers te beschermen... voor zo n trainer ga je door het vuur. Voor zo n lapderk als verbeek die je in de pers loopt af te kraken niet... we gaan het meemaken dit seizoen
    Is schijnbaar de tegenwoordige tijd, dat alle verwende blagen op elk stekkie een manager moeten hebben. Zyech laat via zijn manager weten dat hij het er niet mee eens is dat Tadic nr.10 krijgt. Het liefst nemen ze hun manager nog mee het veld in en laten hun de beslissingen nemen waar ze de bal naar toe moeten knallen. Wanneer staan de echte mannetjesputters eens een keertje weer op? Kijk in Europa en Nederland is gewoon een lachertje met die halfzachte eitjes. Is al vaker aangehaald; het scouten op mentaliteit is mijlenver achtergeblevenben nu zitten we opgezadeld met een stel mamakindjes die bij het minste of geringste beginnen te huilen.
  • 10 Aug 2018 om 11:38
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:19
      Dat is jouw mening mijn mening over pusic is anders ik zie wel een People manager in hem. Daar begon hij al mee thuis tegen nac toen hij voor de paar raddraaiers ging staan om zijn spelers te beschermen... voor zo n trainer ga je door het vuur. Voor zo n lapderk als verbeek die je in de pers loopt af te kraken niet... we gaan het meemaken dit seizoen
    Wat jij doet is populisme gebruiken als maatstaaf. Die fout maken wij twentenaren erg snel. Kleedkamerspelers als Hooiveld en Engelaar. Volledig onzinnig principe.

    Bij FCT heeft men structuur nodig. Heeft men discipline nodig. Dient men een topsport klimaat te creeeren en van geen sociaal pedagogisch werk of sociale werkplaats houding.

    Alles wat ik heb gezien onder pusic is een stel lamballen die het verdomden te werken, geen 30 minuten concentratie konden vasthouden, op kantoor liepen te klagen, los zand zonder lijnen, mentaal slappen.

    We kopen dit jaar een promotie en pas volgend jaar, als we weer tegenslag kennen, zal blijken hoe goed Pusic is.
  • 10 Aug 2018 om 11:30
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:34
      Wat mag die 'laatste' kans / gok dan kosten Henry?
    Gewoon een modaal salaris aanbieden met bonusjes voor assists en doelpunten.

    Jonge jongen, vroeger waren spelers ietwat eerder volwassen, de PlayStation generatie werkt wat anders. Spelers afschrijven kan pas rond 23/24.
  • 10 Aug 2018 om 11:19
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:16
      Wat zie jij als een normaal salaris Frank, of tegen welke maandelijkse vergoeding een prestatie-contract?


      Zo'n knaap kost je gewoon geld, en hij heeft zelf al jaren aangetoond dat hij moeite heeft met aanpassen en de wensen van een trainer wanneer deze hem tegenspreken. Al langere tijd praat jij over een people manager, maar jij weet ook dat FC Twente die niet in huis heeft. De enige persoon die dit soort voetballertjes weer enigszins op de rails zou kunnen zetten, die zit in Israël.


      Wat zo'n knaap mist, dat is een volwassen voetbalmakelaar die hem vertelt waar het keer op keer mis gaat bij hem. Die heeft hij echter niet, en dat is ook wel logisch en verklaarbaar, want zo'n makelaar heeft maar 1 doel ---> z.s.m. (veel) geld verdienen aan zijn cliënten.


      Het risico is gewoonweg te groot Frank met een speler als Old Sik. Hij staat bekend als 'erg lastig', en dus moet je nu niet (opnieuw) gaan gokken. Vooral niet nu je elk dubbeltje 2 keer om moet draaien en z.s.m. wilt promoveren.


      Niet voor niets wordt er nu gerichter gescout en gehaald....
    Dat is jouw mening mijn mening over pusic is anders ik zie wel een People manager in hem. Daar begon hij al mee thuis tegen nac toen hij voor de paar raddraaiers ging staan om zijn spelers te beschermen... voor zo n trainer ga je door het vuur. Voor zo n lapderk als verbeek die je in de pers loopt af te kraken niet... we gaan het meemaken dit seizoen
  • 10 Aug 2018 om 10:45
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:34
      Wat mag die 'laatste' kans / gok dan kosten Henry?
    In ieder geval voor FC Twente zo weinig mogelijk geld. Bilal moet zich eerst maar eens bewijzen bij de reserves voordat hij ook maar 1 minuit aan het eerste mag ruiken. Hij moet echt beseffen dat dit zijn laatste kans is.
  • 10 Aug 2018 om 10:42
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:35
      Geef hem €3.000,-bruto en laat hem mededelen in de premies mits hij meespeelt.
    1 seizoen €2500,00 bruto p/m + meespeel premie(s) lijkt me prima en voldoende voor zo'n knaap om mee te beginnen. Contract ook per jaar afsluiten, anders gaat het mis met Bijbal....


    Als hij hier mee in zou stemmen, dan zou ik er wel mee kunnen leven Ket. ;)
  • 10 Aug 2018 om 10:35
    Geef hem €3.000,-bruto en laat hem mededelen in de premies mits hij meespeelt.
  • 10 Aug 2018 om 10:34
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:19
      Men zegt wel eens: verstand komt met de jaren. Hij was 17 toen hij naar Portugal ging. Geef hem nog een laatste kans om zich te bewijzen. Uiteindelijk is het wel een talent.
    Wat mag die 'laatste' kans / gok dan kosten Henry?
  • 10 Aug 2018 om 10:19
    Men zegt wel eens: verstand komt met de jaren. Hij was 17 toen hij naar Portugal ging. Geef hem nog een laatste kans om zich te bewijzen. Uiteindelijk is het wel een talent.
  • 10 Aug 2018 om 10:16
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:18
      Juist en dan gewoon met normaal salaris of prestatiecontract ofzo en als hij stoorzender is kan je hem altijd nog weren... pakt het geweldig uit verkoop je hem met winst en heb je plezier gehad
    Wat zie jij als een normaal salaris Frank, of tegen welke maandelijkse vergoeding een prestatie-contract?


    Zo'n knaap kost je gewoon geld, en hij heeft zelf al jaren aangetoond dat hij moeite heeft met aanpassen en de wensen van een trainer wanneer deze hem tegenspreken. Al langere tijd praat jij over een people manager, maar jij weet ook dat FC Twente die niet in huis heeft. De enige persoon die dit soort voetballertjes weer enigszins op de rails zou kunnen zetten, die zit in Israël.


    Wat zo'n knaap mist, dat is een volwassen voetbalmakelaar die hem vertelt waar het keer op keer mis gaat bij hem. Die heeft hij echter niet, en dat is ook wel logisch en verklaarbaar, want zo'n makelaar heeft maar 1 doel ---> z.s.m. (veel) geld verdienen aan zijn cliënten.


    Het risico is gewoonweg te groot Frank met een speler als Old Sik. Hij staat bekend als 'erg lastig', en dus moet je nu niet (opnieuw) gaan gokken. Vooral niet nu je elk dubbeltje 2 keer om moet draaien en z.s.m. wilt promoveren.


    Niet voor niets wordt er nu gerichter gescout en gehaald....
  • 10 Aug 2018 om 07:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:46
      Als hij graag naar Twente wil komen. Dan moet hij gewoon een jaarkaart kopen.
    Volgens mij is de Veste bijkans uitverkocht.
  • 9 Aug 2018 om 22:58
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:56
      Grote fout als ze hier hun weinige euro's insteken! Is niet voor niets NIET doorgebroken in Portugal en bij Utrecht!!!
    Spelers die daar WEL doorbreken, daar moeten we op scouten??
  • 9 Aug 2018 om 22:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:46
      Als hij graag naar Twente wil komen. Dan moet hij gewoon een jaarkaart kopen.
    :D
  • 9 Aug 2018 om 22:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 22:09
      Geef die jongen een prestatiecontract. Mentaal zal je hem denk ik op de rit krijgen. Nog steeds een jongen met potentie.
    mee eens
  • 9 Aug 2018 om 22:09
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:59
      waarom niet bij ons fc speelde hij wel goed misschien ligt onze club en supporters hem wel waardoor hij beter presteerd zou hem nieuwe kans geven
    Geef die jongen een prestatiecontract. Mentaal zal je hem denk ik op de rit krijgen. Nog steeds een jongen met potentie.
  • 9 Aug 2018 om 21:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:24
      niet aan beginnen
    waarom niet bij ons fc speelde hij wel goed misschien ligt onze club en supporters hem wel waardoor hij beter presteerd zou hem nieuwe kans geven
  • 9 Aug 2018 om 21:53
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:44
      die is maar 1,70 lang heb je voor niets aan ..niet voor niets heeft ajax niet verlengd.
    Ivm blessures ben je zo een probleem bij Ajax. Vooral als je jong bent. Ik zou zeggen geef hem een kans. Waarom niet? Kijk naar Promes. Is ook maar 174. Komt ook uit de jeugd van Ajax.
  • 9 Aug 2018 om 21:53
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:44
      die is maar 1,70 lang heb je voor niets aan ..niet voor niets heeft ajax niet verlengd.
    Zo is het. Een type Mertens of Messi gaat het nooit redden.
  • 9 Aug 2018 om 21:51
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:56
      Grote fout als ze hier hun weinige euro's insteken! Is niet voor niets NIET doorgebroken in Portugal en bij Utrecht!!!
    Ja oké, we moeten ons op dit moment dan maar richten op de spelers die wel bij Benfica en Utrecht doorbreken ;)
  • 9 Aug 2018 om 21:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:37
      Liever........Adham El Idrissi. Kun je zo ophalen. Gold als een super talent. Een tweede Suarez!!! Lees : https://vicesports.nl/blessures-pijn-en-nouri-de-comeback-van-adham-el-idrissi/
    die is maar 1,70 lang heb je voor niets aan ..niet voor niets heeft ajax niet verlengd.
  • 9 Aug 2018 om 21:42
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:56
      Grote fout als ze hier hun weinige euro's insteken! Is niet voor niets NIET doorgebroken in Portugal en bij Utrecht!!!
    Hij is nog steeds pas 20. Een hoop spelers die het uiteindelijk wel redden zijn op die leeftijd nog reservespeler. Gewoon een klein contractje geven en zorgen voor de juiste begeleiding.
  • 9 Aug 2018 om 21:37
    Liever........Adham El Idrissi. Kun je zo ophalen. Gold als een super talent. Een tweede Suarez!!! Lees : https://vicesports.nl/blessures-pijn-en-nouri-de-comeback-van-adham-el-idrissi/
  • 9 Aug 2018 om 21:25
    niet aan beginnen
  • 9 Aug 2018 om 21:24
    niet aan beginnen
  • 9 Aug 2018 om 21:20
    denk dat bleuming wel weet hoe of wat, dus dan moet je maar op hem vertrouwen. Ongeacht of ze ould chick willen nemen of niet.
  • 9 Aug 2018 om 21:18
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:10
      Dat is waar. Labyad was ook een etter (= nu geld waard). Zo moet je het ook bekijken lijkt me. Bilal = extra optie voorin + extra mogelijkheid om in de toekomst te cashen. Onder bepaalde voorwaarden lijkt me dat altijd goed. Denken in mogelijkheden...
    Juist en dan gewoon met normaal salaris of prestatiecontract ofzo en als hij stoorzender is kan je hem altijd nog weren... pakt het geweldig uit verkoop je hem met winst en heb je plezier gehad
  • 9 Aug 2018 om 21:16
    Iedereen verdient een 2de kans, en dat dat jonk goed kan voetballen, is wel bekend.Gewoon proberen,
  • 9 Aug 2018 om 21:14
    • Quote van 9 Aug 2018 om 21:11
      Zaakwaarnemer, vader en oom (geldwolf) hebben een dikke vinger in de pap (gehad) en zoals je weet is voor jongetjes van Marokkaanse afkomst over het algemeen geld,eer en statuur heel erg belangrijk. Ons staat een zeer belangrijk seizoen te wachten....we moeten promoveren en hebben dus spelers nodig die er allemaal voor gaan en allemaal de neuzen dezelfde kant op hebben staan. Bilal hoort daar momenteel in mijn ogen niet bij. Als hij onze club werkelijk zo hoog heeft zitten wil-ie vast volgend jaar, nadat-ie elders aan o.a. zijn mentaliteit heeft gewerkt, ook nog wel komen.
    ben benieuwd wat Evert Blleuming er nu van vindt
  • 9 Aug 2018 om 21:11
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:26
      Is het niet zo dat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft gehad? EtH zag het misschien wel zitten, maar hij vertrok naar Ajax. Dus de houvast weg. Het klopt dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt, maar wie weet heeft hij er iets van geleerd.... Een proefperiode lijkt het me waard.... dan moet hij het laten zien..... Zo niet, jammer dan.
    Zaakwaarnemer, vader en oom (geldwolf) hebben een dikke vinger in de pap (gehad) en zoals je weet is voor jongetjes van Marokkaanse afkomst over het algemeen geld,eer en statuur heel erg belangrijk. Ons staat een zeer belangrijk seizoen te wachten....we moeten promoveren en hebben dus spelers nodig die er allemaal voor gaan en allemaal de neuzen dezelfde kant op hebben staan. Bilal hoort daar momenteel in mijn ogen niet bij. Als hij onze club werkelijk zo hoog heeft zitten wil-ie vast volgend jaar, nadat-ie elders aan o.a. zijn mentaliteit heeft gewerkt, ook nog wel komen.
  • 9 Aug 2018 om 21:02
    Heeft kansen genoeg gehad afblijven dus.Kan je net zo goed Darri bij Heracles ophalen eleende verzekerd
  • 9 Aug 2018 om 20:56
    Grote fout als ze hier hun weinige euro's insteken! Is niet voor niets NIET doorgebroken in Portugal en bij Utrecht!!!
  • 9 Aug 2018 om 20:51
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:24
      Opdat moment was de club door wn door verrot. Het ventje had nog een Munsterman loontje en als klap op de vuurpijl kwam Benfica langs. vind je het gek dat die naast zijn Schoenen is gaan lopen. Geef hem de kans. 21 jaar jong en er kan nog goed statiegeld aan verdiend worden. Op poetsen die Bilal en laat hem zijn voetballende kwaliteiten niet verliezen. Die taak is weggelegd voor Pusic en consorten.
    We mogen zo langzamerhand wel een fulltime poetsvrouw aanstellen. Zo veel valt er inmiddels al te op te poetsen.
  • 9 Aug 2018 om 20:40
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:31
      Of topic ik drink er een paar op fyenoord. :)))
    Dat zijn de juiste woorden. Dikke proost de havenarbeiders prutsers;-)
  • 9 Aug 2018 om 20:31
    Of topic ik drink er een paar op fyenoord. :)))
  • 9 Aug 2018 om 20:26
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:52
      Vreselijk eigenwijze drol is het. Van talent in de dop naar zielig hoopje mens dat een "open sollicitatie" doet bij de club die hij eerder compleet de gek aan heeft gestoken. Door Bleuming naar Utrecht gehaald maar ook daar een lastpak gebleken en geen kloten gepresteerd. Kan me niet voorstellen dat Kammetje zijn vingers daar nogmaals aan gaat branden, alhoewel ik bij het huidige Twente totaal nergens meer raar van opkijk.
    Is het niet zo dat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft gehad? EtH zag het misschien wel zitten, maar hij vertrok naar Ajax. Dus de houvast weg. Het klopt dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt, maar wie weet heeft hij er iets van geleerd.... Een proefperiode lijkt het me waard.... dan moet hij het laten zien..... Zo niet, jammer dan.
  • 9 Aug 2018 om 20:24
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:09
      Was hij destijds onze club niet al ontgroeid voordat zelfs ook maar een vol seizoen in de benen had? Zo'n uitspraak ligt me nog bij, en dat was nog in een tijd dat we bovenin de eredivisie meespeelden
    Opdat moment was de club door wn door verrot. Het ventje had nog een Munsterman loontje en als klap op de vuurpijl kwam Benfica langs. vind je het gek dat die naast zijn Schoenen is gaan lopen. Geef hem de kans. 21 jaar jong en er kan nog goed statiegeld aan verdiend worden. Op poetsen die Bilal en laat hem zijn voetballende kwaliteiten niet verliezen. Die taak is weggelegd voor Pusic en consorten.
  • 9 Aug 2018 om 20:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:18
      Inderdaad. Natuurlijk wil zo’n jongen naar Portugal als die daar meer kan verdienen en hem wordt verteld dat die een kans krijgt. Of het verstandig is dat is een tweede. Maar goed, als hij graag wil en je krijgt hem aan het voetballen heb je gewoon een goed talent :)
    maar dat lukte niet...nieuwe kans bij utrecht ...lukte ook niet ..ik weet niet ..moeilijk..iedereen verdient een 2e kans..
  • 9 Aug 2018 om 20:18
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:13
      Ik heb op die leeftijd ook wel es wat geroepen waarna ik vervolgens zonder eten naar bed moest. 'Ouwe koeien....'. Zelf zijn we ook niet heilig. Zulke tere zieltjes hebben we nou toch ook weer niet? Het blijven mensen...
    Inderdaad. Natuurlijk wil zo’n jongen naar Portugal als die daar meer kan verdienen en hem wordt verteld dat die een kans krijgt. Of het verstandig is dat is een tweede. Maar goed, als hij graag wil en je krijgt hem aan het voetballen heb je gewoon een goed talent :)
  • 9 Aug 2018 om 20:13
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:09
      Was hij destijds onze club niet al ontgroeid voordat zelfs ook maar een vol seizoen in de benen had? Zo'n uitspraak ligt me nog bij, en dat was nog in een tijd dat we bovenin de eredivisie meespeelden
    Ik heb op die leeftijd ook wel es wat geroepen waarna ik vervolgens zonder eten naar bed moest. 'Ouwe koeien....'. Zelf zijn we ook niet heilig. Zulke tere zieltjes hebben we nou toch ook weer niet? Het blijven mensen...
  • 9 Aug 2018 om 20:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:05
      Iemand kan veranderen bedoel ik te zeggen
    Dat is waar. Labyad was ook een etter (= nu geld waard). Zo moet je het ook bekijken lijkt me. Bilal = extra optie voorin + extra mogelijkheid om in de toekomst te cashen. Onder bepaalde voorwaarden lijkt me dat altijd goed. Denken in mogelijkheden...
  • 9 Aug 2018 om 20:09
    Was hij destijds onze club niet al ontgroeid voordat zelfs ook maar een vol seizoen in de benen had? Zo'n uitspraak ligt me nog bij, en dat was nog in een tijd dat we bovenin de eredivisie meespeelden
  • 9 Aug 2018 om 20:05
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:31
      Ik kan me Edson Arantes ook herinneren toen die 17 was. Maar ja, de ene speler (of mens) is de andere niet Frank ;)
    Iemand kan veranderen bedoel ik te zeggen
  • 9 Aug 2018 om 20:04
    Fernandes en trotman veel beter dan dat dikkertje laten we aub de rust in huis houden
  • 9 Aug 2018 om 19:35
    Binnen halen. 6 maand contract. Gewicht verliezen. Geen problemen veroorzaken. Spelen voor het tweede. Doen wat de coach zegt. Evaluatie 01.2019.
    Indien positief. Vastleggen voor 2 jaar. Indien negatief. Veel plezier bij Helmond Sport.
    Laatste kans.
  • 9 Aug 2018 om 19:31
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:21
      Ik kan me v persie herinneren toen die 17 was :)
    Ik kan me Edson Arantes ook herinneren toen die 17 was. Maar ja, de ene speler (of mens) is de andere niet Frank ;)
  • 9 Aug 2018 om 19:28
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:44
      Naar zijn familie en vrienden ja. Lekker aan de waterpijp, wat hij zo graag doet.
    Bilal Ould-Shisa
  • 9 Aug 2018 om 19:26
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:58
      Juistem
    Zeg het eens... Sorry, niet leuk!
  • 9 Aug 2018 om 19:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:31
      Totaal niet aan beginnen. Mocht dit ventje toevallig een doelpunt maken dan gaat meneer weer naast z'n schoenen lopen, denken dat-ie Ronaldo himself is en eisen stellen. Maw.....stoorzender in de groep. Wilde destijds niet luisteren....nu geen energie meer insteken.
    Ik kan me v persie herinneren toen die 17 was :)
  • 9 Aug 2018 om 19:20
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:30
      Exact! Een stevig serieus gesprek aan gaan en Vastleggen voor normaal salaris.
    Indd of zo n prestatiecontract indd
  • 9 Aug 2018 om 19:02
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:46
      Als hij graag naar Twente wil komen. Dan moet hij gewoon een jaarkaart kopen.
    Eens
  • 9 Aug 2018 om 19:02
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:54
      Trotman en Fernandez veul beter.opgedonderdmet met dat kansloos tyfus jong.
    Dat is echt niet zo..... kammetje is fan van ould chikh en heeft hem ook bij Utrecht gehaald. Zou me verbazen wanneer hij geen kans krijgt. Gratis op te poetsen... laatste laatste laatste kans
  • 9 Aug 2018 om 18:58
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:54
      Trotman en Fernandez veul beter.opgedonderdmet met dat kansloos tyfus jong.
    Juistem
  • 9 Aug 2018 om 18:58
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:54
      Trotman en Fernandez veul beter.opgedonderdmet met dat kansloos tyfus jong.
    Juistem
  • 9 Aug 2018 om 18:54
    Is al contact geweest
  • 9 Aug 2018 om 18:54
    Trotman en Fernandez veul beter.opgedonderdmet met dat kansloos tyfus jong.
  • 9 Aug 2018 om 18:54
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:45
      Hij heeft zeker talent, alleen niet de juiste instelling. Mijn zijn loopbaan valt hier geen speld tussen te krijgen. In gesprek hem hiermee confronteren en kijken hoe hij hierop reageert. Kan. voor hem ook nieuw begin zijn. Hij weet dat hij niet als held wordt binnengehaald en dat hij maar op één manier respect kan afdwingen en zijn voetbalcarrière kan redden. Onderaan de ladder beginnen, knetterhard werken en voeten laten spreken. Één jaar contract met optie voor nog twee jaar. Gaat het niet goed ben je er na een jaar weer van af. Valt het kwartje wel kunnen we er een hoop plezier van hebben
    Als hij nog die talent had zat hij bij het eerste daar hij trainde elke dag met die lui,s je kan me niet zeggen als je een enorme tallent heb de trainer je overziet..ik denk het niet
  • 9 Aug 2018 om 18:47
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:46
      Als hij graag naar Twente wil komen. Dan moet hij gewoon een jaarkaart kopen.
    Hahaha
  • 9 Aug 2018 om 18:46
    Als hij graag naar Twente wil komen. Dan moet hij gewoon een jaarkaart kopen.
  • 9 Aug 2018 om 18:45
    Hij heeft zeker talent, alleen niet de juiste instelling. Mijn zijn loopbaan valt hier geen speld tussen te krijgen. In gesprek hem hiermee confronteren en kijken hoe hij hierop reageert. Kan. voor hem ook nieuw begin zijn. Hij weet dat hij niet als held wordt binnengehaald en dat hij maar op één manier respect kan afdwingen en zijn voetbalcarrière kan redden. Onderaan de ladder beginnen, knetterhard werken en voeten laten spreken. Één jaar contract met optie voor nog twee jaar. Gaat het niet goed ben je er na een jaar weer van af. Valt het kwartje wel kunnen we er een hoop plezier van hebben
  • 9 Aug 2018 om 18:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:19
      Ik zal je blij maken. Hij is onderweg naar Enschede.
    Naar zijn familie en vrienden ja. Lekker aan de waterpijp, wat hij zo graag doet.
  • 9 Aug 2018 om 18:44
    ik zou hem een kans geven met prestatieloon per maand of zo.geen prestatie geen loon. als hij niet wil next......
  • 9 Aug 2018 om 18:37
    Behendig vleugel aanvaller! ? Als hij nog zo goed was zat hij zat hij vanaf het begin bij het eerste bij Utrecht of bij een andere eredivisie of top club en niet in die beloften daar..hij dacht een Twente hapt wel,, gewoon wegblijven je haalt alleen ellende in huis.wat juist andere clubs mijden.
  • 9 Aug 2018 om 18:31
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:19
      Ik zal je blij maken. Hij is onderweg naar Enschede.
    ??
  • 9 Aug 2018 om 18:25
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:19
      Ik zal je blij maken. Hij is onderweg naar Enschede.
    Bron LtV zeker
  • 9 Aug 2018 om 18:19
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:03
      Lekker in Utrecht laten zitten
    Ik zal je blij maken. Hij is onderweg naar Enschede.
  • 9 Aug 2018 om 18:11
    Niet aan beginnen...
  • 9 Aug 2018 om 18:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:04
      Lekker wegblijven.
    Volgens hoeft hij van jou niet te komen :-)
  • 9 Aug 2018 om 18:07
    Prestatiecontract en anders lekker wegblijven
  • 9 Aug 2018 om 18:06
    Goeie voor die zwart witten in Calimero City.Kunnen nog wel een lastpakje gebruiken.




  • 9 Aug 2018 om 18:04
    Lekker wegblijven.
  • 9 Aug 2018 om 18:04
    Lekker wegblijven.
  • 9 Aug 2018 om 18:04
    Lekker wegblijven.
  • 9 Aug 2018 om 18:03
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:30
      Exact! Een stevig serieus gesprek aan gaan en Vastleggen voor normaal salaris.
    Lekker in Utrecht laten zitten
  • 9 Aug 2018 om 17:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:37
      0ale kip ( zo noem ik hem altijd) en David tegen een normaal salaris, ben ik wel voor!
    Dat wil Brama ook dolgraag. Heeft ook uitgesproken graag met David op het middenveld te willen spelen. Deze Bilal moet echt wegblijven, voegt 0.0 toe, denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden en heeft daarnaast een vetpercentage van circa 15%!
  • 9 Aug 2018 om 17:52
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:44
      M.i. verdient iedereen een 2e kans, maar wel op basis van een gedegen plan en bonus/malus systeem. De TS moet hier winst uit kunnen halen....
    Vreselijk eigenwijze drol is het. Van talent in de dop naar zielig hoopje mens dat een "open sollicitatie" doet bij de club die hij eerder compleet de gek aan heeft gestoken. Door Bleuming naar Utrecht gehaald maar ook daar een lastpak gebleken en geen kloten gepresteerd. Kan me niet voorstellen dat Kammetje zijn vingers daar nogmaals aan gaat branden, alhoewel ik bij het huidige Twente totaal nergens meer raar van opkijk.
  • 9 Aug 2018 om 17:45
    Ikzeg. Normaal gesproken verdient hij ook nog een kans. Maar na mijn inziens. Moet ie wel veranderen wat zijn eigen ik is.anders heeft het totaal geen zin om hem weer op te halen.
  • 9 Aug 2018 om 17:44
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:31
      Totaal niet aan beginnen. Mocht dit ventje toevallig een doelpunt maken dan gaat meneer weer naast z'n schoenen lopen, denken dat-ie Ronaldo himself is en eisen stellen. Maw.....stoorzender in de groep. Wilde destijds niet luisteren....nu geen energie meer insteken.
    M.i. verdient iedereen een 2e kans, maar wel op basis van een gedegen plan en bonus/malus systeem. De TS moet hier winst uit kunnen halen....
  • 9 Aug 2018 om 17:37
    0ale kip ( zo noem ik hem altijd) en David tegen een normaal salaris, ben ik wel voor!
  • 9 Aug 2018 om 17:35
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:31
      Totaal niet aan beginnen. Mocht dit ventje toevallig een doelpunt maken dan gaat meneer weer naast z'n schoenen lopen, denken dat-ie Ronaldo himself is en eisen stellen. Maw.....stoorzender in de groep. Wilde destijds niet luisteren....nu geen energie meer insteken.
    +1
  • 9 Aug 2018 om 17:32
    Niet doen. Deze jongen voelde zich nadat hij twee sprintjes had getrokken in ons eerste te groot voor onze club. Dus niet doen!!!
  • 9 Aug 2018 om 17:31
    Te groot risico... persoonlijk zeg ik; weg kssst !
  • 9 Aug 2018 om 17:31
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:23
      Laat maar komen, wel voor minimaal salaris (met eventuele lage bonussen bij doelpunt) Laat die jochies maar eens werken voor hun geld.
    Totaal niet aan beginnen. Mocht dit ventje toevallig een doelpunt maken dan gaat meneer weer naast z'n schoenen lopen, denken dat-ie Ronaldo himself is en eisen stellen. Maw.....stoorzender in de groep. Wilde destijds niet luisteren....nu geen energie meer insteken.
  • 9 Aug 2018 om 17:30
    • Quote van 9 Aug 2018 om 17:18
      Mag van mij komen... met een People manager kan die je zelfs weer centen opleveren
    Exact! Een stevig serieus gesprek aan gaan en Vastleggen voor normaal salaris.
  • 9 Aug 2018 om 17:27
    Nie nog zo 1
  • 9 Aug 2018 om 17:23
    Laat maar komen, wel voor minimaal salaris (met eventuele lage bonussen bij doelpunt) Laat die jochies maar eens werken voor hun geld.
  • 9 Aug 2018 om 17:23
    Zoals ik eerder zei: tegen een pietlullig prestatiecontracthe mag ie komen. Nergens iets laten zien, als hij nig verder wil in de voetballerij zal hij offers moeten maken.
  • 9 Aug 2018 om 17:18
    Mag van mij komen... met een People manager kan die je zelfs weer centen opleveren
  • 9 Aug 2018 om 17:17
    Wat geheel logisch is
  • 9 Aug 2018 om 17:15
    Precies wat ik verwachte. Wou weg voor het grote geld en wil nu terugkomen. Niet doen.
  • 9 Aug 2018 om 17:14
    ok, maar tegen een normaal salaris
  • 9 Aug 2018 om 17:14
    Als we deze onruststoker binnenhalen, zijn we echt dom bezig! En kom niet met: wellicht zal zijn mentaliteit bij ons veranderen bla bla, want dat lukte in Portugal niet en bij FCU helemaal niet. Verder is hij ook nog eens te dik!! Heb eerder al verteld dat ik een paar wedstrijden van Jong FCU heb bekeken, waar David de absolute uitblinker was en Bilal vooral opviel door zijn wegwerp gebaren en de discussies met Jong FCU-trainer Pronk! En voila, Zuidam verscheurd zijn contract! Geloof me, ik praat zelden onzin ;) Ook over het verhaal wat betreft Ola John heb ik hier 2 weken geleden nog over verteld en het staat nu op Voetbalzone. Die werd door iedereen uitgekotst, omdat hij te vroeg zou zijn vertrokken naar Benfica, terwijl hij weg MOEST van Jopie, net als David destijds ;) Bilal is ZELF te vroeg vertrokken en kan wat mij betreft WEG BLIJVEN!!