BREAKING | 'Aanzienlijke' kans op afgelasting FC Dordrecht - FC Twente

( 33 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
BREAKING | 'Aanzienlijke' kans op afgelasting FC Dordrecht - FC Twente

De wedstrijd tussen FC Dordrecht en FC Twente wordt mogelijk toch afgelast, dat laat FC Dordrecht weten via de officiële kanalen.

Volgens de club is er 'een aanzienlijke kans' dat de wedstrijd wordt afgelast in verband met de landelijke politiestaking die morgen gepland staat. Er volgt vrijdagmiddag rond 13.00 uur een definitieve beslissing na overleg met de burgemeester.

Vreemd genoeg bevestigde de KNVB woensdagmiddag al dat de wedstrijd tussen FC Dordrecht en FC Twente door zou gaan. De voetbalbond lijkt daarmee iets te voorbarig. Het duel tussen FC Dordrecht en FC Twente staat voor vrijdagavond om 20.00 uur op het programma.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2018 om 21:28
    waarom moeten ze precies in weekend staken das boelshit kan iedereen ze gang gaan maar het ergste is ik mis mijn wedstrijd laten ze lekker in de week staken van maandag tot donderdag is er geen voetbal hier komt gegarandeerd rotzooi van
  • 13 Sep 2018 om 20:55
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:40
      Laten we eerlijk zijn. FC Fans hebben vorig seizoen meermaals bewezen een risico-groep te zijn. Lutte, Duitsland, Almelo etc. Die verhalen komen niet uit de lucht vallen.
      We kunnen waarschijnlijk een perfecte zorgenloze middag hebben, maar het is en het blijft voetbal en het is en het blijft een sport waarin 1 scheidsrechterlijke dwaling, 1 vuile overtreding, 1 duw de sfeer in een nano-seconde kan doen kantelen.

      (voor een andere versie van de realiteit, raadpleeg Citro)
    Het verschil is wij doen het live. Jij anoniem op een forum je gal spuwen. Waardoor je de dans ontspringt.
  • 13 Sep 2018 om 20:55
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:42
      Heel erg raar dat de knvb dan gaat zeggen dat de wedstrijd hoe dan ook doorgaat...
    Volgens mij heeft de KNVB daar niets over te zeggen. De burgemeester is verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn burgers en kan daardoor de wedstrijd cancellen.
  • 13 Sep 2018 om 20:42
    Heel erg raar dat de knvb dan gaat zeggen dat de wedstrijd hoe dan ook doorgaat...
  • 13 Sep 2018 om 15:23
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:40
      Laten we eerlijk zijn. FC Fans hebben vorig seizoen meermaals bewezen een risico-groep te zijn. Lutte, Duitsland, Almelo etc. Die verhalen komen niet uit de lucht vallen.
      We kunnen waarschijnlijk een perfecte zorgenloze middag hebben, maar het is en het blijft voetbal en het is en het blijft een sport waarin 1 scheidsrechterlijke dwaling, 1 vuile overtreding, 1 duw de sfeer in een nano-seconde kan doen kantelen.

      (voor een andere versie van de realiteit, raadpleeg Citro)
    klopt, vooral de laatste zin.... :-) :-)
  • 13 Sep 2018 om 15:21
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:55
      Recht om te staken noemt men dat. Aan de andere kant zijn er inmiddels ook duizenden boetes in de prullenbak gedeponeerd dus daar heeft de burger dan weer baat bij. Het zal Pusic trouwens niet slecht uitkomen dat de pot wordt afgelast want we zitten nog in het begin van de voorbereiding, de Spanjaarden zijn nog niet wedstrijdfit, kunnen de communicatie bovendien nog niet goed aan. Er zijn nog teveel geblesseerden....nog niet op elkaar ingespeeld, de broekjes zitten nog niet goed en de kapper had vakantie. Eventuele bonuspunten kunnen dan misschien later worden omgezet in definitieve punten. En daarbij....avondje naast de vrouw op de bank Poirot kijken is ook gezellig ;))
    Het laatste levert vaak een "crimineel" resultaat op..... :-) :-)
  • 13 Sep 2018 om 15:09
    • Quote van 13 Sep 2018 om 15:03
      En jij gelooft dat? hahahahahahaha Dus je wil meer salaris maar je gooit voor 1.5 miljoen in de vuilnisbak? En wie gaat dat betalen? De belastingbetaler? Echt wat zijn mensen naief!
    Geloof het of niet....maar het is wel degelijk de waarheid.
  • 13 Sep 2018 om 15:03
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:55
      Recht om te staken noemt men dat. Aan de andere kant zijn er inmiddels ook duizenden boetes in de prullenbak gedeponeerd dus daar heeft de burger dan weer baat bij. Het zal Pusic trouwens niet slecht uitkomen dat de pot wordt afgelast want we zitten nog in het begin van de voorbereiding, de Spanjaarden zijn nog niet wedstrijdfit, kunnen de communicatie bovendien nog niet goed aan. Er zijn nog teveel geblesseerden....nog niet op elkaar ingespeeld, de broekjes zitten nog niet goed en de kapper had vakantie. Eventuele bonuspunten kunnen dan misschien later worden omgezet in definitieve punten. En daarbij....avondje naast de vrouw op de bank Poirot kijken is ook gezellig ;))
    En jij gelooft dat? hahahahahahaha Dus je wil meer salaris maar je gooit voor 1.5 miljoen in de vuilnisbak? En wie gaat dat betalen? De belastingbetaler? Echt wat zijn mensen naief!
  • 13 Sep 2018 om 14:46
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:35
      Denk ik toch even anders over. Als jij een publieke taak hebt en bovendien een geweldsmonopolie heb je er maar te zijn. Ook ivm handhaving rechtsstaat. Staken als politie kan, maar niet zo massaal. Dat snapt grapperhaus ook wel
    Bij nood zijn ze er toch ook, die toezegging is ook gedaan. Het staken in delen van het land, dat stadium zijn ze al lang gepasseerd want daar werd Grappighouse niet anders van. Het is 1 grote bende bij de politie omdat het continue weer anders miet van de politiek. Kijk voor de grap eens naar het aantal uren dat die mensen maken. De minister komt ik zou haast zeggen alleen met een loonbod maar het gaat veel meer over het verlagen van de werkdruk.
  • 13 Sep 2018 om 14:00
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:40
      Laten we eerlijk zijn. FC Fans hebben vorig seizoen meermaals bewezen een risico-groep te zijn. Lutte, Duitsland, Almelo etc. Die verhalen komen niet uit de lucht vallen.
      We kunnen waarschijnlijk een perfecte zorgenloze middag hebben, maar het is en het blijft voetbal en het is en het blijft een sport waarin 1 scheidsrechterlijke dwaling, 1 vuile overtreding, 1 duw de sfeer in een nano-seconde kan doen kantelen.

      (voor een andere versie van de realiteit, raadpleeg Citro)
    Verschil is dat je nu met een verplichte buscombi afreist en dat mensen met een stadionverbod niet mee kunnen.
  • 13 Sep 2018 om 13:46
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:40
      Laten we eerlijk zijn. FC Fans hebben vorig seizoen meermaals bewezen een risico-groep te zijn. Lutte, Duitsland, Almelo etc. Die verhalen komen niet uit de lucht vallen.
      We kunnen waarschijnlijk een perfecte zorgenloze middag hebben, maar het is en het blijft voetbal en het is en het blijft een sport waarin 1 scheidsrechterlijke dwaling, 1 vuile overtreding, 1 duw de sfeer in een nano-seconde kan doen kantelen.

      (voor een andere versie van de realiteit, raadpleeg Citro)
    Eens
  • 13 Sep 2018 om 13:40
    Laten we eerlijk zijn. FC Fans hebben vorig seizoen meermaals bewezen een risico-groep te zijn. Lutte, Duitsland, Almelo etc. Die verhalen komen niet uit de lucht vallen.
    We kunnen waarschijnlijk een perfecte zorgenloze middag hebben, maar het is en het blijft voetbal en het is en het blijft een sport waarin 1 scheidsrechterlijke dwaling, 1 vuile overtreding, 1 duw de sfeer in een nano-seconde kan doen kantelen.

    (voor een andere versie van de realiteit, raadpleeg Citro)
  • 13 Sep 2018 om 13:38
    Heb je het weer Als de gewone burger voor de centen op wil komen, komt er wel een peloton ME om er door heen te meppen Nu ze zelf meer geld willen, is alles geoorloofd En word de burger weer de dupe Laat ze op het binnenhof de boel op stelten zetten
  • 13 Sep 2018 om 13:35
    • Quote van 13 Sep 2018 om 13:32
      Dat zouden ze maar wat graag willen, probleem is alleen dat ze op voorhand al weten dat de rechter dit tegen zal houden. Die Grapperhaus is helemaal van het padje en compleet blind waar men voor staakt.
    Denk ik toch even anders over. Als jij een publieke taak hebt en bovendien een geweldsmonopolie heb je er maar te zijn. Ook ivm handhaving rechtsstaat. Staken als politie kan, maar niet zo massaal. Dat snapt grapperhaus ook wel
  • 13 Sep 2018 om 13:32
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:48
      Ga op prinsjesdag staken.maar dat durfen ze niet
    Dat zouden ze maar wat graag willen, probleem is alleen dat ze op voorhand al weten dat de rechter dit tegen zal houden. Die Grapperhaus is helemaal van het padje en compleet blind waar men voor staakt.
  • 13 Sep 2018 om 13:13
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:46
      Achterlijk dat de burger weer last heeft van stakende politie. Sneu dat men grootschalige openbare evedementen gebruikt hiervoor...
    Dat is juist de bedoeling hiervan in de hoop dat men overstag gaat en toegeeft aan de eisen van de politie. Het zou mogelijk moeten zijn om te voetballen zonder zoveel agenten. Zorgen dat je ze achter de hand hebt voor het geval het nodig is. Verder een enkele agent rond het stadion. Kan ook zorgen voor minder agressie en opgefokte sfeer.
  • 13 Sep 2018 om 13:01
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:57
      Bij een groot evenement is politie idd, neem het bevrijdingsfestival Enschede. Maar niet ongeveer 15 ME busjes 20 paarden en de rest..
    Dat ben ik helemaal met je eens. Het kan drastisch minder. Maar helemaal zonder, waar hier sprake van is, is gewoon link. Niet alleen met het oog op ongeregeldheden, maar ook op andersoortige calamiteiten.
  • 13 Sep 2018 om 12:57
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:51
      Heeft niks met voetbal te maken, bij elk groot evenement is politie. Zonder is gewoon link
    Bij een groot evenement is politie idd, neem het bevrijdingsfestival Enschede. Maar niet ongeveer 15 ME busjes 20 paarden en de rest..
  • 13 Sep 2018 om 12:55
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:46
      Achterlijk dat de burger weer last heeft van stakende politie. Sneu dat men grootschalige openbare evedementen gebruikt hiervoor...
    Recht om te staken noemt men dat. Aan de andere kant zijn er inmiddels ook duizenden boetes in de prullenbak gedeponeerd dus daar heeft de burger dan weer baat bij. Het zal Pusic trouwens niet slecht uitkomen dat de pot wordt afgelast want we zitten nog in het begin van de voorbereiding, de Spanjaarden zijn nog niet wedstrijdfit, kunnen de communicatie bovendien nog niet goed aan. Er zijn nog teveel geblesseerden....nog niet op elkaar ingespeeld, de broekjes zitten nog niet goed en de kapper had vakantie. Eventuele bonuspunten kunnen dan misschien later worden omgezet in definitieve punten. En daarbij....avondje naast de vrouw op de bank Poirot kijken is ook gezellig ;))
  • 13 Sep 2018 om 12:51
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:49
      Watching football is not a crime!!
    Heeft niks met voetbal te maken, bij elk groot evenement is politie. Zonder is gewoon link
  • 13 Sep 2018 om 12:49
    Watching football is not a crime!!
  • 13 Sep 2018 om 12:49
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:44
      Kan ook wel, alleen wil de politie dit niet omdat ze dan de melkkoe betaald voetbal verliezen.
    De politie verdient daar niks aan. Maar mooi toch? Krijgen de spelers meer tijd om op elkaar ingespeeld te raken.
  • 13 Sep 2018 om 12:48
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:46
      Achterlijk dat de burger weer last heeft van stakende politie. Sneu dat men grootschalige openbare evedementen gebruikt hiervoor...
    Ga op prinsjesdag staken.maar dat durfen ze niet
  • 13 Sep 2018 om 12:48
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:44
      Kan ook wel, alleen wil de politie dit niet omdat ze dan de melkkoe betaald voetbal verliezen.
    Vooral het actiemiddel...
  • 13 Sep 2018 om 12:47
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:45
      Zo n besluit moet je verdomme vandaag nemen. Morgen halve dag gesnippert om er bij te kunnen zijn.ben om 13.00 uur al op terug weg van mijn werk.
    Eens alhoewel ik ook wel snap dat het lastig is ivm dat kort geding
  • 13 Sep 2018 om 12:46
    Achterlijk dat de burger weer last heeft van stakende politie. Sneu dat men grootschalige openbare evedementen gebruikt hiervoor...
  • 13 Sep 2018 om 12:45
    Zo n besluit moet je verdomme vandaag nemen. Morgen halve dag gesnippert om er bij te kunnen zijn.ben om 13.00 uur al op terug weg van mijn werk.
  • 13 Sep 2018 om 12:44
    • Quote van 13 Sep 2018 om 12:43
      Er moet gwn gevoetbald kunnen worden zonder de politie!!!
    Kan ook wel, alleen wil de politie dit niet omdat ze dan de melkkoe betaald voetbal verliezen.
  • 13 Sep 2018 om 12:44
    Het zal wel afgelast worden dan, burgemeesters zijn als de dood voor ons!
  • 13 Sep 2018 om 12:44
    Misschien wel beter voor Twente; kan het team werken aan zichzelf
  • 13 Sep 2018 om 12:43
    Er moet gwn gevoetbald kunnen worden zonder de politie!!!
  • 13 Sep 2018 om 12:43
    Gek he? Had ik al lang voorspeld, ligt te dicht bij Rotterdam...