Vak-P reageert: ''Dat wordt vast gezellig in de kroegen in Dordrecht''

( 138 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Vak-P reageert: ''Dat wordt vast gezellig in de kroegen in Dordrecht''

De ontmoeting tussen FC Twente en FC Dordrecht is allesbehalve zeker van doorgaan. De politie houdt vanaf vrijdag 18.00 uur een landelijke staking. Vak-P geeft in ieder geval aan dat zij alsnog de weg naar Dordrecht gaan afleggen.

"Mocht de wedstrijd alsnog afgelast worden is er een alternatief programma Dordrecht uit! Zoals jullie misschien hebben meegekregen wil de politie weer eens scoren over de rug van supporters, waardoor het doorgaan van Dordrecht uit nog niet zeker is. Wederom zijn de supporters de dupe", begint Vak-P op hun Facebook-pagina.

Doordat vele FC Twente-supporters al een aantal uren vrij hebben genomen, gaat de fanatieke supportersvereniging alsnog naar Dordrecht. "Omdat wij niet zomaar het werk neerleggen en al netjes een paar snipperuren hebben opgenomen, gaan we hoe dan ook de reis naar Dordrecht maken. De bus is al geregeld en het bier staat koud, niets staat ons in de weg om alsnog die kant op te gaan. Dat wordt vast en zeker een gezellige middag en avond in de kroegen van de binnenstad van Dordt...", aldus Vak-P.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2018 om 00:50
    • Quote van 14 Sep 2018 om 20:26
      Pas maar op Jan. Voor je het weet heb je ook een doodsverwensing van Enschede78 aan je broek. Gisteren mochten Van Halst en ik aan het gas, en vandaag had ie gewenst dat de opa van ANS het loodje zou leggen in de oorlog.
    #fail. Smerig ventje ben je ook. Aant gas heb ik gisteren toegelicht als flikker op, weet jij ook. Mijn God ik heb medelijden met je. Zelfs deze laffe provocatie mislukt. Boes toch haha
  • 14 Sep 2018 om 20:26
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:17
      Jij bent een (duur) probleem voor deze maatschappij. Ga hulp zoeken.
    Pas maar op Jan. Voor je het weet heb je ook een doodsverwensing van Enschede78 aan je broek. Gisteren mochten Van Halst en ik aan het gas, en vandaag had ie gewenst dat de opa van ANS het loodje zou leggen in de oorlog.
  • 14 Sep 2018 om 20:08
    Nu reageer ik niet meer in deze topic. En lees ook niet meer anders moet ik toch weer reageren lol. Ik de wedstrijd kiekn. Proost. Lol.
  • 14 Sep 2018 om 20:06
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:25
      Wederom dank voor uw aandacht. Nog even een tip, lees jouw bijdrages eens terug. Jij bent veruit en met stip, de grootste asociaal op dit forum. Misschien moet je toch eens werk gaan zoeken, dan kom je onder de mensen. Je loopt natuurlijk wel het risico dat je continu met twee blauwe ogen rond loopt, maar die grote asociala bek ben je snel kwijt.
    Jij maakt mensen uit voor aso's. Jij beweert dat mensen niet werken. Jij voelt jezelf beter, bent bij dat jij een ander "niveau" hebt. Dat zijn jou uitspraken. Wat vind jij van jou uitspraken ANS. En wat verwijt jij een ander precies?
  • 14 Sep 2018 om 19:31
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:25
      Daar zit je naast jan. Kerel heeft een beste baan en de zaakjes goed voor elkaar. Ach op vrijdag een pilsje in de veste wat kost dat nou.......
    Ok, bedankt voor de info. Dan begrijp ik de reacties nog steeds niet. Fijne wedstrijd,
  • 14 Sep 2018 om 19:28
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:21
      Jij bent ziek Jan. Ga eens met iemand praten. Ik hoop dat het ooit goed komt met je.
    Hihi
  • 14 Sep 2018 om 19:25
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:17
      Jij bent een (duur) probleem voor deze maatschappij. Ga hulp zoeken.
    Daar zit je naast jan. Kerel heeft een beste baan en de zaakjes goed voor elkaar. Ach op vrijdag een pilsje in de veste wat kost dat nou.......
  • 14 Sep 2018 om 19:25
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:15
      Het probleem van de maatschappij is dat mensen zoals jij laf online hun gal spuwen. Denken dat ze beter zijn dan een ander, provoceren en bij een reactie in de luwte wegvluchten tot er een paar meelopers zijn. Dat jij mede forumleden voor aso uitmaakt zegt meer over jou karakter dan wel het gebrek aan, denk dat je van huis uit hebt meegekregen. Dit is mijn laster berichtvaan jou binnen dit topic ANS, ik walg echt bij hou schijnheilige gelul. Sterker nog ik walg van jou schijnheilige gedrag. Jij bent geen man. Lol :) en trollen of niet ANS. Dé groeten.
    Wederom dank voor uw aandacht. Nog even een tip, lees jouw bijdrages eens terug. Jij bent veruit en met stip, de grootste asociaal op dit forum. Misschien moet je toch eens werk gaan zoeken, dan kom je onder de mensen. Je loopt natuurlijk wel het risico dat je continu met twee blauwe ogen rond loopt, maar die grote asociala bek ben je snel kwijt.
  • 14 Sep 2018 om 19:24
    Zo en nu de telefoon weg. In tegenstelling tot een paar online helden ga ik genieten van de wedstrijd met echte mensen ipv dit zielige gedoe. Succes mannen en Proost.
  • 14 Sep 2018 om 19:21
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:17
      Jij bent een (duur) probleem voor deze maatschappij. Ga hulp zoeken.
    Jij bent ziek Jan. Ga eens met iemand praten. Ik hoop dat het ooit goed komt met je.
  • 14 Sep 2018 om 19:17
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:15
      Het probleem van de maatschappij is dat mensen zoals jij laf online hun gal spuwen. Denken dat ze beter zijn dan een ander, provoceren en bij een reactie in de luwte wegvluchten tot er een paar meelopers zijn. Dat jij mede forumleden voor aso uitmaakt zegt meer over jou karakter dan wel het gebrek aan, denk dat je van huis uit hebt meegekregen. Dit is mijn laster berichtvaan jou binnen dit topic ANS, ik walg echt bij hou schijnheilige gelul. Sterker nog ik walg van jou schijnheilige gedrag. Jij bent geen man. Lol :) en trollen of niet ANS. Dé groeten.
    Jij bent een (duur) probleem voor deze maatschappij. Ga hulp zoeken.
  • 14 Sep 2018 om 19:16
    On Topic 1-3 Hölscher, Aitor en Boere.
  • 14 Sep 2018 om 19:15
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:58
      Jij bent knettergek. Je eigen post vol tegenstrijdigheden. Zwijg beter.
    Tja
  • 14 Sep 2018 om 19:15
    Het probleem van de maatschappij is dat mensen zoals jij laf online hun gal spuwen. Denken dat ze beter zijn dan een ander, provoceren en bij een reactie in de luwte wegvluchten tot er een paar meelopers zijn. Dat jij mede forumleden voor aso uitmaakt zegt meer over jou karakter dan wel het gebrek aan, denk dat je van huis uit hebt meegekregen. Dit is mijn laster berichtvaan jou binnen dit topic ANS, ik walg echt bij hou schijnheilige gelul. Sterker nog ik walg van jou schijnheilige gedrag. Jij bent geen man. Lol :) en trollen of niet ANS. Dé groeten.
  • 14 Sep 2018 om 19:03
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:00
      Ga heen minne rat.
      Jij voelt je beter dan andere Duitsers zijn er een paar vergeten vroeger.

      Zwijg narcist.
    Het probleem van een aso is, dat de aso (jij dus o.a.) zelf niet in de gaten heeft dat hij een aso is.
  • 14 Sep 2018 om 19:01
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:55
      Volgens sommige zijn we allemaal aso's en zijn ze blij dat ze ons niveau niet hebben. Proost maat op naar de 3 punten.
    Radeberger word het heute :)) laptop aan collega’s er bij en Twente kijken. Wat wil een man nog meer 3 PUNTEN
  • 14 Sep 2018 om 19:00
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:58
      Jij bent knettergek. Je eigen post vol tegenstrijdigheden. Zwijg beter.
    Dat bedoel ik dus. Zwijgen voor jou. Never. Idioot en over aso’ s gesproken. Daar ben jij er een van. Vak P onwaardig.
  • 14 Sep 2018 om 19:00
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:58
      Niet allemaal leugenaar, ik heb maar twee (2) namen genoemd. Alweer vergeten ?
    Ga heen minne rat.
    Jij voelt je beter dan andere Duitsers zijn er een paar vergeten vroeger.

    Zwijg narcist.
  • 14 Sep 2018 om 18:58
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:06
      Heb jij niet in de gaten, dat er heel veel mensen, helemaal niet meer reageren op deze on genuanceerde, onbeschofte, respectloze, zelf ingenomen waanzin van jou. Jij en enige anderen zijn heel druk bezig deze site kapot te maken. Hoe denk je dat dat komt? Ga zo lekker door. Ik hoef geen reactie, want die is voorspelbaar .
    Jij bent knettergek. Je eigen post vol tegenstrijdigheden. Zwijg beter.
  • 14 Sep 2018 om 18:58
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:55
      Volgens sommige zijn we allemaal aso's en zijn ze blij dat ze ons niveau niet hebben. Proost maat op naar de 3 punten.
    Niet allemaal leugenaar, ik heb maar twee (2) namen genoemd. Alweer vergeten ?
  • 14 Sep 2018 om 18:55
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:38
      Zo weer 10 uurtjes gewerkt en nog 7 dagen te gaan voor het weekend inzicht is. Bewijst wel weer dat een Vakp lid geen lanterfanter is zoals velen hier denken. Op na de 3 punten verdomme.
    Volgens sommige zijn we allemaal aso's en zijn ze blij dat ze ons niveau niet hebben. Proost maat op naar de 3 punten.
  • 14 Sep 2018 om 18:38
    Zo weer 10 uurtjes gewerkt en nog 7 dagen te gaan voor het weekend inzicht is. Bewijst wel weer dat een Vakp lid geen lanterfanter is zoals velen hier denken. Op na de 3 punten verdomme.
  • 14 Sep 2018 om 18:06
    • Quote van 14 Sep 2018 om 17:55
      We mogen allemaal een mening hebben ook jij. We hoeven het niet eens te zijn maar iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Blijf deze ook vooral geven, eenheidsworsten en meelopers voegen weinig toe. En af en toe een beetje discussie niets mis mee.
    Heb jij niet in de gaten, dat er heel veel mensen, helemaal niet meer reageren op deze on genuanceerde, onbeschofte, respectloze, zelf ingenomen waanzin van jou. Jij en enige anderen zijn heel druk bezig deze site kapot te maken. Hoe denk je dat dat komt? Ga zo lekker door. Ik hoef geen reactie, want die is voorspelbaar .
  • 14 Sep 2018 om 18:00
    • Quote van 14 Sep 2018 om 17:55
      We mogen allemaal een mening hebben ook jij. We hoeven het niet eens te zijn maar iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Blijf deze ook vooral geven, eenheidsworsten en meelopers voegen weinig toe. En af en toe een beetje discussie niets mis mee.
    Spoor ze dan ook niet aan om mensen te negeren. Met dit verhaal van je ben ik het uiteraard eens.
  • 14 Sep 2018 om 17:55
    • Quote van 14 Sep 2018 om 17:41
      Ok. Laten we allemaal geen eigen mening meer hebben. Vooral ook niet kritisch zijn. We gaan deze mensen negeren!
    We mogen allemaal een mening hebben ook jij. We hoeven het niet eens te zijn maar iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Blijf deze ook vooral geven, eenheidsworsten en meelopers voegen weinig toe. En af en toe een beetje discussie niets mis mee.
  • 14 Sep 2018 om 17:41
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:24
      Negeer gewoon HorseShit.Triest verbitterd mens is het.
    Ok. Laten we allemaal geen eigen mening meer hebben. Vooral ook niet kritisch zijn. We gaan deze mensen negeren!
  • 14 Sep 2018 om 17:07
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:01
      Werk ? Dat noem ik humor.
    Tja wat anders dan een zgn sponsor die als klein kind steeds op TF zit. Vlucht ze hé.
  • 14 Sep 2018 om 16:01
    • Quote van 14 Sep 2018 om 15:59
      Zo nu vrij vant werk, later u allen.Op naar de 3 punten.
    Werk ? Dat noem ik humor.
  • 14 Sep 2018 om 15:59
    • Quote van 14 Sep 2018 om 15:56
      Wanneer ze allemaal jou mentaliteit hadden vroeger betreur dat zijn vlucht geslaagd is, helemaal wanneer dat betekend dat jij daardoor op deze aardkloot bent gezet. Narcist ANS.
    Wederom hartelijk dank. Ik stel bij deze vast, dat je geen enkele controle meer hebt over jezelf. Dat is erg treurig, ook voor jouw omgeving.
  • 14 Sep 2018 om 15:59
    Zo nu vrij vant werk, later u allen.Op naar de 3 punten.
  • 14 Sep 2018 om 15:56
    • Quote van 14 Sep 2018 om 15:52
      Met dank voor Uw aandacht, trouwens de enige die in mijn familie ooit gevlucht is, dat was mijn opa voor de duitsers. Ik vlucht niet, ik schrijf gewoon niet meer. (Bijna) iedereen blij en jullie aso‘s wens ik veel plezier met het kapot maken van dit mooie forum. En ja, ik ben trots dat ik jullie niveau niet heb. Met jullie bedoel ik duidelijk niet alle Vak Pers, maar die, die ik met naam genoemd heb.
    Wanneer ze allemaal jou mentaliteit hadden vroeger betreur dat zijn vlucht geslaagd is, helemaal wanneer dat betekend dat jij daardoor op deze aardkloot bent gezet. Narcist ANS.
  • 14 Sep 2018 om 15:52
    • Quote van 14 Sep 2018 om 15:32
      ANS, heeft het over aso's, trots dat hij een bepaald niveau niet heeft, nog meer van dat soort repliek, zichzelf verheven voelen.Anderen daardoor neerhalen, wat zul jij van binnen verrot zijn ANS, en dan hier verkapt om steun vragen, wanneer die er online is weer de boventoon willen voeren.Totdat het weer iets te heet wordt, dan vlucht hij weer weg, met kreten als ik post niets meer en denigrerende steken onder water naar mede forumleden waar hij dan vol walging op neer kijkt, nee ANS jij bent een smet met kortzichtige, nietszeggende oneliners. Een zielig hoopje mens dat zich beter voelt dan een ander maar geen knip voor de neus waard is. Kom maar weer met lol en/of trollen, stumpertje.
    Met dank voor Uw aandacht, trouwens de enige die in mijn familie ooit gevlucht is, dat was mijn opa voor de duitsers. Ik vlucht niet, ik schrijf gewoon niet meer. (Bijna) iedereen blij en jullie aso‘s wens ik veel plezier met het kapot maken van dit mooie forum. En ja, ik ben trots dat ik jullie niveau niet heb. Met jullie bedoel ik duidelijk niet alle Vak Pers, maar die, die ik met naam genoemd heb.
  • 14 Sep 2018 om 15:35
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:41
      Je melancholiek roert me. En ik geef toe, ik verlang ook terug naar andere tijden hier. Je weet wel, toen jij hier wekenlang liep te schreeuwen aangifte te doen tegen een niet nader te noemen persoon, een advocaat in de arm nam voor een internetfittie en je hier al je ellenlange smeekbeden aan de TF-redactie publiceerde. Ja beste ANS, er komt hier geen hond meer en dat is de schuld van Vak-P. Lid worden?
    Dat was BAM/HB ... en welke nog meer?

    Boeit het? Beste mensen hebben wel eens een burenruzie.
  • 14 Sep 2018 om 15:34
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:35
      Citro lees ik niet meer en sindsdien heb ik geen last meer van maagzuur.....
    Hahahahahahahha.............
  • 14 Sep 2018 om 15:32
    ANS, heeft het over aso's, trots dat hij een bepaald niveau niet heeft, nog meer van dat soort repliek, zichzelf verheven voelen.Anderen daardoor neerhalen, wat zul jij van binnen verrot zijn ANS, en dan hier verkapt om steun vragen, wanneer die er online is weer de boventoon willen voeren.Totdat het weer iets te heet wordt, dan vlucht hij weer weg, met kreten als ik post niets meer en denigrerende steken onder water naar mede forumleden waar hij dan vol walging op neer kijkt, nee ANS jij bent een smet met kortzichtige, nietszeggende oneliners. Een zielig hoopje mens dat zich beter voelt dan een ander maar geen knip voor de neus waard is. Kom maar weer met lol en/of trollen, stumpertje.
  • 14 Sep 2018 om 14:58
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:57
      Dit forum is al sinds enige tijd het forum van Vak P geworden met mensen zoals jij en Ja Die aan de leiding onder het motto wie niet met mij is, is tegen mij. Jullie zouden eens na moeten denken over hoeveel volgers hier al weg zijn, mede door jullie asociaal scheldgedrag. Ik schrijf al langer geen stukken meer en heb daar ook geen behoefte meer aan. Ik lees wel mee en ben dan trots dat ik niet jullie niveau heb. Tip voor de redactie, Twentefans veranderen in Vak P Fans.
    Vak P zou je hier los van moeten zien ANS. Het zijn gewoon individuele gedragingen van enkelen die andere normen en waarden mee hebben gekregen dan bijvoorbeeld jij en ik.
  • 14 Sep 2018 om 14:43
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:41
      Je melancholiek roert me. En ik geef toe, ik verlang ook terug naar andere tijden hier. Je weet wel, toen jij hier wekenlang liep te schreeuwen aangifte te doen tegen een niet nader te noemen persoon, een advocaat in de arm nam voor een internetfittie en je hier al je ellenlange smeekbeden aan de TF-redactie publiceerde. Ja beste ANS, er komt hier geen hond meer en dat is de schuld van Vak-P. Lid worden?
    Ik ben al vele jaren met trots lid van Vak P.
  • 14 Sep 2018 om 14:41
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:26
      Die balans ga je hier niet meer terug krijgen BAM, dat is te laat. Vele volgers zijn al weg en die blijven weg zolang de genoemde aso‘s hier de boventoon blijven voeren. Het is erg jammer, maar wel begrijpelijk.
    Je melancholiek roert me. En ik geef toe, ik verlang ook terug naar andere tijden hier. Je weet wel, toen jij hier wekenlang liep te schreeuwen aangifte te doen tegen een niet nader te noemen persoon, een advocaat in de arm nam voor een internetfittie en je hier al je ellenlange smeekbeden aan de TF-redactie publiceerde. Ja beste ANS, er komt hier geen hond meer en dat is de schuld van Vak-P. Lid worden?
  • 14 Sep 2018 om 14:35
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:32
      Ik blijf weg omdat ik van Citro depressief word .....

      Het schelden en schreeuwen gaat snel vervelen.... dat is waar.
    Citro lees ik niet meer en sindsdien heb ik geen last meer van maagzuur.....
  • 14 Sep 2018 om 14:32
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:26
      Die balans ga je hier niet meer terug krijgen BAM, dat is te laat. Vele volgers zijn al weg en die blijven weg zolang de genoemde aso‘s hier de boventoon blijven voeren. Het is erg jammer, maar wel begrijpelijk.
    Ik blijf weg omdat ik van Citro depressief word .....

    Het schelden en schreeuwen gaat snel vervelen.... dat is waar.
  • 14 Sep 2018 om 14:26
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:12
      In deze virtuele micro-maatschappij heb je nu eenmaal te maken met verschillende karakters, verschillende schrijfstijlen, verschillende opvoedingen, verschillen in normen en waarden patronen, verschillen in voetbal opvatting, verschillen in communicatieve vaardigheden.

      Deze verschillen verdwijnen bij het eerste fluitsignaal, en steken de kop weer op bij het laatste fluitsignaal.

      De verloedering van gedrag door voetbal is tevens een fundament van verbroedering door voetbal, en binnen dat spectrum van uitersten moet een balans gevonden worden.
    Die balans ga je hier niet meer terug krijgen BAM, dat is te laat. Vele volgers zijn al weg en die blijven weg zolang de genoemde aso‘s hier de boventoon blijven voeren. Het is erg jammer, maar wel begrijpelijk.
  • 14 Sep 2018 om 14:12
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:57
      Dit forum is al sinds enige tijd het forum van Vak P geworden met mensen zoals jij en Ja Die aan de leiding onder het motto wie niet met mij is, is tegen mij. Jullie zouden eens na moeten denken over hoeveel volgers hier al weg zijn, mede door jullie asociaal scheldgedrag. Ik schrijf al langer geen stukken meer en heb daar ook geen behoefte meer aan. Ik lees wel mee en ben dan trots dat ik niet jullie niveau heb. Tip voor de redactie, Twentefans veranderen in Vak P Fans.
    In deze virtuele micro-maatschappij heb je nu eenmaal te maken met verschillende karakters, verschillende schrijfstijlen, verschillende opvoedingen, verschillen in normen en waarden patronen, verschillen in voetbal opvatting, verschillen in communicatieve vaardigheden.

    Deze verschillen verdwijnen bij het eerste fluitsignaal, en steken de kop weer op bij het laatste fluitsignaal.

    De verloedering van gedrag door voetbal is tevens een fundament van verbroedering door voetbal, en binnen dat spectrum van uitersten moet een balans gevonden worden.
  • 14 Sep 2018 om 14:03
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:26
      Trollen
    Nee, wel veel lol. :-)
  • 14 Sep 2018 om 13:26
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:55
      Serieus ???
    Trollen
  • 14 Sep 2018 om 12:55
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:07
      Akkoord over politie-cao, acties voorlopig van de baanVANDAAG, 12:02 BINNENLAND Wedstrijd gaat dus door lijkt me.
    Serieus ???
  • 14 Sep 2018 om 12:07
    Akkoord over politie-cao, acties voorlopig van de baanVANDAAG, 12:02 BINNENLAND Wedstrijd gaat dus door lijkt me.
  • 14 Sep 2018 om 11:40
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:37
      Die laatste was van Boeskool trouwens. Excuus Enschede78. Laten we gewoon wat aardiger zijn richting elkaar en ik ga er van uit dat de wedstrijd doorgaat zonder politie en zonder problemen vanavond.
    Daar ga ik ook vanuit, pils staat koud. 3 punten en klaar.
  • 14 Sep 2018 om 11:37
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:32
      En nu is hij woedend :-) :-) :-)
    Die laatste was van Boeskool trouwens. Excuus Enschede78. Laten we gewoon wat aardiger zijn richting elkaar en ik ga er van uit dat de wedstrijd doorgaat zonder politie en zonder problemen vanavond.
  • 14 Sep 2018 om 11:32
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:16
      Trollen
    En nu is hij woedend :-) :-) :-)
  • 14 Sep 2018 om 11:31
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:16
      Trollen
    Hij wordt nu nog bozer :-) :-)
  • 14 Sep 2018 om 11:30
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:15
      Trollen
    Hij wordt nu boos :-)
  • 14 Sep 2018 om 11:16
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:02
      Maar werken doen ze ook niet, haha
    Trollen
  • 14 Sep 2018 om 11:15
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:23
      Rustaagh straks wordt Jan helemaal gek en gaat die met hoofdletters typen, stadswacht style haha.
    Trollen
  • 14 Sep 2018 om 11:15
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:42
      Wie heeft het over trammelant schoppen dan? Je stadswachtbrein ziet spoken janus. Haha wat een figuur, ik zit gewoon hardop te lachen om Janus.
    Trollen
  • 14 Sep 2018 om 11:11
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:08
      Oké, dan kun je dus niet een vereniging afrekenen op de uitspraken van een individu.
    Wel als het gaat om lui die duidelijk vanuit die vereniging spreken en de officiële kanalen niks nuanceren/ontkennen. Zo werkt dat bij elke organisatie.
  • 14 Sep 2018 om 11:08
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:07
      Lol. :-)
    Lolzzz ;-)
  • 14 Sep 2018 om 11:08
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:06
      Ik verwar helemaal niks.
    Oké, dan kun je dus niet een vereniging afrekenen op de uitspraken van een individu.
  • 14 Sep 2018 om 11:07
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:05
      Trollen?
      Ik reageer op iemand waarbij ik aangeef dat mensen die op persoonlijke titel spreken niet spreken voor welke supportersvereniging dan ook.

      Sinds wanneer is dat trollen?
    Lol. :-)
  • 14 Sep 2018 om 11:06
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:04
      Dat ben vooral jij ANS, die jou denkwijze en manier van posten wil opdringen aan een ander, en degene die niet meelult wordt zoals nu afgebrand. Dat is een teken van zwakte, denk zoals ANS of anders tja..... lees maar wat voor een onzin je allemaal post, valt nog mee dat je niet verkapt jankt om moderatoren of weer "dreigt" het forum te verlaten omdat het je allemaal weer "teveel" wordt. Clown.
    Lol -:)
  • 14 Sep 2018 om 11:06
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:42
      Nu verwar je persoonlijke uitingen met uitingen in naam van de vereniging.
      Zijn 2 verschillende dingen.

      En overal heb je rotte appels tussen binnen welke supportersgroep dan ook.
    Ik verwar helemaal niks.
  • 14 Sep 2018 om 11:05
    • Quote van 14 Sep 2018 om 11:01
      Lekker aan het trollen?
    Trollen?
    Ik reageer op iemand waarbij ik aangeef dat mensen die op persoonlijke titel spreken niet spreken voor welke supportersvereniging dan ook.

    Sinds wanneer is dat trollen?
  • 14 Sep 2018 om 11:04
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:57
      Dit forum is al sinds enige tijd het forum van Vak P geworden met mensen zoals jij en Ja Die aan de leiding onder het motto wie niet met mij is, is tegen mij. Jullie zouden eens na moeten denken over hoeveel volgers hier al weg zijn, mede door jullie asociaal scheldgedrag. Ik schrijf al langer geen stukken meer en heb daar ook geen behoefte meer aan. Ik lees wel mee en ben dan trots dat ik niet jullie niveau heb. Tip voor de redactie, Twentefans veranderen in Vak P Fans.
    Dat ben vooral jij ANS, die jou denkwijze en manier van posten wil opdringen aan een ander, en degene die niet meelult wordt zoals nu afgebrand. Dat is een teken van zwakte, denk zoals ANS of anders tja..... lees maar wat voor een onzin je allemaal post, valt nog mee dat je niet verkapt jankt om moderatoren of weer "dreigt" het forum te verlaten omdat het je allemaal weer "teveel" wordt. Clown.
  • 14 Sep 2018 om 11:03
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:57
      Dit forum is al sinds enige tijd het forum van Vak P geworden met mensen zoals jij en Ja Die aan de leiding onder het motto wie niet met mij is, is tegen mij. Jullie zouden eens na moeten denken over hoeveel volgers hier al weg zijn, mede door jullie asociaal scheldgedrag. Ik schrijf al langer geen stukken meer en heb daar ook geen behoefte meer aan. Ik lees wel mee en ben dan trots dat ik niet jullie niveau heb. Tip voor de redactie, Twentefans veranderen in Vak P Fans.
    Met je eens. Ben benieuwd of er überhaupt nog wel gemodereerd wordt op het forum.
  • 14 Sep 2018 om 11:01
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:42
      Nu verwar je persoonlijke uitingen met uitingen in naam van de vereniging.
      Zijn 2 verschillende dingen.

      En overal heb je rotte appels tussen binnen welke supportersgroep dan ook.
    Lekker aan het trollen?
  • 14 Sep 2018 om 10:57
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:36
      Triest dat een zgn sponsor deze aannames doet, (ik werk al heel mn volwassen leven en heb niets te klagen).

      Ook weer niet verrassend gezien de fin situatie van de club, dat geestelijk beperkte mensen zoals ANS enig inspraak hebben (als dat al zo is).
      Triest dat jij hier vaak zit als orakel, neerkijkt op mensen en denigrerend probeert te zijn/bent.
      Triest dat jij mensen die anders denken neerhaalt om daarmee zelf belangrijker probeert over te komen, dat zijn de echte zwakkelingen.

      Ik heb medelijden met jou ANS en jou beperkte fantasiewereldje.
      Kom nu maar weer met open deuren en zgn inside informatie.
    Dit forum is al sinds enige tijd het forum van Vak P geworden met mensen zoals jij en Ja Die aan de leiding onder het motto wie niet met mij is, is tegen mij. Jullie zouden eens na moeten denken over hoeveel volgers hier al weg zijn, mede door jullie asociaal scheldgedrag. Ik schrijf al langer geen stukken meer en heb daar ook geen behoefte meer aan. Ik lees wel mee en ben dan trots dat ik niet jullie niveau heb. Tip voor de redactie, Twentefans veranderen in Vak P Fans.
  • 14 Sep 2018 om 10:42
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:30
      Dit valt mij ook altijd op. P heeft overal een mening over en verkondigt die met de nodige bombarie. Maar als iemand anders een mening over hun heeft of een opvatting die van hun standpunt afwijkt wordt die persoon verketterd. Ze claimen het alleenrecht op het vertegenwoordigen van “de supporters” terwijl ik er ook genoeg ken die er toch een beetje anders over denken. Maar dat wordt door P niet gepruimd.
    Nu verwar je persoonlijke uitingen met uitingen in naam van de vereniging.
    Zijn 2 verschillende dingen.

    En overal heb je rotte appels tussen binnen welke supportersgroep dan ook.
  • 14 Sep 2018 om 10:36
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:13
      Triest is iemand zoals jij als je leven bestaat uit 24/7 onzinnig bezig te zijn op een voetbalforum. Al eens aan normaal werken gedacht ?
    Triest dat een zgn sponsor deze aannames doet, (ik werk al heel mn volwassen leven en heb niets te klagen).

    Ook weer niet verrassend gezien de fin situatie van de club, dat geestelijk beperkte mensen zoals ANS enig inspraak hebben (als dat al zo is).
    Triest dat jij hier vaak zit als orakel, neerkijkt op mensen en denigrerend probeert te zijn/bent.
    Triest dat jij mensen die anders denken neerhaalt om daarmee zelf belangrijker probeert over te komen, dat zijn de echte zwakkelingen.

    Ik heb medelijden met jou ANS en jou beperkte fantasiewereldje.
    Kom nu maar weer met open deuren en zgn inside informatie.
  • 14 Sep 2018 om 10:13
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:24
      Negeer gewoon HorseShit.Triest verbitterd mens is het.
    Triest is iemand zoals jij als je leven bestaat uit 24/7 onzinnig bezig te zijn op een voetbalforum. Al eens aan normaal werken gedacht ?
  • 14 Sep 2018 om 09:30
    • Quote van 14 Sep 2018 om 09:24
      Denk niet dat mensen tegen Vak P zijn maar gewoon een mening hebben net als Vak P overal een mening over heeft en met teksten komt. Wij tegen iedereen en wij haten iedereen. Jullie zijn gewoon een verkapte motorclub die schijt aan de regels heeft. Niets mis mee, moet iedereen zelf weten maar ga nu niet zitten janken als andere mensen die niet bij jullie horen een andere mening eraan overhouden.
    Dit valt mij ook altijd op. P heeft overal een mening over en verkondigt die met de nodige bombarie. Maar als iemand anders een mening over hun heeft of een opvatting die van hun standpunt afwijkt wordt die persoon verketterd. Ze claimen het alleenrecht op het vertegenwoordigen van “de supporters” terwijl ik er ook genoeg ken die er toch een beetje anders over denken. Maar dat wordt door P niet gepruimd.
  • 14 Sep 2018 om 09:24
    Negeer gewoon HorseShit.Triest verbitterd mens is het.
  • 14 Sep 2018 om 09:24
    • Quote van 14 Sep 2018 om 08:47
      Is inderdaad erg triest om vak P zo neer te zetten, en hij hoopt natuurlijk op vele reactie hier van de figuren die ook een antipathie tegen vak P hebben . Gewoon zielig gedrag.
    Denk niet dat mensen tegen Vak P zijn maar gewoon een mening hebben net als Vak P overal een mening over heeft en met teksten komt. Wij tegen iedereen en wij haten iedereen. Jullie zijn gewoon een verkapte motorclub die schijt aan de regels heeft. Niets mis mee, moet iedereen zelf weten maar ga nu niet zitten janken als andere mensen die niet bij jullie horen een andere mening eraan overhouden.
  • 14 Sep 2018 om 09:14
    • Quote van 14 Sep 2018 om 08:51
      Daar moet je trots op wezen kerel, en heb jij maar respect , maar kijk ook ff wat ze allemaal fout doen!!!! Beetje zielige reacties die je overal op geeft.
    Oohh god... hij is er ook nog, mijn schatje :)
  • 14 Sep 2018 om 08:51
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:07
      Enerzijds heb je gelijk. Maar respect voor de politie heb ik toch wat meer dan menig vak p lid.
    Daar moet je trots op wezen kerel, en heb jij maar respect , maar kijk ook ff wat ze allemaal fout doen!!!! Beetje zielige reacties die je overal op geeft.
  • 14 Sep 2018 om 08:47
    • Quote van 14 Sep 2018 om 06:45
      Kinderen het stadion uit bannen? Grootst mogelijk onzin. Er worden zelfs op woensdag middagen dingen voor kinderen georganiseerd door de Ultra’s. Zoals het maken van spandoeken voor de kidsclub. Als jij persoonlijke aversie tegen Vak-P hebt is dat je goed rechts. Maar om dan trieste leugens te verspreiden, en hierdoor zieltjes probeert te winnen is wel erg triest.
    Is inderdaad erg triest om vak P zo neer te zetten, en hij hoopt natuurlijk op vele reactie hier van de figuren die ook een antipathie tegen vak P hebben . Gewoon zielig gedrag.
  • 14 Sep 2018 om 08:22
    Goede, leuke actie. Ik denk overigens dat door deze actie de burgemeester eieren voor z'n held kiest en de pot door laat gaan. Beter gecentreerd in een bak dan in de stad zal hij wel denken.
  • 14 Sep 2018 om 07:37
    • Quote van 14 Sep 2018 om 05:56
      Wat is er in de tussen tijd gebeurt met je. Je zit al jaren op het forum poos weg geweest. Nooit heb jij je zo negatief over Vakp uit gelaten. Kom op hors ook jij weet dat het zonder P een dooie saaie bende is. ( en met die kinderen is lariekoek dat snap je zelf ook wel)
    Zal wel de spreekwoordelijke druppel zijn. Hou niet zo van negativiteit rondom de club. En de signalen van vak p zijn m.i. niet altijd de beste. Ach, ik hou er nu ook over op met dit thema. Hopelijk is er weer goed nieuws te lezen spoedig :)
  • 14 Sep 2018 om 06:45
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:41
      Ja, lekker die kleppen voor je ogen gooien. Leuk dat ze ook positieve dingen doen. Echt super. In de tussentijd ook ff mensen met longproblemen volgooien met rook en de politie ff belachelijk maken en oja, af en toe een steward een klap verkopen. Maarja.. ze maken wel vlaggen en zingen hard. Dus ze zijn goed en we moeten alles maar accepteren. Had ik al gezegd dat ze ook kinderen het stadion uit willen bannen?
    Kinderen het stadion uit bannen? Grootst mogelijk onzin. Er worden zelfs op woensdag middagen dingen voor kinderen georganiseerd door de Ultra’s. Zoals het maken van spandoeken voor de kidsclub. Als jij persoonlijke aversie tegen Vak-P hebt is dat je goed rechts. Maar om dan trieste leugens te verspreiden, en hierdoor zieltjes probeert te winnen is wel erg triest.
  • 14 Sep 2018 om 05:56
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:07
      Enerzijds heb je gelijk. Maar respect voor de politie heb ik toch wat meer dan menig vak p lid.
    Wat is er in de tussen tijd gebeurt met je. Je zit al jaren op het forum poos weg geweest. Nooit heb jij je zo negatief over Vakp uit gelaten. Kom op hors ook jij weet dat het zonder P een dooie saaie bende is. ( en met die kinderen is lariekoek dat snap je zelf ook wel)
  • 14 Sep 2018 om 00:06
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:41
      Ja, lekker die kleppen voor je ogen gooien. Leuk dat ze ook positieve dingen doen. Echt super. In de tussentijd ook ff mensen met longproblemen volgooien met rook en de politie ff belachelijk maken en oja, af en toe een steward een klap verkopen. Maarja.. ze maken wel vlaggen en zingen hard. Dus ze zijn goed en we moeten alles maar accepteren. Had ik al gezegd dat ze ook kinderen het stadion uit willen bannen?
    Volgensmij ben jij die persoon die kleppen voor zn ogen gooit. Wat heeft vlaggen maken dan ook te maken met heel vak-p. Die link maak je als zelf Altijd praten en oordelen maar geen idee hebben waar je uberhaupt over praat. Als je maar kan oordelen. Je zit zeker in een stoel al te bedenken waar je straks over kan lopen janken Mensen met longproblemen is een aanname. Stewards een klap geven zal je wel ergens gehoord hebben en aan vakp linken Politie belachelijk maken is je eigen mening
  • 14 Sep 2018 om 00:05
    Lijkt wel alsof Twente de club is waar altijd gezeik hoort te zijn ofzo. Vorige week al dat gedoe met Drommel en nu dit. Het erge is dat externe factoren het nu telkens moeilijk maken. Lijkt soms echt nog alsof er een openstaande rekening nog betaald moet worden.
    Mooi dat Vak P wel gaat. Niet ons probleem dat de politie staakt
  • 13 Sep 2018 om 23:41
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:34
      Zo zijn ze he, Alleen maa negatieve dingen proberen te zoeken over vak-p. Inplaats van kijken wat ze allemaal wel positief doen
    Ja, lekker die kleppen voor je ogen gooien. Leuk dat ze ook positieve dingen doen. Echt super. In de tussentijd ook ff mensen met longproblemen volgooien met rook en de politie ff belachelijk maken en oja, af en toe een steward een klap verkopen. Maarja.. ze maken wel vlaggen en zingen hard. Dus ze zijn goed en we moeten alles maar accepteren. Had ik al gezegd dat ze ook kinderen het stadion uit willen bannen?
  • 13 Sep 2018 om 23:34
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:11
      Een hele vereniging "rot volk" noemen, gebasseerd op YouTube filmpjes ja dat is pas volwassen.
    Zo zijn ze he, Alleen maa negatieve dingen proberen te zoeken over vak-p. Inplaats van kijken wat ze allemaal wel positief doen
  • 13 Sep 2018 om 23:19
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:11
      Een hele vereniging "rot volk" noemen, gebasseerd op YouTube filmpjes ja dat is pas volwassen.
    Wees niet zo naïef en kortzichtig. Ze doen meer dan die youtube filmpjes en dat weet jij ook
  • 13 Sep 2018 om 23:11
    • Quote van 13 Sep 2018 om 23:08
      Volwassen reactie. Doe je goed!
    Een hele vereniging "rot volk" noemen, gebasseerd op YouTube filmpjes ja dat is pas volwassen.
  • 13 Sep 2018 om 23:10
    • Quote van 13 Sep 2018 om 19:55
      Hey een stille op de site. Politie mag staken. En mensen mogen een kroegje pakken in Dord toch. Het is een vrij land, althans dat wordt beweerd. "Soms zit het leven nou eenmaal niet mee" Hmm stond dat op jou geboorte kaartje;))
    Jammer van je laatste zin. Daarnaast vervelend dat je niet goed leest. Ik heb het vooral over het denigrerende vinger van vakp jegens de politie. Moeten ze niet doen. En dat maakt dat ik ze, naast andere dingen die ze doen, echt niet mag. Ik vind dat ze de club ook teveel schade toebrengen. Ja ze maken een vlag, en brengen wat sfeer.. maarja
  • 13 Sep 2018 om 23:08
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:57
      Jij gaat maar lekker over historie praten. Veel plezier met youtubefilmpjes kijken mafkees
    Volwassen reactie. Doe je goed!
  • 13 Sep 2018 om 23:07
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:56
      Zonder Vak P was het een dooie boel in ons stadion en waren we psv 2.0. Wees ze dus dankbaar.
    Enerzijds heb je gelijk. Maar respect voor de politie heb ik toch wat meer dan menig vak p lid.
  • 13 Sep 2018 om 22:11
    • Quote van 13 Sep 2018 om 22:02
      Was het maar zo'n feest, lol. Maar kom op Dordrecht - Twente kan makkelijk zonder politie.
    100% er is toch bus combi je komt niet bij thuispubliek of je moet over hekken klimmen maar dat doen wij niet toch ik woon in dord en je word achterkant vak met bus begleid en dan vak in plezier maken en naar overwinning schreeuwen
  • 13 Sep 2018 om 22:11
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:55
      Ik denk trouwens dat de wedstrijd wel doorgaat.
    Ik denk helaas van niet. Het kan natuurlijk makkelijk, maarja het is een zogeheten ‘ risicowedstrijd ‘
  • 13 Sep 2018 om 22:02
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:58
      haaahaaa jij burgemeester onder druk gezet
    Was het maar zo'n feest, lol. Maar kom op Dordrecht - Twente kan makkelijk zonder politie.
  • 13 Sep 2018 om 21:58
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:55
      Ik denk trouwens dat de wedstrijd wel doorgaat.
    haaahaaa jij burgemeester onder druk gezet
  • 13 Sep 2018 om 21:55
    Ik denk trouwens dat de wedstrijd wel doorgaat.
  • 13 Sep 2018 om 21:42
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:33
      Dat hoeft Jan niet. Ik durf jullie er wel op aan te spreken. Nogmaals onbeschoft. Fijn dat jullie er lol aan hebben. Ga maar lekker trammelant schoppen in Dordrecht, past bij jullie maar niet bij de club. Goed voor de naam van de club eik...

    Wie heeft het over trammelant schoppen dan? Je stadswachtbrein ziet spoken janus. Haha wat een figuur, ik zit gewoon hardop te lachen om Janus.
  • 13 Sep 2018 om 21:33
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:23
      Rustaagh straks wordt Jan helemaal gek en gaat die met hoofdletters typen, stadswacht style haha.
    Dat hoeft Jan niet. Ik durf jullie er wel op aan te spreken. Nogmaals onbeschoft. Fijn dat jullie er lol aan hebben. Ga maar lekker trammelant schoppen in Dordrecht, past bij jullie maar niet bij de club. Goed voor de naam van de club eik...

  • 13 Sep 2018 om 21:23
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:22
      Jan.... eerlijk is eerlijk ik ging voor de eer met Mien uitspraak m. Hahahaha
    Rustaagh straks wordt Jan helemaal gek en gaat die met hoofdletters typen, stadswacht style haha.
  • 13 Sep 2018 om 21:22
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:10
      Ik heb even gewacht. Wat ben jij een respectloze, onbeschofte en grote klootzak.
    Jan.... eerlijk is eerlijk ik ging voor de eer met Mien uitspraak m. Hahahaha
  • 13 Sep 2018 om 21:15
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:09
      JA DIE wel :))))
    Lol idd, was toeval.
  • 13 Sep 2018 om 21:14
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:10
      Ik heb even gewacht. Wat ben jij een respectloze, onbeschofte en grote klootzak.
    Nu begrijp ik het jij bent een stadswacht haha. Jij noemt iemand respectloos, onbeschoft en een klootzak. Jij verwijt mij wat precies en wat doe jij precies. Janus, ie bint nog minder dan de stront onder mijn schoen.
  • 13 Sep 2018 om 21:10
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:05
      Oef stadswachten..... Haha. Ja, die dwingen respect af haha.
    Ik heb even gewacht. Wat ben jij een respectloze, onbeschofte en grote klootzak.
  • 13 Sep 2018 om 21:09
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:05
      Oef stadswachten..... Haha. Ja, die dwingen respect af haha.
    JA DIE wel :))))
  • 13 Sep 2018 om 21:08
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:41
      Alles voor de club;))
    maar hou het netjes er zijn leuke kroegen in dord weet er wel een paar
  • 13 Sep 2018 om 21:08
    • Quote van 13 Sep 2018 om 21:05
      Oef stadswachten..... Haha. Ja, die dwingen respect af haha.
    Klopt, maar die lui mogen wel boetes schrijven en zelfs aanhouden. Komt daar ellende uit dan heb je een geweldsdelict. En daar komt de politie wel voor.
  • 13 Sep 2018 om 21:07
    • Quote van 13 Sep 2018 om 19:53
      Goede tegenactie. Politie wil het volk naaien. Gaat het volk lekker een biertje doen in Dord, of is dat ook al verboden in onze "democratie"?
    gaan de supporters van feyenoord dat in alkmaar doe lekker stappen
  • 13 Sep 2018 om 21:05
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:59
      De gemeente heeft ook zelf handhavers. De zogenaamde boa’s openbare ruimte. Aka stadswachten. Die staken niet
    Oef stadswachten..... Haha. Ja, die dwingen respect af haha.
  • 13 Sep 2018 om 21:04
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:58
      Dan plegen ze een misdrijf mits er een noodbevel is afgegeven. Kun je gewoon voor vervolgd wordn
    Om een pilsje in Dord, oké dan Rotterdam ook goed.
  • 13 Sep 2018 om 21:03
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:59
      De gemeente heeft ook zelf handhavers. De zogenaamde boa’s openbare ruimte. Aka stadswachten. Die staken niet
    Boa??? Bint dat personen die te lui voor de politie bint en te dom voor de brandweer. Tis geen vlees tis geen vis zeg maar.
  • 13 Sep 2018 om 21:02
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:59
      De gemeente heeft ook zelf handhavers. De zogenaamde boa’s openbare ruimte. Aka stadswachten. Die staken niet
    Maar werken doen ze ook niet, haha
  • 13 Sep 2018 om 20:59
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:40
      Maar nu staakt de politie, dus wie wil dat controleren. Die burgemeester roept dat ze zelfs niet komen met een noodgeval, dus al helemaal niet om een ID te controleren. Vrij spel dus. Wie kaatst (justitie) kan de bal terug verwachten (supporters).
    De gemeente heeft ook zelf handhavers. De zogenaamde boa’s openbare ruimte. Aka stadswachten. Die staken niet
  • 13 Sep 2018 om 20:58
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:32
      Tja en als ze dan toch gaan, Hmm wie houdt ze tegen.... Dé Politie, oh nee die staken. Biertjuuh......
    Dan plegen ze een misdrijf mits er een noodbevel is afgegeven. Kun je gewoon voor vervolgd wordn
  • 13 Sep 2018 om 20:57
    Actie reactie. Lekker pilsen in dordt moet kunnen toch. Veel plezier P
  • 13 Sep 2018 om 20:41
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:37
      Heb ik ook eens gedaan, id thuislaten met een avondje de stad in, kwam een heerlijke boete bij aan de pas :)
    Alles voor de club;))
  • 13 Sep 2018 om 20:40
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:37
      Heb ik ook eens gedaan, id thuislaten met een avondje de stad in, kwam een heerlijke boete bij aan de pas :)
    Maar nu staakt de politie, dus wie wil dat controleren. Die burgemeester roept dat ze zelfs niet komen met een noodgeval, dus al helemaal niet om een ID te controleren. Vrij spel dus. Wie kaatst (justitie) kan de bal terug verwachten (supporters).
  • 13 Sep 2018 om 20:37
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:35
      Als ze toch gaan int geval de wedstrijd eruit vliegt, ga dan niet met de bus. Neem geen kaart mee, is nl geregistreerd op je jaarkaart. Dus traceerbaar gewoon thuislaten, ID idem. Geen wedstrijd dus niets Twente gerelateerd meenemen. Je gaat voor een cafétje mocht er iets gebeuren ist nooit voetbal gerelateerd.
    Heb ik ook eens gedaan, id thuislaten met een avondje de stad in, kwam een heerlijke boete bij aan de pas :)
  • 13 Sep 2018 om 20:35
    Als ze toch gaan int geval de wedstrijd eruit vliegt, ga dan niet met de bus. Neem geen kaart mee, is nl geregistreerd op je jaarkaart. Dus traceerbaar gewoon thuislaten, ID idem. Geen wedstrijd dus niets Twente gerelateerd meenemen. Je gaat voor een cafétje mocht er iets gebeuren ist nooit voetbal gerelateerd.
  • 13 Sep 2018 om 20:32
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:31
      De burgemeester zou het kunnen verbieden. Als de openbare orde in gevaar komt.
    Tja en als ze dan toch gaan, Hmm wie houdt ze tegen.... Dé Politie, oh nee die staken. Biertjuuh......
  • 13 Sep 2018 om 20:31
    • Quote van 13 Sep 2018 om 19:53
      Goede tegenactie. Politie wil het volk naaien. Gaat het volk lekker een biertje doen in Dord, of is dat ook al verboden in onze "democratie"?
    De burgemeester zou het kunnen verbieden. Als de openbare orde in gevaar komt.
  • 13 Sep 2018 om 20:26
    • Quote van 13 Sep 2018 om 20:10
      Niks mis mee vroeger ging het er nog veel harder aan toe. :)) nog 2 maand dans kunnen we weer genieten van het Vakp old skool boek. VOOR ALLEN TE BESTELLEN ......word vervolgd.
    The Good old days. Dat kennen de meesten hier niet, lol. Misschien alleen van YouTube dan misschien volgens "horsepower" alias de mol.
  • 13 Sep 2018 om 20:10
    Niks mis mee vroeger ging het er nog veel harder aan toe. :)) nog 2 maand dans kunnen we weer genieten van het Vakp old skool boek. VOOR ALLEN TE BESTELLEN ......word vervolgd.
  • 13 Sep 2018 om 19:58
    Hahahahaha
  • 13 Sep 2018 om 19:55
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:53
      Wat een rotvolk dat vakp. Door mensen zoals hun is er juist politie nodig.. zie historie en rellen youtube. En nu ook nog eens neerbuigend over de politie praten. Man man man. Laat ze staken! Kunnen we best wedstrijdje overslaan. Die wordt nog wel een keer gespeeld hoor. En die snipperuren.. tja, is zeker jammer, maar soms zit het leven nou eenmaal niet mee.
    Hey een stille op de site. Politie mag staken. En mensen mogen een kroegje pakken in Dord toch. Het is een vrij land, althans dat wordt beweerd. "Soms zit het leven nou eenmaal niet mee" Hmm stond dat op jou geboorte kaartje;))
  • 13 Sep 2018 om 19:53
    Goede tegenactie. Politie wil het volk naaien. Gaat het volk lekker een biertje doen in Dord, of is dat ook al verboden in onze "democratie"?
  • 13 Sep 2018 om 19:42
    Met dit soort uitspraken gaat de wedstrijd helemaal niet door! Wat dom.... Wat dom...
  • 13 Sep 2018 om 18:58
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:56
      Zonder Vak P was het een dooie boel in ons stadion en waren we psv 2.0. Wees ze dus dankbaar.
    Flauwe reactie op een verhaal dat helemaal klopt. Maar ik vind niet dat de wedstrijd moeten worden afgelast. Laat lekker spelen en zonder politie. Alle wedstrijden in de eredivisie gaan ook gewoon door.
  • 13 Sep 2018 om 18:57
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:53
      Wat een rotvolk dat vakp. Door mensen zoals hun is er juist politie nodig.. zie historie en rellen youtube. En nu ook nog eens neerbuigend over de politie praten. Man man man. Laat ze staken! Kunnen we best wedstrijdje overslaan. Die wordt nog wel een keer gespeeld hoor. En die snipperuren.. tja, is zeker jammer, maar soms zit het leven nou eenmaal niet mee.
    Jij gaat maar lekker over historie praten. Veel plezier met youtubefilmpjes kijken mafkees
  • 13 Sep 2018 om 18:56
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:53
      Wat een rotvolk dat vakp. Door mensen zoals hun is er juist politie nodig.. zie historie en rellen youtube. En nu ook nog eens neerbuigend over de politie praten. Man man man. Laat ze staken! Kunnen we best wedstrijdje overslaan. Die wordt nog wel een keer gespeeld hoor. En die snipperuren.. tja, is zeker jammer, maar soms zit het leven nou eenmaal niet mee.
    Zonder Vak P was het een dooie boel in ons stadion en waren we psv 2.0. Wees ze dus dankbaar.
  • 13 Sep 2018 om 18:54
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:23
      Zal wel mee vallen. Ik denk dat de heren en dames gewoon een goede pot pils gaan drinken in t Westen. Geen gedonder verder, gewoon een goede avond pimpelen. Niks mis mee
    Als het daar bij blijft en het een gezellig feestje wordt, hopelijk met voetbal én 3 punten, is het helemaal top. Laten zien dat wij ons goed kunnen gedragen.
  • 13 Sep 2018 om 18:53
    Wat een rotvolk dat vakp. Door mensen zoals hun is er juist politie nodig.. zie historie en rellen youtube. En nu ook nog eens neerbuigend over de politie praten. Man man man. Laat ze staken! Kunnen we best wedstrijdje overslaan. Die wordt nog wel een keer gespeeld hoor. En die snipperuren.. tja, is zeker jammer, maar soms zit het leven nou eenmaal niet mee.
  • 13 Sep 2018 om 18:46
    Laat die wedstrijd gewoon doorgaan zonder politie en laat de supporters er gewoon een mooie avond van maken.
  • 13 Sep 2018 om 18:45
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:25
      Triest!
    Azijnpisser!!!
  • 13 Sep 2018 om 18:33
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:25
      Triest!
    Hoezo dat dan?
  • 13 Sep 2018 om 18:25
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:13
      Goede actie????
    Triest!
  • 13 Sep 2018 om 18:23
    • Quote van 13 Sep 2018 om 18:17
      zal de politie hoogstwaarschijnlijk weer moeten optreden, goede actie boys
    Zal wel mee vallen. Ik denk dat de heren en dames gewoon een goede pot pils gaan drinken in t Westen. Geen gedonder verder, gewoon een goede avond pimpelen. Niks mis mee
  • 13 Sep 2018 om 18:22
    Mooie actie!
  • 13 Sep 2018 om 18:22
    Prima dit !
  • 13 Sep 2018 om 18:21
    Haha goede reactie!
  • 13 Sep 2018 om 18:17
    zal de politie hoogstwaarschijnlijk weer moeten optreden, goede actie boys
  • 13 Sep 2018 om 18:16
    Preciessss
  • 13 Sep 2018 om 18:13
    Goede actie????