Homepage » Hoofdnieuws » Assaidi: ''Ik ga geen verwachtingen scheppen, het moet geleidelijk komen''

Assaidi: ''Ik ga geen verwachtingen scheppen, het moet geleidelijk komen''

( 13 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Assaidi: ''Ik ga geen verwachtingen scheppen, het moet geleidelijk komen''

Oussama Assaidi is momenteel op de weg terug van een langdurige blessure. De dertigjarige aanvaller hoopt snel weer minuten te kunnen maken.

"Het gaat de goede kant op", vertelt Assaidi in gesprek met 1Twente. "Vandaag weer een volle training gehad. Ik maak stappen, maar ik wil niet al te hard gaan, omdat ik straks weer terugval kan krijgen. Vorig jaar ben ik te lang doorgegaan. Ik heb dat echter achter mij gelaten. Ik wil gewoon te graag voetballen, ik ben een liefhebber. Het is moeilijk, maar je moet niet te hard en snel gaan. Ik ga geen verwachtingen scheppen, het moet geleidelijk komen. Ze hebben mij nu nog niet nodig."

Assaidi kijkt ernaar uit om weer voor FC Twente te spelen. "Ik heb al eerder gezegd dat ik veel heb meegemaakt bij deze club, maar dat wil ik achter me laten. Ik wil nu vooruit kijken. Ik vind dit een fantastische club, ondanks dat er veel gebeurd is bij deze club. Maar daar heeft deze club niks mee te maken en de fans zijn eigenlijk de club en daar voetbal ik graag voor", aldus de dribbelaar.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Oct 2018 om 11:36
    Ik heb ook geen enkele verwachting, hij voegt niets toe behalve circusvoetbal. Misschien iets voor op de middenstip in de pauze.
  • 12 Oct 2018 om 10:51
    • Quote van 12 Oct 2018 om 10:08
      Moneten is 1.

      Ook, dit team heeft geen uitblinker nodig. Dit team moet een solide machine worden met spelers die voor elkaar vechten. Spelers die van 0-1 achterstand terug kunnen komen, dat kunnen we nu. Door strijd, passie en teamspirit. Assaid was vorig seizoen een sta-in-de-weg van veldspel-evolutie. Wedstrijden zonder Assaidi waren VEEL en VEEL beter, omdat de 4-3-Assaidi3 tactiek niet werdt gehandteerd.

      mensen als MC kijken enkel naar de naam, Assaidi was OOIT een rasvoetballer, absoluut. Nu, niet meer dan en Moktharretje. Tussen aanname en afspelen kan ik een Donald Duck lezen. Het leek vorig jaar op Voetbalbalverlies ipv Voetbal, Realiteit is hard.
    Smaken verschillen, voor mij kan hij niet snel genoeg terug zijn. Zie het helemaal voor me Assaidi Aitor Espinosa, maak me gek.
  • 12 Oct 2018 om 10:17
    • Quote van 12 Oct 2018 om 10:08
      Moneten is 1.

      Ook, dit team heeft geen uitblinker nodig. Dit team moet een solide machine worden met spelers die voor elkaar vechten. Spelers die van 0-1 achterstand terug kunnen komen, dat kunnen we nu. Door strijd, passie en teamspirit. Assaid was vorig seizoen een sta-in-de-weg van veldspel-evolutie. Wedstrijden zonder Assaidi waren VEEL en VEEL beter, omdat de 4-3-Assaidi3 tactiek niet werdt gehandteerd.

      mensen als MC kijken enkel naar de naam, Assaidi was OOIT een rasvoetballer, absoluut. Nu, niet meer dan en Moktharretje. Tussen aanname en afspelen kan ik een Donald Duck lezen. Het leek vorig jaar op Voetbalbalverlies ipv Voetbal, Realiteit is hard.
    Zo is het
  • 12 Oct 2018 om 10:08
    • Quote van 12 Oct 2018 om 09:52
      G jij lekker Heracles supporten als je een ego wil zien die voor de zomerstop gezegd heeft, 'ga ik in de keuken kampioen divisie spelen, ik heb nog een contract dus ik zal wel moeten'.
    Moneten is 1.

    Ook, dit team heeft geen uitblinker nodig. Dit team moet een solide machine worden met spelers die voor elkaar vechten. Spelers die van 0-1 achterstand terug kunnen komen, dat kunnen we nu. Door strijd, passie en teamspirit. Assaid was vorig seizoen een sta-in-de-weg van veldspel-evolutie. Wedstrijden zonder Assaidi waren VEEL en VEEL beter, omdat de 4-3-Assaidi3 tactiek niet werdt gehandteerd.

    mensen als MC kijken enkel naar de naam, Assaidi was OOIT een rasvoetballer, absoluut. Nu, niet meer dan en Moktharretje. Tussen aanname en afspelen kan ik een Donald Duck lezen. Het leek vorig jaar op Voetbalbalverlies ipv Voetbal, Realiteit is hard.
  • 12 Oct 2018 om 10:02
    • Quote van 12 Oct 2018 om 09:35
      Ga lekker heracles supporten als je een rasvoetballer als Assaidi niet wil zien, nepsupporter dat je bent!
    Shitforbrains MC snapt het niet. Jammer.
  • 12 Oct 2018 om 09:52
    • Quote van 12 Oct 2018 om 09:35
      Ga lekker heracles supporten als je een rasvoetballer als Assaidi niet wil zien, nepsupporter dat je bent!
    G jij lekker Heracles supporten als je een ego wil zien die voor de zomerstop gezegd heeft, 'ga ik in de keuken kampioen divisie spelen, ik heb nog een contract dus ik zal wel moeten'.
  • 12 Oct 2018 om 09:35
    • Quote van 12 Oct 2018 om 09:26
      Oppoetsen deze man en ruilen voor twee talenten in de winterstop.
      Ik heb geen puf meer om naar de ren-je-rot-show en het hardloopisdoodloop cabaret van deze hummousbeen te kijken.
      Elke stuiver die we ervoor kunnen krijgen in december grijpen. Gast heeft gewoon 2 jaar lang een FCTwentuitkering lopen trekken.
    Ga lekker heracles supporten als je een rasvoetballer als Assaidi niet wil zien, nepsupporter dat je bent!
  • 12 Oct 2018 om 09:26
    Oppoetsen deze man en ruilen voor twee talenten in de winterstop.
    Ik heb geen puf meer om naar de ren-je-rot-show en het hardloopisdoodloop cabaret van deze hummousbeen te kijken.
    Elke stuiver die we ervoor kunnen krijgen in december grijpen. Gast heeft gewoon 2 jaar lang een FCTwentuitkering lopen trekken.
  • 12 Oct 2018 om 08:58
    • Quote van 11 Oct 2018 om 23:09
      Ik zei toch in de zomer dat assaidi naar fc groningen kon?
    Oké, dan mag je nu een sticker uitzoeken.
  • 12 Oct 2018 om 07:11
    Fantastische voetballer en een fantastisch mens, heel ander karakter dan de meeste Marrokanen. Hopelijk kunnen we nog vaak van zijn magistrale acties genieten in de Grolsch Veste!
  • 11 Oct 2018 om 23:34
    Positieve jongen!
  • 11 Oct 2018 om 23:09
    Ik zei toch in de zomer dat assaidi naar fc groningen kon?
  • 11 Oct 2018 om 23:03
    Club