FC Twente mogelijk ook zonder Zekhnini in topper met Go Ahead Eagles

( 18 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente mogelijk ook zonder Zekhnini in topper met Go Ahead Eagles

Rafik Zekhnini is opgeroepen voor Jong Noorwegen voor een trainingskamp in Spanje. De Noren bereiden zich hier voor, voor de kwalificatiereeks. Hierbij zal worden geoefend tegen de leeftijdsgenoten van Turkije, op 20 november. Waardoor FC Twente hem zal moeten missen.

"Het is een start-up met een nieuw team. De groep bestaat uit een aantal spelers die al eerder bij de selectie hebben gezeten. Daarnaast heb ik ook een aantal nieuwe namen geselecteerd. Het gaat erom dat de spelers en de staf elkaar leren kennen. Het is een mooie kans om dat in La Manga te doen", aldus bondscoach Leif Gunnar Smerud op de officiële website van de Noren.

De uitnodiging houdt in dat Zekhnini de topper tegen Go Ahead Eagles hoogstwaarschijnlijk aan zich voorbij moet laten gaan. Het is niet bekend of Zekhnini de oproep mogelijk wil laten gaan, zoals Matthew Smith. De international van Wales gaf aan mogelijk eerder terug te willen keren van de interland-periode. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2018 om 10:52
    • Quote van 8 Nov 2018 om 10:28
      George heeft er genoeg gehad, fernandez of trotman kan ik mij in vinden
    Klopt, maar ik ken er meer die pas na een blessure loskwamen, bijvoorbeeld Jensen.
  • 8 Nov 2018 om 10:28
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:54
      please Bapoh niet, die kan alleen schieten en heeft kracht, totaal geen passeeracties. geef Trotman, Fernandez of George een kans.
    George heeft er genoeg gehad, fernandez of trotman kan ik mij in vinden
  • 8 Nov 2018 om 08:54
    • Quote van 8 Nov 2018 om 08:50
      Jammer, Zekhnini voegt de laatste weken veel dreiging toe aan het team met z'n snelheid en passeerbewegingen, we gaan hem zeker missen als hij er niet bij is. Maar er zijn andere buitenspelers in de selectie zoals Bapoh, George en Trotman, dan moeten die het maar een keer laten zien.
    please Bapoh niet, die kan alleen schieten en heeft kracht, totaal geen passeeracties. geef Trotman, Fernandez of George een kans.
  • 8 Nov 2018 om 08:50
    Jammer, Zekhnini voegt de laatste weken veel dreiging toe aan het team met z'n snelheid en passeerbewegingen, we gaan hem zeker missen als hij er niet bij is. Maar er zijn andere buitenspelers in de selectie zoals Bapoh, George en Trotman, dan moeten die het maar een keer laten zien.
  • 8 Nov 2018 om 03:18
    Dan maar Bapoh op links.
  • 8 Nov 2018 om 01:53
    • Quote van 7 Nov 2018 om 20:31
      Ikzeg. Wie er de schuldige van is. Om deze eland, is onze eigen (k)nvb. Maar ik zeg nogmaals, we zullen het op moeten lossen, en spelen moeten wij zobiezo. Dus we willen niet weer verliezen . Dus kop om hoog fctwente. En nu laten zien voor al die trouwe support, er op of geen eten . En eerst aan staande vrijdag.
    Mooi om te zien, beste ik (k)nvb
  • 8 Nov 2018 om 00:03
    En maar klagen over de wisselende selecties van die jong-teams. Dit is net zo erg!
  • 8 Nov 2018 om 00:01
    Wedstrijd uitstellen, zo simpel is het. De KNVB naait ons hiermee gewoon. Als ze de jaarrekening zien, dan begrijpen ze hopelijk wel dat we de komende 10 jaar genaaid zijn als we dan nog bestaan
  • 7 Nov 2018 om 23:36
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:43
      Blesure faken dan maar...
    Dat heeft geen zin. Dan word je namelijk geschorst als je toch speelt.
  • 7 Nov 2018 om 22:05
    • Quote van 7 Nov 2018 om 21:23
      Weet iemand of GAE nog spelers mist ivm interlands?
    Hebben geen internationals
  • 7 Nov 2018 om 21:23
    Weet iemand of GAE nog spelers mist ivm interlands?
  • 7 Nov 2018 om 21:04
    Dan maar hopen dat er een meter sneeuw ligt volgende week.
  • 7 Nov 2018 om 20:58
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:43
      Blesure faken dan maar...
    Die optie heb ik onlangs ook al aangekaart.
  • 7 Nov 2018 om 20:31
    Ikzeg. Wie er de schuldige van is. Om deze eland, is onze eigen (k)nvb. Maar ik zeg nogmaals, we zullen het op moeten lossen, en spelen moeten wij zobiezo. Dus we willen niet weer verliezen . Dus kop om hoog fctwente. En nu laten zien voor al die trouwe support, er op of geen eten . En eerst aan staande vrijdag.
  • 7 Nov 2018 om 20:26
    We kunnen vrijdag in ieder geval Twente op Fox kijken. Even positief nieuws.
  • 7 Nov 2018 om 19:49
    • Quote van 7 Nov 2018 om 19:43
      Blesure faken dan maar...
    het meest sneue vind ik nog dat de knvb de clubs erover heeft laten stemmen, door eigen belang van die kut pils league clubjes is doorvoetballen erdoor gekomen. Nu kan de knvb de verantwoording mooi afschuiven, zielig.
  • 7 Nov 2018 om 19:43
    Blesure faken dan maar...