'FC Twente ook in gesprek met voetbalbonden Noorwegen en Curaçao'

( 12 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'FC Twente ook in gesprek met voetbalbonden Noorwegen en Curaçao'

FC Twente speelt volgende week zondag de topper tegen Go Ahead Eagles. Of de Tukkers het zonder Rafik Zekhnini, Matthew Smith en Michaël Maria moet doen is onbekend. 

TC Tubantia laat weten dat de club uit Enschede wel in gesprek is met de vertegenwoordigers van Wales, Noorwegen en Curaçao, zodat het kan beschikken over het drietal. Smith liet eerder al weten, mogelijk wel eerder terug te willen keren van de interlandperiode. 

Zekhnini werd uitgenodigd voor een trainingskamp met Jong Noorwegen, terwijl Smith en Maria werden opgeroepen voor de nationale selecties van Wales en Curaçao. FC Twente speelt op 18 november in eigen huis de wedstrijd tegen de club uit Deventer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 10:00
    • Quote van 8 Nov 2018 om 21:26
      Vergeet Nederland niet! Na al die keepers die lopen te stuntelen zouden zomaar Drommel en Hengelman opgeroepen kunnen worden!
    Drommel wordt opgeroepen als Jong Nederland een CV nodig heeft voor de trainingen. ;)
  • 8 Nov 2018 om 23:26
    • Quote van 8 Nov 2018 om 23:16
      Maria speelt toch bijna niet, dus waarom hem hier houden, Pusic moet zich schamen , hoe hij met deze speler omgaat !
    Er staat alleen dat ze erover in gesprek gaan, niet dat hij Maria verbiedt om naar Curaçao te gaan.
  • 8 Nov 2018 om 23:19
    • Quote van 8 Nov 2018 om 23:03
      Nou, dan moet er nog heel wat gebeuren en nucleaire bommen hebben ze er volgens mij nog net niet!
    Nou met die extreemrechtse gek die ze nu als president hebben weet je het maar nooit.
  • 8 Nov 2018 om 23:16
    Maria speelt toch bijna niet, dus waarom hem hier houden, Pusic moet zich schamen , hoe hij met deze speler omgaat !
  • 8 Nov 2018 om 23:03
    • Quote van 8 Nov 2018 om 22:54
      Ook met Brazilië, straks wordt Ricardinho nog opgeroepen.
    Nou, dan moet er nog heel wat gebeuren en nucleaire bommen hebben ze er volgens mij nog net niet!
  • 8 Nov 2018 om 22:54
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:44
      Ik zou ook maar is met Duitsland in gesprek gaan. Straks wordt Hölscher nog opgeroepen!
    Ook met Brazilië, straks wordt Ricardinho nog opgeroepen.
  • 8 Nov 2018 om 21:41
    • Quote van 8 Nov 2018 om 21:26
      Vergeet Nederland niet! Na al die keepers die lopen te stuntelen zouden zomaar Drommel en Hengelman opgeroepen kunnen worden!
    VD Heyden ook!
  • 8 Nov 2018 om 21:26
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:44
      Ik zou ook maar is met Duitsland in gesprek gaan. Straks wordt Hölscher nog opgeroepen!
    Vergeet Nederland niet! Na al die keepers die lopen te stuntelen zouden zomaar Drommel en Hengelman opgeroepen kunnen worden!
  • 8 Nov 2018 om 21:02
    • Quote van 8 Nov 2018 om 20:44
      Ik zou ook maar is met Duitsland in gesprek gaan. Straks wordt Hölscher nog opgeroepen!
    Haha.
  • 8 Nov 2018 om 20:44
    Ik zou ook maar is met Duitsland in gesprek gaan. Straks wordt Hölscher nog opgeroepen!
  • 8 Nov 2018 om 20:41