Van der Lely krijgt geen feedback: ''Hoe sta ik er voor? Ik hoor het niet''

( 48 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Van der Lely krijgt geen feedback: ''Hoe sta ik er voor? Ik hoor het niet''

Jeroen van der Lely lijkt zijn laatste wedstrijd in het eerste elftal van FC Twente gespeeld te hebben. De 22-jarige verdediger die zowel als links- en als rechtsback uit de voeten kan komt duidelijk niet in de plannen van coach Marino Pusic voor en zit zelfs niet meer op de reservebank.

FC Twente hanteert dit seizoen het principe dat er maximaal zes reserves op de bank zitten, omdat je in de ogen van de technische leiding de plek in de wedstrijdselectie moet verdienen.

"En dan kiest een trainer sneller voor een multifunctionele speler, die op meerdere posities kan spelen", beseft Van der Lely in gesprek met TC Tubantia. "Een jongen als Nacho kan bijvoorbeeld centraal en als rechtsback uit de voeten. En ik ben nou eenmaal meer een pure back." 

Voor die keuze kan de verdediger nog wel begrip opbrengen. Maar het feit dat hij amper aandacht krijgt van de technische staf, snapt hij niet. "Als je nooit feedback op je wedstrijden in Jong Twente krijgt, dan weet je dat je er niet meer toe doet. Wat doe ik fout, wat doe ik goed, hoe sta ik er voor? Ik hoor het niet. Ik speel mijn wedstrijden en dat is het. En als het zo gaat, dan speel je geen rol meer. En dat is wel eens pijnlijk."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 10:37
    • Quote van 9 Nov 2018 om 10:17
      Lees hieronder alles even, is precies uitgelegd waarom Jeroen ernaast staat. Zie ook de eerste wedstrijd van het seizoen. Paar keer op een training geweest, wordt je niet veel wijzer van.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die trainingen. Wat is jou indruk? Wordt daar goed en hard getraind? En wat is het niveau van die trainingen?
  • 9 Nov 2018 om 10:17
    • Quote van 9 Nov 2018 om 10:06
      Te gemakkelijk Piet....


      Zoals gezegd; bezoek eens een training en oordeel zelf of Lely echt zo slecht is, en vraag Pusic daarop eens waarom hij Lely buiten de wedstrijdselectie houdt.


      Ik heb hem al eens gevraagd...heel gewoon en netjes. Pusic liep stoïcijns door en hield de lippen op elkaar. Dat zegt genoeg likeur......
    Lees hieronder alles even, is precies uitgelegd waarom Jeroen ernaast staat. Zie ook de eerste wedstrijd van het seizoen. Paar keer op een training geweest, wordt je niet veel wijzer van.
  • 9 Nov 2018 om 10:06
    • Quote van 9 Nov 2018 om 10:02
      Als jij het niet wil zien, dan houdt het op .
    Te gemakkelijk Piet....


    Zoals gezegd; bezoek eens een training en oordeel zelf of Lely echt zo slecht is, en vraag Pusic daarop eens waarom hij Lely buiten de wedstrijdselectie houdt.


    Ik heb hem al eens gevraagd...heel gewoon en netjes. Pusic liep stoïcijns door en hield de lippen op elkaar. Dat zegt genoeg likeur......
  • 9 Nov 2018 om 10:02
    • Quote van 9 Nov 2018 om 09:48
      Niet goed genoeg? Zet het likeurtje eens opzij en bezoek een training kerel.


      Lely weet zelf niet eens waarom hij niet bij de selectie zit. Laat de knuffel-pedagoog maar eens uitleg geven......toch? Zolang hij dat niet doet, blijf ik het als een complot zien tussen Pusic en Tedjen....
    Als jij het niet wil zien, dan houdt het op .
  • 9 Nov 2018 om 09:48
    • Quote van 9 Nov 2018 om 08:43
      Laatste keer, omdat niet goed genoeg is. En niet om een of ander complot van JOU .
    Niet goed genoeg? Zet het likeurtje eens opzij en bezoek een training kerel.


    Lely weet zelf niet eens waarom hij niet bij de selectie zit. Laat de knuffel-pedagoog maar eens uitleg geven......toch? Zolang hij dat niet doet, blijf ik het als een complot zien tussen Pusic en Tedjen....
  • 9 Nov 2018 om 08:43
    • Quote van 9 Nov 2018 om 01:50
      Pusic kon niet meer om Peetken heen ten koste van Nacho. Wij als supporters begonnen figuurlijk steeds harder te roepen dat Nacho plaats moest maken voor Peetken...


      Hier kon Pusic niet meer om heen. Ramos speelt beroerd en dus verdient Roentje nu een eerlijke kans. Waarom krijgt hij die kans niet? Bang dat de supporters beginnen te roepen om Lely en hij Tedjen's 2e 'versterking' op moet offeren voor een speler die FC twente zelf opgeleid heeft?
    Laatste keer, omdat niet goed genoeg is. En niet om een of ander complot van JOU .
  • 9 Nov 2018 om 01:50
    • Quote van 8 Nov 2018 om 16:25
      Dus? Pusic blijkt er dus geen problemen mee te hebben om spelers uit de koker van Ted te passeren. Schijnbaar vindt hij Lely dan niet beter dan Ramos. Maar bang voor Tedje is hij blijkbaar niet gezien Nacho ook al uit de basis verdwenen is. Dat is waar TC op doelt. Onzin dus.
    Pusic kon niet meer om Peetken heen ten koste van Nacho. Wij als supporters begonnen figuurlijk steeds harder te roepen dat Nacho plaats moest maken voor Peetken...


    Hier kon Pusic niet meer om heen. Ramos speelt beroerd en dus verdient Roentje nu een eerlijke kans. Waarom krijgt hij die kans niet? Bang dat de supporters beginnen te roepen om Lely en hij Tedjen's 2e 'versterking' op moet offeren voor een speler die FC twente zelf opgeleid heeft?
  • 9 Nov 2018 om 01:46
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:08
      Als je het niet kunt winnen op punten, dan begin je onzin uit te kramen, meneer de complotdenker.
    Ik 'lees' met name spelers tijdens de trainingen die ik bezoek. Zo heb ik bijvoorbeeld met Peetken mijn gelijk gekregen. Hij wordt de revelatie van dit seizoen als CV. Vorig seizoen vaak nog onhandig, onzeker en een kluns. Dit seizoen al meerdere wedstrijden uitermate stabiel en degelijk....en hij begint ook nog eens te scoren.


    Complotten c.q. gesprekjes tussen Pusic en Tedjen....afspraken...opdrachtjes.....achter gesloten deuren en de lamellen gesloten. Het heeft er mijn inziens alle schijn van Piet wanneer je nieuwelingen gelijk in de basis pleurt ten koste van je 'eigen opgeleide knapen'.
  • 9 Nov 2018 om 01:39
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:06
      Dus je ontkracht bij deze je eigen complot theorie dat pusic de nieuwelingen op MOET dtellen door Ted. Mooi werk
    Ik ontkracht niets GT. Je leest mijn betoog blijkbaar niet goed.


    Ramos, Nacho en Ricardinho zijn gratis binnen komen wandelen omdat zij clubloos waren. Wat rechtvaardigde in eerste instantie de basisplaats voor Nacho ten koste van Peetken die een uitstekende voorbereiding heeft gekend? Ramos....zelfde laken een pak...bij binnenkomst een basisplek? Dan kan ik maar 1 ding bedenken als reden....Tedjen.


    Lely zit op de tribune tijdens wedstrijden van FC Twente 1? Wat is er in godsnaam voorgevallen als Roentje zelf niet eens weet waarom hij niet eens bij de selectie zit? Waarom geeft Pusic geen openlijke uitleg, of is het gewoon ordinair wegpesten, in de hoop dat Lely zijn contract inlevert?


    Wat wordt hier verzweeg'n GT? Gewoon een vraag mijnerzijds....
  • 8 Nov 2018 om 19:48
    Slapjanus, geen karakter anders was die gewoon gestopt zoals hij zelf wou.
    Genoeg kansen gekregen, geen enkele kans gepakt.
    Hij had naar zijn gevoel moeten luisteren en dat was stoppen met voetballen.
    Al die lui die hem nu weer graag zien spelen, sporen niet en hebben geen verstand van voetbal!
  • 8 Nov 2018 om 17:38
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:54
      In welke dingen is Ramos (veel) beter dan Lely? Nacho te gemakkelijk aan de kant geschoven na een blessure? Kom op man....elke supporter kon zien dat zijn naam meer bekendheid heeft dan zijn voetballende skills. Daarnaast bleek al snel dat Peetken gewoon beter is....vooral stabieler en degelijker als CV...
    Ramos is (veel) beter in het benutten van ruimte op de flank, kan de bal over het algemeen gemakkelijker in de ploeg houden, en zoekt af en toe een tegenstander op aan de bal waar lely het liefst de bal meteen doorgeeft aan een middenvelder. Zijn voorzetten zijn ook vele malen beter, lely kan gewoon geen goede bal voorgeven. Verder zeg ik nergens dat Nacho beter is dan Bijen, vind ik ook niet. Punt wat ik wil maken is dat aan het begin van het seizoen nacho een beoogde basisspeler was, en lely niet. Daarom geeft Pusic dus de overige minuten aan nacho, hij wil hem dicht bij de selectie houden. Waar ik het niet mee eens ben, lely was tweede rechtsback dus dan moet hij daar ook ramos vervangen in de beker. Laat je schenk maar op de bank voor nacho.
  • 8 Nov 2018 om 16:25
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:06
      Helemaal geen onzin, want dan had het andersom ook zo moeten zijn : Nacho die Bijen uit de basis speelt. Maar nee...Nacho was koud en wel uit de cityhopper, had zijn veters nog niet gestrikt en kreeg al een basisplaats. Helaas voor hem bleek Peet beter en toen moest Marino alsnog ingrijpen.
    Dus? Pusic blijkt er dus geen problemen mee te hebben om spelers uit de koker van Ted te passeren. Schijnbaar vindt hij Lely dan niet beter dan Ramos. Maar bang voor Tedje is hij blijkbaar niet gezien Nacho ook al uit de basis verdwenen is. Dat is waar TC op doelt. Onzin dus.
  • 8 Nov 2018 om 14:41
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:28
      Pusic had zelf het meeste belang bij onrust en het vertrek van Verbeek.
    En daar is de volgende conspiracy.............
  • 8 Nov 2018 om 13:28
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:54
      Zou me niets verbazen dat hij een van de spelers was die toen naar de directie gelopen is om te klagen over Verbeek en dat hij daar nu op afgerekend wordt door Pusic. Het vertrouwen is weg. Zelf zie ik hem als de ideale opvolger van Brama. Bal afpakken en inleveren bij een opbouwende speler. Jeroen is een van de spelers die nog een sliding op de bal kan maken zonder overtreding.
    Pusic had zelf het meeste belang bij onrust en het vertrek van Verbeek.
  • 8 Nov 2018 om 13:24
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:07
      Helaas staan er nu 2 backs die nóg kunnen voetballen......nóg verdedigen;)
    Ik ben ook geen fan van onze backs, en vooral van Ramos niet , maar je wilt op een bepaalde manier voetballen en dan zijn deze backs beter geschikt dan Jeroen.
  • 8 Nov 2018 om 13:08
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:51
      Of zou jij misschien eens wat minder de 'pik aan de lip' moeten zetten Piet? ;)
    Als je het niet kunt winnen op punten, dan begin je onzin uit te kramen, meneer de complotdenker.
  • 8 Nov 2018 om 13:07
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:41
      Tegenwoordig heb je als back de meeste ruimte om te voetballen , dan ga je Jeroen daar niet neerzetten. Vorig jaar speelde je met de kont in de 16 , dan is Jeroen wel nuttig, nu speel je veel meer vooruit en komen zijn kwaliteiten niet tot zijn recht. Met bijen is het precies andersom, die speelt liever verder van de goal en is veel beter aan de bal .
    Helaas staan er nu 2 backs die nóg kunnen voetballen......nóg verdedigen;)
  • 8 Nov 2018 om 13:06
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:54
      In welke dingen is Ramos (veel) beter dan Lely? Nacho te gemakkelijk aan de kant geschoven na een blessure? Kom op man....elke supporter kon zien dat zijn naam meer bekendheid heeft dan zijn voetballende skills. Daarnaast bleek al snel dat Peetken gewoon beter is....vooral stabieler en degelijker als CV...
    Dus je ontkracht bij deze je eigen complot theorie dat pusic de nieuwelingen op MOET dtellen door Ted. Mooi werk
  • 8 Nov 2018 om 13:06
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:59
      Onzin, want Bijen heeft Nacho (van Ted) ook gewoon uit de basis gespeeld.
    Helemaal geen onzin, want dan had het andersom ook zo moeten zijn : Nacho die Bijen uit de basis speelt. Maar nee...Nacho was koud en wel uit de cityhopper, had zijn veters nog niet gestrikt en kreeg al een basisplaats. Helaas voor hem bleek Peet beter en toen moest Marino alsnog ingrijpen.
  • 8 Nov 2018 om 12:59
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:52
      Vorig seizoen was Peetken ook niet zo best....soms een groot drama....en kijk nu eens, vaak de meest stabiele en degelijke speler van FC Twente! Waarom Lely deze kans niet gunnen in een Divisie lager? Bang dat hij het goed gaat doen....of zou Pusic bang zijn dat Lely te goed gaat spelen zodat hij Ramos uit de basis gaat spelen en daarop ruzie krijgt met Tedjen?
    Onzin, want Bijen heeft Nacho (van Ted) ook gewoon uit de basis gespeeld.
  • 8 Nov 2018 om 12:57
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:15
      Laten we nou even redelijk zijn en gewoon zeggen dat jeroen er helemaal niks van kan. Hij gaat het echt niet beter doen dan ramos.
    Het is idd lood om oud ijzer. Beide zeer matig.
  • 8 Nov 2018 om 12:55
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:58
      Toen hij 2 jaar geleden wou stoppen met betaald voetbal zat iedereen te janken omdat het grootste talent van onze FC verloren zou gaan. Gelukkig is hier toen op teruggekomen en nu kan hij zogenaamd niet meer voetballen op dit niveau! Laat me niet lachen.
    Praat jij lekker voor jezelf. Als een back al talent van het jaar wordt dan weet je al hoe het met de rest van de lichting is. Nooit wat in v/d Lely gezien, destijds ook niet. Verder geen haat naar die jongen toe hoor, zal ongetwijfeld een aardige kerel zijn. Maar wat maken veel mensen en journalisten zich toch onnodig druk om deze zeer beperkte voetballer.
  • 8 Nov 2018 om 12:54
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:49
      Juist. Iedereen hier wil aanvallend en opportunistisch voetbal zien, dan is het niet logisch om een aanvallende back te vervangen voor een defensieve. Ramos heeft zijn zwakke punten, maar is in sommige dingen ook gewoon veel sterker dan lely. Pusic wil spelen met aanvallende backs, dan is dat zo. Daarom heeft ted er ook een gehaald. Enige opmerkelijke is dat nacho dan bv op rechts heeft gespeeld terwijl je dan ook gewoon lely minuten kan geven in de cup, maar dat heeft er naar mijn idee mee te maken dat nacho ook vrij gemakkelijk aan de kant is geschoven na een blessure.
    In welke dingen is Ramos (veel) beter dan Lely? Nacho te gemakkelijk aan de kant geschoven na een blessure? Kom op man....elke supporter kon zien dat zijn naam meer bekendheid heeft dan zijn voetballende skills. Daarnaast bleek al snel dat Peetken gewoon beter is....vooral stabieler en degelijker als CV...
  • 8 Nov 2018 om 12:51
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:44
      Misschien moet je de wedstrijd eens lezen ipv de Story.
    Of zou jij misschien eens wat minder de 'pik aan de lip' moeten zetten Piet? ;)
  • 8 Nov 2018 om 12:49
    • Quote van 8 Nov 2018 om 12:41
      Tegenwoordig heb je als back de meeste ruimte om te voetballen , dan ga je Jeroen daar niet neerzetten. Vorig jaar speelde je met de kont in de 16 , dan is Jeroen wel nuttig, nu speel je veel meer vooruit en komen zijn kwaliteiten niet tot zijn recht. Met bijen is het precies andersom, die speelt liever verder van de goal en is veel beter aan de bal .
    Juist. Iedereen hier wil aanvallend en opportunistisch voetbal zien, dan is het niet logisch om een aanvallende back te vervangen voor een defensieve. Ramos heeft zijn zwakke punten, maar is in sommige dingen ook gewoon veel sterker dan lely. Pusic wil spelen met aanvallende backs, dan is dat zo. Daarom heeft ted er ook een gehaald. Enige opmerkelijke is dat nacho dan bv op rechts heeft gespeeld terwijl je dan ook gewoon lely minuten kan geven in de cup, maar dat heeft er naar mijn idee mee te maken dat nacho ook vrij gemakkelijk aan de kant is geschoven na een blessure.
  • 8 Nov 2018 om 12:44
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:52
      Vorig seizoen was Peetken ook niet zo best....soms een groot drama....en kijk nu eens, vaak de meest stabiele en degelijke speler van FC Twente! Waarom Lely deze kans niet gunnen in een Divisie lager? Bang dat hij het goed gaat doen....of zou Pusic bang zijn dat Lely te goed gaat spelen zodat hij Ramos uit de basis gaat spelen en daarop ruzie krijgt met Tedjen?
    Misschien moet je de wedstrijd eens lezen ipv de Story.
  • 8 Nov 2018 om 12:41
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:41
      Jeroen moet ook geen balbezit hebben. Hij moet puur verdedigen en de bal inleveren en dat kan hij prima. Als deze jongen niet meer in de breipatronen van Pusic voorkomt gun hem dan een verhuur of doe hem van de hand....maar Twente wil volgens mij nergens aan mee werken. Zo raakt deze jongen compleet uit beeld en dat zou, ongeacht voor wie hij is of wat hij gedaan zou kunnen hebben, heel erg zonde zijn.
    Tegenwoordig heb je als back de meeste ruimte om te voetballen , dan ga je Jeroen daar niet neerzetten. Vorig jaar speelde je met de kont in de 16 , dan is Jeroen wel nuttig, nu speel je veel meer vooruit en komen zijn kwaliteiten niet tot zijn recht. Met bijen is het precies andersom, die speelt liever verder van de goal en is veel beter aan de bal .
  • 8 Nov 2018 om 12:37
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:52
      Vorig seizoen was Peetken ook niet zo best....soms een groot drama....en kijk nu eens, vaak de meest stabiele en degelijke speler van FC Twente! Waarom Lely deze kans niet gunnen in een Divisie lager? Bang dat hij het goed gaat doen....of zou Pusic bang zijn dat Lely te goed gaat spelen zodat hij Ramos uit de basis gaat spelen en daarop ruzie krijgt met Tedjen?
    +10000
  • 8 Nov 2018 om 12:30
    Ik zou het jammer vinden als een jongen uit eigen jeugd vertrekt. Er is genoeg geïnvesteerd. Wat ik al vaker aangaf, hij speelde bij hake aardig, de rest zag het niet in hem zitten. Laten we eerlijk zijn, Hij moet Ricardinho en ramos er toch makkelijk kunnen uitspelen ?
  • 8 Nov 2018 om 11:58
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:26
      Wat een heisa de laatste tijd om een zeer beperkte voetballer zeg.... -_-
    Toen hij 2 jaar geleden wou stoppen met betaald voetbal zat iedereen te janken omdat het grootste talent van onze FC verloren zou gaan. Gelukkig is hier toen op teruggekomen en nu kan hij zogenaamd niet meer voetballen op dit niveau! Laat me niet lachen.
  • 8 Nov 2018 om 11:58
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:54
      Zou me niets verbazen dat hij een van de spelers was die toen naar de directie gelopen is om te klagen over Verbeek en dat hij daar nu op afgerekend wordt door Pusic. Het vertrouwen is weg. Zelf zie ik hem als de ideale opvolger van Brama. Bal afpakken en inleveren bij een opbouwende speler. Jeroen is een van de spelers die nog een sliding op de bal kan maken zonder overtreding.
    Lely....Peetken....Thesker.....en zo nog een paar hebben inderdaad over Verbeek geklaagd. Er is destijds vooral geklaagd over de volle luier tactiek die Verbeek hanteerde.


    Als Pusic hem hierop afrekent, dan moet die knuffel-pedagoog heel snel oprotten. Ik wil namelijk graag dat de beste 11 spelen, en bij die beste 11 hoort Ramos totaal niet momenteel.
  • 8 Nov 2018 om 11:54
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:14
      Zou het misschien zo kunnen zijn dat v/d Lely een van de onruststokers was afgelopen seizoen ? En dat pusic hem daar nu op afrekend
    Zou me niets verbazen dat hij een van de spelers was die toen naar de directie gelopen is om te klagen over Verbeek en dat hij daar nu op afgerekend wordt door Pusic. Het vertrouwen is weg. Zelf zie ik hem als de ideale opvolger van Brama. Bal afpakken en inleveren bij een opbouwende speler. Jeroen is een van de spelers die nog een sliding op de bal kan maken zonder overtreding.
  • 8 Nov 2018 om 11:52
    • Quote van 8 Nov 2018 om 10:33
      Nou dan moet je maar even terug kijken naar vorig jaar hoe goed hij was , een groot drama. Dan liever deze gasten zijn tenminste wel kikkers als het moet. En dat heeft Jeroen totaal niet.
    Vorig seizoen was Peetken ook niet zo best....soms een groot drama....en kijk nu eens, vaak de meest stabiele en degelijke speler van FC Twente! Waarom Lely deze kans niet gunnen in een Divisie lager? Bang dat hij het goed gaat doen....of zou Pusic bang zijn dat Lely te goed gaat spelen zodat hij Ramos uit de basis gaat spelen en daarop ruzie krijgt met Tedjen?
  • 8 Nov 2018 om 11:46
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:12
      lees twente insite, kutcalimero's en komen zij ook een keer negatief in het nieuws.
    Heracles gijzeld de eredivisie...
  • 8 Nov 2018 om 11:41
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:30
      Het is toch onvoorspelbaar dat sommige hier in complotten denken, je hebt allemaal kunnen zien dat hij voetballend te kort komt. In balbezit zeer zwak.
    Jeroen moet ook geen balbezit hebben. Hij moet puur verdedigen en de bal inleveren en dat kan hij prima. Als deze jongen niet meer in de breipatronen van Pusic voorkomt gun hem dan een verhuur of doe hem van de hand....maar Twente wil volgens mij nergens aan mee werken. Zo raakt deze jongen compleet uit beeld en dat zou, ongeacht voor wie hij is of wat hij gedaan zou kunnen hebben, heel erg zonde zijn.
  • 8 Nov 2018 om 11:38
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:15
      Laten we nou even redelijk zijn en gewoon zeggen dat jeroen er helemaal niks van kan. Hij gaat het echt niet beter doen dan ramos.
    Hij is beter dan jij
  • 8 Nov 2018 om 11:30
    Het is toch onvoorspelbaar dat sommige hier in complotten denken, je hebt allemaal kunnen zien dat hij voetballend te kort komt. In balbezit zeer zwak.
  • 8 Nov 2018 om 11:29
    • Quote van 8 Nov 2018 om 11:15
      Laten we nou even redelijk zijn en gewoon zeggen dat jeroen er helemaal niks van kan. Hij gaat het echt niet beter doen dan ramos.
    Maar zeker niet minder dan Riccardinho!
  • 8 Nov 2018 om 11:15
    Laten we nou even redelijk zijn en gewoon zeggen dat jeroen er helemaal niks van kan. Hij gaat het echt niet beter doen dan ramos.
  • 8 Nov 2018 om 10:33
    • Quote van 8 Nov 2018 om 10:06
      Dacht altijd dat voor de technische staf FCTwente voorop stond, maar het schijnt niet zo te zijn. Waarom van der Lely aan de kant zetten en 'n beduidend mindere speler in de basis? Wanneer ik die links back zie spelen doet het pijn aan de ogen. Op die plaats is van der Lely absoluut beter!
    Nou dan moet je maar even terug kijken naar vorig jaar hoe goed hij was , een groot drama. Dan liever deze gasten zijn tenminste wel kikkers als het moet. En dat heeft Jeroen totaal niet.
  • 8 Nov 2018 om 10:06
    Dacht altijd dat voor de technische staf FCTwente voorop stond, maar het schijnt niet zo te zijn. Waarom van der Lely aan de kant zetten en 'n beduidend mindere speler in de basis? Wanneer ik die links back zie spelen doet het pijn aan de ogen. Op die plaats is van der Lely absoluut beter!
  • 8 Nov 2018 om 10:01
    Dit is gewoon klassiek 'wegpesten'.
    Aan de ene kant is het schandalig dat Pusic zijn BEPERKTE MIDDELEN niet OPTIMAAL gebruikt. (Lely Maria Bapoh) ...
    Aan de andere kant: dit is het gevolg van het in huis halen van een koppelbaas als Ted.
    En je zou kunnen stellen: hoeveel kansen heeft deze zwakstroom nodig ?
  • 8 Nov 2018 om 09:23
    Gewoon zo jammer dat er blijkbaar iets 'speelt' tussen Pusic en Lely, en dat Lely zonder verklaarbare reden opzij gezet is door Pusic.

    Als ik zie hoe belabberd Ramos speelt, dan begrijp ik echt niet dat Pusic zijn ego blijkbaar belangrijker vindt dan Lely een eeerlijke kans geven in de Spek en Bonen Divisie.
  • 8 Nov 2018 om 09:06
    Jankbal
  • 8 Nov 2018 om 08:26
    Wat een heisa de laatste tijd om een zeer beperkte voetballer zeg.... -_-
  • 8 Nov 2018 om 08:14
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:02
      Toch raar.. de gasten die nu op zijn plek staan kunnen er eerlijk gezegd helemaal niets van...
    Zou het misschien zo kunnen zijn dat v/d Lely een van de onruststokers was afgelopen seizoen ? En dat pusic hem daar nu op afrekend
  • 8 Nov 2018 om 08:12
    lees twente insite, kutcalimero's en komen zij ook een keer negatief in het nieuws.
  • 8 Nov 2018 om 08:02
    Toch raar.. de gasten die nu op zijn plek staan kunnen er eerlijk gezegd helemaal niets van...