GA Eagles lijdt nederlaag tegen Telstar en blijft op gelijke hoogte met FC Twente

( 28 reacties)
GA Eagles lijdt nederlaag tegen Telstar en blijft op gelijke hoogte met FC Twente

Over twee weken krijgt FC Twente het Deventerse Go Ahead Eagles op bezoek. Beide ploegen strijden momenteel om de bovenste plekken in de Keuken Kampioen Divisie. Vandaag leed Go Ahead een pijnlijke nederlaag op bezoek bij Telstar.

De generale repetitie voor de topper tegen FC Twente heeft Go Ahead volgende week pas, wanneer het FC Dordrecht op bezoek krijgt. FC Twente speelt een moeilijke uitwedstrijd bij het goed presterende FC Den Bosch.

Toch zal de nederlaag tegen Telstar niet goed vallen in Deventer. Vandaag werd er met 2-1 verloren door de ploeg uit de Hanzestad. Er staat over twee weken wanneer Twente en Go Ahead elkaar ontmoeten veel op het spel in de Overijsselse clash. Go Ahead Eagles is op basis van doelsaldo momenteel de nummer twee van de Keuken Kampioen Divisie, Twente staat met hetzelfde aantal punten, 26, één plek lager. Sparta is de lijstaanvoerder met 27 punten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Nov 2018 om 12:00
    We hebben het de hele tijd over GAE maar er komt komende vrijdag een hele belangrijke wedstrijd aan en dat is tegen Den Bosch laten we die eerst maar winnen want dat wordt moeilijk genoeg!
  • 5 Nov 2018 om 11:50
    • Quote van 4 Nov 2018 om 22:20
      Dat wordt dan lastig aangezien we in april geen enkele wedstrijd op zondag spelen.
    Klopt!
  • 4 Nov 2018 om 22:47
    • Quote van 4 Nov 2018 om 21:21
      Kan ik niet vinden daarop
    onder het topic aanvallers, eerst staat er twee aanvallers, daarna van twente4everr over de middenvelders enz.
  • 4 Nov 2018 om 22:26
    • Quote van 4 Nov 2018 om 22:20
      Dat wordt dan lastig aangezien we in april geen enkele wedstrijd op zondag spelen.
    Moet hij persé op een wedstrijddag weer fit worden dan?
  • 4 Nov 2018 om 22:20
    • Quote van 4 Nov 2018 om 22:17
      Volgend jaar april, één zondag
    Dat wordt dan lastig aangezien we in april geen enkele wedstrijd op zondag spelen.
  • 4 Nov 2018 om 22:17
    • Quote van 4 Nov 2018 om 21:40
      Wanneer is Assaidi nou weer fit? Ik hoop dat hij tegen GAE weer minuten kan maken.
    Volgend jaar april, één zondag
  • 4 Nov 2018 om 21:40
    Wanneer is Assaidi nou weer fit? Ik hoop dat hij tegen GAE weer minuten kan maken.
  • 4 Nov 2018 om 21:35
    • Quote van 4 Nov 2018 om 19:50
      Ik denk dat het na december alleen nog maar zwaarder wordt. Dan hebben we zo'n beetje alle topwedstrijden al thuis gehad en dan moet je ze bijna allemaal nog uit.
    Met Brama en Assaidi er weer bij
  • 4 Nov 2018 om 21:21
    • Quote van 4 Nov 2018 om 20:54
      Ik las op fctwente.net dat ze met twee spitsen bezig zijn en middenvelders, ook zijn ze bezig met volgend seizoen alvast. Meer Nederlanders, minder huurlingen. Meer weet ik niet.
    Kan ik niet vinden daarop
  • 4 Nov 2018 om 20:54
    • Quote van 4 Nov 2018 om 20:47
      Laten we gewoon vrijdag naar Den Bosch gaan. Dat is de wedstrijd die we moeten. Verder kijkt leidt alleen maar af. Aankopen in de winter blessures die kunnen komen. Dus vrijdag is de wedstrijd.
    Ik las op fctwente.net dat ze met twee spitsen bezig zijn en middenvelders, ook zijn ze bezig met volgend seizoen alvast. Meer Nederlanders, minder huurlingen. Meer weet ik niet.
  • 4 Nov 2018 om 20:47
    Laten we gewoon vrijdag naar Den Bosch gaan. Dat is de wedstrijd die we moeten. Verder kijkt leidt alleen maar af. Aankopen in de winter blessures die kunnen komen. Dus vrijdag is de wedstrijd.
  • 4 Nov 2018 om 19:50
    • Quote van 4 Nov 2018 om 19:23
      Onzin.

      Je lult op basis van Noordwijk en RKC.... absoluut geen referentiekader.

      Wachten tot eind December....
    Ik denk dat het na december alleen nog maar zwaarder wordt. Dan hebben we zo'n beetje alle topwedstrijden al thuis gehad en dan moet je ze bijna allemaal nog uit.
  • 4 Nov 2018 om 19:25
    • Quote van 4 Nov 2018 om 19:23
      Onzin.

      Je lult op basis van Noordwijk en RKC.... absoluut geen referentiekader.

      Wachten tot eind December....
    Ik lul op basis van vertrouwen. Jammer dat sommigen dat woord niet meer kennen. Kampioenen!
  • 4 Nov 2018 om 19:23
    • Quote van 4 Nov 2018 om 18:50
      Kop op! Wij worden steeds sterker! Kampioenen!
    Onzin.

    Je lult op basis van Noordwijk en RKC.... absoluut geen referentiekader.

    Wachten tot eind December....
  • 4 Nov 2018 om 19:21
    • Quote van 4 Nov 2018 om 19:19
      Smith er niet bij tegen de eagles. Dus dat word een zware dobber.
    Moet die Smith maar een keer afzeggen bij het nationale elftal.
  • 4 Nov 2018 om 19:21
    Assaidi Brama en Vuckic erbij....
    Twee vingers in je neus kampioen.
    Kan Pusic iets anders gaan doen en kunnen we een vogelverschrikker op de bank zetten
  • 4 Nov 2018 om 19:19
    Smith er niet bij tegen de eagles. Dus dat word een zware dobber.
  • 4 Nov 2018 om 19:16
    • Quote van 4 Nov 2018 om 17:46
      Je moet kampioen worden door zelf (zeker) je thuiswedstrijden te winnen. Daarvoor is het alleen nog steeds niet stabiel genoeg. Sparta lijkt wel steeds beter te worden maar hopelijk zie ik het verkeerd.
    Sparta was ook niet goed..
  • 4 Nov 2018 om 19:01
    Nice
  • 4 Nov 2018 om 18:50
    • Quote van 4 Nov 2018 om 17:46
      Je moet kampioen worden door zelf (zeker) je thuiswedstrijden te winnen. Daarvoor is het alleen nog steeds niet stabiel genoeg. Sparta lijkt wel steeds beter te worden maar hopelijk zie ik het verkeerd.
    Kop op! Wij worden steeds sterker! Kampioenen!
  • 4 Nov 2018 om 18:49
    • Quote van 4 Nov 2018 om 16:56
      Zo zie je maar in de kk divisie kan iedereen van iedereen winnen en verliezen.
    Dat is in de eredivisie niet veel anders. Het verschil tussen de kkd en de eredivisie is ook niet meer zo groot als het eerst was.
  • 4 Nov 2018 om 18:08
    • Quote van 4 Nov 2018 om 16:56
      Zo zie je maar in de kk divisie kan iedereen van iedereen winnen en verliezen.
    Dat is de realiteit.....
  • 4 Nov 2018 om 17:46
    • Quote van 4 Nov 2018 om 16:56
      Kijk weer een stap op weg naar de titel!
    Je moet kampioen worden door zelf (zeker) je thuiswedstrijden te winnen. Daarvoor is het alleen nog steeds niet stabiel genoeg. Sparta lijkt wel steeds beter te worden maar hopelijk zie ik het verkeerd.
  • 4 Nov 2018 om 17:32
    • Quote van 4 Nov 2018 om 16:56
      Zo zie je maar in de kk divisie kan iedereen van iedereen winnen en verliezen.
    Mwoah ik had puntverlies van gae verwacht vandaag, wonnen iets te vaak in de laatste minuten en dat houd je niet altijd vol. Vond ze ook vandaag niet overtuigen
  • 4 Nov 2018 om 17:32
    • Quote van 4 Nov 2018 om 16:56
      Zo zie je maar in de kk divisie kan iedereen van iedereen winnen en verliezen.
    Dat is zeker waar, iedere wedstrijd moet je er gewoon weer staan en er volle bak tegenaan.
  • 4 Nov 2018 om 17:24
    Kan Ted niet even naar de bondscoach van Wales bellen of hij alsjeblieft Smith dit keer niet wil selecteren?
  • 4 Nov 2018 om 16:56
    Zo zie je maar in de kk divisie kan iedereen van iedereen winnen en verliezen.
  • 4 Nov 2018 om 16:56
    Kijk weer een stap op weg naar de titel!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›