Lof voor Bijen: ''Verdedigend en aanvallend een uitstekende kopper''

( 13 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Lof voor Bijen: ''Verdedigend en aanvallend een uitstekende kopper''

FC Twente neemt het vrijdagavond op tegen FC Dordrecht, maar trainer Marino Pusic kan geen beroep doen op Nacho Monsalve. De centrumverdediger van de club uit Enschede kampt met een (lichte) knieblessure en daardoor begint Peet Bijen in de basis.

"De keuze is op Peet gevallen in verband met een aantal specifieke dingen", vertelt hij. "Ook ten aanzien van de tegenpartij. Peet is verdedigend, maar ook aanvallend een uitstekende kopper. Dat hebben we nodig in zo'n wedstrijd, vind ik", aldus Pusic. 

"Hij heeft ook een bepaalde snelheid om in ruimtes te spelen", vervolgt de oefenmeester voor de camera van 1Twente. "Net zo als Xandro, trouwens. Die presenteerde zich prima op de training, dus dat is goed om te noemen", besluit Pusic.  

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2018 om 09:37
    • Quote van 14 Sep 2018 om 19:39
      Wie zou jij dan graag zien en waarom? Welke kwaliteiten bezitten diegenen daarnaast waaruit blijkt dat zij beter zijn dan Peetken een Xandro? Kijk, dat jij een schurfthekel aan Peetken hebt, dat is niets onbekends, maar Schenk....die de Spek en Bonen Divisie kent?

      Vreet jij thuis aan de keukentafel ook geen 'Hollandse pot' en alleen maar Paella? ;)
    Neem hem niet zo serieus met zijn gezwets. Enige dat hij doet is olie op het vuur gooien. Gisteren heeft Bijen wederom bewezen prima te kunnen ballen. En is daarnaast “voetballend” beter dan zijn Spaanse medeverdedigers.
  • 14 Sep 2018 om 19:39
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:49
      Pff aub niet.
    Wie zou jij dan graag zien en waarom? Welke kwaliteiten bezitten diegenen daarnaast waaruit blijkt dat zij beter zijn dan Peetken een Xandro? Kijk, dat jij een schurfthekel aan Peetken hebt, dat is niets onbekends, maar Schenk....die de Spek en Bonen Divisie kent?

    Vreet jij thuis aan de keukentafel ook geen 'Hollandse pot' en alleen maar Paella? ;)
  • 14 Sep 2018 om 18:49
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:13
      Speel met Bijen en Schenk zou ik zeggen. Geeft verdedigend veel meer stabiliteit. Zeker als je die onrustige types op de flanken hebt.
    Pff aub niet.
  • 14 Sep 2018 om 18:41
    • Quote van 14 Sep 2018 om 17:05
      Ik steun maar 1 van deze suggesties. Oh nee nu ben ik geen voetbalkenner! Ik ga m'n leven maar is overdenken.
    Dan ben je een grote fan van Boere of Holscher.

    Holscher was vorige week volledig afwezig, en Boere scoort niet uit een lopende aanval. Beiden moeten zo snel mogelijk verdwijnen. Boere, werkt verschrikkelijk hard en heeft een gouden mentaliteit, maar op penals alleen kan een spits niet teren. Holscher was dominant tegen een zwak Helmond en Top Oss, iets meer weerstand, volledig onzichtbaar.

    Ramos, die gaat er vanavond een paar maal uitgelopen worden. Dordrecht is niet dom, die weten dat de ze over rechts moeten combineren om tot een voorzet/doelpoging te komen.

    1-3 Voor FCT, dat dan weer wel.
  • 14 Sep 2018 om 18:32
    • Quote van 14 Sep 2018 om 18:07
      Gelukkig niet .Als Pusic op al die honderden zgn trainers langs de kant met "adviezen" moet reageren is er geen tijd meer voor trainingen en moet hij 35 spelers per wedstrijd opstellen. Wat een droeftoeters.
    De beste stuurlui staan wederom aan wal.
  • 14 Sep 2018 om 18:07
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:36
      Hieruit blijkt weer dat Pusic een kwakzalver is die luchtkastelen verkoop. Deze koekwaus zou Bijen NOOIT hebben opgesteld als Nacho geen blessure had. Lul dan ook niet over 'redenen'. Je hebt hem er na 1 wedstrijd geheel onverantwoord uitgekegeld.
      Ik snap niet dat mensen bij FCT niet DWARS door deze lulhannes heen prikken.
      Hij bewijst, met het vervangen van de volledige CV ten faveure van Schenk/Bijen die tegen Sparta redelijk stonden, dat hij een reactief manager is die niet zo heel veel kaas heeft gegeten van teamsport, team dynamiek.
      Vorig jaar, onder zijn neus, een Coupe d'etat, waarvan je moet hopen dat hij niet de aanstichter is geweest (of spelers heeft aan lopen moedigen), of dat hij de 'bron' van LtV was (die nu bijzonder kritiekloos is).
      Excuus voor mijn gezeik, ik val in herhaling. Laten we 3 dingen opkalken die IEDEREEN logisch zou vinden
      Het zou Pusic sieren als hij vandaag met
      1) Lely voor Ramos start, want Lely is sneller en beter in verdedigen. 2) Als Boere op het bankje (kan Bapoh of Oosterwijk in de spits)3) Als hij Holscher passeert, (krijgt hij een pijpbeurt van Citro).
      Reserve
      4) Maria op z'n oude plek. (zeer degelijke speler vorig jaar)
      Ik denk dat 3 van de 4 ingrepen, na 4 wedstrijden, redelijk logisch zijn en dat de gemiddelde twentefan/voetbalkenner minimaal 2 van de 4 suggesties volledig zou steunen/begrijpen.
      Ik durf te wedden dat geen van de 4 suggesties plaats gaan vinden.
    Gelukkig niet .Als Pusic op al die honderden zgn trainers langs de kant met "adviezen" moet reageren is er geen tijd meer voor trainingen en moet hij 35 spelers per wedstrijd opstellen. Wat een droeftoeters.
  • 14 Sep 2018 om 17:05
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:36
      Hieruit blijkt weer dat Pusic een kwakzalver is die luchtkastelen verkoop. Deze koekwaus zou Bijen NOOIT hebben opgesteld als Nacho geen blessure had. Lul dan ook niet over 'redenen'. Je hebt hem er na 1 wedstrijd geheel onverantwoord uitgekegeld.
      Ik snap niet dat mensen bij FCT niet DWARS door deze lulhannes heen prikken.
      Hij bewijst, met het vervangen van de volledige CV ten faveure van Schenk/Bijen die tegen Sparta redelijk stonden, dat hij een reactief manager is die niet zo heel veel kaas heeft gegeten van teamsport, team dynamiek.
      Vorig jaar, onder zijn neus, een Coupe d'etat, waarvan je moet hopen dat hij niet de aanstichter is geweest (of spelers heeft aan lopen moedigen), of dat hij de 'bron' van LtV was (die nu bijzonder kritiekloos is).
      Excuus voor mijn gezeik, ik val in herhaling. Laten we 3 dingen opkalken die IEDEREEN logisch zou vinden
      Het zou Pusic sieren als hij vandaag met
      1) Lely voor Ramos start, want Lely is sneller en beter in verdedigen. 2) Als Boere op het bankje (kan Bapoh of Oosterwijk in de spits)3) Als hij Holscher passeert, (krijgt hij een pijpbeurt van Citro).
      Reserve
      4) Maria op z'n oude plek. (zeer degelijke speler vorig jaar)
      Ik denk dat 3 van de 4 ingrepen, na 4 wedstrijden, redelijk logisch zijn en dat de gemiddelde twentefan/voetbalkenner minimaal 2 van de 4 suggesties volledig zou steunen/begrijpen.
      Ik durf te wedden dat geen van de 4 suggesties plaats gaan vinden.
    Ik steun maar 1 van deze suggesties. Oh nee nu ben ik geen voetbalkenner! Ik ga m'n leven maar is overdenken.
  • 14 Sep 2018 om 17:05
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:59
      Gonzalez was een grote stoorzender vorige week. Hij is een pure verdediger die de bal zo snel mogelijk in moet leveren en dat was dus een ramp tegen Oss.
    Als de backs steeds naar voren lopen komen zijn Nacho en Gonzalez continue met zn tweeen. Dit moet snel anders.
  • 14 Sep 2018 om 16:59
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:29
      Gonzalez is de beste verdediger. Beijen en Nacho zijn verdedigend wat minder maar zoals ik het tot nu toe heb gezien denk dat Nacho net iets beter is en vooral meer uitstraling heeft in het veld
    Gonzalez was een grote stoorzender vorige week. Hij is een pure verdediger die de bal zo snel mogelijk in moet leveren en dat was dus een ramp tegen Oss.
  • 14 Sep 2018 om 16:56
    • Quote van 14 Sep 2018 om 16:36
      Hieruit blijkt weer dat Pusic een kwakzalver is die luchtkastelen verkoop. Deze koekwaus zou Bijen NOOIT hebben opgesteld als Nacho geen blessure had. Lul dan ook niet over 'redenen'. Je hebt hem er na 1 wedstrijd geheel onverantwoord uitgekegeld.
      Ik snap niet dat mensen bij FCT niet DWARS door deze lulhannes heen prikken.
      Hij bewijst, met het vervangen van de volledige CV ten faveure van Schenk/Bijen die tegen Sparta redelijk stonden, dat hij een reactief manager is die niet zo heel veel kaas heeft gegeten van teamsport, team dynamiek.
      Vorig jaar, onder zijn neus, een Coupe d'etat, waarvan je moet hopen dat hij niet de aanstichter is geweest (of spelers heeft aan lopen moedigen), of dat hij de 'bron' van LtV was (die nu bijzonder kritiekloos is).
      Excuus voor mijn gezeik, ik val in herhaling. Laten we 3 dingen opkalken die IEDEREEN logisch zou vinden
      Het zou Pusic sieren als hij vandaag met
      1) Lely voor Ramos start, want Lely is sneller en beter in verdedigen. 2) Als Boere op het bankje (kan Bapoh of Oosterwijk in de spits)3) Als hij Holscher passeert, (krijgt hij een pijpbeurt van Citro).
      Reserve
      4) Maria op z'n oude plek. (zeer degelijke speler vorig jaar)
      Ik denk dat 3 van de 4 ingrepen, na 4 wedstrijden, redelijk logisch zijn en dat de gemiddelde twentefan/voetbalkenner minimaal 2 van de 4 suggesties volledig zou steunen/begrijpen.
      Ik durf te wedden dat geen van de 4 suggesties plaats gaan vinden.
    Jij hebt er ook geen verstand van!
  • 14 Sep 2018 om 16:36
    Hieruit blijkt weer dat Pusic een kwakzalver is die luchtkastelen verkoop. Deze koekwaus zou Bijen NOOIT hebben opgesteld als Nacho geen blessure had. Lul dan ook niet over 'redenen'. Je hebt hem er na 1 wedstrijd geheel onverantwoord uitgekegeld.
    Ik snap niet dat mensen bij FCT niet DWARS door deze lulhannes heen prikken.
    Hij bewijst, met het vervangen van de volledige CV ten faveure van Schenk/Bijen die tegen Sparta redelijk stonden, dat hij een reactief manager is die niet zo heel veel kaas heeft gegeten van teamsport, team dynamiek.
    Vorig jaar, onder zijn neus, een Coupe d'etat, waarvan je moet hopen dat hij niet de aanstichter is geweest (of spelers heeft aan lopen moedigen), of dat hij de 'bron' van LtV was (die nu bijzonder kritiekloos is).
    Excuus voor mijn gezeik, ik val in herhaling. Laten we 3 dingen opkalken die IEDEREEN logisch zou vinden
    Het zou Pusic sieren als hij vandaag met
    1) Lely voor Ramos start, want Lely is sneller en beter in verdedigen. 2) Als Boere op het bankje (kan Bapoh of Oosterwijk in de spits)3) Als hij Holscher passeert, (krijgt hij een pijpbeurt van Citro).
    Reserve
    4) Maria op z'n oude plek. (zeer degelijke speler vorig jaar)
    Ik denk dat 3 van de 4 ingrepen, na 4 wedstrijden, redelijk logisch zijn en dat de gemiddelde twentefan/voetbalkenner minimaal 2 van de 4 suggesties volledig zou steunen/begrijpen.
    Ik durf te wedden dat geen van de 4 suggesties plaats gaan vinden.
  • 14 Sep 2018 om 16:29
    Gonzalez is de beste verdediger. Beijen en Nacho zijn verdedigend wat minder maar zoals ik het tot nu toe heb gezien denk dat Nacho net iets beter is en vooral meer uitstraling heeft in het veld
  • 14 Sep 2018 om 16:13
    Speel met Bijen en Schenk zou ik zeggen. Geeft verdedigend veel meer stabiliteit. Zeker als je die onrustige types op de flanken hebt.