Homepage » Hoofdnieuws » Irritatie over persbeleid: ''Waarom doen ze dat niet bij FC Twente?''

Irritatie over persbeleid: ''Waarom doen ze dat niet bij FC Twente?''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Irritatie over persbeleid: ''Waarom doen ze dat niet bij FC Twente?''

FC Twente verkeert in sportieve problemen. Van de laatste vier wedstrijden gingen er drie verloren. De selectie lijkt momenteel niet sterk genoeg voor directe promotie.

Clubwatcher Tijmen van Wissing wil technisch directeur Ted van Leeuwen graag interviewen over de aankopen die nog geen indruk maken. "Maar Ted van Leeuwen wil mij niet te woord staan, dus kunnen wij ook niet naar zijn verhaal luisteren", laat hij weten bij De Oosttribune. Van Wissing heeft geen idee waarom Van Leeuwen niet geïnterviewd wil worden.

Presentator Bert van Losser ergert zich aan het persbeleid bij FC Twente. "Waarom zijn ze zo moeilijk bij FC Twente? Afgelopen vrijdag kwam wij hier een speler van Go Ahead (Jeroen Veldmate, red.). We hebben al twee of drie keer een speler van Go Ahead gehad. Gerard Nijkamp van PEC Zwolle komt hier komende vrijdag. Wormuth (trainer Heracles Almelo, red.) heeft hier in de studio gestaan."

"Het lijkt wel alsof Pusic ooit de Champions League heeft gewonnen als voetbaltrainer", vervolgt Van Losser. "Hij kan hier toch gewoon aanschuiven en antwoord geven op vragen? Waarom doen ze dat niet bij FC Twente?"

Van Wissing merkt op dat spelers als Wout Brama en Peet Bijen altijd netjes antwoord geven, maar de beleidsbepalers schuiven niet aan bij De Oosttribune. "Ze mogen hier best tekst en uitleg komen geven en ik vind dat ze dat ook moeten doen", reageert Van Wissing. "Maar dan zijn wij er alsnog om de vinger op de zere plek te leggen en op dit moment draait het voor geen meter bij FC Twente."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Dec 2018 om 11:05
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:49
      IK denk je jij niet helemaal goed begrijpt wat ik bedoel met mijn op merking . De media heeft een machtigmiddel in positieve en negatieve zin ze kunnen schrijven wat ze willen maar verantwoordelijkheid nemen ho maar. Dat wil niet zeggen dat de club fctwente niet transparant moet zijn naar hun achterban. Nu het weer niet goed gaat door allerlei omstandigheden is de media er als de kippen bij om zieltjes te scoren .
    Welkom in de echte wereld kerel, zo werkt het nu eenmaal. Tja en dat het nu niet loopt ligt totaal bij de club zelf. Matige selectie samenstelling, slechte technische staf met een hoofdverantwoordelijke die er nooit had mogen zitten na het afgelopen seizoen, tel daarbij nog het aanstellen van een zwaar onervaren assistent door TED er naast en het feest is compleet. (Zijn puur feiten dit) Dan heb je nog een paar supporters die alles recht willen LULLEN wat krom is in de naam van onze club omdat we het zo zwaar en moeilijk hebbenbjaar in jaar uit en de cirkel is compleet.
  • 5 Dec 2018 om 09:49
    • Quote van 5 Dec 2018 om 08:38
      Omdat je als club, naar jaren van leugens en bedrog, openheid zou geven aan je hondstrouwe achterban. Dat wil er bij jou blijkbaar niet in, zij mogen wekelijks blijven liegen, falen en weet ik veel wat. Je verliest je geloofwaardigheid hier want soms heb jij best doordachte opmerkingen.
    IK denk je jij niet helemaal goed begrijpt wat ik bedoel met mijn op merking . De media heeft een machtigmiddel in positieve en negatieve zin ze kunnen schrijven wat ze willen maar verantwoordelijkheid nemen ho maar. Dat wil niet zeggen dat de club fctwente niet transparant moet zijn naar hun achterban. Nu het weer niet goed gaat door allerlei omstandigheden is de media er als de kippen bij om zieltjes te scoren .
  • 5 Dec 2018 om 08:38
    • Quote van 4 Dec 2018 om 23:01
      De media schrijft al jaren meer fabels dan feiten . Waarom zou fctwente hier aan moeten mee werken .
    Omdat je als club, naar jaren van leugens en bedrog, openheid zou geven aan je hondstrouwe achterban. Dat wil er bij jou blijkbaar niet in, zij mogen wekelijks blijven liegen, falen en weet ik veel wat. Je verliest je geloofwaardigheid hier want soms heb jij best doordachte opmerkingen.
  • 5 Dec 2018 om 08:19
    • Quote van 4 Dec 2018 om 23:01
      De media schrijft al jaren meer fabels dan feiten . Waarom zou fctwente hier aan moeten mee werken .
    Ikzeg. Jw. Waarom verstoppen als je niets te verbergen hebt. Gewoon netjes aan schuiven. Klaar
  • 5 Dec 2018 om 07:50
    • Quote van 4 Dec 2018 om 23:01
      De media schrijft al jaren meer fabels dan feiten . Waarom zou fctwente hier aan moeten mee werken .
    Dit noemt men nu een tunnelvisie syndroom!!!!
  • 5 Dec 2018 om 00:38
    Wel een beetje vragen naar de bekende weg als het goed gaat sta je de pers liever te woord als wanneer het een ramp is! Misschien niet goed maar heeeeel menselijk!
  • 5 Dec 2018 om 00:23
    • Quote van 4 Dec 2018 om 21:47
      Ach ja die mediagasten hebben altijd een vooroordeel over onze club, waarom zou je dan ook nog tijd vrij maken voor die Wissing en oom Leo, ppfff .landlopers dat zijn het.
    Gelijk heb je!!....geef de media geen voer, ze draaien het toch hun eigen kant op!
  • 4 Dec 2018 om 23:07
    • Quote van 4 Dec 2018 om 23:01
      De media schrijft al jaren meer fabels dan feiten . Waarom zou fctwente hier aan moeten mee werken .
    Jij vergeet voor het gemak dat er dankzij de media ook veel ellende aan het licht is gekomen.
  • 4 Dec 2018 om 23:01
    De media schrijft al jaren meer fabels dan feiten . Waarom zou fctwente hier aan moeten mee werken .
  • 4 Dec 2018 om 21:47
    Ach ja die mediagasten hebben altijd een vooroordeel over onze club, waarom zou je dan ook nog tijd vrij maken voor die Wissing en oom Leo, ppfff .landlopers dat zijn het.
  • 4 Dec 2018 om 20:49
    • Quote van 4 Dec 2018 om 20:19
      Ze zijn de (terechte) kritiek natuurlijk zat.....hebben al hun excuses inmiddels verbruikt en vluchten het liefst weg in de krochten van de Vest(e)ing. Zal me niets verbazen dat er binnenkort alleen maar besloten wordt getraind.
    Het wachten is op de AD, die als ervaren bestuurder uit de voetbalwereld, direct het persbeleid zal aanpassen en de besloten trainingen zal schrappen..... :-)
  • 4 Dec 2018 om 20:37
    Onze Ted heeft POEP in broek lijkt het wel. Tja kan ook niet anders eerlijk gezegd vooral omdat hij zijn aankopen (spanjaarden) zo de hemel in prees, met hun geweldige vecht mentaliteit. Zie het week in week uit slappe tering hap.
  • 4 Dec 2018 om 20:30
    Omdat de "beleid"bepalers bang zijn voor de vragen en geen antwoorden hebben.
  • 4 Dec 2018 om 20:19
    Ze zijn de (terechte) kritiek natuurlijk zat.....hebben al hun excuses inmiddels verbruikt en vluchten het liefst weg in de krochten van de Vest(e)ing. Zal me niets verbazen dat er binnenkort alleen maar besloten wordt getraind.