FC Twente mag niet mopperen: ''Vuckic en Assaidi komen nog terug''

( 86 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente mag niet mopperen: ''Vuckic en Assaidi komen nog terug''

FC Twente verloor afgelopen weekend in eigen huis met 0-1 van MVV Maastricht en daardoor staat de club uit Enschede nu drie punten achter op de koplopers van de Keuken Kampioen Divisie. Tijmen van Wissing ziet dat de achterban nog niet echt tevreden is.

"Ik merk het chagrijn bij de supporters, want 'MVV' was natuurlijk dramatisch afgelopen week", blikt hij terug bij de Oosttribune. "Ze zijn een beetje zoekende, want hoe gaan ze nou het middenveld vormgeven? Smith keert dan nu weer terug, dus die kan je inpassen. Ik vind het wel knap dat-ie al in de nationale elf van Wales staat. Dus die gaan ze maandag weer hard nodig hebben tegen Jong FC Utrecht." 

"Maar de resultaten zijn eigenlijk nog best goed gezien het spel, want tegen Roda vond ik het ook niet goed en tegen Sparta hebben ze ook te veel gekregen", vervolgt hij. "Dus ik denk dat FC Twente niet mag mopperen met het aantal punten dat ze nu achterstaan. En Vuckic en Assaidi komen nog terug... Vuckic was op de bowlingbaan al bij het teamuitje", besluit Van Wissing over de middenvelder uit Servië. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Oct 2018 om 16:56
    • Quote van 22 Oct 2018 om 16:23
      Dat is geheel afhankelijk van de EC. Als die mensen niet voor de kerst over de brug komen, dan kunnen we niets.

      Dus Citro kan lullen wat hij wil, alles valt en staat met die uitspraak, en voor dit seizoen is de timing ervan ook van behoorlijk belang.

      Mijn grootste angst is dat na het wegwerken van Velderman (vakantie pre-season toeval?) Ted spelers heeft aangetrokken buiten de regels om. Wij hebben een speler met (volgens transfermarkt) een waarde van een miljoen, die nog een jaar lang contract had....... Heel moeilijk om voor te stellen dat een club die 'gratis' laat gaan. Ook, makelaars: ouders.
    Beste BAM/HB81/HB81 Mobile, ben benieuwd naar jouw motivatie m.b.t. de EC besluitvorming in verhouding tot de V&W, Balans over het afgelopen boekjaar..... Wat betreft het binnen halen van spelers door TvL, moet er voor de rechtsgeldigheid van een overeenkomst niet een ondertekening plaats vinden door een persoon met statutaire bevoegdheid?
  • 22 Oct 2018 om 16:23
    • Quote van 22 Oct 2018 om 09:16
      Nou, we horen er maar weinig van. Ben benieuwd wat de winterstop ons brengt. Ben wel benieuwd naar de cijfers van afgelopen seizoen. Wanneer komen die naar buiten?
    Dat is geheel afhankelijk van de EC. Als die mensen niet voor de kerst over de brug komen, dan kunnen we niets.

    Dus Citro kan lullen wat hij wil, alles valt en staat met die uitspraak, en voor dit seizoen is de timing ervan ook van behoorlijk belang.

    Mijn grootste angst is dat na het wegwerken van Velderman (vakantie pre-season toeval?) Ted spelers heeft aangetrokken buiten de regels om. Wij hebben een speler met (volgens transfermarkt) een waarde van een miljoen, die nog een jaar lang contract had....... Heel moeilijk om voor te stellen dat een club die 'gratis' laat gaan. Ook, makelaars: ouders.
  • 22 Oct 2018 om 16:23
    • Quote van 22 Oct 2018 om 09:16
      Nou, we horen er maar weinig van. Ben benieuwd wat de winterstop ons brengt. Ben wel benieuwd naar de cijfers van afgelopen seizoen. Wanneer komen die naar buiten?
    Dat is geheel afhankelijk van de EC. Als die mensen niet voor de kerst over de brug komen, dan kunnen we niets.

    Dus Citro kan lullen wat hij wil, alles valt en staat met die uitspraak, en voor dit seizoen is de timing ervan ook van behoorlijk belang.

    Mijn grootste angst is dat na het wegwerken van Velderman (vakantie pre-season toeval?) Ted spelers heeft aangetrokken buiten de regels om. Wij hebben een speler met (volgens transfermarkt) een waarde van een miljoen, die nog een jaar lang contract had....... Heel moeilijk om voor te stellen dat een club die 'gratis' laat gaan. Ook, makelaars: ouders.
  • 22 Oct 2018 om 10:21
    • Quote van 22 Oct 2018 om 10:11
      Dus als het slecht gaat hoor je niet veel en als het goed gaat wel. Hmmm, rare beredenering. Je kunt lang met de cijfers over afgelopen seizoen wachten maar iets eraan veranderen kun je niet meer. Dus die logica zie ik ook niet. Het boekjaar is afgesloten op 30-06-2018.
    Ik ga ervan uit dat men 100% zeker wil zijn dat alle oude zaken ook in de eerdere boekjaren zijn verwerkt, zodat er met een boekhoudkundige "schone lei" begonnen kan worden in de nieuwe structuur. Heeft het met "goed gaan" te maken? Een beetje wel, natuurlijk. Inderdaad de feiten veranderen niet meer.... ze kunnen door voortschrijdend inzicht wel anders geïnterpreteerd worden.... Alles MOET simpelweg boekhoudkundig verwerkt zijn.
  • 22 Oct 2018 om 10:11
    • Quote van 22 Oct 2018 om 09:51
      Logisch dat je er weinig van hoort. Het eindresultaat is het belangrijkste. De jaarrekening van vorig jaar was normaal gesproken al gepubliceerd geweest. Het lijkt me logisch dat e.e.a. langer duurt, gelet op de gebeurtenissen. De investeerders zullen schoon schip willen, dus geen nieuwe "lijken".... EN de "oude" begraven.....
    Dus als het slecht gaat hoor je niet veel en als het goed gaat wel. Hmmm, rare beredenering. Je kunt lang met de cijfers over afgelopen seizoen wachten maar iets eraan veranderen kun je niet meer. Dus die logica zie ik ook niet. Het boekjaar is afgesloten op 30-06-2018.
  • 22 Oct 2018 om 09:51
    • Quote van 22 Oct 2018 om 09:16
      Nou, we horen er maar weinig van. Ben benieuwd wat de winterstop ons brengt. Ben wel benieuwd naar de cijfers van afgelopen seizoen. Wanneer komen die naar buiten?
    Logisch dat je er weinig van hoort. Het eindresultaat is het belangrijkste. De jaarrekening van vorig jaar was normaal gesproken al gepubliceerd geweest. Het lijkt me logisch dat e.e.a. langer duurt, gelet op de gebeurtenissen. De investeerders zullen schoon schip willen, dus geen nieuwe "lijken".... EN de "oude" begraven.....
  • 22 Oct 2018 om 09:16
    • Quote van 22 Oct 2018 om 09:12
      Dat klopt. Ze willen toch voor januari a.s. het management hebben staan en de sanering hebben uitgevoerd?
    Nou, we horen er maar weinig van. Ben benieuwd wat de winterstop ons brengt. Ben wel benieuwd naar de cijfers van afgelopen seizoen. Wanneer komen die naar buiten?
  • 22 Oct 2018 om 09:12
    • Quote van 22 Oct 2018 om 08:49
      Tuurlijk willen ze dat. Vijf miljoen tv gelden zo in het handje maakt een groot verschil. Maar er is meer veel meer voor nodig om een club te leiden. Alleen geld rondpompen levert niet veel sportieve resultaten op.
    Dat klopt. Ze willen toch voor januari a.s. het management hebben staan en de sanering hebben uitgevoerd?
  • 22 Oct 2018 om 08:49
    • Quote van 22 Oct 2018 om 08:09
      Wat de ambititie van FcT is/wordt, zal na de winterstop wel duidelijk worden. Denk je dat de investeerders FcT niet snel naar de ED willen?
    Tuurlijk willen ze dat. Vijf miljoen tv gelden zo in het handje maakt een groot verschil. Maar er is meer veel meer voor nodig om een club te leiden. Alleen geld rondpompen levert niet veel sportieve resultaten op.
  • 22 Oct 2018 om 08:09
    • Quote van 22 Oct 2018 om 07:35
      Nou zo oneindig is dat diepe gat niet hoor. Zie hoe PSV en AJAX verdienen. Munsterman heeft de potentie van FC Twente blootgelegd en bijna waargemaakt. Helaas geloofde er niemand in alleen omdat men niet het geduld had om een paar jaar te investeren en te bouwen.
      Het resultaat is dat we afgezakt zijn naar de KKD, zonder ook maar enig uitzicht om de potentie van FC Twente alsnog waar te maken.
      Het is allemaal slappe hap bij FC Twente geworden. Tja en dat je nu met de gebakken peren zit omdat er ooit grote ambities waren is het gevolg van ambitieloze mensen die nu de club leiden. Dat is al jaren zo. Als je geld wilt verdienen zul je toch aansluiting bij de top moeten vinden anders blijf je een nietszeggend clubje. Steine und Beine, zoiets maar niemand gelooft erin. Tja dan moet je niet raar kijken dat we afgezakt zijn naar de KKD. Dat krijg je met ambitieloos beleid en pappen en nathouden beleid. Lul maar raak voor een knaak beleid. De baalweken van FC Twente zijn weer geopend. Welkom!
    Wat de ambititie van FcT is/wordt, zal na de winterstop wel duidelijk worden. Denk je dat de investeerders FcT niet snel naar de ED willen?
  • 22 Oct 2018 om 07:35
    • Quote van 22 Oct 2018 om 07:12
      Goossens Te Pas Bouw is de samenvoeging van 2 bedrijven die al heel lang tot VWS horen.... hoezo ander bedrijf? Volgens mij is het stadion door een bouwcombinatie waar ook GTP, Dura Vermeer en Trebbe in zaten, gebouwd. DW wilde gewoon geen geld in een oneindig diep gat gooien..... niet meer, niet minder...
    Nou zo oneindig is dat diepe gat niet hoor. Zie hoe PSV en AJAX verdienen. Munsterman heeft de potentie van FC Twente blootgelegd en bijna waargemaakt. Helaas geloofde er niemand in alleen omdat men niet het geduld had om een paar jaar te investeren en te bouwen.
    Het resultaat is dat we afgezakt zijn naar de KKD, zonder ook maar enig uitzicht om de potentie van FC Twente alsnog waar te maken.
    Het is allemaal slappe hap bij FC Twente geworden. Tja en dat je nu met de gebakken peren zit omdat er ooit grote ambities waren is het gevolg van ambitieloze mensen die nu de club leiden. Dat is al jaren zo. Als je geld wilt verdienen zul je toch aansluiting bij de top moeten vinden anders blijf je een nietszeggend clubje. Steine und Beine, zoiets maar niemand gelooft erin. Tja dan moet je niet raar kijken dat we afgezakt zijn naar de KKD. Dat krijg je met ambitieloos beleid en pappen en nathouden beleid. Lul maar raak voor een knaak beleid. De baalweken van FC Twente zijn weer geopend. Welkom!
  • 22 Oct 2018 om 07:12
    • Quote van 22 Oct 2018 om 00:05
      Inderdaad, Weet je of eigenlijk iedereen hier wel waarom de kraan voor Joop ineens dicht ging, Omdat onze zogenaamde redders nu, de wessels family toen gedacht hadden dat ze de grolschveste mochten bouwen, maar Joop had die klus al aan iemand anders gegeven, (Goossen te pas bouw) dat heeft destijds de band geen goed gedaan, als je het goed bekijkt is Joop eigenlijk niet verantwoordelijk voor de teloorgang maar ..........
    Goossens Te Pas Bouw is de samenvoeging van 2 bedrijven die al heel lang tot VWS horen.... hoezo ander bedrijf? Volgens mij is het stadion door een bouwcombinatie waar ook GTP, Dura Vermeer en Trebbe in zaten, gebouwd. DW wilde gewoon geen geld in een oneindig diep gat gooien..... niet meer, niet minder...
  • 22 Oct 2018 om 07:07
    • Quote van 21 Oct 2018 om 18:50
      Hou maat op, Sjeee waar heb ik het nou steeds over dan?? Het gaat er toch ook over hoe hij steeds met een falend middenveld begint, Volgens mij kun jij of niet begrijpend lezen, of je bent echt zo’n pedant figuurtje waarvan alleen zijn eigen mening telt, We bedoelen feitelijk hetzelfde, alleen negeer jij het feit dat het spel niet om aan te gluren is, en daarbij ook nog dat pussy steeds met dezelfde oplossing komt( die niet werkt) door espinoza verkeerd te posteren, en met v/d heijde en holsher de plank volledig misslaat, en dus niet al weken geleden al eens xandro schenk te proberen als meest verdedigende middenvelder ipv nitwit heijden, Met espinoza op 10, zeknini op links, en mischien een keer bapoh in de spits, in plaats van boerenkool spitsen oosterwijk en boere, die kun je altijd nog brengen mocht het nodig zijn????
    Snap je echt niet dat FcT geen 2 Brama en Smith heeft en dat het daardoor zoeken is naar een werkbaar compromis?
  • 22 Oct 2018 om 06:51
    • Quote van 22 Oct 2018 om 00:05
      Inderdaad, Weet je of eigenlijk iedereen hier wel waarom de kraan voor Joop ineens dicht ging, Omdat onze zogenaamde redders nu, de wessels family toen gedacht hadden dat ze de grolschveste mochten bouwen, maar Joop had die klus al aan iemand anders gegeven, (Goossen te pas bouw) dat heeft destijds de band geen goed gedaan, als je het goed bekijkt is Joop eigenlijk niet verantwoordelijk voor de teloorgang maar ..........
    Is dat een excuus om vervolgens meer geld uit te geven dan je binnenkrijgt? In die periode lagen de inkomsten boven de 30 miljoen. Daar kan je de club prima op laten draaien. De uitgaven waren echter ruim 40 miljoen, vooral omdat JM en AvdL zelf het spelersbeleid wilden bepalen.
  • 22 Oct 2018 om 06:47
    • Quote van 21 Oct 2018 om 19:32
      niet mee eens als ze Joop toen het geld hadden gedaan eat er mu eindelijk is gekomen hadden we in alles meegedaan ..Diezelfde sponsors die nu het geld wel hebben gelapt hebben Joop toen keihard laten vallen helaas..
    Hoeveel hebben de redders in FCT gestoken? Dat bedrag komt nog niet in de buurt van wat JM nodig had. Bij hem was er jaarlijks een exploitatietekort van 10 miljoen. Dan had de garantgroep er inmiddels dus 80 miljoen tegenaan moeten smijten en komend seizoen weer 10. Bovendien heeft JM de werkelijke cijfers onder de pet gehouden. Dit leidde tot ingetrokken jaarrekeningen en dubieuze constructies.
  • 22 Oct 2018 om 00:05
    • Quote van 21 Oct 2018 om 19:32
      niet mee eens als ze Joop toen het geld hadden gedaan eat er mu eindelijk is gekomen hadden we in alles meegedaan ..Diezelfde sponsors die nu het geld wel hebben gelapt hebben Joop toen keihard laten vallen helaas..
    Inderdaad, Weet je of eigenlijk iedereen hier wel waarom de kraan voor Joop ineens dicht ging, Omdat onze zogenaamde redders nu, de wessels family toen gedacht hadden dat ze de grolschveste mochten bouwen, maar Joop had die klus al aan iemand anders gegeven, (Goossen te pas bouw) dat heeft destijds de band geen goed gedaan, als je het goed bekijkt is Joop eigenlijk niet verantwoordelijk voor de teloorgang maar ..........
  • 21 Oct 2018 om 19:50
    • Quote van 21 Oct 2018 om 19:32
      niet mee eens als ze Joop toen het geld hadden gedaan eat er mu eindelijk is gekomen hadden we in alles meegedaan ..Diezelfde sponsors die nu het geld wel hebben gelapt hebben Joop toen keihard laten vallen helaas..
    Joop heeft gegokt hij wou met de top van Europa mee doen. Het idee is fantastisch maar in de praktijk komt er veel meer kijken . Alleen moet je dan geld hebben en die euro s had fctwente niet genoeg . Dus joop en medebestuurders hebben grote fouten gemaakt . Ze hebben jaren geleden prachtig werk verricht en een prachtig station gerealiseerd en een kampioenschap en andere prijzen. Maar na het kampioenschap zijn ze de fundering veelste zwaar gaan belasten en zie de gevolgen. Fctwente komt wel weer terug op het niveau waar het thuis hoort bij de top van Nederland maardit kost tijd en geduld. I
  • 21 Oct 2018 om 19:35
    Ik zou voor morgen Fernades op stellen op links, deze jongen heeft snelheid en balcontrole! Iets wat die linksbenige Noor ontbreekt.
  • 21 Oct 2018 om 19:34
    maar tijdperk munsterman is definitief voorbij ..nieuwe ronde nieuwe kansen
  • 21 Oct 2018 om 19:32
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:56
      Nee joop heeft fctwente financieel geweldig achter gelaten. Joop en zijn medebestuurders hebben geld uitgeven wat er niet was . Ze hebben een grote gok genomen deze gok had ook heel goed kunnen uitpakken . Maar zoals je weet is dit niet zo goed afgelopen en je weet ook wat de gevolgen zijn geweest. En ja de bestuurders van na de periode joop en medebestuurders hebben ook fouten gemaakt. Fctwente is op papier nog steeds een grote club maar in de praktijk op dit moment niet. Fctwente komt ook weer terug aan de top van Nederland maar dit kost tijd en geduld
    niet mee eens als ze Joop toen het geld hadden gedaan eat er mu eindelijk is gekomen hadden we in alles meegedaan ..Diezelfde sponsors die nu het geld wel hebben gelapt hebben Joop toen keihard laten vallen helaas..
  • 21 Oct 2018 om 18:50
    • Quote van 21 Oct 2018 om 18:27
      Is dit een inhoudelijke discussie of "kindergarten"? Heb je niet in de gaten dat het wegvallen van Brama grote consequenties heeft? Als dan Smith ook nog weg valt, hou je eigenlijk 2 linies over met een gat er tussen. Pusic heeft het op zijn manier geprobeerd te repareren. Tot dusver heeft niemand zich opgeworpen om de verbinding te zijn tussen de verdediging en aanval EN de verdediging te ontlasten. Dat is de huidige situatie, die helaas een paar voor de toeschouwer slechte wedstrijden tot gevolg heeft gehad. Jammer dat je dat niet begrepen hebt. Morgenavond weten we wat Pusic met "het eigen spel" bedoelt en weten we of hij de oplossing heeft gevonden..... toch Schenk, of toch weer Hölscher? Oh ja.... als het morgenavond een hoogstaande wedstrijd is geworden, is er een wonder geschiedt.... :-) :-)
    Hou maat op, Sjeee waar heb ik het nou steeds over dan?? Het gaat er toch ook over hoe hij steeds met een falend middenveld begint, Volgens mij kun jij of niet begrijpend lezen, of je bent echt zo’n pedant figuurtje waarvan alleen zijn eigen mening telt, We bedoelen feitelijk hetzelfde, alleen negeer jij het feit dat het spel niet om aan te gluren is, en daarbij ook nog dat pussy steeds met dezelfde oplossing komt( die niet werkt) door espinoza verkeerd te posteren, en met v/d heijde en holsher de plank volledig misslaat, en dus niet al weken geleden al eens xandro schenk te proberen als meest verdedigende middenvelder ipv nitwit heijden, Met espinoza op 10, zeknini op links, en mischien een keer bapoh in de spits, in plaats van boerenkool spitsen oosterwijk en boere, die kun je altijd nog brengen mocht het nodig zijn????
  • 21 Oct 2018 om 18:27
    • Quote van 21 Oct 2018 om 18:04
      Wat ben jij een verschrikkelijke droeftoeter, Je reageert helemaal niet inhoudelijk, sukkel, en je kunt schijnbaar ook niet lezen, Volgens mij praat ik over zaaddodend spel, en hoe pussy zijn spelers posteerd, en hoe ze aantrekkelijker spelen in de laatste 20 minuten, Waar jij op doelt met die achterlijke reacties weet ik niet, maar ik heb liever iets meer voetbal, ipv peoplemanager, en met dit salarishuis(hoogste kkc) en dit materiaal met vuckic en assaidi nog achter de hand is het gewoon een must om in de kk competitie te promoveren, niet alleen een kans zoals jij, droom jij nu maar van ans napraten, en verder of reageer inhoudelijk of helemaal niet.
    Is dit een inhoudelijke discussie of "kindergarten"? Heb je niet in de gaten dat het wegvallen van Brama grote consequenties heeft? Als dan Smith ook nog weg valt, hou je eigenlijk 2 linies over met een gat er tussen. Pusic heeft het op zijn manier geprobeerd te repareren. Tot dusver heeft niemand zich opgeworpen om de verbinding te zijn tussen de verdediging en aanval EN de verdediging te ontlasten. Dat is de huidige situatie, die helaas een paar voor de toeschouwer slechte wedstrijden tot gevolg heeft gehad. Jammer dat je dat niet begrepen hebt. Morgenavond weten we wat Pusic met "het eigen spel" bedoelt en weten we of hij de oplossing heeft gevonden..... toch Schenk, of toch weer Hölscher? Oh ja.... als het morgenavond een hoogstaande wedstrijd is geworden, is er een wonder geschiedt.... :-) :-)
  • 21 Oct 2018 om 18:16
    • Quote van 21 Oct 2018 om 18:03
      Het is niet zo moeilijk. Het ligt aan de bestuurder van het ongeluk veroorzakende voertuig, niet aan het ziekenhuis, niet aan het ongeluk. De andere bestuurder heeft pech of lette niet op.... :-) :-)
    Dankje :)
  • 21 Oct 2018 om 18:05
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:46
      Laten we vooral hopen dat er veel rust bij ons Twente gaat komen! -een goede directeur(liefst met Twente hart) -goede spits -trainer iets bij leert - en dat Vukic, Brama en Assaidi snel terug zijn. Dat zou een mooi begin zijn.
    De rust binnen de hele club is van zeer groot belang . Dat is ook de grootste oorzaak dat het het vorige seizoen zo mis is gegaan. Er zijn nog steeds wijsneuzen die dit onzin noemen . En met allerlei slachtoffers aan komen die de oorzaak zouden zijn van de mindere en slechte resultaten . Fctwente is nu een club in opbouw en dit kost tijd en geduld bij supporters .
  • 21 Oct 2018 om 18:04
    • Quote van 20 Oct 2018 om 21:18
      Volgens mij heb je nog steeds niet door dat FcT geen champions league elftal heeft, maar gewoon een 1e divisie elftal dat alleen als iedereen fit is, kans op promotie heeft. Verder zie ik tenminste nog genoeg mogelijkheden om aan het einde van dit seizoen mee te doen om promotie.... Inhoudelijk genoeg? Droom lekker verder, zou ik zeggen :-) :-)
    Wat ben jij een verschrikkelijke droeftoeter, Je reageert helemaal niet inhoudelijk, sukkel, en je kunt schijnbaar ook niet lezen, Volgens mij praat ik over zaaddodend spel, en hoe pussy zijn spelers posteerd, en hoe ze aantrekkelijker spelen in de laatste 20 minuten, Waar jij op doelt met die achterlijke reacties weet ik niet, maar ik heb liever iets meer voetbal, ipv peoplemanager, en met dit salarishuis(hoogste kkc) en dit materiaal met vuckic en assaidi nog achter de hand is het gewoon een must om in de kk competitie te promoveren, niet alleen een kans zoals jij, droom jij nu maar van ans napraten, en verder of reageer inhoudelijk of helemaal niet.
  • 21 Oct 2018 om 18:03
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:33
      Wat een vergelijking. Denken is niet je sterke kant?
    Het is niet zo moeilijk. Het ligt aan de bestuurder van het ongeluk veroorzakende voertuig, niet aan het ziekenhuis, niet aan het ongeluk. De andere bestuurder heeft pech of lette niet op.... :-) :-)
  • 21 Oct 2018 om 17:56
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:00
      Deze club is niet kapot gemaakt door Munsterman maar alles wat NA Munsterman is gekomen en gegaan!!!
    Nee joop heeft fctwente financieel geweldig achter gelaten. Joop en zijn medebestuurders hebben geld uitgeven wat er niet was . Ze hebben een grote gok genomen deze gok had ook heel goed kunnen uitpakken . Maar zoals je weet is dit niet zo goed afgelopen en je weet ook wat de gevolgen zijn geweest. En ja de bestuurders van na de periode joop en medebestuurders hebben ook fouten gemaakt. Fctwente is op papier nog steeds een grote club maar in de praktijk op dit moment niet. Fctwente komt ook weer terug aan de top van Nederland maar dit kost tijd en geduld
  • 21 Oct 2018 om 17:46
    Laten we vooral hopen dat er veel rust bij ons Twente gaat komen! -een goede directeur(liefst met Twente hart) -goede spits -trainer iets bij leert - en dat Vukic, Brama en Assaidi snel terug zijn. Dat zou een mooi begin zijn.
  • 21 Oct 2018 om 17:39
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:37
      Het zou je verbazen. Naast dat het blijkbaar moeilijk voor je is om oorzaak - gevolg in een andere context eruit te pikken, snap ik niet zo goed dat je denkt dat je op basis van een vergelijking, die je prima aanstootgevend mag vinden(zeg dat dan), iets kan zeggen over mijn denkvermogen. Maak me wijzer...
    Nee, dank je wel!
  • 21 Oct 2018 om 17:37
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:33
      Wat een vergelijking. Denken is niet je sterke kant?
    Het zou je verbazen. Naast dat het blijkbaar moeilijk voor je is om oorzaak - gevolg in een andere context eruit te pikken, snap ik niet zo goed dat je denkt dat je op basis van een vergelijking, die je prima aanstootgevend mag vinden(zeg dat dan), iets kan zeggen over mijn denkvermogen. Maak me wijzer...
  • 21 Oct 2018 om 17:33
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:27
      Jaaa ja. En als je met 2 auto's tegen elkaar rijdt, en je in t ziekenhuis aan verwondingen overlijdt... dan ligt het aan het ziekenhuis in plaats van t auto ongeluk? Interessante manier van denken...
    Wat een vergelijking. Denken is niet je sterke kant?
  • 21 Oct 2018 om 17:31
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:30
      De mensen na Munsterman en Co hebben ook niet op een positieve manier Twente geleidt!
    Ben ik voor het grootste deel met je eens hoor. Maar het ging me met name om de manier van denken ;)
  • 21 Oct 2018 om 17:30
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:27
      Jaaa ja. En als je met 2 auto's tegen elkaar rijdt, en je in t ziekenhuis aan verwondingen overlijdt... dan ligt het aan het ziekenhuis in plaats van t auto ongeluk? Interessante manier van denken...
    De mensen na Munsterman en Co hebben ook niet op een positieve manier Twente geleidt!
  • 21 Oct 2018 om 17:27
    • Quote van 21 Oct 2018 om 17:00
      Deze club is niet kapot gemaakt door Munsterman maar alles wat NA Munsterman is gekomen en gegaan!!!
    Jaaa ja. En als je met 2 auto's tegen elkaar rijdt, en je in t ziekenhuis aan verwondingen overlijdt... dan ligt het aan het ziekenhuis in plaats van t auto ongeluk? Interessante manier van denken...
  • 21 Oct 2018 om 17:00
    • Quote van 21 Oct 2018 om 16:21
      Wie zet het beleidt nu uit dan? We hebben een technisch directeur die spelers aantrekt maar geen beleidt voor de toekomst kan maken. Ik hoop echt dat we eerdaags een goede algemeen directeur op de stoel hebben zitten.Wat betreft Calimero, daar staan spelers die bij ons destijds niet mee konden komen.
    Deze club is niet kapot gemaakt door Munsterman maar alles wat NA Munsterman is gekomen en gegaan!!!
  • 21 Oct 2018 om 16:55
    • Quote van 21 Oct 2018 om 13:47
      Hoe blijf je met oordoppen drijven dan?
    Theoretisch zou het kunnen als het hoofd vol zit met "gebakken lucht".... :-) :-)
  • 21 Oct 2018 om 16:51
    • Quote van 21 Oct 2018 om 16:49
      Die wissink moet gaan korfballen... heeft 0.0 voetbalverstand.
      Vuckic, loopt in no-time een blessure op. 3000% kans met kunstgras en assaidi evenzo in deze lompe competitie.
      FCT moet het doen zonder al te veel mutaties. Een spits is prio 1. Dan wellicht een middenvelder met oog op het vervangen van brama, want die kan volgend jaar niet mee (bij promotie)

    Ik kan met je meekomen wat betreft blessure’s Vukic en Assaidi maar Brama kan nog wel meekomen in de eredivisie hoor!
  • 21 Oct 2018 om 16:49
    Die wissink moet gaan korfballen... heeft 0.0 voetbalverstand.
    Vuckic, loopt in no-time een blessure op. 3000% kans met kunstgras en assaidi evenzo in deze lompe competitie.
    FCT moet het doen zonder al te veel mutaties. Een spits is prio 1. Dan wellicht een middenvelder met oog op het vervangen van brama, want die kan volgend jaar niet mee (bij promotie)

  • 21 Oct 2018 om 16:24
    Wanneer we Vukic, Brama en Assaidi terug hebben ziet de wereld voor Twente er goed uit vind ik. Het allermooiste zou zijn als we er een goede spits bij zouden krijgen.
  • 21 Oct 2018 om 16:21
    • Quote van 21 Oct 2018 om 13:03
      Ik kan het gewoon niet aanzien dat die kut Calimero vierde staat in de Eredivisie met minimale middelen en wij met minimale middelen nog niet eens stabiel kunnen presteren in de Eerste Divisie. Dat gelul we hebben geen geld is gewoon onzin. Veel clubs hebben geen geld maar doen het 100 x beter. Als ze vandaag van het slechte Groningen winnen staan ze zeven punten los. Wat een competitie en daar zijn wij uit gedegradeerd door gewoon PUUR wanbeleid!
    Wie zet het beleidt nu uit dan? We hebben een technisch directeur die spelers aantrekt maar geen beleidt voor de toekomst kan maken. Ik hoop echt dat we eerdaags een goede algemeen directeur op de stoel hebben zitten.Wat betreft Calimero, daar staan spelers die bij ons destijds niet mee konden komen.
  • 21 Oct 2018 om 13:47
    • Quote van 21 Oct 2018 om 13:40
      Oordoppen
    Hoe blijf je met oordoppen drijven dan?
  • 21 Oct 2018 om 13:40
    • Quote van 20 Oct 2018 om 22:49
      Lig jij nog niet in het kanaal? Of had je je zwembandjes om de armen?
    Oordoppen
  • 21 Oct 2018 om 13:03
    Ik kan het gewoon niet aanzien dat die kut Calimero vierde staat in de Eredivisie met minimale middelen en wij met minimale middelen nog niet eens stabiel kunnen presteren in de Eerste Divisie. Dat gelul we hebben geen geld is gewoon onzin. Veel clubs hebben geen geld maar doen het 100 x beter. Als ze vandaag van het slechte Groningen winnen staan ze zeven punten los. Wat een competitie en daar zijn wij uit gedegradeerd door gewoon PUUR wanbeleid!
  • 21 Oct 2018 om 11:23
    • Quote van 20 Oct 2018 om 22:14
      Onder normale omstandigheden heb je natuurlijk gelijk.... en natuurlijk is het niet slim gespeeld..... Ziyech wilde niet anders en een dwarsliggende Ziyech wil je niet in je team.... Dat speelde Ajax in de kaart en het klopt het management van dat heeft het niet goed gespeeld.....
    Als Jvh gewoon een doorverkoop percentage had in onderhandeld was er niks aan de hand. Alleen is Jvh niet iemand die snapt hoe zo'n spelletje gespeeld moet worden. Als er elke andere willekeurige td had gezeten hadden wij gewoon minimaal 15%dvk gehad. Het is gewoon falen van beleidsbepalers. En dit is nu nog steeds.
  • 21 Oct 2018 om 01:29
    zo sparta speelde gelijk almere city verliest dus op naar plek 2 maandag
  • 20 Oct 2018 om 22:49
    • Quote van 20 Oct 2018 om 17:12
      Oordoppen !!!!!
    Lig jij nog niet in het kanaal? Of had je je zwembandjes om de armen?
  • 20 Oct 2018 om 22:14
    • Quote van 20 Oct 2018 om 21:53
      denk je dat als twente 15 miljoen had gevraagd dat ze dat niet gekregen hadden ajax zat ook in problemen moesten hoedan ook ziech hebben ook achterban roerde zich op dat moment ik blijf erbij dat twente er meer uit had kunnen halen
    Onder normale omstandigheden heb je natuurlijk gelijk.... en natuurlijk is het niet slim gespeeld..... Ziyech wilde niet anders en een dwarsliggende Ziyech wil je niet in je team.... Dat speelde Ajax in de kaart en het klopt het management van dat heeft het niet goed gespeeld.....
  • 20 Oct 2018 om 21:53
    • Quote van 20 Oct 2018 om 21:41
      FcT had op dat moment grote financiële tekorten en moest Ziyech verkopen om het financiële gat te dichten. Verder wilde Ziyech naar Ajax en Ajax wist dat..... slechte onderhandelingspositie dus.
    denk je dat als twente 15 miljoen had gevraagd dat ze dat niet gekregen hadden ajax zat ook in problemen moesten hoedan ook ziech hebben ook achterban roerde zich op dat moment ik blijf erbij dat twente er meer uit had kunnen halen
  • 20 Oct 2018 om 21:41
    • Quote van 20 Oct 2018 om 18:16
      Er zijn bij Twente te veel mensen geweest die niets van voetbal snappen, die niet durven te onderhandelen. Dat is wat er fout is gegaan bij onze FC
    FcT had op dat moment grote financiële tekorten en moest Ziyech verkopen om het financiële gat te dichten. Verder wilde Ziyech naar Ajax en Ajax wist dat..... slechte onderhandelingspositie dus.
  • 20 Oct 2018 om 21:18
    • Quote van 20 Oct 2018 om 19:14
      Jij bent echt zo nep he, pfff Volgens mij kun je of niet lezen, of verdoezel je je eigen vermogen om te analyzeren, Als je niet inhoudelijk kunt reageren, doe het dan ook niet. Je herhaalt eigenlijk precies wat ik zeg, en dan zeg je ook nog interessant, En b.t.w was dat niet alleen tegen mvv maar ook tegen oss en de andere wedstrijden sinds brama geblesseerd is, en 3 punten of een leuke pot, ik zie liever een spektakel met veel doepunten, dan het zaaddodende spel van pussy meestal 70 minuten, daarna kan het ineens wel, opportunistisch, dus knallen gvd, het is maar fucking kk divisie
    Volgens mij heb je nog steeds niet door dat FcT geen champions league elftal heeft, maar gewoon een 1e divisie elftal dat alleen als iedereen fit is, kans op promotie heeft. Verder zie ik tenminste nog genoeg mogelijkheden om aan het einde van dit seizoen mee te doen om promotie.... Inhoudelijk genoeg? Droom lekker verder, zou ik zeggen :-) :-)
  • 20 Oct 2018 om 19:14
    • Quote van 20 Oct 2018 om 17:38
      Interessant.... Moet je teleurstellen. Wat de laatste 20 minuten betreft tegen MVV betreft. De keuze om Espinoza op de vleugel te zetten, was niet verstandig. Espinoza heeft laten zien het beste op 10 te renderen. Zehknini op de vleugel, ook al houdt hij het misschien nog geen hele wedstrijd vol. Dan blijft het middenveld over en daar zit het hoofdprobleem, waardoor er te weinig diepgang in het spel zit. Brama en Smith zijn erg belangrijke spelers, blijkt nu..... Leuke pot voetbal? Je wilt 3 punten zien en niet anders. Dat gebeurt in de 1e divisie niet altijd, iedereen kan van iedereen winnen, dat zie je dit weekeinde maar weer.....
    Jij bent echt zo nep he, pfff Volgens mij kun je of niet lezen, of verdoezel je je eigen vermogen om te analyzeren, Als je niet inhoudelijk kunt reageren, doe het dan ook niet. Je herhaalt eigenlijk precies wat ik zeg, en dan zeg je ook nog interessant, En b.t.w was dat niet alleen tegen mvv maar ook tegen oss en de andere wedstrijden sinds brama geblesseerd is, en 3 punten of een leuke pot, ik zie liever een spektakel met veel doepunten, dan het zaaddodende spel van pussy meestal 70 minuten, daarna kan het ineens wel, opportunistisch, dus knallen gvd, het is maar fucking kk divisie
  • 20 Oct 2018 om 18:16
    • Quote van 20 Oct 2018 om 18:09
      effe wat anders er is 70 miljoen geboden voor frankie de jong ziech gaat bij twente weg voor 12 miljoen word straks bij ajax vekocht voor minimaal 60 miljoen wat heeft twente fout gedaan veel te lage transfersommen gevraagd?
    Er zijn bij Twente te veel mensen geweest die niets van voetbal snappen, die niet durven te onderhandelen. Dat is wat er fout is gegaan bij onze FC
  • 20 Oct 2018 om 18:16
    • Quote van 20 Oct 2018 om 18:09
      effe wat anders er is 70 miljoen geboden voor frankie de jong ziech gaat bij twente weg voor 12 miljoen word straks bij ajax vekocht voor minimaal 60 miljoen wat heeft twente fout gedaan veel te lage transfersommen gevraagd?
    Er zijn bij Twente te veel mensen geweest die niets van voetbal snappen, die niet durven te onderhandelen. Dat is wat er fout is gegaan bij onze FC
  • 20 Oct 2018 om 18:12
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:27
      Je vergeet dat een elftal dat nog niet zo lang met elkaar speelt, aangestuurd moet worden. Gebeurt dat niet, valt het als "los zand" uit elkaar. Dat lijkt op een gebrek aan inzet, maar is het niet.... Als de afstanden tussen de linies klein blijven, iedereen zijn taak vervult, komt het goed.
    Dat geldt ook voor alle andere elftallen in de kkd. Wat is dat voor excuus om niet met vuur in de balg te voetballen? Om niet te willen vechten voor elke meter? Om geen inzet te tonen ? Alles wat er nu gezegd wordt is alleen maar zoeken naar excuses. Er is geen excuus om niet met z'n allen voor 100% inzet te tonen, geen enkel excuus.
  • 20 Oct 2018 om 18:09
    effe wat anders er is 70 miljoen geboden voor frankie de jong ziech gaat bij twente weg voor 12 miljoen word straks bij ajax vekocht voor minimaal 60 miljoen wat heeft twente fout gedaan veel te lage transfersommen gevraagd?
  • 20 Oct 2018 om 17:38
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:54
      Als je dit zegt heb je zeker nooit zelf gevoetbalt, kom op man, ik speelde vroeger ook steeds in andere selecties, kende er soms geen hond, maar na 3 wedstijden wist je toen wel wie wat kon, en wie niet, onze pussy weet het na een kwart competitie nog steeds niet en blijft volharden met het angsthazen middenveld terwijl er toch betere opties zijn, de laatste 20 minuten weet ie ineens de poppetjes wel op de juiste plek te zetten en de zwakke schakels eruit te halen, en nog iets, we komen en betalen er voor on een leuke pot voebal te zien, en niet dat zelfde inkak voebal wat skreuder en hake ook al deden.
    Interessant.... Moet je teleurstellen. Wat de laatste 20 minuten betreft tegen MVV betreft. De keuze om Espinoza op de vleugel te zetten, was niet verstandig. Espinoza heeft laten zien het beste op 10 te renderen. Zehknini op de vleugel, ook al houdt hij het misschien nog geen hele wedstrijd vol. Dan blijft het middenveld over en daar zit het hoofdprobleem, waardoor er te weinig diepgang in het spel zit. Brama en Smith zijn erg belangrijke spelers, blijkt nu..... Leuke pot voetbal? Je wilt 3 punten zien en niet anders. Dat gebeurt in de 1e divisie niet altijd, iedereen kan van iedereen winnen, dat zie je dit weekeinde maar weer.....
  • 20 Oct 2018 om 17:12
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:35
      Ah krijgen we dat slappe gelul weer van moeten nog aan elkaar wennen. Man man mag het niet horen.
    Oordoppen !!!!!
  • 20 Oct 2018 om 16:54
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:27
      Je vergeet dat een elftal dat nog niet zo lang met elkaar speelt, aangestuurd moet worden. Gebeurt dat niet, valt het als "los zand" uit elkaar. Dat lijkt op een gebrek aan inzet, maar is het niet.... Als de afstanden tussen de linies klein blijven, iedereen zijn taak vervult, komt het goed.
    Als je dit zegt heb je zeker nooit zelf gevoetbalt, kom op man, ik speelde vroeger ook steeds in andere selecties, kende er soms geen hond, maar na 3 wedstijden wist je toen wel wie wat kon, en wie niet, onze pussy weet het na een kwart competitie nog steeds niet en blijft volharden met het angsthazen middenveld terwijl er toch betere opties zijn, de laatste 20 minuten weet ie ineens de poppetjes wel op de juiste plek te zetten en de zwakke schakels eruit te halen, en nog iets, we komen en betalen er voor on een leuke pot voebal te zien, en niet dat zelfde inkak voebal wat skreuder en hake ook al deden.
  • 20 Oct 2018 om 16:51
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:35
      Ah krijgen we dat slappe gelul weer van moeten nog aan elkaar wennen. Man man mag het niet horen.
    Dat zeg ik niet. Men onderschat alleen wat het wegvallen van EN Brama EN Smith betekent.... Noch Hölscher en zeker Vd Heijden niet, kunnen dit opvangen. Pas als dat op een andere manier opgelost is, speelt het elftal veel beter. Geen slap gelul dus......
  • 20 Oct 2018 om 16:35
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:27
      Je vergeet dat een elftal dat nog niet zo lang met elkaar speelt, aangestuurd moet worden. Gebeurt dat niet, valt het als "los zand" uit elkaar. Dat lijkt op een gebrek aan inzet, maar is het niet.... Als de afstanden tussen de linies klein blijven, iedereen zijn taak vervult, komt het goed.
    Ah krijgen we dat slappe gelul weer van moeten nog aan elkaar wennen. Man man mag het niet horen.
  • 20 Oct 2018 om 16:27
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:17
      Laat me niet lachen. Er werd verloren omdat er geen inzet was. Iedereen liep erbij als een zoutzak. En zonder inzet wint niemand een wedstrijd. Brama en Smith zijn misschien "dragend" maar mogen geen excuus zijn voor inzetloos voetbal. * Geedit omdat bericht te vroeg werd verstuurd *
    Je vergeet dat een elftal dat nog niet zo lang met elkaar speelt, aangestuurd moet worden. Gebeurt dat niet, valt het als "los zand" uit elkaar. Dat lijkt op een gebrek aan inzet, maar is het niet.... Als de afstanden tussen de linies klein blijven, iedereen zijn taak vervult, komt het goed.
  • 20 Oct 2018 om 16:17
    • Quote van 20 Oct 2018 om 16:02
      Van Top en MVV werd verloren toen Smith er niet was..... ofwel de balans op het middenveld was weg. De vervangers waren niet "het cement" dat Brama is en niet "de aanjager" die Smith is..... als dan ook de afstanden tussen de linies te groot worden, is het over en uit..... Het heeft dus weinig met de trainer te maken, meer met het feit dat beide spelers (nog) niet goed vervangen kunnen worden......
    Laat me niet lachen. Er werd verloren omdat er geen inzet was. Iedereen liep erbij als een zoutzak. En zonder inzet wint niemand een wedstrijd. Brama en Smith zijn misschien "dragend" maar mogen geen excuus zijn voor inzetloos voetbal. * Geedit omdat bericht te vroeg werd verstuurd *
  • 20 Oct 2018 om 16:16
    • Quote van 20 Oct 2018 om 15:40
      Hebben we vorig jaar gezien met Verbeek. Je hebt nu eenmaal mindere tijden. Alleen wij willen alleen goed voetbal en resultaat,En dat is lastig met deze selectie. Acceptatie is ook een ding he. Maar daar hebben er veel een probleem mee .
    Goed voetbal hoeft niet, en verliezen mag. Je moet alleen wel laten zien dat je wil. Verbeek laat me niet lachen, die heeft alleen Calimero ooit is met passie laten spelen in de eerste divisie. Die man regeert met harde hand en meer niet, ik heb het over iemand als Fred of Fraser( niet dat ik die perse in Enschede zou willen zien) . Iemand die ook zijn ploeg kan laten vechten tegen kleine teams.

    Ik ga niet accepteren dat deze jongens en mannen onze club te grabbel gooien ! Het is toch normaal om te accepteren dat dit team niet vecht voor de punten. 100% inzet meer vraag ik niet, als dat er zou zijn in alle wedstrijden dan gaan we gewoon de na competitie in. Is dit er niet dan zou de strijd weleens vroegtijdig over kunnen zijn.

    De gevolgen daarvan zijn niet te overzien, en zullen waarschijnlijk het einde betekenen van onze FC.
  • 20 Oct 2018 om 16:15
    • Quote van 20 Oct 2018 om 10:45
      Alles is beter dan Hólscher !!!!
    Brama was het cement in de ploeg, ofwel de dirigent. Haal je die weg, heb je een probleem. Hölscher is geen dirigent..... Wie wel? daar ligt het probleem, dat groter werd omdat Smith er een aantal keren niet is ivm interlandverplichtingen, de volgende keer in November.... De oplossing is niet simpel.....
  • 20 Oct 2018 om 16:02
    • Quote van 20 Oct 2018 om 14:19
      Is iedereen dan echt blind. Het probleem ligt niet perse in de kwaliteit. Het probleem van deze spelers ligt in de mentaliteit. Zonder lef, passie, vuur of gewoon weg wil, wordt het nooit iets. Het probleem ligt echt in de motivatie.
      Je won van Sparta en Roda omdat je met passie speelde. Je verliest van top en van MVV omdat je helemaal niks wil. Er moet een vechters mentaliteit in deze selectie worden geslepen. Dan heb je Assaidi en vuckic niet nodig.
      Echter is hiervoor een ervaren en geslepen trainer nodig, niet een pedagoog. Deze kunnen en willen ze alleen niet betalen bij Twente, dus moet er een manier zijn om Pusic dit te laten doen. Alleen dan zal er met deze selectie gepromoveerd kunnen worden.
    Van Top en MVV werd verloren toen Smith er niet was..... ofwel de balans op het middenveld was weg. De vervangers waren niet "het cement" dat Brama is en niet "de aanjager" die Smith is..... als dan ook de afstanden tussen de linies te groot worden, is het over en uit..... Het heeft dus weinig met de trainer te maken, meer met het feit dat beide spelers (nog) niet goed vervangen kunnen worden......
  • 20 Oct 2018 om 15:40
    • Quote van 20 Oct 2018 om 14:19
      Is iedereen dan echt blind. Het probleem ligt niet perse in de kwaliteit. Het probleem van deze spelers ligt in de mentaliteit. Zonder lef, passie, vuur of gewoon weg wil, wordt het nooit iets. Het probleem ligt echt in de motivatie.
      Je won van Sparta en Roda omdat je met passie speelde. Je verliest van top en van MVV omdat je helemaal niks wil. Er moet een vechters mentaliteit in deze selectie worden geslepen. Dan heb je Assaidi en vuckic niet nodig.
      Echter is hiervoor een ervaren en geslepen trainer nodig, niet een pedagoog. Deze kunnen en willen ze alleen niet betalen bij Twente, dus moet er een manier zijn om Pusic dit te laten doen. Alleen dan zal er met deze selectie gepromoveerd kunnen worden.
    Hebben we vorig jaar gezien met Verbeek. Je hebt nu eenmaal mindere tijden. Alleen wij willen alleen goed voetbal en resultaat,En dat is lastig met deze selectie. Acceptatie is ook een ding he. Maar daar hebben er veel een probleem mee .
  • 20 Oct 2018 om 14:59
    Niet mopperen? We betalen alleen salaris en tig operaties voor deze twee.
  • 20 Oct 2018 om 14:47
    • Quote van 20 Oct 2018 om 09:40
      Tuurlijk als je door deze onzekere grabbelaar punten wilt laten liggen is er niks mis mee...
    Voetbal is bagger, creëren nauwelijks tot geen doelkansen, middenveld verdedigd niet mee maar we verliezen door Drommel. Echt?......tis gewoon zwaar K..
  • 20 Oct 2018 om 14:19
    Is iedereen dan echt blind. Het probleem ligt niet perse in de kwaliteit. Het probleem van deze spelers ligt in de mentaliteit. Zonder lef, passie, vuur of gewoon weg wil, wordt het nooit iets. Het probleem ligt echt in de motivatie.
    Je won van Sparta en Roda omdat je met passie speelde. Je verliest van top en van MVV omdat je helemaal niks wil. Er moet een vechters mentaliteit in deze selectie worden geslepen. Dan heb je Assaidi en vuckic niet nodig.
    Echter is hiervoor een ervaren en geslepen trainer nodig, niet een pedagoog. Deze kunnen en willen ze alleen niet betalen bij Twente, dus moet er een manier zijn om Pusic dit te laten doen. Alleen dan zal er met deze selectie gepromoveerd kunnen worden.
  • 20 Oct 2018 om 11:43
    • Quote van 20 Oct 2018 om 10:45
      Alles is beter dan Hólscher !!!!
    Nee hoor. En ik ben zeker geen fan van Hölscher.
  • 20 Oct 2018 om 10:45
    • Quote van 19 Oct 2018 om 20:54
      Ben benieuwd wie er volgens jou in de plaats van Hölscher op het middenveld zou moeten staan.... dus samen met Smith en Espinoza?
    Alles is beter dan Hólscher !!!!
  • 20 Oct 2018 om 10:38
    Aan het eind van deze competitie moet het team op zijn sterkst daar moet je aan werken,dan worden de prijzen verdeeld. Mocht je geen kampioen worden moet het in de nacompetitie gebeuren om te promoveren. Ik heb wel geloof in deze groep mits de betere spelers fit zijn.
  • 20 Oct 2018 om 10:38
    Vuckic is na 3 wedstrijden weer een halfjaar geblesseerd en Assaidi kan niet onder druk presteren zoals we gezien hebben vorig jaar. Het zal ook wel weer een aantal maanden duren voordat hij fit is. Dus waar slaat het op dat Twente niet mag zeuren?
  • 20 Oct 2018 om 09:40
    • Quote van 20 Oct 2018 om 08:49
      Zelfs voor de ere
    Tuurlijk als je door deze onzekere grabbelaar punten wilt laten liggen is er niks mis mee...
  • 20 Oct 2018 om 08:49
    • Quote van 20 Oct 2018 om 08:44
      Weet niet wie je anders spits wil zetten, en drommel? Is prima keeper voor keuken kampioen divisie
    Zelfs voor de ere
  • 20 Oct 2018 om 08:44
    • Quote van 20 Oct 2018 om 08:16
      Een Ricardinho heb je juist nodig in dit team. Die zorgt voor dreiging en is niet bang hard te spelen. Prima eerste divisie speler met een goede instelling.
    Weet niet wie je anders spits wil zetten, en drommel? Is prima keeper voor keuken kampioen divisie
  • 20 Oct 2018 om 08:16
    • Quote van 19 Oct 2018 om 17:18
      Twente heeft tot nu toe tegen de verkeerde ploegen punten verspeelt. Tegen Oss en MVV moet je thuis gewoon van winnen. Het gelijkspel tegen Helmond kan ik misschien nog wel begrijpen en tegen Eindhoven hadden het ook 3 punten moeten zijn. Buiten dat hebben we tegen Sparta wel bonus punten gehaald. Maar het voetbal is gewoon niet goed genoeg. Waarom blijft pusic een holscher, boere, drommel, ramos of een ricardinho opstellen. Deze voegen gewoon helemaal niks toe. Wordt tijd dat er doorgeselecteerd wordt. Pak desnoods spelers van jong twente. Die doen het echt niet minder.
    Een Ricardinho heb je juist nodig in dit team. Die zorgt voor dreiging en is niet bang hard te spelen. Prima eerste divisie speler met een goede instelling.
  • 19 Oct 2018 om 21:15
    • Quote van 19 Oct 2018 om 17:18
      Twente heeft tot nu toe tegen de verkeerde ploegen punten verspeelt. Tegen Oss en MVV moet je thuis gewoon van winnen. Het gelijkspel tegen Helmond kan ik misschien nog wel begrijpen en tegen Eindhoven hadden het ook 3 punten moeten zijn. Buiten dat hebben we tegen Sparta wel bonus punten gehaald. Maar het voetbal is gewoon niet goed genoeg. Waarom blijft pusic een holscher, boere, drommel, ramos of een ricardinho opstellen. Deze voegen gewoon helemaal niks toe. Wordt tijd dat er doorgeselecteerd wordt. Pak desnoods spelers van jong twente. Die doen het echt niet minder.
    Ik heb Jong Twente gezien en die zijn gewoon nog minder. Het is wachten op jongens als Bosch, Musawi, van Leeuwen en Velthuis. En ondertussen op de blote knietjes bidden dat je beste spelers fit blijven. Dat breekt ons nu zuur op, geen Brama, Smith, Assaidi, Vuckic en geen fatsoenlijke spits.
  • 19 Oct 2018 om 21:11
    • Quote van 19 Oct 2018 om 20:54
      Ben benieuwd wie er volgens jou in de plaats van Hölscher op het middenveld zou moeten staan.... dus samen met Smith en Espinoza?
    Holcher had hij gelijk in, Ik zou dan een jeugd speler er neer gooien, Die het goed doet bij jong.
  • 19 Oct 2018 om 20:54
    • Quote van 19 Oct 2018 om 18:31
      Op drommel na geef ik je gelijk.
    Ben benieuwd wie er volgens jou in de plaats van Hölscher op het middenveld zou moeten staan.... dus samen met Smith en Espinoza?
  • 19 Oct 2018 om 20:28
    • Quote van 19 Oct 2018 om 19:05
      ''Vuckic en Assaidi komen nog terug''

      Wanneer....en voor hoelang....en 100% fit??? Ik heb er geen vertrouwen in om eerlijk te zijn.....
    Die twee zijn van boter....zoweer inde lappenmand die twee....
  • 19 Oct 2018 om 19:47
    Mopperen mag altijd
  • 19 Oct 2018 om 19:05
    ''Vuckic en Assaidi komen nog terug''

    Wanneer....en voor hoelang....en 100% fit??? Ik heb er geen vertrouwen in om eerlijk te zijn.....
  • 19 Oct 2018 om 18:31
    • Quote van 19 Oct 2018 om 17:18
      Twente heeft tot nu toe tegen de verkeerde ploegen punten verspeelt. Tegen Oss en MVV moet je thuis gewoon van winnen. Het gelijkspel tegen Helmond kan ik misschien nog wel begrijpen en tegen Eindhoven hadden het ook 3 punten moeten zijn. Buiten dat hebben we tegen Sparta wel bonus punten gehaald. Maar het voetbal is gewoon niet goed genoeg. Waarom blijft pusic een holscher, boere, drommel, ramos of een ricardinho opstellen. Deze voegen gewoon helemaal niks toe. Wordt tijd dat er doorgeselecteerd wordt. Pak desnoods spelers van jong twente. Die doen het echt niet minder.
    Op drommel na geef ik je gelijk.
  • 19 Oct 2018 om 18:03
    • Quote van 19 Oct 2018 om 17:18
      Twente heeft tot nu toe tegen de verkeerde ploegen punten verspeelt. Tegen Oss en MVV moet je thuis gewoon van winnen. Het gelijkspel tegen Helmond kan ik misschien nog wel begrijpen en tegen Eindhoven hadden het ook 3 punten moeten zijn. Buiten dat hebben we tegen Sparta wel bonus punten gehaald. Maar het voetbal is gewoon niet goed genoeg. Waarom blijft pusic een holscher, boere, drommel, ramos of een ricardinho opstellen. Deze voegen gewoon helemaal niks toe. Wordt tijd dat er doorgeselecteerd wordt. Pak desnoods spelers van jong twente. Die doen het echt niet minder.
    Die staan er in omdat de reserves nog slechter zijn.
  • 19 Oct 2018 om 17:18
    Twente heeft tot nu toe tegen de verkeerde ploegen punten verspeelt. Tegen Oss en MVV moet je thuis gewoon van winnen. Het gelijkspel tegen Helmond kan ik misschien nog wel begrijpen en tegen Eindhoven hadden het ook 3 punten moeten zijn. Buiten dat hebben we tegen Sparta wel bonus punten gehaald. Maar het voetbal is gewoon niet goed genoeg. Waarom blijft pusic een holscher, boere, drommel, ramos of een ricardinho opstellen. Deze voegen gewoon helemaal niks toe. Wordt tijd dat er doorgeselecteerd wordt. Pak desnoods spelers van jong twente. Die doen het echt niet minder.