Homepage » Hoofdnieuws » ''Tel die drie spelers erbij en FC Twente heeft een kampioensploeg''

''Tel die drie spelers erbij en FC Twente heeft een kampioensploeg''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Tel die drie spelers erbij en FC Twente heeft een kampioensploeg''

FC Twente staat op dit moment op een gedeelde tweede plek in de Keuken Kampioen Divisie en daar kunnen de meeste Tukkers wel mee leven. Leon ten Voorde beseft ook dat de club uit Enschede in de komende maanden waarschijnlijk alleen maar beter zal worden. 

"Het ideale scenario bestaat niet in voetbal", legt de verslaggever uit op de website van de Tubantia. "Maar wat als FC Twente straks de bijna weer fitte Oussama Assaidi er bij heeft? Dan hebben de Tukkers misschien wel de beste aanvaller van de eerste divisie in de ploeg. Een speler, die in de subtop van de eredivisie, nog tot de beteren behoort", constateer Ten Voorde. 

"En wat als Wout Brama, de routinier die het elftal bij elkaar houdt, terugkeert na zijn blessure? En Haris Vuckic, die prima Sloveense middenvelder die herstellende is van een kruisbandoperatie? Tel die drie er in het tweede deel van het seizoen bij, met hier en daar een versterking in de winterstop, en FC Twente heeft een kampioensploeg. Althans, volgens het ideale scenario dan", benadrukt hij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Oct 2018 om 09:23
    Wij hebben ECHT een nieuwe clubwatcher nodig.... deze man is AF!
  • 12 Oct 2018 om 07:06
    Als als als....dat telt niet in de sport. Hebben voor de komende wedstrijden een matig team tot onze beschikking. Dus moeten een beetje geluk hebben.
  • 11 Oct 2018 om 21:10
    • Quote van 11 Oct 2018 om 20:53
      Klopt. Assaidi kan ervoir zorgen dat een opkomende back van de tegenstander minder offensief wordt. Maar van der Lely kan goed opkomen. Ik blijf toch ecjt in die jongen geloven. Is beter dan de Braziliaan.
    Die Braziliaan laat ook regelmatig zijn tegenspeler binnendoor komen staat te vaak verkeerd te dekken. Een Cuevas 2.0
  • 11 Oct 2018 om 20:53
    • Quote van 11 Oct 2018 om 20:03
      bedenk wel dat als we voor de goal gevaarlijker zijn meer goals ook...dat dat de achterhoede ook ontlast en verdedigen ook beter word ..druk daar is nu ook erg groot..
    Klopt. Assaidi kan ervoir zorgen dat een opkomende back van de tegenstander minder offensief wordt. Maar van der Lely kan goed opkomen. Ik blijf toch ecjt in die jongen geloven. Is beter dan de Braziliaan.
  • 11 Oct 2018 om 20:45
    • Quote van 11 Oct 2018 om 20:23
      Ook op volle oorlogssterkte zal het a hell of a job worden. Assaidi wordt ineens als een verlosser gezien, maar zal weer dezelfde doorzichtige acties op de mat leggen zoals hij vorig jaar ook deed. En als Vuckic weer helemaal fit is zitten de blaadjes alweer aan de boom. De enige die we echt missen is Brama.
    Denk dat die spelers net dat kleine beetje extra brengen om te kunnen promoveren. Heb asaidi er liever wel bij als niet bij. Vorig seizoen zat hij in een slecht lopend elftal speel je nu wel bovenin mee gaat hij het verschil maken met maar op.
  • 11 Oct 2018 om 20:23
    Ook op volle oorlogssterkte zal het a hell of a job worden. Assaidi wordt ineens als een verlosser gezien, maar zal weer dezelfde doorzichtige acties op de mat leggen zoals hij vorig jaar ook deed. En als Vuckic weer helemaal fit is zitten de blaadjes alweer aan de boom. De enige die we echt missen is Brama.
  • 11 Oct 2018 om 20:03
    • Quote van 11 Oct 2018 om 18:41
      Ik vind Smith ook een positieve verrassing. Nou nog een echte goalgetter in de spits. Assaidi is zeker een aanwinst als hij fit is. Kan het spel in z'n eentje naar voren verleggen. Ik zou van der Lely voor Ricardinho inzetten. Dat is wel een miskoop zeg.
    bedenk wel dat als we voor de goal gevaarlijker zijn meer goals ook...dat dat de achterhoede ook ontlast en verdedigen ook beter word ..druk daar is nu ook erg groot..
  • 11 Oct 2018 om 18:41
    Ik vind Smith ook een positieve verrassing. Nou nog een echte goalgetter in de spits. Assaidi is zeker een aanwinst als hij fit is. Kan het spel in z'n eentje naar voren verleggen. Ik zou van der Lely voor Ricardinho inzetten. Dat is wel een miskoop zeg.
  • 11 Oct 2018 om 18:07
    • Quote van 11 Oct 2018 om 17:29
      Ook zonder die 3 moet je kampioen kunnen spelen. Het is de KKD, niet de CL.
    Ben ik het niet mee eens, dan is onze as te zwak
  • 11 Oct 2018 om 18:03
    • Quote van 11 Oct 2018 om 18:02
      En heel heel heel veel doelpunten maakt.
    Zonder de pingels erbij opgeteld
  • 11 Oct 2018 om 18:02
    • Quote van 11 Oct 2018 om 18:00
      EEN SPITS DIE SCOORT!!
    En heel heel heel veel doelpunten maakt.
  • 11 Oct 2018 om 18:00
    EEN SPITS DIE SCOORT!!
  • 11 Oct 2018 om 17:59
    • Quote van 11 Oct 2018 om 17:34
      Een spits erbij en een rechtsback
    Ik zou eerder een keeper dan een rechtsback halen.
  • 11 Oct 2018 om 17:34
    Een spits erbij en een rechtsback
  • 11 Oct 2018 om 17:29
    Ook zonder die 3 moet je kampioen kunnen spelen. Het is de KKD, niet de CL.