Homepage » Hoofdnieuws » Pusic blij met gouden wissels: ''Het is een kwestie van gevoel, maar ook van geluk''

Pusic blij met gouden wissels: ''Het is een kwestie van gevoel, maar ook van geluk''

( 63 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pusic blij met gouden wissels: ''Het is een kwestie van gevoel, maar ook van geluk''

Door treffers van invallers Jari Oosterwijk en Rafik Zekhnini won FC Twente vrijdagavond met 1-3 bij Telstar. Trainer Marino Pusic is blij dat zij het verschil konden maken.

"Het is altijd prettig om te zien wanneer invallers een doelpunt maken. Een compliment aan de jongens, ze hebben belangrijke goals gescoord. Het is een kwestie van gevoel, maar je moet ook een beetje geluk hebben", vertelt Pusic na afloop over zijn wissels.

Pusic vond wel dat zijn ploeg duidelijk de bovenliggende partij in Velsen-Zuid was. "Ik had het gevoel dat de 1-2 eraan zat te komen. Daarom bracht ook aanvallende wissels. We speelden goed positiespel en creëerden zodoende een extra man op het middenveld. We waren in sommige fases net niet doortastend genoeg, maar al met al was het een prima wedstrijd van onze kant."

Met deze zege boekte FC Twente haar 4e overwinning van het seizoen. De oefenmeester is tevreden met de resultaten die ze tot nu toe hebben behaald. "Dit zijn geen makkelijke uitwedstrijden. Deze teams hebben niets te verliezen tegen ons. In zo'n wedstrijd moet je negentig minuten lang gefocust blijven en je eigen spel spelen. Als je wint is het altijd goed. De jongens hebben keihard geknokt, mijn complimenten aan hen", aldus de oefenmeester in gesprek met RTV Oost.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Sep 2018 om 09:27
    • Quote van 24 Sep 2018 om 09:04
      Doe er wat mee zou ik zeggen. En bij gebrek aan beter kun je altijd nog cynisch reageren toch...
    Zelfs hij kan dat niet , moeten ze eerst met zijn vieren een stafmeeting houden.
  • 24 Sep 2018 om 09:04
    • Quote van 23 Sep 2018 om 23:32
      Ok bedankt! Mooie toevoeging van je verhaal.
    Doe er wat mee zou ik zeggen. En bij gebrek aan beter kun je altijd nog cynisch reageren toch...
  • 24 Sep 2018 om 06:09
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:39
      Haha de zelfbenoemde positivo's. Altijd kankeren op een ander, maar verder zijn ze heel gezellig.
    Voor sommigen is het glas halfvol, voor anderen half leeg.
  • 23 Sep 2018 om 23:51
    • Quote van 23 Sep 2018 om 23:34
      Wat ben je toch een ....
    Oeh.. een quiz!! Leuk zeg :)
  • 23 Sep 2018 om 23:34
    • Quote van 23 Sep 2018 om 21:36
      Strondvliegen... is de O verkeerd, en had er een A moeten staan? Of is de d verkeerd en had er een t moeten staan? Ik ben zeer nieuwsgierig, want je wordt steeds creatiever.
    Wat ben je toch een ....
  • 23 Sep 2018 om 23:32
    • Quote van 23 Sep 2018 om 23:24
      Geen verhaal. Een goed verhaal kun jij vertellen met je rijke fantasie, raakt kan nog wal, maar vermakelijk is het (soms) wel.
    Ok bedankt! Mooie toevoeging van je verhaal.
  • 23 Sep 2018 om 23:24
    • Quote van 23 Sep 2018 om 21:39
      Ok. Goed verhaal.
    Geen verhaal. Een goed verhaal kun jij vertellen met je rijke fantasie, raakt kan nog wal, maar vermakelijk is het (soms) wel.
  • 23 Sep 2018 om 21:39
    • Quote van 23 Sep 2018 om 19:29
      Horsepower toch, ik was deze middag heerlijk uit eten, Blue Sacura. Wat jij denkt te weten interesseert me niet, jouw uitlatingen en jaja daar komt die, aannames zijn simpelweg lachwekkend.
    Ok. Goed verhaal.
  • 23 Sep 2018 om 21:36
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:27
      Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
    Strondvliegen... is de O verkeerd, en had er een A moeten staan? Of is de d verkeerd en had er een t moeten staan? Ik ben zeer nieuwsgierig, want je wordt steeds creatiever.
  • 23 Sep 2018 om 19:30
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:27
      Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
    Dat heb je goed gezien moat.
  • 23 Sep 2018 om 19:29
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:39
      Vreemd. Want jij reageerde op mijn eerste post in dit artikel. Dan doe jij toch een aanzet tot dialoog? Jammer dat je inhoudelijk geen gesprek wil. Ik ga er dan ook vanuit dat jij niet meer op mijn toekomstige post gaat reageren. Zo verder lezend zie ik dat jij vaak reageert op mensen, inhoudelijk geen dialoog aangaat en afsluit met bijnamen van puberaal niveau. En dat voor iemand van 40. Ik denk dat je in werkelijkheid vast een fatsoenlijk persoon bent, maar dat het online leven je een spannend gevoel geeft. Een gevoel waarbij je de grenzen mag aanraken. Goed.. dan weten we dat ook.
    Horsepower toch, ik was deze middag heerlijk uit eten, Blue Sacura. Wat jij denkt te weten interesseert me niet, jouw uitlatingen en jaja daar komt die, aannames zijn simpelweg lachwekkend.
  • 23 Sep 2018 om 19:22
    • Quote van 23 Sep 2018 om 18:39
      Haha volgens mij werkt dat in beide kampen zo, beetje respect voor elkaar en we staan gezellig ergens in maart/ april samen bier te drinken. We kramen allemaal zinnige en onzinnige dingen uit, neem het allemaal niet TE serieus. Vaak zit er een hoop emotie bij en daar kan de een beter mee over weg dan de ander. Je moet maar zo denken Ja Die, sommigen weten niet beter ( zonder te wijzen op specifieke personen. Nou voor uit hengelo).
    vlekkie ..pilsje verdient..
  • 23 Sep 2018 om 18:47
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:27
      Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
    Kritiek is helemaal niet erg, wat wel erg is is dat constante gezanik op de trainer en bepaalde spelers, dan lost helemaal niets op en zorgt alleen maar voor nog meer irritatie bij jezelf en bij anderen, als je bovendien als iemand er iets over zegt gelijk kompleet in de kramp schiet en mensen verbaal aanvalt dan maak je van jezelf een nog grotere lul!
  • 23 Sep 2018 om 18:39
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:27
      Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
    Haha volgens mij werkt dat in beide kampen zo, beetje respect voor elkaar en we staan gezellig ergens in maart/ april samen bier te drinken. We kramen allemaal zinnige en onzinnige dingen uit, neem het allemaal niet TE serieus. Vaak zit er een hoop emotie bij en daar kan de een beter mee over weg dan de ander. Je moet maar zo denken Ja Die, sommigen weten niet beter ( zonder te wijzen op specifieke personen. Nou voor uit hengelo).
  • 23 Sep 2018 om 17:39
    • Quote van 23 Sep 2018 om 17:27
      Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
    Haha de zelfbenoemde positivo's. Altijd kankeren op een ander, maar verder zijn ze heel gezellig.
  • 23 Sep 2018 om 17:27
    Horsepower, onze talentenscout Frankie Fat, Hengelo, JjdeWilde, jullie zijn een stel huichelaars van de bovenste plank. De een doe zich nog intelligenter voor dan de ander, maar ondertussen zijn jullie grote meelopers, er mag geen kritiek zijn of jullie trekken ten strijde, als dat nu maar echt was, maar nee heerlijk achter de toetsen de moraal ridders uithangen, nou voor mij zijn jullie een stelletje zielige semi intellectuelen of dat willen jullie althans zijn, maar voor mij zijn jullie gewoon strondvliegen. En ja aannames dat zou Hengelo ook zeggen ....
  • 23 Sep 2018 om 16:40
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:43
      Hengelo zal zeggen allemaal aannames van jou.lol
    ????
  • 23 Sep 2018 om 15:45
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:43
      Hengelo zal zeggen allemaal aannames van jou.lol
    ;) de hele wereld bestaat uit aannames. De één is alleen wat betet onderbouwd dan de ander. Of is dit ook een aanname? Hmm
  • 23 Sep 2018 om 15:43
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:39
      Vreemd. Want jij reageerde op mijn eerste post in dit artikel. Dan doe jij toch een aanzet tot dialoog? Jammer dat je inhoudelijk geen gesprek wil. Ik ga er dan ook vanuit dat jij niet meer op mijn toekomstige post gaat reageren. Zo verder lezend zie ik dat jij vaak reageert op mensen, inhoudelijk geen dialoog aangaat en afsluit met bijnamen van puberaal niveau. En dat voor iemand van 40. Ik denk dat je in werkelijkheid vast een fatsoenlijk persoon bent, maar dat het online leven je een spannend gevoel geeft. Een gevoel waarbij je de grenzen mag aanraken. Goed.. dan weten we dat ook.
    Hengelo zal zeggen allemaal aannames van jou.lol
  • 23 Sep 2018 om 15:39
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:23
      Jou eerste zin, direct een verwijt, daarna vraag je om een dialoog. Doe serieus een poging dan overweeg ik een dialoog met jou, beter je best doen.
    Vreemd. Want jij reageerde op mijn eerste post in dit artikel. Dan doe jij toch een aanzet tot dialoog? Jammer dat je inhoudelijk geen gesprek wil. Ik ga er dan ook vanuit dat jij niet meer op mijn toekomstige post gaat reageren. Zo verder lezend zie ik dat jij vaak reageert op mensen, inhoudelijk geen dialoog aangaat en afsluit met bijnamen van puberaal niveau. En dat voor iemand van 40. Ik denk dat je in werkelijkheid vast een fatsoenlijk persoon bent, maar dat het online leven je een spannend gevoel geeft. Een gevoel waarbij je de grenzen mag aanraken. Goed.. dan weten we dat ook.
  • 23 Sep 2018 om 15:28
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:41
      nee joh ..sorry dat ik bot reageerde...het zijn zinnige discussies maar ben nog op vakantie ..eind deze week terug internet werkt hier niet zo..blij als er al verbinding is
    Geen probleem lekker van je vakantie genieten nog! Have fun
  • 23 Sep 2018 om 15:23
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:40
      Met de eerste 3 zinnen refereer ik naar datgene wat jij altijd doet. Vervolgens wil ik een poging doen om serieus met jou op inhoud in dialoog te gaan. Ik wil je vragen om dat alsnog te doen.
    Jou eerste zin, direct een verwijt, daarna vraag je om een dialoog. Doe serieus een poging dan overweeg ik een dialoog met jou, beter je best doen.
  • 23 Sep 2018 om 15:21
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:50
      Staak je pogingen, heb die man nog nooit wat zinnigs zien betogen.
    Heel rap terug maar je woongroep eng mannetje.
  • 23 Sep 2018 om 14:50
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:40
      Met de eerste 3 zinnen refereer ik naar datgene wat jij altijd doet. Vervolgens wil ik een poging doen om serieus met jou op inhoud in dialoog te gaan. Ik wil je vragen om dat alsnog te doen.
    Staak je pogingen, heb die man nog nooit wat zinnigs zien betogen.
  • 23 Sep 2018 om 14:50
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:41
      nee joh ..sorry dat ik bot reageerde...het zijn zinnige discussies maar ben nog op vakantie ..eind deze week terug internet werkt hier niet zo..blij als er al verbinding is
    Haha, ik ben altijd blij als er op vakantie GEEN internet is. Lekker dingen ondernemen en gezellig met elkaar kletsen ipv op die f*cking telefoon te kijken. Heerlijk !
  • 23 Sep 2018 om 14:41
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:08
      Zeker maar na een uitleg zou er ook een: ja oké dat is ook zo kunnen komen... maar ik begrijp dat dit in deze niet het geval is.... ook dat kan
    nee joh ..sorry dat ik bot reageerde...het zijn zinnige discussies maar ben nog op vakantie ..eind deze week terug internet werkt hier niet zo..blij als er al verbinding is
  • 23 Sep 2018 om 14:40
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:35
      In de 1ste 3 zinnen spreek jij jezelf al tegen. Ik zal jou een plezier doen door jou niet serieus te nemen, jij spreekt met dubbele tong. Zulk soort mensen zijn niet te vertrouwen. Dus die dialoog mag je gaan voeren wanneer je in een spiegel kijkt. Sterkte Pik.
    Met de eerste 3 zinnen refereer ik naar datgene wat jij altijd doet. Vervolgens wil ik een poging doen om serieus met jou op inhoud in dialoog te gaan. Ik wil je vragen om dat alsnog te doen.
  • 23 Sep 2018 om 14:38
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:21
      Dat is rancune want zijn held jopie is de boeman dus moeten anderen het ook maar ontzien.... gelukkig ziet het gros dat de kritiek op dit moment zwaar onterecht is
    Gelukkig kijkt het gross verder dan een paar nietszeggende lijstjes en online spelletjes zeg maar.
  • 23 Sep 2018 om 14:35
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:20
      Ik zal je niet kleineren of je post niet serieus nemen. Ik ga je serieus benaderen. Even kijken of ik daarmee een goed dialoog krijg. Jij geeft aan dat pusic mede verantwoordelijk is. Dat is niet correct. De hoofdtrainer is verantwoordelijk. Er is geen sprake van gedeelde verantwoordelijkheid onder de trainerstaf. Pusic was wel ondersteunend en/of adviserend. Maar dat is compleet anders dan uiteindelijk de beslissing nemen. Pusic is nu hoofdverantwoordelijk en mag de beslissing nemen. Geef hem hier dus in eerste instantie het vertrouwen en rust. Er zijn altijd keuzes waar je het niet eens mee bent of zelf anders had gedaan. Maar daarom is hij de hoofdtrainer en jij supporter. Ik wil je toch als mede supporter vragen om niet te snel pusic af te schrijven. Wellicht heb je gelijk na een halfjaar. Wie weet.
    In de 1ste 3 zinnen spreek jij jezelf al tegen. Ik zal jou een plezier doen door jou niet serieus te nemen, jij spreekt met dubbele tong. Zulk soort mensen zijn niet te vertrouwen. Dus die dialoog mag je gaan voeren wanneer je in een spiegel kijkt. Sterkte Pik.
  • 23 Sep 2018 om 14:08
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:33
      verschil van mening ..mag toch?
    Zeker maar na een uitleg zou er ook een: ja oké dat is ook zo kunnen komen... maar ik begrijp dat dit in deze niet het geval is.... ook dat kan
  • 23 Sep 2018 om 13:33
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:30
      Dus de wat is het? 6e of 7e wedstrijd van het seizoen niet winnen is daar bepalend voor? Hmmz oke... niet mijn manier van beredeneren eerlijk gezegd.... En überhaupt mocht je eredivisie in gaan verwacht ik dat je je selectie weer opnieuw zult inrichten/doorselecteren... je hebt dan weer meer tv gelden en sponsorgelden etc Maar goed zover denk ik nog niet eens... lijkt me niet slim aangezien er 6 kandidaten zijn... Maar om al te bepalen dat we niet eredivisie waardig zijn omdat we niet van jong psv winnen lijkt me sowieso een voorbarige conclusie dan hebben we helmond en oss al gezien toch? Als je na 38 potjes bovenaan staat heb je het verdiend en of je dan mee kan komen in eredivisie is dan de vervolgvraag maar eerst maar eens halen
    verschil van mening ..mag toch?
  • 23 Sep 2018 om 13:30
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:24
      als we niet winnen van jong PSV met of zonder Ramselaar zijn we nog niet klaar om in de eredivisie terug te keren...
    Dus de wat is het? 6e of 7e wedstrijd van het seizoen niet winnen is daar bepalend voor? Hmmz oke... niet mijn manier van beredeneren eerlijk gezegd.... En überhaupt mocht je eredivisie in gaan verwacht ik dat je je selectie weer opnieuw zult inrichten/doorselecteren... je hebt dan weer meer tv gelden en sponsorgelden etc Maar goed zover denk ik nog niet eens... lijkt me niet slim aangezien er 6 kandidaten zijn... Maar om al te bepalen dat we niet eredivisie waardig zijn omdat we niet van jong psv winnen lijkt me sowieso een voorbarige conclusie dan hebben we helmond en oss al gezien toch? Als je na 38 potjes bovenaan staat heb je het verdiend en of je dan mee kan komen in eredivisie is dan de vervolgvraag maar eerst maar eens halen
  • 23 Sep 2018 om 13:24
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:20
      Ik zal je niet kleineren of je post niet serieus nemen. Ik ga je serieus benaderen. Even kijken of ik daarmee een goed dialoog krijg. Jij geeft aan dat pusic mede verantwoordelijk is. Dat is niet correct. De hoofdtrainer is verantwoordelijk. Er is geen sprake van gedeelde verantwoordelijkheid onder de trainerstaf. Pusic was wel ondersteunend en/of adviserend. Maar dat is compleet anders dan uiteindelijk de beslissing nemen. Pusic is nu hoofdverantwoordelijk en mag de beslissing nemen. Geef hem hier dus in eerste instantie het vertrouwen en rust. Er zijn altijd keuzes waar je het niet eens mee bent of zelf anders had gedaan. Maar daarom is hij de hoofdtrainer en jij supporter. Ik wil je toch als mede supporter vragen om niet te snel pusic af te schrijven. Wellicht heb je gelijk na een halfjaar. Wie weet.
    Amen
  • 23 Sep 2018 om 13:24
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:41
      Als je nou achterop zou staan zoals Sparta en roda dan kan ik het een klein beetje voorstellen... ook dan is het niet lastig te snappen dat je in opbouw bent en het nog moet wennen etc en je wedstrijd voor wedstrijd moet gaan... maar dan zou ik kritiek wel verwachten uit paniek... nu sta j er gewoon goed bij. Pak je misschien de 1e periode al wel? Een 1e seizoenshelft is het gewoon zaak erbij te staan en dan in de winter heb je assaidi en vuckic terug kan je met geld van sponsoren the missing link binnenhalen en 2e seizoenshelft moet je dan de geoliede machine zijn die gewend is geraakt aan het spelen in de 1e divisie en die gaat uitlopen... dat het nu al zo geweldig gaat is bemoedigend.Donderdag zou een stunt zijn. Ik hou het toch op Groningen 2-0... als we jong psv maar pakken... als gasten als ramselaar mee gaan doen wordt dat loodzwaar. Pirou geweldig talent. Mijn prioriteit zal op die wedstrijd liggen aangezien concurrentie dat weekend tegen elkaar speelt. Uiteraard wel gewoon sterkste opstelling tegen Groningen om meer gewend te raken en in ritme te komen/blijven voordeel is dat we elke positie nu dubbel bezet hebben in geval van blessures
    als we niet winnen van jong PSV met of zonder Ramselaar zijn we nog niet klaar om in de eredivisie terug te keren...
  • 23 Sep 2018 om 13:21
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:14
      Zeg je goed.. assistent. Dat is een andere rol met andere invloeden en verantwoordelijkheden. Jammer dat je mij in je bericht wilt kleineren. Ach ik doe lekker mee met je niveau. Wcht komt ie.. blijkbaar heb jij geen verstand van het trainersvak om voldoende inzicht te hebben op duidelijke rolverschillen tussen assisten en trainer. Hahahahahaha
    Dat is rancune want zijn held jopie is de boeman dus moeten anderen het ook maar ontzien.... gelukkig ziet het gros dat de kritiek op dit moment zwaar onterecht is
  • 23 Sep 2018 om 13:20
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:04
      Dus 3 jaar medeverantwoordelijk of mocht hij alleen vloeren vegen en ballen oppompen van al die hoofdtrainers.
    Ik zal je niet kleineren of je post niet serieus nemen. Ik ga je serieus benaderen. Even kijken of ik daarmee een goed dialoog krijg. Jij geeft aan dat pusic mede verantwoordelijk is. Dat is niet correct. De hoofdtrainer is verantwoordelijk. Er is geen sprake van gedeelde verantwoordelijkheid onder de trainerstaf. Pusic was wel ondersteunend en/of adviserend. Maar dat is compleet anders dan uiteindelijk de beslissing nemen. Pusic is nu hoofdverantwoordelijk en mag de beslissing nemen. Geef hem hier dus in eerste instantie het vertrouwen en rust. Er zijn altijd keuzes waar je het niet eens mee bent of zelf anders had gedaan. Maar daarom is hij de hoofdtrainer en jij supporter. Ik wil je toch als mede supporter vragen om niet te snel pusic af te schrijven. Wellicht heb je gelijk na een halfjaar. Wie weet.
  • 23 Sep 2018 om 13:15
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:32
      Marino Pusic was sinds 2015 2 jaren assistent trainer onder René Hake en mocht het stokje in Oktober 2017 tijdelijk overnemen todat GJV aangesteld werd en nadat hij ontslagen werd. In totaal 3 seizoenen. Sinds het begin van seizoen (6 wedstrijden dus) is hij aangesteld als Hoofdtrainer, waarbij 1 wedstrijd werd verloren en gelijk gespeeld, de rest werd gewonnen.
    Kijk.. dat is nou dus een fatsoenlijk en goed beargumenteerde reactie.
  • 23 Sep 2018 om 13:14
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:06
      Dat krijgt hij al jaren, misschien volg jij Twente nog niet zo lang en was je nog niet op de hoogte van het feit dat hij al jaren assistent was.
    Zeg je goed.. assistent. Dat is een andere rol met andere invloeden en verantwoordelijkheden. Jammer dat je mij in je bericht wilt kleineren. Ach ik doe lekker mee met je niveau. Wcht komt ie.. blijkbaar heb jij geen verstand van het trainersvak om voldoende inzicht te hebben op duidelijke rolverschillen tussen assisten en trainer. Hahahahahaha
  • 23 Sep 2018 om 13:04
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:32
      Marino Pusic was sinds 2015 2 jaren assistent trainer onder René Hake en mocht het stokje in Oktober 2017 tijdelijk overnemen todat GJV aangesteld werd en nadat hij ontslagen werd. In totaal 3 seizoenen. Sinds het begin van seizoen (6 wedstrijden dus) is hij aangesteld als Hoofdtrainer, waarbij 1 wedstrijd werd verloren en gelijk gespeeld, de rest werd gewonnen.
    Dus 3 jaar medeverantwoordelijk of mocht hij alleen vloeren vegen en ballen oppompen van al die hoofdtrainers.
  • 23 Sep 2018 om 12:35
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:24
      Goed verwoordt, waarbij ik mij afvraag of er dit seizoen nog wel nieuwe spelers bij moeten komen. Gr-FcT: 1-2
    Er hoeft van mij ook niet perse iets bij wat de sfeer in selectie helemaal zou kunnen laten doen omgooien maar ik bedoel dat je in de winter wel inzichtelijk hebt wat er nog aan mankeert zeg maar dan kan je dat nog ff toevoegen met een gerichte aankoop
  • 23 Sep 2018 om 10:24
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:41
      Als je nou achterop zou staan zoals Sparta en roda dan kan ik het een klein beetje voorstellen... ook dan is het niet lastig te snappen dat je in opbouw bent en het nog moet wennen etc en je wedstrijd voor wedstrijd moet gaan... maar dan zou ik kritiek wel verwachten uit paniek... nu sta j er gewoon goed bij. Pak je misschien de 1e periode al wel? Een 1e seizoenshelft is het gewoon zaak erbij te staan en dan in de winter heb je assaidi en vuckic terug kan je met geld van sponsoren the missing link binnenhalen en 2e seizoenshelft moet je dan de geoliede machine zijn die gewend is geraakt aan het spelen in de 1e divisie en die gaat uitlopen... dat het nu al zo geweldig gaat is bemoedigend.Donderdag zou een stunt zijn. Ik hou het toch op Groningen 2-0... als we jong psv maar pakken... als gasten als ramselaar mee gaan doen wordt dat loodzwaar. Pirou geweldig talent. Mijn prioriteit zal op die wedstrijd liggen aangezien concurrentie dat weekend tegen elkaar speelt. Uiteraard wel gewoon sterkste opstelling tegen Groningen om meer gewend te raken en in ritme te komen/blijven voordeel is dat we elke positie nu dubbel bezet hebben in geval van blessures
    Goed verwoordt, waarbij ik mij afvraag of er dit seizoen nog wel nieuwe spelers bij moeten komen. Gr-FcT: 1-2
  • 23 Sep 2018 om 09:43
    • Quote van 23 Sep 2018 om 06:14
      Hmmm, hij is er nog ...onze Miep clitorus
    Kom je te kort ventje? Gezien je gefrustreerde taalgebruik.
  • 23 Sep 2018 om 09:41
    Als je nou achterop zou staan zoals Sparta en roda dan kan ik het een klein beetje voorstellen... ook dan is het niet lastig te snappen dat je in opbouw bent en het nog moet wennen etc en je wedstrijd voor wedstrijd moet gaan... maar dan zou ik kritiek wel verwachten uit paniek... nu sta j er gewoon goed bij. Pak je misschien de 1e periode al wel? Een 1e seizoenshelft is het gewoon zaak erbij te staan en dan in de winter heb je assaidi en vuckic terug kan je met geld van sponsoren the missing link binnenhalen en 2e seizoenshelft moet je dan de geoliede machine zijn die gewend is geraakt aan het spelen in de 1e divisie en die gaat uitlopen... dat het nu al zo geweldig gaat is bemoedigend.Donderdag zou een stunt zijn. Ik hou het toch op Groningen 2-0... als we jong psv maar pakken... als gasten als ramselaar mee gaan doen wordt dat loodzwaar. Pirou geweldig talent. Mijn prioriteit zal op die wedstrijd liggen aangezien concurrentie dat weekend tegen elkaar speelt. Uiteraard wel gewoon sterkste opstelling tegen Groningen om meer gewend te raken en in ritme te komen/blijven voordeel is dat we elke positie nu dubbel bezet hebben in geval van blessures
  • 23 Sep 2018 om 09:32
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:06
      Dat krijgt hij al jaren, misschien volg jij Twente nog niet zo lang en was je nog niet op de hoogte van het feit dat hij al jaren assistent was.
    Marino Pusic was sinds 2015 2 jaren assistent trainer onder René Hake en mocht het stokje in Oktober 2017 tijdelijk overnemen todat GJV aangesteld werd en nadat hij ontslagen werd. In totaal 3 seizoenen. Sinds het begin van seizoen (6 wedstrijden dus) is hij aangesteld als Hoofdtrainer, waarbij 1 wedstrijd werd verloren en gelijk gespeeld, de rest werd gewonnen.
  • 23 Sep 2018 om 09:27
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:29
      Meest trieste opmerking die ik heb gelezen tot nu toe. Gefeliciteerd kearl!
    Had je anders verwacht van de joop munsterman liefhebber... het zal wel beetje rancune zijn zoals leon ten voorde ook een lange tijd gehad... zijn held munsterman is weggepest en nu moet iedereen het lijden en als ze het dan goed doen denkt hij ergens: hè bah
  • 23 Sep 2018 om 09:06
    • Quote van 23 Sep 2018 om 07:48
      Wat er ook gebeurt; stabiliteit is prioriteit 1 bij twente. Ook bij de trainer. Geef die man dus even het vertrouwen en rust.
    Dat krijgt hij al jaren, misschien volg jij Twente nog niet zo lang en was je nog niet op de hoogte van het feit dat hij al jaren assistent was.
  • 23 Sep 2018 om 08:45
    Als op gevoel gaan coachen dan worden we wel zevende
  • 23 Sep 2018 om 07:48
    Wat er ook gebeurt; stabiliteit is prioriteit 1 bij twente. Ook bij de trainer. Geef die man dus even het vertrouwen en rust.
  • 23 Sep 2018 om 07:47
    • Quote van 23 Sep 2018 om 06:14
      Hmmm, hij is er nog ...onze Miep clitorus
    En jij ook nog. Het jongetje dat niet zonder papa en mama kan. En oja, praten zonder ergens een scheldwoord te gebruiken.
  • 23 Sep 2018 om 06:14
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:27
      Puur vakmanschap! Excellente trainer en coach!!!!!
    Hmmm, hij is er nog ...onze Miep clitorus
  • 23 Sep 2018 om 00:12
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:29
      Meest trieste opmerking die ik heb gelezen tot nu toe. Gefeliciteerd kearl!
    +1
  • 22 Sep 2018 om 22:08
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:35
      Niet alleen de schuld van Pusic maar ook gewoon medeverantwoordelijk. Hij zit er al jaren. En steeds lachend na een ontslag voor de camera. Alsof hij als assistent geen invloed heeft of houdt hij dan zijn mond en wacht hij tactisch zn kans af....? Ik vind Pusic maximaal een assistent, geen hoofdtrainer materiaal.
    +1
  • 22 Sep 2018 om 21:35
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:29
      Nee dat lag alleen aan Pusic zeker.. keerl, echt wat een onzin... Je hebt ook nog een selectie die het waar moet maken. Kun je Mourinho er voor zetten, maar als de selectie t kwalitatief niet kan dan kan een trainer ook niet veel. En Pusic werd heel laat in het seizoen naar voren geschoven toen het heel moeilijk was nog wat te redden. Prima trainer, maar moet je ook willen zien i.p.v. altijd maar af te geven op hem.
    Niet alleen de schuld van Pusic maar ook gewoon medeverantwoordelijk. Hij zit er al jaren. En steeds lachend na een ontslag voor de camera. Alsof hij als assistent geen invloed heeft of houdt hij dan zijn mond en wacht hij tactisch zn kans af....? Ik vind Pusic maximaal een assistent, geen hoofdtrainer materiaal.
  • 22 Sep 2018 om 21:30
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:29
      Meest trieste opmerking die ik heb gelezen tot nu toe. Gefeliciteerd kearl!
    +1
  • 22 Sep 2018 om 21:29
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:17
      Vandaar ook de degradatie.
    Nee dat lag alleen aan Pusic zeker.. keerl, echt wat een onzin... Je hebt ook nog een selectie die het waar moet maken. Kun je Mourinho er voor zetten, maar als de selectie t kwalitatief niet kan dan kan een trainer ook niet veel. En Pusic werd heel laat in het seizoen naar voren geschoven toen het heel moeilijk was nog wat te redden. Prima trainer, maar moet je ook willen zien i.p.v. altijd maar af te geven op hem.
  • 22 Sep 2018 om 21:29
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:17
      Vandaar ook de degradatie.
    Meest trieste opmerking die ik heb gelezen tot nu toe. Gefeliciteerd kearl!
  • 22 Sep 2018 om 21:19
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:17
      Vandaar ook de degradatie.
    Dat komt door JvH en GV
  • 22 Sep 2018 om 21:17
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:27
      Puur vakmanschap! Excellente trainer en coach!!!!!
    Vandaar ook de degradatie.
  • 22 Sep 2018 om 21:10
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:46
      Vakmanschap zit bij de sponsor he niet bij de trainer :)
    Precies :)))
  • 22 Sep 2018 om 21:02
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:27
      Puur vakmanschap! Excellente trainer en coach!!!!!
    Inderdaad gewoon een goede trainer. Komt goed dit jaar.
  • 22 Sep 2018 om 20:46
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:27
      Puur vakmanschap! Excellente trainer en coach!!!!!
    Vakmanschap zit bij de sponsor he niet bij de trainer :)
  • 22 Sep 2018 om 20:27
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:15
      Hou het maar bij geluk Pusic. Straks denkt hij ook nog kunde ;))
    Puur vakmanschap! Excellente trainer en coach!!!!!
  • 22 Sep 2018 om 20:15
    Hou het maar bij geluk Pusic. Straks denkt hij ook nog kunde ;))