Homepage » Hoofdnieuws » Smith geniet bij 'fantastisch' FC Twente: ''Wat kan ik nog meer wensen?''

Smith geniet bij 'fantastisch' FC Twente: ''Wat kan ik nog meer wensen?''

( 23 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Smith geniet bij 'fantastisch' FC Twente: ''Wat kan ik nog meer wensen?''

Matthew Smith heeft het zowel buiten als binnen de lijnen uitstekend naar zijn zin bij FC Twente. De talentvolle middenvelder, die nog altijd eigendom is van Manchester City, heeft absoluut geen spijt van zijn overstap naar de club uit Enschede. 

“Het is een andere levensstijl, een ander cultuur en een andere manier van voetballen", legt hij uit op de website van BBC. "Ik zie het als één grote leerschool om mezelf te ontwikkelen. Ik ben naar FC Twente gekomen om met te ontwikkelen en ik heb het gevoel dat ik hier echt iedere dag wat nieuws leer. Het is echt een levenservaring", aldus Smith.

“Op het veld is het fantastisch", vervolgt hij. "Ik maak hier zoveel mee. We hebben hier zoveel talentvolle spelers en ik zie het voetbal bij FC Twente op een compleet andere manier", vertelt Smith, die nog niet durft te zeggen of hij na dit seizoen terugkeert bij de Engelse grootmacht. “Als er een kans komt om bij het eerste elftal te komen van Manchester City, dan zou dat fantastisch zijn", erkent hij.

"Dat is de meest ideale situatie. Zo niet, dan moet ik om me heen gaan kijken", vervolgt Smith, die bij de Citizens nog een contract heeft tot medio 2020. "Wat is het beste voor mij en voor mijn carrière? Op dit moment heb ik nog een lange weg te gaan om echt te kunnen zeggen dat ik een professionele voetballer ben. Ik ben nu 18 en voetbal is mijn baan. Wat kan ik nog meer wensen?”

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Nov 2018 om 18:14
    • Quote van 13 Nov 2018 om 09:42
      Hang een blik aan je kar voor sponsoring en wacht de spelers op als ze naar binnen of buiten gaan. Kunnen ze er allemaal een paar duiten in doen. Heb je na het weekend weer een toptv! En anders doneren een paar supporters op de tribune wel wat. Wel beloven dat je noooooit meer met stenen gooit! ;)
    Ikzeg. Tw. Het was een steen man man wat was ik woest op die lakse voetballers van ons fctwente. Nee dit gaat nooit meer gebeuren. Maar oo wat een mentaliteit in het veld. Ik ben er zelf ook van geschrokken wat ik deed. Maar oké het is mijn eigen schuld. Ik ging altijd voor de overwinning. Maar die slapjanusen kennen dat niet. Erop of geen eten. Maar bedankt voor het geweldige idee.
  • 13 Nov 2018 om 09:42
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:56
      Ikzeg. Messi. Ik ben van de partij. Een maal een Twente support altijd een fctwente support. Alleen bij uitwedstrijden kan ik nog niet kijken. Maar hoop met enkele weken het weer voor elkaar te hebben. Ja Messi .het zij zo.
    Hang een blik aan je kar voor sponsoring en wacht de spelers op als ze naar binnen of buiten gaan. Kunnen ze er allemaal een paar duiten in doen. Heb je na het weekend weer een toptv! En anders doneren een paar supporters op de tribune wel wat. Wel beloven dat je noooooit meer met stenen gooit! ;)
  • 13 Nov 2018 om 08:00
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:50
      Is dat belangrijk dan? Je weet toch dat echt ieder interview via de persvoorlichter de deur uit gaat? Mediatraining, voorgekauwde antwoorden. Toen schreuder onder vuur lag kwamen ook opeens uit alle hoeken gaten de uitspraken dat het een wereldtrainer was. Zelfs van onze huidige TD , die hem een paar weken later lachend (maar meer dan terecht) de keien op schopte. Til maar niet te zwaar aam de woorden van Smith. Bijna iedereen ziet dat het niet zo is.
    Schreuder is nu wel assistent bij Ajax en zal daar echt wel iets toevoegen anders had Ten Hag hem niet gehaald, alleen bij ons mislukken veel trainers en spelers, vraag me af hoe dat toch komt? We zijn het Newcastle van Nederland.
  • 13 Nov 2018 om 06:23
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:42
      Dus Smith zegt dat pusic een fantastische trainer is omdat hij media training krijgt . Ja droom jij maar lekker verder in je eigen beperkte wereld. Als je ook maar een beetje voetbal inzicht hebt zie je dat deze trainers goed werk verichten . Over schreuder ook deze man was ook zo'n slechte trainer . Een van de beste spelers van Nederland op dit moment een zekere hakim z.vond schreuder ook een uitstekende trainer. Daarnaast heeft schreuder het ook goed bij hoffenheim gedaan en nu heeft hij een belangrijke functie bij ajakkes. .
    Daar was en is hij weer gewoon assistent. Je weet wel, wat Pusic eigenlijk ook is. Pionnetjes uitzetten, Ballen oppompen.
  • 12 Nov 2018 om 22:46
    • Quote van 12 Nov 2018 om 21:31
      Ach nee, zelfs TwenteFans is tegen Pusic....
    Man kom eens met feiten en niet met allerlei bagger fabels over mensen die hun best doen voor jou club fctwente .
  • 12 Nov 2018 om 22:42
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:50
      Is dat belangrijk dan? Je weet toch dat echt ieder interview via de persvoorlichter de deur uit gaat? Mediatraining, voorgekauwde antwoorden. Toen schreuder onder vuur lag kwamen ook opeens uit alle hoeken gaten de uitspraken dat het een wereldtrainer was. Zelfs van onze huidige TD , die hem een paar weken later lachend (maar meer dan terecht) de keien op schopte. Til maar niet te zwaar aam de woorden van Smith. Bijna iedereen ziet dat het niet zo is.
    Dus Smith zegt dat pusic een fantastische trainer is omdat hij media training krijgt . Ja droom jij maar lekker verder in je eigen beperkte wereld. Als je ook maar een beetje voetbal inzicht hebt zie je dat deze trainers goed werk verichten . Over schreuder ook deze man was ook zo'n slechte trainer . Een van de beste spelers van Nederland op dit moment een zekere hakim z.vond schreuder ook een uitstekende trainer. Daarnaast heeft schreuder het ook goed bij hoffenheim gedaan en nu heeft hij een belangrijke functie bij ajakkes. .
  • 12 Nov 2018 om 22:22
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:58
      Ikzeg. Jeff. Dat klopt dan kunnen ze die jongs op het veld ook sponsoren.
    Dat doet het "uitzendbureau" al..... :-) :-)
  • 12 Nov 2018 om 21:50
    Doet die Smith nou mee dan zondag ??
  • 12 Nov 2018 om 21:31
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:38
      Twentefans heeft een klein maar ook belangrijk deel vergeten. Kijk maar op voetbal primeur .nl Fctwente talent Smith geïnterviewd door de bbc . De trainer pusic is fantastisch ik leer hier elke dag van trainer pusic is fantastisch.
    Ach nee, zelfs TwenteFans is tegen Pusic....
  • 12 Nov 2018 om 20:58
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:51
      Schrijf Twente een brief en laat ze jou een nieuwe tv sponsoren. Zij zijn de ware schuldigen. ;-)
    Ikzeg. Jeff. Dat klopt dan kunnen ze die jongs op het veld ook sponsoren.
  • 12 Nov 2018 om 20:56
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:49
      Hahaha watn kearl. Nou suc6 er mee en tot zondag in de veste.
    Ikzeg. Messi. Ik ben van de partij. Een maal een Twente support altijd een fctwente support. Alleen bij uitwedstrijden kan ik nog niet kijken. Maar hoop met enkele weken het weer voor elkaar te hebben. Ja Messi .het zij zo.
  • 12 Nov 2018 om 20:51
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:41
      Ikzeg. Hallo Jeff. Nee nog niet. Heb het zelf gedaan. En het voetbal uit is helaas nog niet om aan te zien. Als het weer beter wordt heb ik de centen voor elkaar. En geen stenen meer in huis. Tis wat. Ai zo fanatiek bent. Als ze zo fanatiek waren als ik, hadden wij kampioenschap nu al binnen. Ha ha
    Schrijf Twente een brief en laat ze jou een nieuwe tv sponsoren. Zij zijn de ware schuldigen. ;-)
  • 12 Nov 2018 om 20:50
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:38
      Twentefans heeft een klein maar ook belangrijk deel vergeten. Kijk maar op voetbal primeur .nl Fctwente talent Smith geïnterviewd door de bbc . De trainer pusic is fantastisch ik leer hier elke dag van trainer pusic is fantastisch.
    Is dat belangrijk dan? Je weet toch dat echt ieder interview via de persvoorlichter de deur uit gaat? Mediatraining, voorgekauwde antwoorden. Toen schreuder onder vuur lag kwamen ook opeens uit alle hoeken gaten de uitspraken dat het een wereldtrainer was. Zelfs van onze huidige TD , die hem een paar weken later lachend (maar meer dan terecht) de keien op schopte. Til maar niet te zwaar aam de woorden van Smith. Bijna iedereen ziet dat het niet zo is.
  • 12 Nov 2018 om 20:49
    • Quote van 12 Nov 2018 om 20:41
      Ikzeg. Hallo Jeff. Nee nog niet. Heb het zelf gedaan. En het voetbal uit is helaas nog niet om aan te zien. Als het weer beter wordt heb ik de centen voor elkaar. En geen stenen meer in huis. Tis wat. Ai zo fanatiek bent. Als ze zo fanatiek waren als ik, hadden wij kampioenschap nu al binnen. Ha ha
    Hahaha watn kearl. Nou suc6 er mee en tot zondag in de veste.
  • 12 Nov 2018 om 20:41
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:48
      Al een nieuwe tv, ik?
    Ikzeg. Hallo Jeff. Nee nog niet. Heb het zelf gedaan. En het voetbal uit is helaas nog niet om aan te zien. Als het weer beter wordt heb ik de centen voor elkaar. En geen stenen meer in huis. Tis wat. Ai zo fanatiek bent. Als ze zo fanatiek waren als ik, hadden wij kampioenschap nu al binnen. Ha ha
  • 12 Nov 2018 om 20:38
    Twentefans heeft een klein maar ook belangrijk deel vergeten. Kijk maar op voetbal primeur .nl Fctwente talent Smith geïnterviewd door de bbc . De trainer pusic is fantastisch ik leer hier elke dag van trainer pusic is fantastisch.
  • 12 Nov 2018 om 20:14
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:48
      Al een nieuwe tv, ik?
    En een nieuwe steen uiteraard :))
  • 12 Nov 2018 om 19:48
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:46
      Ikzeg. Deze jonge kerel komt er wel. Mentaliteit is goed. Hij gaat er wekelijks voor. En zo had ik graag iedereen in het veld gezien. Er op of geen eten.
    Al een nieuwe tv, ik?
  • 12 Nov 2018 om 19:48
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:33
      idd vlgd jaar met hem in de eredivisie tegen ajax en psv..
    Zeker waarom zou dit niet kunnen . Fctwente is een van de vele kanshebbers voor de 3 promotie plekken .
  • 12 Nov 2018 om 19:46
    Ikzeg. Deze jonge kerel komt er wel. Mentaliteit is goed. Hij gaat er wekelijks voor. En zo had ik graag iedereen in het veld gezien. Er op of geen eten.
  • 12 Nov 2018 om 19:42