''Ik denk niet dat de wedstrijd tegen FC Dordrecht vanavond doorgaat''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Ik denk niet dat de wedstrijd tegen FC Dordrecht vanavond doorgaat''

FC Twente gaat vrijdagavond op bezoek bij FC Dordrecht, maar de vijfde competitiewedstrijd staat nog altijd op losse schroeven. Leon ten Voorde, verslaggever van de Tubantia, denkt dat het duel afgelast gaat worden.

"Ik maak me zorgen of de wedstrijd doorgaat vanavond", vertelt hij op de website van zijn werkgever. "Ik denk het niet, want ik denk dat de rechter de politiebonden gelijk gaat geven. En Dordrecht Twitterde gisteren al dat de kans 'aanzienlijk' is dat de wedstrijd niet doorgaat. Als je dat als club gaat Twitteren, heb je volgens mij signalen", aldus Ten Voorde. 

Trainer Marino Pusic kan geen beroep doen op Nacho Monsalve. "Bijen zal vanaf links gaan spelen en Xandro Schenk is een linker centrale verdediger. Dus ik denk dat Xandro Schenk wel eventjes flink zal balen", vervolgt de clubwatcher, die een 1-3 overwinning verwacht als het duel doorgaat. "FC Twente gaat daar de beste wedstrijd van het seizoen spelen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2018 om 17:05
    • Quote van 14 Sep 2018 om 14:05
      Ten Voorde heeft wel vaak een goed punt, pist met regelmaat naast de pot, maar FCT speelt 1 maal per week, en hij heeft van de Tub (blijkbaar) een quota van 3 artikelen en een video per week.

      Als je zoveel moet lullen over helemaal niets, en dan ook nog eens met je handen gebonden zit vanwege politieke allianties richting Ted/Fred/Schippers en dus Marino, waardoor je excuusbrodelwerkjes krijgt die elke vorm van kritiek ontberen. Die 3 problemen van FCT, verdediging, middenveld, aanval. Nog nooit zo'n slecht stuk gelezen.

      En let op, kritiek hoeft niet agressief te zijn, het kan in de vorm van feedback. Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
    Haha
  • 14 Sep 2018 om 17:04
    • Quote van 14 Sep 2018 om 15:40
      Zit er naast? Volgens mij heeft ie voor dit scenario geen voorspelling gedaan.
    Nee??. Denkt dat de wedstrijd afgelast wordt?.
  • 14 Sep 2018 om 15:40
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:01
      Gaat definitief wel door dus mister ten voorde zit er weeer naast gelukkig.
    Zit er naast? Volgens mij heeft ie voor dit scenario geen voorspelling gedaan.
  • 14 Sep 2018 om 14:05
    • Quote van 14 Sep 2018 om 13:01
      Gaat definitief wel door dus mister ten voorde zit er weeer naast gelukkig.
    Ten Voorde heeft wel vaak een goed punt, pist met regelmaat naast de pot, maar FCT speelt 1 maal per week, en hij heeft van de Tub (blijkbaar) een quota van 3 artikelen en een video per week.

    Als je zoveel moet lullen over helemaal niets, en dan ook nog eens met je handen gebonden zit vanwege politieke allianties richting Ted/Fred/Schippers en dus Marino, waardoor je excuusbrodelwerkjes krijgt die elke vorm van kritiek ontberen. Die 3 problemen van FCT, verdediging, middenveld, aanval. Nog nooit zo'n slecht stuk gelezen.

    En let op, kritiek hoeft niet agressief te zijn, het kan in de vorm van feedback. Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
  • 14 Sep 2018 om 13:01
    Gaat definitief wel door dus mister ten voorde zit er weeer naast gelukkig.
  • 14 Sep 2018 om 12:42
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:08
      hoe kom je aan die info?
    Staat ook wel op NOS al... politiestakingen zijn van de baan..
  • 14 Sep 2018 om 12:38
    Weer eens verkeerd gedacht Leon !
  • 14 Sep 2018 om 12:08
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:04
      Fct gaat wss door is een cao akkoord bereikt door de politie
    hoe kom je aan die info?
  • 14 Sep 2018 om 12:07
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:04
      Fct gaat wss door is een cao akkoord bereikt door de politie
    Hoppa
  • 14 Sep 2018 om 12:07
    • Quote van 14 Sep 2018 om 12:04
      Fct gaat wss door is een cao akkoord bereikt door de politie
    Klopt
  • 14 Sep 2018 om 12:04
    Fct gaat wss door is een cao akkoord bereikt door de politie
  • 14 Sep 2018 om 12:01
    Lijkt me ook dat de wedstrijd niet doorgaat als de staking doorgaat. Als het van het kort geding afhangt wordt het afgelast als er geen politie is. Als het zonder politie door zou gaan hadden ze dat ook wel eerder bekend kunnen maken, dan deed het kort geding er niet toe.
  • 14 Sep 2018 om 11:15
    • Quote van 14 Sep 2018 om 10:57
      iemand die ook geen hol geeft over wat die man denkt?
    Het is een serpent die hoognodig vervangen moet worden...
  • 14 Sep 2018 om 10:57
    iemand die ook geen hol geeft over wat die man denkt?
  • 14 Sep 2018 om 10:48
    Ik denk, jij denkt, wij denken.
    Nu graag even een bericht of het doorgaat of niet!