Homepage » Hoofdnieuws » ''De roep om de kwaliteiten van Brama is groter dan ooit in dit Twente van Pusic''

''De roep om de kwaliteiten van Brama is groter dan ooit in dit Twente van Pusic''

( 21 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''De roep om de kwaliteiten van Brama is groter dan ooit in dit Twente van Pusic''

Afgelopen weekend wist FC Twente niet te winnen op bezoek bij FC Den Bosch. De Tukkers verloren met 2-1 en behaalde een erg laag percentage gewonnen duels. Waar lag dat aan?

''Tegen FC Den Bosch won FC Twente slechts 36,7% van alle duels op het veld: een van de laagste percentages in het huidige seizoen'', schrijft de Tubantia die hun data verkreeg via Opta Sports. ''Dit wordt niet veroorzaakt door een gebrek aan agressiviteit, maar doordat de onderlinge afstanden tussen de linies niet kloppen.''

''De defensieve organisatie was niet in orde, met als gevolg dat je in duels (om de tweede bal) verliest'', gaat de Tubantia verder. ''Schrijnend: Tim Hölscher en Javier Espinosa wonnen in totaal 3 van hun 21 onderlinge duels. Peet Bijen, Cristian González en Matthew Smith waren de enige drie basisspelers die meer dan 50% van hun duels wonnen. De roep om de kwaliteiten van Wout Brama is groter dan ooit in dit Twente van Pusic.''

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Nov 2018 om 12:13
    • Quote van 13 Nov 2018 om 12:00
      Je vergeet er 1, BAM denkt met zijn 3-en te zijn....
    Heeft ja ook 3 accounts
  • 13 Nov 2018 om 12:00
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:49
      :-) :-)
    Je vergeet er 1, BAM denkt met zijn 3-en te zijn....
  • 13 Nov 2018 om 11:59
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:47
      Volgens mij heeft het collectief je hier gevraagd te kappen met die domme smileys.
    Het collectief is ANS???? Dat is niet representatief.... Verder is ieder forumlid vrij om te reageren..... zoals jij ook vrij bent om allerlei nonsens te schrijven.... 3 smileys bij jou omdat je met zijn 3-en denkt te zijn..... :-) :-) :-)
  • 13 Nov 2018 om 11:04
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:44
      hahahaha, ik reageerde ook op McDommels......
      Of ben ik nu gek aan het worden?
    Haha ik zie het nu, ik reageerde op de verkeerde lol.
  • 13 Nov 2018 om 10:49
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:47
      Volgens mij heeft het collectief je hier gevraagd te kappen met die domme smileys.
    :-) :-)
  • 13 Nov 2018 om 10:47
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:35
      heb je de smileys gezien? Het was een cynische opmerking.... Ik denk trouwens niet dat dit de gebreken zijn waar het om gaat. Het heeft alles te maken met de balans in het elftal en het feit dat jonge spelers nu eenmaal pieken en dalen in de prestatie hebben, als ook gevoelig zijn voor "onzekerheden". Als dat opgelost is, komt de rest ook.
    Volgens mij heeft het collectief je hier gevraagd te kappen met die domme smileys.
  • 13 Nov 2018 om 10:44
    • Quote van 13 Nov 2018 om 10:06
      Dat mag zeker, misschien heb je het gemist:

      Quote van MCdommels vandaag om 07:56
      De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!

      Vandaar mijn reply met ook simpele zieltjes, het was een reactie op McDommels.
    hahahaha, ik reageerde ook op McDommels......
    Of ben ik nu gek aan het worden?
  • 13 Nov 2018 om 10:38
    • Quote van 13 Nov 2018 om 09:52
      Maar ook de kwaliteit van de selectie is een probleem, een groot probleem. Wie moet je wel op het middenveld zetten? Wie als linker en rechterverdediger? Wie in de spits. Tevens is het geen elftal, allemaal individueen. Eerste kun je onze TD aanrekenen, het tweede de trainer. Deze heeft totaal geen ervaring in het betaalde voetbal, ja leuke praatjes in de pers, lachen naar de camera. Helaas wordt je daar geen kampioen mee. Let maar op, bij verlies zondag laat hij het team vallen, valt terug op de slechte voorbereiding, wegvallen Brama en wegvallen internationals.
    Wat betreft bepaalde posities, heb je wel gelijk, een paar spelers hebben zo langzamerhand hun krediet wel verspeeld. Of het beide verdedigers betreft, zal blijken. Wat de spits betreft, ben ik het niet met jou eens. Eerst er voor zorgen dat de aanvoer veel beter gaat. Als Boere goed aangespeeld wordt, is het direct gevaarlijk. Zelfvertrouwen helpt daarna om veel te scoren. Wat Pusic betreft, de interviews zijn voor de bühne, moet hij spelers "afbranden" in een interview? Geen enkele coach doet dat. Ik ben benieuwd naar komende zondag, als hopelijk Brama er weer bij is.
  • 13 Nov 2018 om 10:35
    • Quote van 13 Nov 2018 om 09:25
      Het gebrek aan goed voetbal, een visie, strijdlust, verbetering van spelers individueel, logisch wisselbeleid etc etc

    heb je de smileys gezien? Het was een cynische opmerking.... Ik denk trouwens niet dat dit de gebreken zijn waar het om gaat. Het heeft alles te maken met de balans in het elftal en het feit dat jonge spelers nu eenmaal pieken en dalen in de prestatie hebben, als ook gevoelig zijn voor "onzekerheden". Als dat opgelost is, komt de rest ook.
  • 13 Nov 2018 om 10:06
    • Quote van 13 Nov 2018 om 09:38
      Dus wij zijn simpel en jij niet?

      Wat een arrogantie. Alles over 1 kam scheren omdat er een paar roepen PusicOut, dat is pas simpel.
      Ieder zo zijn gevoel en mening!
      Mag dat?
    Dat mag zeker, misschien heb je het gemist:

    Quote van MCdommels vandaag om 07:56
    De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!

    Vandaar mijn reply met ook simpele zieltjes, het was een reactie op McDommels.
  • 13 Nov 2018 om 09:52
    • Quote van 13 Nov 2018 om 09:25
      Het gebrek aan goed voetbal, een visie, strijdlust, verbetering van spelers individueel, logisch wisselbeleid etc etc

    Maar ook de kwaliteit van de selectie is een probleem, een groot probleem. Wie moet je wel op het middenveld zetten? Wie als linker en rechterverdediger? Wie in de spits. Tevens is het geen elftal, allemaal individueen. Eerste kun je onze TD aanrekenen, het tweede de trainer. Deze heeft totaal geen ervaring in het betaalde voetbal, ja leuke praatjes in de pers, lachen naar de camera. Helaas wordt je daar geen kampioen mee. Let maar op, bij verlies zondag laat hij het team vallen, valt terug op de slechte voorbereiding, wegvallen Brama en wegvallen internationals.
  • 13 Nov 2018 om 09:38
    • Quote van 13 Nov 2018 om 07:56
      De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!
    Dus wij zijn simpel en jij niet?

    Wat een arrogantie. Alles over 1 kam scheren omdat er een paar roepen PusicOut, dat is pas simpel.
    Ieder zo zijn gevoel en mening!
    Mag dat?
  • 13 Nov 2018 om 09:25
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:44
      Let op: LtV heeft de oplossing?! Welke gebreken trouwens? :-) :-)
    Het gebrek aan goed voetbal, een visie, strijdlust, verbetering van spelers individueel, logisch wisselbeleid etc etc

  • 13 Nov 2018 om 09:24
    • Quote van 13 Nov 2018 om 07:56
      De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!
    De simpele zieltjes die hun ogen blijven sluiten en niet roepen om verbetering en Pusic in een andere functie willen zien, juist die helpen de club de afgrond in.

    Die hebben niet door dat wanneer we niet promoveren het wel eens einde verhaal Fc-Twente kan zijn.
  • 13 Nov 2018 om 08:43
    • Quote van 13 Nov 2018 om 07:56
      De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!
    Het recente verleden heeft uitgewezen dat nieuwe bezems bij Twente zeer zeker niet schoner vegen. Helaas moet ik constateren dat Poeslief nog niet eens de boel organisatorisch voor elkaar heeft, laat staan een potje redelijk voetbal door zijn boys op de mat kan laten zien. Dat is wel diep en diep triest. Ik pleit niet voor zijn ontslag, want daarvoor zijn geen centen, maar laten hij het icm met Fred Rutten doen. Als hij zo'n pedagoog is, dan staat hij hier vast wel voor open. De druk komt nu al volledig op de schouders te liggen van Brama. De Verlosser. Alles wat hij doet wordt nu met argusogen bekeken. Hopelijk komt het goed en blijft hij fit. Hij kan de tekortkomingen van Poeslief nog wat verdoezelen.
  • 13 Nov 2018 om 07:56
    De simpele zieltjes zijn alweer om het hoofd van Pusic aan het roepen hoor... Jullie trappen je eigen club alleen maar verder de grond in en hebben het niet eens door!
  • 13 Nov 2018 om 00:30
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:42
      Inderdaad, de gebreken zijn al een eeuwigheid bekend. Pusic heeft niet de capaciteiten hierin verbetering aan te brengen.
    En zo is dat!!
  • 12 Nov 2018 om 22:44
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:42
      Inderdaad, de gebreken zijn al een eeuwigheid bekend. Pusic heeft niet de capaciteiten hierin verbetering aan te brengen.
    Let op: LtV heeft de oplossing?! Welke gebreken trouwens? :-) :-)
  • 12 Nov 2018 om 22:43
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:40
      ligt toch aan pusic die het niet op orde kan brengen
    Gelukkig wel...die kan tenminste òntslagen worden.... en dan komen we er bij de volgende trainer achter dat het toch ergens anders aan ligt.....?? :-) :-)
  • 12 Nov 2018 om 22:42
    • Quote van 12 Nov 2018 om 22:40
      ligt toch aan pusic die het niet op orde kan brengen
    Inderdaad, de gebreken zijn al een eeuwigheid bekend. Pusic heeft niet de capaciteiten hierin verbetering aan te brengen.
  • 12 Nov 2018 om 22:40
    ligt toch aan pusic die het niet op orde kan brengen