Homepage » Hoofdnieuws » FC Twente-supporters afgekraakt: ''Je gaat toch dat veld niet op?''

FC Twente-supporters afgekraakt: ''Je gaat toch dat veld niet op?''

( 16 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente-supporters afgekraakt: ''Je gaat toch dat veld niet op?''

FC Twente verloor vrijdagavond met 2-1 op bezoek bij FC Den Bosch en Tijmen van Wissing heeft zich gestoord aan de gebeurtenissen na het laatste fluitsignaal. De verslaggever van RTV Oost zag dat een kleine groep 'fans' van de club uit Enschede het veld opkwam. 

"Dan denk ik: over twee weken ga je die hele leuke wedstrijd beleven aan de Dijk bij Volendam", sprak hij maandag bij de Oosttribune. "Dan werkt Volendam nog mee: 1400 toeschouwers. Maar dat is nu nog maar de vraag, want ze gaan het er natuurlijk wel even over hebben", beseft Van Wissing. 

"Ik begrijp dat ze in Volendam even kijken of dat überhaupt nog wel doorgaat met die 1400 FC Twente-supporters", vervolgt de clubwatcher. "Maar ik heb geen goed woord over voor dat primitieve gedrag. Je bent toch geen neanderthaler? Je gaat toch dat veld niet op? Het is zo onfatsoenlijk. Ik hoop dat ze die gasten allemaal 'ff' pakken", besluit Van Wissing geïrriteerd. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Nov 2018 om 10:57
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:42
      snap ook niet dat stewards niet aan de bording stonden
    Zou je eens een keer mee moeten gaan als steward in je vrije tijd Misschien dat jij ze tegen had kunnen houden Ook deze jongens zijn supporters en proberen alles in goede banen te lijden maar geen knokploeg Een knokploeg zie ik als die gasten van Den Bosch met vesten beenbescherming enz die met vijf man de groep van dertig veertig man weer terug jaagden
  • 13 Nov 2018 om 08:52
    Ok vrienden van de iets hardere/fanatiekere/dommere/criminelere kant van de supportersschare: was dit nu van tevoren afgesproken of niet. Ja Die legt het uit als een daad van frustratie, Juistem zegt dat het van tevoren is afgesproken maar dat de DB supporters zich niet aan de afspraak hielden. In het eerste geval ben je een dom en blind peerd om het voor de slimmere supporters op deze manier te verknallen, in het tweede geval vraag ik me af waarom je juist in het stadion moet afspreken en of dit niet in een bos of sporthal kan waar niemand er last van heeft. Misschien moeten alle "harde" kernen gewoon eigen "free fight" clubs oprichten en een competitie opzettwen?
  • 13 Nov 2018 om 08:42
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:10
      Nee jij gaat met open face ff knallen, nou ja echt knallen was het niet maar goed. Er mag ook wel eens een beetje frustratie uitkomen, zitten gvd lange tijd in de bus en dan dat zaad voetbal voor de zoveelste keer. En die Wissing is volgens mij een christelijk gereformeerde. Bah
    En daarom moet je het veld op, want de supporters van Den Bosch schotelen dat zaadvoetbal voor? Of hoe moet ik dat zien? Het is gewoon een zielig groepje dat even stoer wil doen, ongeacht het voetbal. En uiteindelijk druipen ze met de staart tussen de benen af, want er komen 5 beveiligers aan, nou poeh poeh.

    Als je klaar bent met het zaadvoetbal, dan moet je de training plat leggen of de spelersbus op wachten. Niet dat dit wat uit haalt waarschijnlijk, maar dan verneuk je het in ieder geval niet voor de normale uitsupporters. Triest gedoe
  • 13 Nov 2018 om 08:35
    Zijn ook niet de meest ontwikkelde personen dus staan nog dicht bij de oermens!
  • 12 Nov 2018 om 22:42
    snap ook niet dat stewards niet aan de bording stonden
  • 12 Nov 2018 om 22:20
    • Quote van 12 Nov 2018 om 21:14
      Deze achterlijke groep weet nog steeds niet waar ze mee bezig zijn gauw die stomme koppen verstoppen in de mutsen ha wat zijn wij een helden ba en zo zet je de club te kijk wat een lef lafaards laat dan je gezicht zien als je dit zo graag wilt.
    Heb je niet gezien dat de 13 "supporters" voor een "uitzendbureau" werken en niet op tijd gezien hadden dat ze er niet voor betaald kregen? Daarom maar snel terug?! :-) :-)
  • 12 Nov 2018 om 21:40
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:10
      Nee jij gaat met open face ff knallen, nou ja echt knallen was het niet maar goed. Er mag ook wel eens een beetje frustratie uitkomen, zitten gvd lange tijd in de bus en dan dat zaad voetbal voor de zoveelste keer. En die Wissing is volgens mij een christelijk gereformeerde. Bah
    Prima verwoord!
  • 12 Nov 2018 om 21:14
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:10
      Nee jij gaat met open face ff knallen, nou ja echt knallen was het niet maar goed. Er mag ook wel eens een beetje frustratie uitkomen, zitten gvd lange tijd in de bus en dan dat zaad voetbal voor de zoveelste keer. En die Wissing is volgens mij een christelijk gereformeerde. Bah
    Deze achterlijke groep weet nog steeds niet waar ze mee bezig zijn gauw die stomme koppen verstoppen in de mutsen ha wat zijn wij een helden ba en zo zet je de club te kijk wat een lef lafaards laat dan je gezicht zien als je dit zo graag wilt.
  • 12 Nov 2018 om 20:06
    • Quote van 12 Nov 2018 om 19:28
      Heb gehoord dat dit van tevoren was afgesproken met supporters van Den Bosch, maar zij kwamen niet opdagen op het veld.. Neemt niet weg dat ik dit ook volslagen idioot vind!
    ...daar niks over te zeggen maar gebeurt niet zo maar
  • 12 Nov 2018 om 19:59
    Oud nieuws
  • 12 Nov 2018 om 19:28
    Heb gehoord dat dit van tevoren was afgesproken met supporters van Den Bosch, maar zij kwamen niet opdagen op het veld.. Neemt niet weg dat ik dit ook volslagen idioot vind!
  • 12 Nov 2018 om 19:26
    Moeten die pipos maar niet de hele wedstrijd uitdagen. Actie, Reactie
  • 12 Nov 2018 om 19:10
    • Quote van 12 Nov 2018 om 18:47
      Onbegrijpelijk weer dit gedrag gefrustreerd omdat je club heeft verloren Deze gasten schamen zichzelf ook voor hun eigen gedrag want anders haden ze hun mutsen wel naar beneden gelaten en zich niet onder de mutsen verstopt.
    Nee jij gaat met open face ff knallen, nou ja echt knallen was het niet maar goed. Er mag ook wel eens een beetje frustratie uitkomen, zitten gvd lange tijd in de bus en dan dat zaad voetbal voor de zoveelste keer. En die Wissing is volgens mij een christelijk gereformeerde. Bah
  • 12 Nov 2018 om 18:47
    Onbegrijpelijk weer dit gedrag gefrustreerd omdat je club heeft verloren Deze gasten schamen zichzelf ook voor hun eigen gedrag want anders haden ze hun mutsen wel naar beneden gelaten en zich niet onder de mutsen verstopt.
  • 12 Nov 2018 om 18:46
    • Quote van 12 Nov 2018 om 17:40
      Het is jammer dat sommige mensen zich nog altijd niet weten te gedragen.
    Inderdaad, politiek Den Haag moet zich schamen.
    ;))
  • 12 Nov 2018 om 17:40
    Het is jammer dat sommige mensen zich nog altijd niet weten te gedragen.