FC Volendam bevestigt: FC Twente wil 1400 kaarten verkopen

( 7 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Volendam bevestigt: FC Twente wil 1400 kaarten verkopen

FC Twente gaat vrijdag 7 december op bezoek bij FC Volendam en de club uit Enschede hoopt maar liefst 1400 kaarten te krijgen. Dat heeft de woordvoerder van FC Volendam inmiddels bevestigd, zo laat NH Sport weten. 

De uitspelende club heeft normaal gesproken recht op 'slechts' vierhonderd kaarten voor de Jaap Bond-tribune, maar de Tukkers krijgen hoogstwaarschijnlijk de kans om de hele Jaap Bond-tribune (korte zijde) in het Kras Stadion te vullen. 

FC Twente is op dit moment bezig met een plan om alles zo veilig mogelijk te laten verlopen en dat concept wordt binnenkort voorgelegd aan de gemeente. Volgens NH Sport wordt er binnen twee weken een definitief besluit genomen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2018 om 14:28
    • Quote van 8 Nov 2018 om 14:20
      Inderdaad. Goede zaak voor ons en Volendam. Eens kijken of er nog tickets te bemachtigen zijn
    met liefst dan een rode wand...iets voor pure energie?
  • 8 Nov 2018 om 14:20
    • Quote van 8 Nov 2018 om 14:10
      In elk geval zou het de eerste club zijn die inziet dat supporters toch niet allemaal "criminelen" zijn.... en dat je naast een voller stadion, veel supporters een plezier doet!! Back to basic met "beide voeten in de modder"....
    Inderdaad. Goede zaak voor ons en Volendam. Eens kijken of er nog tickets te bemachtigen zijn
  • 8 Nov 2018 om 14:10
    In elk geval zou het de eerste club zijn die inziet dat supporters toch niet allemaal "criminelen" zijn.... en dat je naast een voller stadion, veel supporters een plezier doet!! Back to basic met "beide voeten in de modder"....
  • 8 Nov 2018 om 14:05
    Off topic: Nog maar 106 (!) kaarten beschikbaar voor de thuisvakken tegen Go Ahead. Nu hopen dat de skyboxen etc. ook goed gevuld zijn! En dan die Eagles oprollen!! Ik ben er bij
  • 8 Nov 2018 om 14:01
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:53
      Zou Volendam hier ook financieel profijt van hebben? Althans zo lees ik het wel.
    Uiteraard, meer kaarten verkocht en meer catering
  • 8 Nov 2018 om 13:59
    • Quote van 8 Nov 2018 om 13:53
      Zou Volendam hier ook financieel profijt van hebben? Althans zo lees ik het wel.
    Dat zullen ze zeker wel hebben aangezien Twente alle 1400 kaarten dan van volendam koopt
  • 8 Nov 2018 om 13:53
    Zou Volendam hier ook financieel profijt van hebben? Althans zo lees ik het wel.