Pusic laat twee toptalenten meetrainen met eerste selectie FC Twente

( 13 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pusic laat twee toptalenten meetrainen met eerste selectie FC Twente

FC Twente heeft Tijs Velthuis en Omid Musawi vandaag voor het eerst laten meetrainen met de eerste selectie, zo laat Leon ten Voorde weten via Twitter. De twee talenten komen dit seizoen uit voor FC Twente Onder 19.

Velthuis is jeugdinternational van Onder 17 en staat bij de jeugdopleiding van de club uit Enschede te boek als een groot talent. Hij tekende in maart een jeugdcontract voor drie seizoenen. Aanvaller Musawi zit sinds 2011 in de jeugdopleiding bij de Tukkers.

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Oct 2018 om 09:09
    • Quote van 12 Oct 2018 om 07:55
      Precies. Op ons niveau zijn dit toptalenten.

      Ik hoop trouwens wel dat Trotman dit jaar een serieuze kans krijgt bij het 1ste.
    Musawi kon Naar bayer München paar jaar geleden, ego, naar super gevaarlijk, schotvaardig, creatief enz. Velthuis is een talent voor het nederlands elftal, voor een verdediger snel, groot en goede bal naar voren.
  • 12 Oct 2018 om 07:55
    • Quote van 11 Oct 2018 om 15:08
      Voor Twente kunnen dit wel toptalenten zijn. Is ook wel een eerlijk vergelijk wat je trekt met Ajax.
    Precies. Op ons niveau zijn dit toptalenten.

    Ik hoop trouwens wel dat Trotman dit jaar een serieuze kans krijgt bij het 1ste.
  • 12 Oct 2018 om 06:49
    • Quote van 12 Oct 2018 om 05:36
      Lekker makkelijk. In het verleden heeft de club genoeg jeugd opgeleid. Als deze jongens mee mogen trainen kunnen ze echt wel wat. Uiteraard biedt dat nog geen garanties voor hun ontwikkeling en zijn ze waarschijnlijk nog niet ver genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie.
    Tijs velthuis is ook nog maar 16.
  • 12 Oct 2018 om 05:36
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:14
      Toptalenten......dat hebben we vaker gehoord, laten ze het eerst maar eens waarmaken. Toptalenten? Ik heb ze nog niet gezien bij Twente.
    Lekker makkelijk. In het verleden heeft de club genoeg jeugd opgeleid. Als deze jongens mee mogen trainen kunnen ze echt wel wat. Uiteraard biedt dat nog geen garanties voor hun ontwikkeling en zijn ze waarschijnlijk nog niet ver genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie.
  • 11 Oct 2018 om 22:15
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:14
      Toptalenten......dat hebben we vaker gehoord, laten ze het eerst maar eens waarmaken. Toptalenten? Ik heb ze nog niet gezien bij Twente.
    Lekker positief.
  • 11 Oct 2018 om 15:11
    • Quote van 11 Oct 2018 om 15:08
      Voor Twente kunnen dit wel toptalenten zijn. Is ook wel een eerlijk vergelijk wat je trekt met Ajax.
    Jij begrijpt het!
  • 11 Oct 2018 om 15:08
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:47
      Toptalenten zijn een frenkie de jong of een de ligt. Dat zijn echt toptalenten. De spelers die genoemd worden zijn gewoon talenten.
    Voor Twente kunnen dit wel toptalenten zijn. Is ook wel een eerlijk vergelijk wat je trekt met Ajax.
  • 11 Oct 2018 om 14:52
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:47
      Toptalenten zijn een frenkie de jong of een de ligt. Dat zijn echt toptalenten. De spelers die genoemd worden zijn gewoon talenten.
    Tijs velthuis is een de ligt 2.0
  • 11 Oct 2018 om 14:49
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:47
      Toptalenten zijn een frenkie de jong of een de ligt. Dat zijn echt toptalenten. De spelers die genoemd worden zijn gewoon talenten.
    Amen
  • 11 Oct 2018 om 14:47
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:14
      Toptalenten......dat hebben we vaker gehoord, laten ze het eerst maar eens waarmaken. Toptalenten? Ik heb ze nog niet gezien bij Twente.
    Toptalenten zijn een frenkie de jong of een de ligt. Dat zijn echt toptalenten. De spelers die genoemd worden zijn gewoon talenten.
  • 11 Oct 2018 om 14:31
    • Quote van 11 Oct 2018 om 14:14
      Toptalenten......dat hebben we vaker gehoord, laten ze het eerst maar eens waarmaken. Toptalenten? Ik heb ze nog niet gezien bij Twente.
    Die Velthuis is er echt een, musawi ben ik nog benieuwd naar.
  • 11 Oct 2018 om 14:14
    Toptalenten......dat hebben we vaker gehoord, laten ze het eerst maar eens waarmaken. Toptalenten? Ik heb ze nog niet gezien bij Twente.
  • 11 Oct 2018 om 14:06
    Hopen dat topclubs deze spelers niet ontdekken en wegkapen. Zou mooi zijn als er weer een talent doorbreekt bij ons.