Holla over topper tegen FC Twente: ''Dan wil ik gewoon winnen''

( 43 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Holla over topper tegen FC Twente: ''Dan wil ik gewoon winnen''

FC Twente gaat vrijdagavond op bezoek bij FC Den Bosch en dat betekent voor Danny Holla een weerzien met zijn oude club. De ervaren middenvelder, die na de degradatie besloot om in de zomer weer te vertrekken, kijkt uit naar de topper in de Vliert. 

“Het is altijd leuk om tegen je oude club te spelen", vertelt hij op de website van zijn werkgever. "Vooral omdat het nog zo kort geleden is en ik vrijdag dus veel bekende gezichten ga zien. Eenmaal op het veld betekent dat overigens weinig, want dan wil ik gewoon winnen voor FC Den Bosch", benadrukt Holla.

"Zeker nu de oostribune weer open gaat, willen we voor eigen publiek een goed resultaat neerzetten en FC Twente achter ons houden op de ranglijst", vervolgt hij. "De inzet is de derde plaats en misschien zelfs meer. We hebben iets om voor te spelen. Met een volle Vliert achter ons zijn we lastig te verslaan.”

“We weten dat de club bezig is om het stadion vrijdag vol te krijgen", aldus Holla. "Het zou fantastisch zijn als dat lukt, want iedere voetballer speelt het liefst in een vol stadion, zeker thuis. Hoe drukker, hoe beter. We kunnen de support ook goed gebruiken. Het maakt het voor ons makkelijker en kan zelfs doorslaggevend zijn", besluit de routinier. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 12:24
    • Quote van 9 Nov 2018 om 09:26
      Precies en dat bedoel ik met het taalgebruik. Ik vind "schop hem uit het veld" niet normaal. Ik zie dat ook bij anderen en als dat de standaard is, moeten jullie msschien een eigen forum starten. Kunnen jullie mooi tegen elkaar aan schoppen.
    Ben het met je eens De Denker, vind ik ook niet echt normaal taalgebruik.
  • 9 Nov 2018 om 11:50
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:45
      Nee Tukkerclan. Dat is geen normale spreektaal. Veel plezier ermee.
    Jij vindt het geen normale spreektaal....ik vind het wel normaal. Niet geheel netjes, maar dat maakt het niet abnormaal.


    Sterkte.....


    N.b: Misschien is er nog een plekje voor je in het orkest waar ANS de dirigent is, en dus de toon bepaalt. ;)
  • 9 Nov 2018 om 11:45
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:26
      Nee Denker....JIJ vindt het geen normale spreektaal. Dat wil niet zeggen dat het geen normale spreektaal IS.


      Iemand uit het veld schoppen, dat kan ook middels een schop onder de kont. Daarnaast gebeuren er wel veel ergere dingen binnen de lijnen....en daar kan Holla prima over meepraten. Hij heeft namelijk zelf ook een handje van vieze (geniepige) overtredingen maken.
    Nee Tukkerclan. Dat is geen normale spreektaal. Veel plezier ermee.
  • 9 Nov 2018 om 11:26
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:19
      Dat is het nu juist. Dat is dus geen normale spreektaal. Maar goed. Hierin zullen we het toch niet eens worden. Gelukkig hebben we nog wel iets gemeenschappelijk: Forza Twente!
    Nee Denker....JIJ vindt het geen normale spreektaal. Dat wil niet zeggen dat het geen normale spreektaal IS.


    Iemand uit het veld schoppen, dat kan ook middels een schop onder de kont. Daarnaast gebeuren er wel veel ergere dingen binnen de lijnen....en daar kan Holla prima over meepraten. Hij heeft namelijk zelf ook een handje van vieze (geniepige) overtredingen maken.
  • 9 Nov 2018 om 11:19
    • Quote van 9 Nov 2018 om 09:55
      Draai het om, wanneer jij je niet kunt conformeren aan de normale spreektaal is het dan niet juist voor jou hoog tijd een ander forum te zoeken, lokale yahtzee club/forrum geen leden nodig? De inhoud valt over te twisten, beledigend is het niet, maar dat weet jijzelf ook wel.
    Dat is het nu juist. Dat is dus geen normale spreektaal. Maar goed. Hierin zullen we het toch niet eens worden. Gelukkig hebben we nog wel iets gemeenschappelijk: Forza Twente!
  • 9 Nov 2018 om 09:55
    • Quote van 9 Nov 2018 om 09:26
      Precies en dat bedoel ik met het taalgebruik. Ik vind "schop hem uit het veld" niet normaal. Ik zie dat ook bij anderen en als dat de standaard is, moeten jullie msschien een eigen forum starten. Kunnen jullie mooi tegen elkaar aan schoppen.
    Draai het om, wanneer jij je niet kunt conformeren aan de normale spreektaal is het dan niet juist voor jou hoog tijd een ander forum te zoeken, lokale yahtzee club/forrum geen leden nodig? De inhoud valt over te twisten, beledigend is het niet, maar dat weet jijzelf ook wel.
  • 9 Nov 2018 om 09:42
    Holla heeft FC Twente gewoon in de steek gelaten na degradatie, terwijl hij er net zo goed debet aan was. Die man heeft nooit binding gehad met FC Twente...wie (nog) wel trouwens op kerel zoals Brama na?

    Kun je het hem dus kwalijk nemen dat hij op is gestapt? Nee niet echt in mijn opinie. Mogen we blij zijn dat Holla op is gestapt? In mijn opinie zeer zeker omdat hij totaal geen karakter heeft en gewoon een broodvoetballer is.....
  • 9 Nov 2018 om 09:26
    • Quote van 9 Nov 2018 om 07:52
      Welk taalgebruik? En trouwens ik praat voor mezelf dan spreek je mij persoonlijk aan en niet "jullie". Ik gaf aan van mij mogen ze hem de wedstrijd uitschoppen? Dat is mijn mening, welk taalgebruik vind jij daarvan beledigend dan? Altijd dat schijnheilige gedoe hier bah. En dat vinden ook weer velen met mij.....
    Precies en dat bedoel ik met het taalgebruik. Ik vind "schop hem uit het veld" niet normaal. Ik zie dat ook bij anderen en als dat de standaard is, moeten jullie msschien een eigen forum starten. Kunnen jullie mooi tegen elkaar aan schoppen.
  • 9 Nov 2018 om 07:52
    • Quote van 8 Nov 2018 om 23:51
      Het gaat me hier niet om iemands mening. Dat is eenieders goed recht, we leven gelukkig hier in een democratie. Het gaat mij om jullie taalgebruik. Daar stoor ik me aan, en velen met mij.
    Welk taalgebruik? En trouwens ik praat voor mezelf dan spreek je mij persoonlijk aan en niet "jullie". Ik gaf aan van mij mogen ze hem de wedstrijd uitschoppen? Dat is mijn mening, welk taalgebruik vind jij daarvan beledigend dan? Altijd dat schijnheilige gedoe hier bah. En dat vinden ook weer velen met mij.....
  • 9 Nov 2018 om 07:13
    Eerste de beste balcontact direct onder de reclameborden er mee HOPPAAAAA Dit is een ander Twente dan vorig seizoen. De toon is gezet mietje.
  • 9 Nov 2018 om 07:07
    • Quote van 8 Nov 2018 om 18:14
      Dan hoop ik toch echt dat je niveau bedoelt..
    Mag allebei slimpie.
  • 8 Nov 2018 om 23:51
    • Quote van 8 Nov 2018 om 23:26
      Zelfde redenatie dat wanneer jij zegt dan noemt zich fan, moet ik het dan met jou eens zijn?
    Het gaat me hier niet om iemands mening. Dat is eenieders goed recht, we leven gelukkig hier in een democratie. Het gaat mij om jullie taalgebruik. Daar stoor ik me aan, en velen met mij.
  • 8 Nov 2018 om 23:26
    • Quote van 8 Nov 2018 om 23:00
      Wat maakt mij een meeloper? Moet ik het eens zijn met jouw uitspraken. Beetje onzinnig om me te verlagen tot zulke uitspraken over Holla.
    Zelfde redenatie dat wanneer jij zegt dan noemt zich fan, moet ik het dan met jou eens zijn?
  • 8 Nov 2018 om 23:00
    • Quote van 8 Nov 2018 om 22:49
      En dat noemt zichzelf "de Denker". Beter je veranderd je naam in "de Meeloper". Ik ben meer fan in mn balzak dan jij in je hele lichaam.
    Wat maakt mij een meeloper? Moet ik het eens zijn met jouw uitspraken. Beetje onzinnig om me te verlagen tot zulke uitspraken over Holla.
  • 8 Nov 2018 om 22:55
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:35
      En de verloedering van dit forum gaat maar door. Enschede 78 & JA Die, te boeken voor al uw feesten en partijen. Wilt u verzekerd zijn van een asociaal feest, boek dan vooral dit fantastische duo, u krijgt dan de Utrechtse Tukker er als toegift gratis bij.
    Beste Ans ben het niet vaak met je eens,het word tijd dat die 78 en jadie geblokt worden,dit kan echt niet lager Nivo kan haast niet,zeer zeer laag
  • 8 Nov 2018 om 22:49
    • Quote van 8 Nov 2018 om 22:24
      De frustratie van de degradatie zit hoog. Holla is daar een mede de oorzaak van. Wat heeft die speler ons genaaid en de boel gesabborteerd met zijn laffe spel.
    Inderdaad.
  • 8 Nov 2018 om 22:49
    • Quote van 8 Nov 2018 om 22:15
      En dat noemt zich Twente fan. Ga je schamen. Altijd maar onrust stoken en overal tegenaan trappen. Krijg het idee dat jullie hierop kicken. Zielig...
    En dat noemt zichzelf "de Denker". Beter je veranderd je naam in "de Meeloper". Ik ben meer fan in mn balzak dan jij in je hele lichaam.
  • 8 Nov 2018 om 22:26
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:23
      Wat een kansloze reacties weer. Nivo hoor!!!
    Kan het niet laten om even op jouw kansloze reactie te reageren, wat een NIVEAU
  • 8 Nov 2018 om 22:24
    • Quote van 8 Nov 2018 om 22:15
      En dat noemt zich Twente fan. Ga je schamen. Altijd maar onrust stoken en overal tegenaan trappen. Krijg het idee dat jullie hierop kicken. Zielig...
    De frustratie van de degradatie zit hoog. Holla is daar een mede de oorzaak van. Wat heeft die speler ons genaaid en de boel gesabborteerd met zijn laffe spel.
  • 8 Nov 2018 om 22:15
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:57
      Tuurlijk alles goed. Met jou ook?
    En dat noemt zich Twente fan. Ga je schamen. Altijd maar onrust stoken en overal tegenaan trappen. Krijg het idee dat jullie hierop kicken. Zielig...
  • 8 Nov 2018 om 21:05
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:35
      En de verloedering van dit forum gaat maar door. Enschede 78 & JA Die, te boeken voor al uw feesten en partijen. Wilt u verzekerd zijn van een asociaal feest, boek dan vooral dit fantastische duo, u krijgt dan de Utrechtse Tukker er als toegift gratis bij.
    +1
  • 8 Nov 2018 om 20:57
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:20
      God een medestander hahaha alles goed keerl.
    Tuurlijk alles goed. Met jou ook?
  • 8 Nov 2018 om 20:56
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:35
      En de verloedering van dit forum gaat maar door. Enschede 78 & JA Die, te boeken voor al uw feesten en partijen. Wilt u verzekerd zijn van een asociaal feest, boek dan vooral dit fantastische duo, u krijgt dan de Utrechtse Tukker er als toegift gratis bij.
    Och daar hebben we het orakel ANS. Degene die zich beter voelt dan de rest onze zgn sponsor die eea lekt. En voor de rest wil bepalen wat de norm is. Ik dacht trouwens dat je weg zou blijven (voor de zoveelste keer) maar ja echt betrouwbaar ben je niet. Niet verrassend dus dat je dit forum nog steeds vol poept met onzin.
  • 8 Nov 2018 om 20:35
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:20
      God een medestander hahaha alles goed keerl.
    En de verloedering van dit forum gaat maar door. Enschede 78 & JA Die, te boeken voor al uw feesten en partijen. Wilt u verzekerd zijn van een asociaal feest, boek dan vooral dit fantastische duo, u krijgt dan de Utrechtse Tukker er als toegift gratis bij.
  • 8 Nov 2018 om 20:20
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:47
      Opgeflikkerd met Holla. Trap hem de wedstrijd maar uit.
    God een medestander hahaha alles goed keerl.
  • 8 Nov 2018 om 20:19
    • Quote van 8 Nov 2018 om 19:50
      Wa laaj oe goan geak
    Dan maar gek maar gun het deze viezerik wel. Een grote huichelaar en opvreter.
  • 8 Nov 2018 om 19:50
    • Quote van 8 Nov 2018 om 19:41
      Heb genoeg meegemaakt kerel ben geen huichelaar zoals sommigen gewoon uit de wedstrijd schoppen die hond.
    Wa laaj oe goan geak
  • 8 Nov 2018 om 19:46
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:14
      Gewoon eerste beste bal contact de wedstrijd uitschoppen, vieze opvreten. En ff voor jou Holla, voor om de week vol stadion moet je in de Veste in Enschede zijn lamzak. Blij dat we van jou verlost zijn opvreten, een rotschop moet je krijgen.
    Als je blij bent van hem verlost te zijn waarom dan nog die verwensingen? Kerel.....loat goan en maak oe de nie zo druk om. Ik gun hem het allerbeste bij FC Oeteldonk als wij morgen die 3 punten maar meenemen.
  • 8 Nov 2018 om 19:41
    • Quote van 8 Nov 2018 om 19:04
      Wat je een ander allemaal onterecht aandoet of toewenst, komt als een boemerang terug (bad karma)...
    Heb genoeg meegemaakt kerel ben geen huichelaar zoals sommigen gewoon uit de wedstrijd schoppen die hond.
  • 8 Nov 2018 om 19:40
    • Quote van 8 Nov 2018 om 19:36
      En jij 4 blijkbaar! wat een respectloze asociale reacties ,hufterig gedrag!!!
    Jou mening boeit me niet zware rand te boek. Meneertje Holla dacht dat er veel eredivisieclubs voor hem zouden zijn, haha mooi niet het is een opvreter gewoon gelijk een rotschop geven. Zo kus je het embleem van ons Twente en dan flik je dat nu bij Den Bosch ....misselijk figuur net als sommige huichelaars hier bah
  • 8 Nov 2018 om 19:36
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:14
      Gewoon eerste beste bal contact de wedstrijd uitschoppen, vieze opvreten. En ff voor jou Holla, voor om de week vol stadion moet je in de Veste in Enschede zijn lamzak. Blij dat we van jou verlost zijn opvreten, een rotschop moet je krijgen.
    En jij 4 blijkbaar! wat een respectloze asociale reacties ,hufterig gedrag!!!
  • 8 Nov 2018 om 19:04
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:14
      Gewoon eerste beste bal contact de wedstrijd uitschoppen, vieze opvreten. En ff voor jou Holla, voor om de week vol stadion moet je in de Veste in Enschede zijn lamzak. Blij dat we van jou verlost zijn opvreten, een rotschop moet je krijgen.
    Wat je een ander allemaal onterecht aandoet of toewenst, komt als een boemerang terug (bad karma)...
  • 8 Nov 2018 om 18:52
    • Quote van 8 Nov 2018 om 18:46
      Net zo kansloos als jou zielige moraal ridder.
    Wauw knap hoor
  • 8 Nov 2018 om 18:46
    • Quote van 8 Nov 2018 om 18:39
      Hoezo die haat tegen Holla? Verdienen die mensen hier ook een rottrap en aanstekers tegen het hoofd geslingerd als ze niet presteren op werk? Kansloze reacties, echt waar.
    Net zo kansloos als jou zielige moraal ridder.
  • 8 Nov 2018 om 18:39
    Hoezo die haat tegen Holla? Verdienen die mensen hier ook een rottrap en aanstekers tegen het hoofd geslingerd als ze niet presteren op werk? Kansloze reacties, echt waar.
  • 8 Nov 2018 om 18:14
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:23
      Wat een kansloze reacties weer. Nivo hoor!!!
    Dan hoop ik toch echt dat je niveau bedoelt..
  • 8 Nov 2018 om 17:47
    Opgeflikkerd met Holla. Trap hem de wedstrijd maar uit.
  • 8 Nov 2018 om 17:35
    • Quote van 8 Nov 2018 om 17:31
      Bier gaat lastig worden in een uitvak.....
    https://www.football-lifestyle.nl/blogs/clubs-bier-uitvak/, moet je dan wel toegeven dat Den Bosch (helaas) niet schenkt lees ik dus morgen zal dat feest niet doorgaan.
  • 8 Nov 2018 om 17:31
    • Quote van 8 Nov 2018 om 16:59
      Bier en aanstekers smijten als die vent een corner gaat trappen
    Bier gaat lastig worden in een uitvak.....
  • 8 Nov 2018 om 17:23
    Wat een kansloze reacties weer. Nivo hoor!!!
  • 8 Nov 2018 om 17:14
    Gewoon eerste beste bal contact de wedstrijd uitschoppen, vieze opvreten. En ff voor jou Holla, voor om de week vol stadion moet je in de Veste in Enschede zijn lamzak. Blij dat we van jou verlost zijn opvreten, een rotschop moet je krijgen.
  • 8 Nov 2018 om 17:04
    • Quote van 8 Nov 2018 om 16:59
      Bier en aanstekers smijten als die vent een corner gaat trappen
    Deze man heeft ons al genoeg ellende opgeleverd met de degradatie. Kapot schoppen en enkels afbreken. Zorgen dat hij niks meer te vertellen heeft In het veld.
  • 8 Nov 2018 om 16:59
    Bier en aanstekers smijten als die vent een corner gaat trappen