Homepage » Hoofdnieuws » FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar MVV-thuis

FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar MVV-thuis

( 7 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente werkt besloten training af in aanloop naar MVV-thuis

FC Twente heeft de trainingstijden voor aankomende week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft vrijdag een sessie achter gesloten deuren op het programma heeft staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

De Tukkers spelen aankomende zondag in de negende speelronde tegen MVV Maastricht, de huidige nummer twaalf van de Keuken Kampioen Divisie. Het duel begint overigens pas om 16:45 uur en wordt (dit keer wel) live uitgezonden op FOX Sports. 

Foto via: Sportfoto-oost

TRAININGSTIJDEN

Maandag 8 oktober
10.30 uur

Dinsdag 9 oktober
10.30 uur

Donderdag 11 oktober
10.30 uur

Vrijdag 12 oktober
Besloten training

Zaterdag 13 oktober
10.30 uur

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Oct 2018 om 07:53
    • Quote van 9 Oct 2018 om 14:50
      Je kunt Boere en Drommel wel elke dag 2x op het trainingsveld zetten. Daar zit ons grootste probleem, dat los je niet zomaar op.
    Je lost pas iets op wanneer je ze op de bank zet.
  • 9 Oct 2018 om 16:53
    • Quote van 9 Oct 2018 om 14:50
      Je kunt Boere en Drommel wel elke dag 2x op het trainingsveld zetten. Daar zit ons grootste probleem, dat los je niet zomaar op.
    Nou....ik vind de rest ook nog niet zo geweldig hoor. Alleen Aitor laat leuke dingen zien, maar voor de rest is het toch armoe troef. De stand verbloemt het zeer matige niveau, niet alleen van Twente trouwens.
  • 9 Oct 2018 om 14:50
    • Quote van 9 Oct 2018 om 11:27
      Op het veld gaan de meeste dingen verkeerd, dus het lijkt mij dat juist daar de meeste tijd in moet worden gestoken. Morgen zijn ze zo te zien helemaal niet op het veld. Maar de voorbereiding zit erop, dus kan het schijnbaar wel wat minder. Vind ik persoonlijk vreemd, maar daar mag ieder zijn eigen mening over hebben. Als ze daarmee MVV zondag met 5-0 oprollen.....
    Je kunt Boere en Drommel wel elke dag 2x op het trainingsveld zetten. Daar zit ons grootste probleem, dat los je niet zomaar op.
  • 9 Oct 2018 om 11:27
    • Quote van 9 Oct 2018 om 11:18
      Ze maken de veldtrainingen bekend omdat daar mensen kunnen komen kijken. Maar ze zullen ongetwijfeld ook fysiek trainingen hebben, dat schema hoef je toch niet openbaar te maken?
    Op het veld gaan de meeste dingen verkeerd, dus het lijkt mij dat juist daar de meeste tijd in moet worden gestoken. Morgen zijn ze zo te zien helemaal niet op het veld. Maar de voorbereiding zit erop, dus kan het schijnbaar wel wat minder. Vind ik persoonlijk vreemd, maar daar mag ieder zijn eigen mening over hebben. Als ze daarmee MVV zondag met 5-0 oprollen.....
  • 9 Oct 2018 om 11:18
    Ze maken de veldtrainingen bekend omdat daar mensen kunnen komen kijken. Maar ze zullen ongetwijfeld ook fysiek trainingen hebben, dat schema hoef je toch niet openbaar te maken?
  • 9 Oct 2018 om 11:16
    Efkes om half elf trainen and thats it?!? Zijn er geen dagen meer dat er 2x wordt getraind? Zo soepeltjes loopt het allemaal nog niet dunkt mij.
  • 9 Oct 2018 om 11:09
    Waarom de conditie niet wat verbeteren door een keer 2x te trainen op een dag? Valt altijd op dat de conditie bij Twente beroerd is