Ten Voorde: ''Hij wordt geen trainer meer bij FC Twente''

( 35 reacties)
Ten Voorde: ''Hij wordt geen trainer meer bij FC Twente''

FC Twente staat na vijftien competitiewedstrijden op een vijfde plek in de Keuken Kampioen Divisie, maar het spel is allerminst indrukwekkend. Veel FC Twente-fans hopen dan ook dat Fred Ruttenhet stokje overneemt van Marino Pusic, maar dat gaat niet door. 

“Als bepaalde mensen binnen de club zijn advies nodig hebben, dan zal hij die geven", legt Leon ten Voorde uit. "Maar hij wordt geen trainer meer bij FC Twente. Supporters kunnen hoog en laag gaan springen, maar dat gaat hij niet meer doen", verklapt hij. 

“En ik denk ook niet dat we hem als trainer terug gaan zien in Nederland", vervolgt de verslaggever op de website van de Tubantia. "De roep om Fred Rutten als trainer: daar kunnen de mensen wel mee stoppen", adviseert hij. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2018 om 02:17
    • Quote van 30 Nov 2018 om 16:58
      Maar hoe serieus moeten we jou nog nemen dan? Hier, uit betrouwbare bron (ook al een dochter van) verkondigen dat Bleuming niet naar Twente zou gaan en een paar weken later was ie er toch.....
    Klopt dat was ook de bedoeling niet ... maar door omstandigheden heeft hij het wel gedaan
  • 30 Nov 2018 om 20:48
    Achja, verliezen van de C-keus van Ajax. Dat kan er ook nog wel bij. En dan te bedenken dat de FC nog maar een paar jaar geleden concurreerde met hun A-keus. 't kan verkeren..
  • 30 Nov 2018 om 19:43
    Fred is een lafaard.
  • 30 Nov 2018 om 16:58
    • Quote van 30 Nov 2018 om 13:39
      Gelukkig heeft Leo er geen reet verstand van ik ga met zijn dochter dominique om en ik kan vertellen als de nood hoog is Fred met alle plezier ons nog een laatste keer wil helpen
    Maar hoe serieus moeten we jou nog nemen dan? Hier, uit betrouwbare bron (ook al een dochter van) verkondigen dat Bleuming niet naar Twente zou gaan en een paar weken later was ie er toch.....
  • 30 Nov 2018 om 16:36
    Schrijf je reactieDie krantenboer zit wel bij de innercircle van fred, zaten samen bij V/d Valk, dus zal wel een kern van waarheid in zitten, helaas, maar blijf het wel vreemd vinden, vooral ook omdat Rutten een half jaar geleden nog zei dat hij zijn contract bij Haifa respecteerde, en dus niet tussentijds zou vertrekken, misschien heeft ie nu de echte puinzooi die het bij Twente is nu gezien, en denkt daar ga ik mijn vingers niet aan branden, LAF en niet iets wat je van een clubman verwacht, maar zou zomaar waar kunnen zijn.
  • 30 Nov 2018 om 16:15
    • Quote van 30 Nov 2018 om 14:48
      Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
    Allereerst moet er eens duidelijk gemaakt worden wat de cultuur is binnen FC Twente en wie de baas is. Een baas die ook durft te vertellen dat het niet altijd rozegeur en manenschijn is en dat er best periodes zullen zijn dat het tegenzit maar dat je dan juist achter elkaar moet blijven staan en moet vechten met elkaar. Iets wat supporters nu wel doen nu het eigenlijk te laat is. Tegen beter weten in noem ik dat. FC Twente moet beginnen met communiceren naar buiten toe op een manier die iedereen begrijpt. Niet dat politieke correcte gelul. Daar zit niemand op te wachten. Beginnen met mensen die FC Twente een warm hart toedragen serieus te nemen. Ook in moeilijke tijden. Journalisten durven te beantwoorden die altijd maar negatief praten en alleen het slechte zien. Dus FC Twente moet leren om uit de kast te komen. Niet steeds maar antwoorden verzinnen die nog meer vragen opleveren. Achter de feiten aanlopen steeds. FC Twente is al heel lang geen eenheid meer. De supporters geven eigenlijk nog het beste voorbeeld. Op bestuurlijk nivo gaat er telkens wat mis en als dan de resultaten uitblijven dan krijg je het bekende domino effect. Niemand die er wat aan kan doen behalve de mensen die nu zouden moeten gaan opstaan om uit deze visuele cirkel te komen. Ik zit niet in die ondernemerswereld. Jij wel, dus jij zou daar iets meer over kunnen zeggen wie de juiste personen met het juiste karakter en mentaliteit de club weer daar kan brengen waar het hoort. Als er maar 1 was/is die dat wou of kon doen dan zegt dat genoeg over de potentie van FC Twente. Als niemand tijd heeft of die gok wil wagen of de ambitie heeft moeten we ons neerleggen bij het feit dat dit het is. Einmal zullen we de kampioen zijn FC Twente.
  • 30 Nov 2018 om 16:15
    • Quote van 30 Nov 2018 om 14:48
      Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
    Het begint in mijn ogen met cultuur. Iets waar vaak over gepraat wordt de cultuur van FC Twente. Wat is die cultuur dan? De spelers weten het niet, de trainers weten het niet. Wie weet het wel en wie houdt die cultuur hoog?
    Als we gewoon een nuchter middelgrote club willen zijn. Zeg dat dan. Als je toch een grote club wil zijn of worden zeg dat dan. Overtuig mensen en geef de poppetjes de tijd als ze eens zijn met deze cultuur.
    Nu is het al jaren zo dat we steeds weer mensen aan het roer zetten die het moeten doen. Maar wat moeten ze doen? Hoe moeten ze naar buiten communiceren? Vaag? Standaardteksten geven? Zodat elke supporter denkt wat is dit dan? Wat willen ze nu? Wie zijn wij? Wij tegen iedereen? Is dit het FC Twente dat we willen?
    Journalisten die FC Twente gebruiken om te scoren. Mensen uit de regio die FC Twente door het slijk halen en nooit eens verdedigen. Waarom doen ze dat? In de tijd van Joop was het rustig en zijn we gestegen tot ongekende hoogte. Dat heeft niets met grootheidswaanzin te maken maar met ambities die Joop en co. als enige hebben waargemaakt. FC Twente heeft nooit de ambitie gehad om bij de top 3 aan te willen sluiten. Is zelfs zonder die ambitie al een keer bijna failliet geweest. Ook in de tijd dat er nog niet zoveel ambitie was zijn we een keer gedegradeerd. Met andere woorden het heeft niets te maken met grootheidswaanzin maar met de manier waarop er gepresteerd worden binnen het bedrijf FC Twente.
    Hoe ga je nu verder? In eerste plaats positief en met opgeheven hoofd. Niet je eigen nest bevuilen door Joop en co en iedereen die hart voor FC Twente heeft of heeft gehad met de grond gelijk te maken omdat ze gefaald hebben. De buitenwereld lacht zich dood en een normale club zou dat nooit met zichzelf doen. Maar wij nuchtere nette tukkers gaan onze eigen club naar beneden halen en de mensen die hun nek hebben uitgestoken bekladden. Mensen eruit gooien terwijl ze niet eens de kans hebben gehad om iets op te bouwen. Allemaal ad hoc beleid zonder visie of plan. De beste mensen zijn de revue al gepasseerd en komen niet snel terug. De slechtste mensen zitten zijn ondertussen weer teruggehaald en mogen het nog eens proberen. Het is de omgekeerde wereld bij ons FC Twente.
    Waar dat aan ligt? Niemand steekt meer zijn nek uit bij FC Twente. Er zit geen eigen bloed meer in het bestuur. Velderman, prima vent op de juiste positie. Zeer open en duidelijk in zijn praten. Heeft net als vele bestuurders een keuze moeten maken die verkeerd uitviel. Weg ermee dan maar ipv hem verdedigen en begrip te hebben voor die keuzes. Weg ervaring. Verbeek ook een rood hart. Op het verkeerde moment ingestapt en afgeserveerd omdat hij structuur in het geheel wou brengen. Weg ervaring of vooruitgang. In een normaal bedrijf gaat het precies andersom. Bij FC Twente hebben de spelers de macht of de opinie. Daar kun je toch niets mee opbouwen samen?
  • 30 Nov 2018 om 16:14
    • Quote van 30 Nov 2018 om 14:48
      Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
    Geachte mevrouw/meneer Ans,

    Ik zal proberen om aan uw wensen te voldoen. Vergeef me als me dat niet lukt en beticht me ook niet achteraf als iemand met grootheidswaanzin of idioot of een halve gek. Wij op dit forum hebben allemaal een mening, die berust op wat we zien met onze eigen ogen. U die van feiten houdt begrijpt heel goed dat de situatie waarin FC Twente is gekomen na het tijdperk Joop niets te maken heeft met het tijdperk Joop. Die tijdperk is namelijk afgerond na het 1e crediteurenakkoord dat gesloten is. Wat na dat tijdperk is gestart is in mijn ogen het gevolg van wanhoopsbeleid, geen visie naar de toekomst en gebrek aan leiderschap binnen FC Twente. Een ieder die zijn hoofd boven het maaiveld durft te steken wordt systematisch een kop kleiner gemaakt. Joop en co. mochten heel lang FC Twente runnen en toen de tijd rijp was gingen ze zelfs groot denken. Iets wat ondernemers meestal doen om geld te verdienen. Het is het gevolg van een jarenlange voorzitterschap en de potentie proberen waar te maken die aan de naam FC Twente hangt. Niemand die het aangedurft heeft maar ene Joop ging ervoor. En hoe? Het ging allemaal veel sneller dat die ooit had kunnen dromen. Joop werd daardoor door iedereen op een voetstuk geplaatst. Daar had hij niet om gevraagd maar zo gaat het in deze wereld zoals u zult begrijpen. Zoals zo vaak is besproken is een voetbalclub runnen iets anders dan een gewoon bedrijf runnen. Daar zijn Joop en co. achtergekomen toen de resultaten achterbleven bij de verwachtingen.
    Om op het nivo te blijven bleek in de praktijk moeilijker te zijn dan men dacht. Waarom? Geld!
    Als geld eerst in bakken tegelijk binnenstroomt en daar abrubt een einde aan komt is het niet mogelijk om op dat hoge nivo je te handhaven. Zonder hulp van banken, gemeente, investeerders ben je dan gedoemt op hard te vallen. Vooral als de resultaten tegenvallen en spelers en trainers niet presteren naar verwachting. Je gaat dan in eerste instantie proberen dat recht te zetten. Iets wat je vorig jaar ook zag gebeuren. Maar helaas het werkte allemaal niet. De kosten bleven. Het dure stadion bleef. De dure spelers bleven. Dat kun je zoals u zult begrijpen niet zomaar even aan de kant zetten omdat het even tegenzit.
    Dan heb je automatisch het verhaal van het 1 komt het ander en kom je in een neerwaartse spiraal terecht met z'n allen. Een spiraal waar we vandaag de dag nog steeds proberen uit te kruipen.
    Een normale ondernemer die kan nog op allerlei manieren bijsturen, mensen op straat gooien, kosten verlagen, misschien zelfs een doorstart maken. Alles onder het mom reorganisatie. Maar bij een voetbalbedrijf werkt het allemaal net iets anders. Hoe vaak heeft Joop en co. het er niet over gehad? Vaak genoeg maar het is net wat je wil horen. Je hebt te maken met mensen/supporters die alles goed vinden als er maar gepresteerd wordt en als ze maar waar voor hun geld krijgen. Dat zie je nu ook weer. Of je nu bij de top hoort of ergens in de KK Divisie speelt mensen willen vermaakt worden.
    Onder die druk moet je een bedrijf zien te runnen met de juiste poppetjes op de juiste plaats. Het klinkt allemaal heel logisch en makkelijk maar dat is het in de praktijk niet.
  • 30 Nov 2018 om 15:41
    • Quote van 30 Nov 2018 om 15:22
      Jij vraagt naar mijn bedrijfsplan, dan ga ik er van uit dat je mijn bedrijf bedoelt. Ik had het duidelijk over een beleidsplan voor FC Twente.
    Trek je er niet te veel van aan ANS. Gezien de grootse visie van E78 houdt hij het als manager nog geen week vol. Heldere visie is goed maar dwangmatig en krampachtig vasthouden aan je eigen visies terwijl je duidelijk geen oog hebt voor alle, danwel nieuwe feiten... we kunnen het bijna een "Verbeekje" noemen met alle resultaten vandien. Wanneer bedrijfsvoering zo makkelijk was... leek me heerlijk
  • 30 Nov 2018 om 15:22
    • Quote van 30 Nov 2018 om 15:17
      Waarvan Akte. Jij hebt er nl de mond van vol over hoe en wat en spreekt mensen hierop aan, dan is mijn vraag niet vreemd toch, Ansje. Of is het allemaal eenzijdig....
    Jij vraagt naar mijn bedrijfsplan, dan ga ik er van uit dat je mijn bedrijf bedoelt. Ik had het duidelijk over een beleidsplan voor FC Twente.
  • 30 Nov 2018 om 15:22
    • Quote van 30 Nov 2018 om 15:00
      Mogen wij jou bedrijfsplan eens inzien ANS?
    Loat goan....
  • 30 Nov 2018 om 15:17
    • Quote van 30 Nov 2018 om 15:05
      Nee, jij niet.
    Waarvan Akte. Jij hebt er nl de mond van vol over hoe en wat en spreekt mensen hierop aan, dan is mijn vraag niet vreemd toch, Ansje. Of is het allemaal eenzijdig....
  • 30 Nov 2018 om 15:05
    • Quote van 30 Nov 2018 om 15:00
      Mogen wij jou bedrijfsplan eens inzien ANS?
    Nee, jij niet.
  • 30 Nov 2018 om 15:00
    • Quote van 30 Nov 2018 om 14:48
      Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
    Mogen wij jou bedrijfsplan eens inzien ANS?
  • 30 Nov 2018 om 14:57
    • Quote van 30 Nov 2018 om 14:48
      Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
    Dat was wat ik Scorpio ook voor probeerde te houden, alleen dan in wat minder woorden. Vind het trouwens lekker makkelijk om Munsterman en vd Laan als gekken af te schilderen. Ja ze hebben gegokt en verloren wat bij heel veel supporters naar al die jaren nog heel veel pijn doet. Alleen gek, dat vind ik niet. Een gek is iemand die zich voordoet als heel belangrijk maar in werkelijkheid iemand is als zovelen.
  • 30 Nov 2018 om 14:48
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:31
      FC Twente doet het goed als ze eens vasthouden aan een visie. Niet de waan van de dag beleid voeren. Een Gert Jan Verbeek bijvoorbeeld had niet zo snel ontslagen moeten worden. Hij is op een verkeerd moment ingestapt. Maar omdat we ad hoc beleid voeren en ongekwame mensen directeur maken en verantwoordelijkheid geven krijg je dit soort toestanden. Een Verbeek zou het echt niet slechter gedaan hebben dan Pusic. Er wordt compleet niet op langere termijn gedacht bij FC Twente. Ja, als het niet meer kan en het geld zogenaamd op is. Nu zit iedereen op de vingers. Hoor je niemand meer. Er zijn zoveel dingen fout gegaan of er zijn zoveel verkeerde keuzes gemaakt dat er geen keuzes meer over zijn.
      Als er niet serieus gekeken wordt naar het totaal plaatje en mensen niet voor langere periode een kans krijgen om te bouwen dan zitten we nog jaren in deze ellende. Als er niet gepresteerd wordt zak je steeds dieper weg of moet er steeds geld bij.
      Het huidige FC Twente is ambitieloos. Niemand die er op wil staan en het heft in handen wil/durft te nemen. Daarvoor geef ik Munsterman de credits. Hij heeft het aangedurft. De investeerders zullen echt een hart hebben voor FC Twente maar niemand in die groep die de handdoek durft op te pakken. Dus we zitten met tweerangs werknemers die allemaal hun best doen maar geen rood hart hebben. Het zit ze niet in de genen. Daarvoor betalen we nu de rekening.
    Geachte (?) Heer Scorpio. Wij, de Twentefans op dit forum, hadden wederom het (on)genoegen om uw onvolprezen oordeel en visie op onze club te mogen lezen en vooral ervan te leren. U weet op een onnavolgbare wijze ons uit te leggen wat er in het verleden fout is gegaan en nog belangrijker, hoe het in de toekomst verder moet gaan met onze club. Toch ben ik het ondanks uw geweldige visie niet helemaal met u eens. Ik hoop dat u mij enkele opmerkingen wilt vergeven, maar ik doe het toch maar. Als u eens de moeite zou nemen om buiten het voetbal eens naar de gebeurtenissen in de wereld terug zou willen kijken. De geschiedenis leert, dat je gekken met grootheidswaanzin moet stoppen. FC Twente is maar een heel klein onderdeeltje van deze wereld, maar toch hadden we twee gekken, te weten Joop Munsterman en Aldo v.d. Laan. Niet dat ze geen verstand hadden, maar veel erger, n.l. grootheidswaanzin. Het is uw hobby om mensen die tot de nek toe financieel gebonden waren aan de club te veroordelen, omdat ze er niet nog eens een portie geld in hebben gestopt. Joop en Aldo hebben gepokerd met andermans geld, slechts een gedeelte was hun eigen geld. Het was Hein Trebbe die deze gekken terug heeft gefloten en de gevolgen zijn hier alom bekend. Dat de club nog bestaat is een godswonder. Na een crediteurenakkoord moet er weer een crediteurenakkoord komen en moeten aandelen worden verkocht. Het zou u sieren om deze mensen/bedrijven die onze en dus ook uw club in leven proberen te houden, eens met het nodige respekt te bejegenen. Om een goede directie samen te stellen, dat is voor elk bedrijf een groot probleem. De RvC dacht er goed aan te doen door Jan van Halst, Velderman en later Ted van Leeuwen te benoemen. Ted van Leeuwen is er nog van over zoals u weet en dat is wederom een slechte keus zoals al eerder uitgelegd. Kopstukken uit het bedrijfsleven gaan hun vingers niet meer branden aan Fc Twente en hebben daar ook de tijd niet voor. Als RvC lid moet je maximaal 1 of 2 keer per maand vergaderen, bij FC Twente bijna dagelijks met alle problemen. Geachte Heer Scorpio, u laat meerdere keren weten dat u precies weet hoe of de wereld in elkaar zit of zou moeten zitten. U praat vanuit een positie die berust op theorie. Ik wil u dan ook verzoeken om met al uw wijsheden een beleidsplan hier te publiceren, graag met de juiste poppetjes op de juiste plaats en voor de komende 1 1/2 jaar. Ik wens u daarbij veel succes maar ik ben bang, dat het u niet gaat lukken.
  • 30 Nov 2018 om 14:29
    • Quote van 30 Nov 2018 om 13:39
      Gelukkig heeft Leo er geen reet verstand van ik ga met zijn dochter dominique om en ik kan vertellen als de nood hoog is Fred met alle plezier ons nog een laatste keer wil helpen
    Slist die ook:))
  • 30 Nov 2018 om 14:15
    • Quote van 30 Nov 2018 om 13:47
      Dus dochterlief is beter op de hoogte dan paps? ;))
    Iig beter dan Leo! En als je daar over de vloer komt weet je het ook beter als Leo
  • 30 Nov 2018 om 13:54
    • Quote van 30 Nov 2018 om 13:20
      Verbeek heeft ruimschoots bewezen dat hij niet geschikt was. Hij werkte iedereen tegen zich in het harnas en hij bleef maar vasthouden aan 5-3-2 terwijl een blind paard kon zien dat dat niet werkte.
    Ik denk dat Verbeek het goed zag, de selectie was toen alleen geschikt voor een 532.
  • 30 Nov 2018 om 13:47
    • Quote van 30 Nov 2018 om 13:39
      Gelukkig heeft Leo er geen reet verstand van ik ga met zijn dochter dominique om en ik kan vertellen als de nood hoog is Fred met alle plezier ons nog een laatste keer wil helpen
    Dus dochterlief is beter op de hoogte dan paps? ;))
  • 30 Nov 2018 om 13:39
    Gelukkig heeft Leo er geen reet verstand van ik ga met zijn dochter dominique om en ik kan vertellen als de nood hoog is Fred met alle plezier ons nog een laatste keer wil helpen
  • 30 Nov 2018 om 13:20
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:31
      FC Twente doet het goed als ze eens vasthouden aan een visie. Niet de waan van de dag beleid voeren. Een Gert Jan Verbeek bijvoorbeeld had niet zo snel ontslagen moeten worden. Hij is op een verkeerd moment ingestapt. Maar omdat we ad hoc beleid voeren en ongekwame mensen directeur maken en verantwoordelijkheid geven krijg je dit soort toestanden. Een Verbeek zou het echt niet slechter gedaan hebben dan Pusic. Er wordt compleet niet op langere termijn gedacht bij FC Twente. Ja, als het niet meer kan en het geld zogenaamd op is. Nu zit iedereen op de vingers. Hoor je niemand meer. Er zijn zoveel dingen fout gegaan of er zijn zoveel verkeerde keuzes gemaakt dat er geen keuzes meer over zijn.
      Als er niet serieus gekeken wordt naar het totaal plaatje en mensen niet voor langere periode een kans krijgen om te bouwen dan zitten we nog jaren in deze ellende. Als er niet gepresteerd wordt zak je steeds dieper weg of moet er steeds geld bij.
      Het huidige FC Twente is ambitieloos. Niemand die er op wil staan en het heft in handen wil/durft te nemen. Daarvoor geef ik Munsterman de credits. Hij heeft het aangedurft. De investeerders zullen echt een hart hebben voor FC Twente maar niemand in die groep die de handdoek durft op te pakken. Dus we zitten met tweerangs werknemers die allemaal hun best doen maar geen rood hart hebben. Het zit ze niet in de genen. Daarvoor betalen we nu de rekening.
    Verbeek heeft ruimschoots bewezen dat hij niet geschikt was. Hij werkte iedereen tegen zich in het harnas en hij bleef maar vasthouden aan 5-3-2 terwijl een blind paard kon zien dat dat niet werkte.
  • 30 Nov 2018 om 13:11
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:24
      Noem eens namen ipv een boel in de ronde te bleren. Een winnaar als GertJan Verbeek bedoel je? Wanneer doet Twente het goed volgens jou??? Een Zwaargewicht aan de macht? Wie is dan een optie? Ik zeg dit niet omdat ik het niet met je eens ben, begrijp me niet verkeerd maar er word zoveel geschreeuwd hier maar tegelijk probeer ik mij te bedenken... wie dan??
    Pusic.!!
  • 30 Nov 2018 om 12:31
    • Quote van 30 Nov 2018 om 12:24
      Noem eens namen ipv een boel in de ronde te bleren. Een winnaar als GertJan Verbeek bedoel je? Wanneer doet Twente het goed volgens jou??? Een Zwaargewicht aan de macht? Wie is dan een optie? Ik zeg dit niet omdat ik het niet met je eens ben, begrijp me niet verkeerd maar er word zoveel geschreeuwd hier maar tegelijk probeer ik mij te bedenken... wie dan??
    FC Twente doet het goed als ze eens vasthouden aan een visie. Niet de waan van de dag beleid voeren. Een Gert Jan Verbeek bijvoorbeeld had niet zo snel ontslagen moeten worden. Hij is op een verkeerd moment ingestapt. Maar omdat we ad hoc beleid voeren en ongekwame mensen directeur maken en verantwoordelijkheid geven krijg je dit soort toestanden. Een Verbeek zou het echt niet slechter gedaan hebben dan Pusic. Er wordt compleet niet op langere termijn gedacht bij FC Twente. Ja, als het niet meer kan en het geld zogenaamd op is. Nu zit iedereen op de vingers. Hoor je niemand meer. Er zijn zoveel dingen fout gegaan of er zijn zoveel verkeerde keuzes gemaakt dat er geen keuzes meer over zijn.
    Als er niet serieus gekeken wordt naar het totaal plaatje en mensen niet voor langere periode een kans krijgen om te bouwen dan zitten we nog jaren in deze ellende. Als er niet gepresteerd wordt zak je steeds dieper weg of moet er steeds geld bij.
    Het huidige FC Twente is ambitieloos. Niemand die er op wil staan en het heft in handen wil/durft te nemen. Daarvoor geef ik Munsterman de credits. Hij heeft het aangedurft. De investeerders zullen echt een hart hebben voor FC Twente maar niemand in die groep die de handdoek durft op te pakken. Dus we zitten met tweerangs werknemers die allemaal hun best doen maar geen rood hart hebben. Het zit ze niet in de genen. Daarvoor betalen we nu de rekening.
  • 30 Nov 2018 om 12:24
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:45
      Daar plukken we nu al de vruchten van. hahahahahahaha
      Wat een loser gedrag bij velen. Allemaal ambitieloos. Het huidige FC Twente wordt geregeerd door losers!
      En allemaal maar klagen. Eerst zul je karakters aan de macht moeten hebben voordat er gepresteerd kan worden. Al die meelopers maken meer kapot dan je lief is. Maar daar is waar de meesten voor hebben gekozen. Nu niet allemaal klagen. Iedereen krijgt wat die verdiend!
    Noem eens namen ipv een boel in de ronde te bleren. Een winnaar als GertJan Verbeek bedoel je? Wanneer doet Twente het goed volgens jou??? Een Zwaargewicht aan de macht? Wie is dan een optie? Ik zeg dit niet omdat ik het niet met je eens ben, begrijp me niet verkeerd maar er word zoveel geschreeuwd hier maar tegelijk probeer ik mij te bedenken... wie dan??
  • 30 Nov 2018 om 12:08
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:59
      Met de karakters(het waren er maar 2, Jopie en Aldo de rest was juist meeloper) die jij aan de macht had willen houden had je nu geen club meer gehad. Gekke Jopie had er veel eerder uitgeflikkerd moeten worden, dan hadden we deze ellende nu niet gehad.
    Weet je helemaal niet. Je fantasie slaat weer op hol. Zonder steun sta je er alleen voor en iets dat in gang is gezet kun je niet zomaar loslaten.
  • 30 Nov 2018 om 12:05
    • Quote van 30 Nov 2018 om 10:42
      hahahaha, wat een toeval. Hij wil dus gewoon niet. Next!
    Ten voorde zegt dat... de grootste blaaskaak van tubantia..
  • 30 Nov 2018 om 11:59
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:45
      Daar plukken we nu al de vruchten van. hahahahahahaha
      Wat een loser gedrag bij velen. Allemaal ambitieloos. Het huidige FC Twente wordt geregeerd door losers!
      En allemaal maar klagen. Eerst zul je karakters aan de macht moeten hebben voordat er gepresteerd kan worden. Al die meelopers maken meer kapot dan je lief is. Maar daar is waar de meesten voor hebben gekozen. Nu niet allemaal klagen. Iedereen krijgt wat die verdiend!
    Met de karakters(het waren er maar 2, Jopie en Aldo de rest was juist meeloper) die jij aan de macht had willen houden had je nu geen club meer gehad. Gekke Jopie had er veel eerder uitgeflikkerd moeten worden, dan hadden we deze ellende nu niet gehad.
  • 30 Nov 2018 om 11:48
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:45
      Daar plukken we nu al de vruchten van. hahahahahahaha
      Wat een loser gedrag bij velen. Allemaal ambitieloos. Het huidige FC Twente wordt geregeerd door losers!
      En allemaal maar klagen. Eerst zul je karakters aan de macht moeten hebben voordat er gepresteerd kan worden. Al die meelopers maken meer kapot dan je lief is. Maar daar is waar de meesten voor hebben gekozen. Nu niet allemaal klagen. Iedereen krijgt wat die verdiend!
    Exacte mundo! Laat dit maar een goede wake up call zijn voor de mensen die het beleid voeren.
  • 30 Nov 2018 om 11:45
    • Quote van 30 Nov 2018 om 11:38
      Tja, dat Rutten geen trainer meer wil worden is oud nieuws.Als Rutten maar op de achtergrond bij de club betrokken blijft is ook goed.
    Daar plukken we nu al de vruchten van. hahahahahahaha
    Wat een loser gedrag bij velen. Allemaal ambitieloos. Het huidige FC Twente wordt geregeerd door losers!
    En allemaal maar klagen. Eerst zul je karakters aan de macht moeten hebben voordat er gepresteerd kan worden. Al die meelopers maken meer kapot dan je lief is. Maar daar is waar de meesten voor hebben gekozen. Nu niet allemaal klagen. Iedereen krijgt wat die verdiend!
  • 30 Nov 2018 om 11:43
    • Quote van 30 Nov 2018 om 10:48
      Tja totdat van Seuneren hem benaderd voor de periode na Advocaat.
    Sowieso een club die niet in de financiele problemen zit. Daar wacht niemand op als je stabiel je maandsalaris wil ontvangen.
  • 30 Nov 2018 om 11:38
    Tja, dat Rutten geen trainer meer wil worden is oud nieuws.Als Rutten maar op de achtergrond bij de club betrokken blijft is ook goed.
  • 30 Nov 2018 om 10:51
    Zeg ik toch beetje verstand gebruiken en je was er zelf opgekomen!
  • 30 Nov 2018 om 10:48
    • Quote van 30 Nov 2018 om 10:42
      hahahaha, wat een toeval. Hij wil dus gewoon niet. Next!
    Tja totdat van Seuneren hem benaderd voor de periode na Advocaat.
  • 30 Nov 2018 om 10:42
    hahahaha, wat een toeval. Hij wil dus gewoon niet. Next!
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›