Homepage » Hoofdnieuws » OVERZICHT | Resterende duels FC Twente en top-vier in 2018

OVERZICHT | Resterende duels FC Twente en top-vier in 2018

( 16 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
OVERZICHT | Resterende duels FC Twente en top-vier in 2018

FC Twente is op dit moment de nummer vijf van de Keuken Kampioen Divisie en voor de winterstop staan er nog drie competitiewedstrijden op het programma. Twentefans.nl legt de resterende programma's van de top-vijf (in 2018) naast elkaar. 

1. FC Den Bosch (33 punten): NEC-thuis, Go Ahead Eagles-uit en Roda JC-thuis. 

2. Go Ahead (32 punten): Helmond Sport-thuis, FC Den Bosch-thuis en RKC-uit.

3. Sparta (32 punten): Almere City-thuis, Jong AZ-thuis en Jong Ajax-uit. 

4. TOP Oss (30 punten): Jong Ajax-uit, Helmond Sport-thuis en FC Dordrecht-uit. 

5. FC Twente (29 punten): FC Volendam-uit, SC Cambuur-uit en NEC-thuis. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Dec 2018 om 17:15
    Ik heb gezegt 7 punten maximaal waarmee ze met geluk 3 punten van az hadden Ajax had ik daarbij gerekend dus hooguit nog 4 punten ! Met de 3 van az erbij gerekend . Meer zit er niet in helaas
  • 5 Dec 2018 om 15:41
    Met drie punten uit drie wedstrijden mag je je in je handen wrijven. Misschien winnen we er zelfs wel eentje!
  • 5 Dec 2018 om 15:02
    Zeg dan meteen de top vijf !
  • 5 Dec 2018 om 14:19
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:25
      We pakken 3 punten.
    Toch wel wat te optimistisch vind ik! 1 punt zou al mooi zijn in de resterende wedstrijden. We zitten in een negatieve spiraal en ik verwacht dat onze jongens(en onze trainer) die moeiteloos voortzetten.
  • 30 Nov 2018 om 18:13
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:32
      Persoonlijk denk ik dat je een hele goede kans maakt om in de winterstop bij de eerste vijf te staan als je vanaf nu alle vier de wedstrijden wint.
    Als je alles wint kan je niet achteruit he ;) Dus lager dan 5 kunnen ze niet komen dan
  • 30 Nov 2018 om 12:42
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:32
      Persoonlijk denk ik dat je een hele goede kans maakt om in de winterstop bij de eerste vijf te staan als je vanaf nu alle vier de wedstrijden wint.
    Misschien zelfs top 2 als je alles wint
  • 30 Nov 2018 om 12:32
    Persoonlijk denk ik dat je een hele goede kans maakt om in de winterstop bij de eerste vijf te staan als je vanaf nu alle vier de wedstrijden wint.
  • 30 Nov 2018 om 11:35
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:32
      Het kan aan mij liggen maar ik vind dat TOP Oss helemaal niet zo'n zwaar programma heeft.
    Top Oss heeft een vrij makkelijk programma. Den Bosch heeft het moeilijkst programma. Maar ik vind dat we eerst naar ons zelf moeten kijken. Want wij hebben het tegen elke ploeg moeilijk.
  • 30 Nov 2018 om 11:32
    • Quote van 30 Nov 2018 om 09:58
      Samen met Top Oss hebben wij het moeilijkste programma. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je de winterstop in gaat op de 4e/5e plek.....
    Het kan aan mij liggen maar ik vind dat TOP Oss helemaal niet zo'n zwaar programma heeft.
  • 30 Nov 2018 om 11:28
    • Quote van 30 Nov 2018 om 09:58
      Samen met Top Oss hebben wij het moeilijkste programma. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je de winterstop in gaat op de 4e/5e plek.....
    Als je het mij vraagt heeft den bosch dat
  • 30 Nov 2018 om 11:25
    We pakken 3 punten.
  • 30 Nov 2018 om 10:43
    • Quote van 30 Nov 2018 om 10:34
      Maakt weinig uit waar je in 2018 staat het gaat erom waar je in 2019 staat dan pas worden de prijzen verdeeld!!!
    Je hebt helemaal gelijk, laten we het anders vanavond op papier af doen. Gewoon 0-3, wat boeit het? Heb jij toevallig vorig jaar ook het hele seizoen je ogen gesloten en gezegd dat het wel goed zou komen?
  • 30 Nov 2018 om 10:34
    • Quote van 30 Nov 2018 om 09:58
      Samen met Top Oss hebben wij het moeilijkste programma. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je de winterstop in gaat op de 4e/5e plek.....
    Maakt weinig uit waar je in 2018 staat het gaat erom waar je in 2019 staat dan pas worden de prijzen verdeeld!!!
  • 30 Nov 2018 om 10:16
    • Quote van 30 Nov 2018 om 10:03
      Moet je kijken tegen welke ploegen je het verkloot hebt, das toch niet te geloven?
    Ja klopt....
  • 30 Nov 2018 om 10:03
    • Quote van 30 Nov 2018 om 09:58
      Samen met Top Oss hebben wij het moeilijkste programma. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je de winterstop in gaat op de 4e/5e plek.....
    Moet je kijken tegen welke ploegen je het verkloot hebt, das toch niet te geloven?
  • 30 Nov 2018 om 09:58
    Samen met Top Oss hebben wij het moeilijkste programma. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je de winterstop in gaat op de 4e/5e plek.....