Homepage » Hoofdnieuws » Ten Voorde over mogelijke komst Rienstra: ''Verwacht het niet''

Ten Voorde over mogelijke komst Rienstra: ''Verwacht het niet''

( 26 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Ten Voorde over mogelijke komst Rienstra: ''Verwacht het niet''

Ben Rienstra wordt al enkele weken in verband gebracht met een transfer naar FC Twente en diverse 'insiders' wisten op het forum van FCTwente.net zelfs als te melden dat de club uit Enschede deze week de onderhandelingen wil afronden. 

Verslaggever Leon ten Voorde denkt echter niet dat de Tukkers er in slagen om de middenvelder van AZ te halen. "Ik verwacht het niet", laat hij weten via Twitter. FC Twente heeft overigens met Brama, Van der Heyden, Smith, Laukart, Vuckic, Bapoh en Hölscher al de nodige middenvelders onder contract.

Op dit moment lijkt de prioriteit van technisch directeur Ted van Leeuwen dan ook vooral in de voorhoede te liggen. Nu de komst van Jonathan Reis onhaalbaar lijkt, willen de Tukkers zich nog graag versterken met een centrumspits. Door de blessures van Oussama Assaidi en Dylan George, zou de komst van een nieuwe vleugelaanvaller ook geen overbodige luxe zijn. Bilal Ould-Chikh ziet een terugkeer wel zitten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 21:14
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:33
      Aanname Frankie?
    Nope me laten vertellen destijds qua v eijden... in de kk divisie kunnen v eijden en rienstra etc az geen pijn meer doen he
  • 9 Aug 2018 om 20:48
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:40
      nee echt niet..sorry..
    Wie wel hier?
  • 9 Aug 2018 om 20:40
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:39
      Weet je welke aanvallers waarmee ze in gesprek zijn?
    nee echt niet..sorry..
  • 9 Aug 2018 om 20:39
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:37
      redelijk bedrag ..moet kunnen met onze begroting..maar nadruk nu even op de aanval las ik..kan dus nog wel even duren..als iedereen wil ..komt het goed
    Weet je welke aanvallers waarmee ze in gesprek zijn?
  • 9 Aug 2018 om 20:37
    • Quote van 9 Aug 2018 om 20:33
      Aanname Frankie?
    redelijk bedrag ..moet kunnen met onze begroting..maar nadruk nu even op de aanval las ik..kan dus nog wel even duren..als iedereen wil ..komt het goed
  • 9 Aug 2018 om 20:33
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:28
      Gunnen niet perse maar ze staan juist wel open voor twente. Andere eredivisieclubs willen ze niet
    Aanname Frankie?
  • 9 Aug 2018 om 20:30
    De loftrompet gaat In de ronde. Feyenoord 4-0 achter In de EL tegen oud RKC Waalwijk spelers.
  • 9 Aug 2018 om 20:05
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:54
      Huren met optie koop?
    Dat moet AZ ook maar willen.
  • 9 Aug 2018 om 19:54
    Huren met optie koop?
  • 9 Aug 2018 om 19:28
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:55
      Denk dat AZ het FcT ook niet gunt. Kan me niet voorstellen dat ze aan andere clubs ook een miljoen vragen
    Gunnen niet perse maar ze staan juist wel open voor twente. Andere eredivisieclubs willen ze niet
  • 9 Aug 2018 om 19:14
    Klopt kom bij ons meer verdienen
  • 9 Aug 2018 om 19:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:04
      Nee transfervrij
    Het ging er toch ook meer om dat Twente maar max een 2-jarig contract kon aanbieden. Van eijden wou 3 jaar en daarom is die naar NEC gegaan wat ik las.
  • 9 Aug 2018 om 19:10
    • Quote van 9 Aug 2018 om 19:06
      Eerlijk is eerlijk. Rienstra heeft een goed vorig seizoen gehad. Logisch dat ze er nog iets aan willen overhouden.
    Absoluut
  • 9 Aug 2018 om 19:06
    Eerlijk is eerlijk. Rienstra heeft een goed vorig seizoen gehad. Logisch dat ze er nog iets aan willen overhouden.
  • 9 Aug 2018 om 19:04
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:58
      NEC heeft toch gewoon betaald voor van eijden volgens mij??
    Nee transfervrij
  • 9 Aug 2018 om 19:04
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:59
      Liever niet. Dan maar plan b. Misschien Sinkgraven of toch nog gratis David met evt ould chikh? Ik ben benieuwd.
    Sinkgraven wordt dan huur neem ik aan.
  • 9 Aug 2018 om 19:02
    Vind miljoen+ voor Rienstra echt teveel. Kunnen we heel veel andere leuke dingen mee doen. Tip voor Ben: niet op training verschijnen, paar lullige dingen roepen in de media, ....
  • 9 Aug 2018 om 18:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:34
      Az vraagt meer dan een miljoen voor hem. Misschien is een ruildeal met assaidi te bespreken.
    Liever niet. Dan maar plan b. Misschien Sinkgraven of toch nog gratis David met evt ould chikh? Ik ben benieuwd.
  • 9 Aug 2018 om 18:59
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:55
      Denk dat AZ het FcT ook niet gunt. Kan me niet voorstellen dat ze aan andere clubs ook een miljoen vragen
    Denk dat het niet zozeer om gunnen gaat maar om de centjes. Hoe zit het eindelijk met het geld van de investeerders die Twente voor spelers kon gaan gebruiken? Ik hoor daar niks meer over??
  • 9 Aug 2018 om 18:58
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:57
      Wil graag weg ivm privé situatie. Waarom werkt AZ niet mee? Waarom bij FCT voor van Eijden transfersom vragen en bij NEC niet..
    NEC heeft toch gewoon betaald voor van eijden volgens mij??
  • 9 Aug 2018 om 18:57
    Wil graag weg ivm privé situatie. Waarom werkt AZ niet mee? Waarom bij FCT voor van Eijden transfersom vragen en bij NEC niet..
  • 9 Aug 2018 om 18:55
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:42
      Helaas.. vind het echt heel erg jammer. Sinds deze week begon bij mij de hoop te leven dat die misschien echt zou komen. Een klasse speler zou dat zijn voor Twente begrippen op dit moment. Zijn geweest
    Denk dat AZ het FcT ook niet gunt. Kan me niet voorstellen dat ze aan andere clubs ook een miljoen vragen
  • 9 Aug 2018 om 18:42
    Helaas.. vind het echt heel erg jammer. Sinds deze week begon bij mij de hoop te leven dat die misschien echt zou komen. Een klasse speler zou dat zijn voor Twente begrippen op dit moment. Zijn geweest
  • 9 Aug 2018 om 18:34
    • Quote van 9 Aug 2018 om 18:32
      Er word wel gezegd dat ze rond xijn met rienstra, maar met az komen ze er niet uit????
    Az vraagt meer dan een miljoen voor hem. Misschien is een ruildeal met assaidi te bespreken.
  • 9 Aug 2018 om 18:32
    Er word wel gezegd dat ze rond xijn met rienstra, maar met az komen ze er niet uit????
  • 9 Aug 2018 om 18:28
    Lul op man.