Homepage » Hoofdnieuws » FC Twente traint eenmaal besloten in aanloop naar uitduel met FC Volendam

FC Twente traint eenmaal besloten in aanloop naar uitduel met FC Volendam

( 24 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente traint eenmaal besloten in aanloop naar uitduel met FC Volendam

FC Twente werkt deze week toe naar de uitwedstrijd tegen FC Volendam. De Tukkers hebben vier trainingen op het programma staan.

Maandagmiddag en dinsdagochtend werd er al getraind op het Trainingscentrum in Hengelo. Woensdag staat er een besloten training op de planning, dat meldt FC Twente via de officiële kanalen. Donderdag wordt er om 10.30 uur nog eenmaal openbaar getraind.

FC Twente gaat vrijdagavond op bezoek bij FC Volendam. De wedstrijd in het Kras Stadion begint om 20.00 uur. FC Twente wordt in Volendam gesteund door ruim 1.300 supporters. Na het duel staat er zaterdag een hersteltraining op het programma voor de ploeg van trainer Marino Pusic.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Dec 2018 om 12:07
    • Quote van 4 Dec 2018 om 20:19
      wie laat het toe ?
    Precies! Ik kan me echt niet voorstellen dat Pusic zoveel autonome ruimte heeft - zeker niet na de laatste wedstrijden - om zo zn gang te gaan. Hij is zetbaas van Ted & adviseur F. Rutten, hij werkt in opdracht.
  • 4 Dec 2018 om 23:45
    voetbal is elkaar blindelings kunnen aanspelen, dan moet je de spelers op de training een jutezak over hun hoofd trekken in plaats van een kleed om het veld plaatsen.Wij weten inmiddels wel dat wij niet mogen zien hoe slecht deze trainer de trainingen lijdt .

  • 4 Dec 2018 om 21:50
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:31
      Laat ze dan ook zo groot zijn om te zeggen WAAROM ze besloten trainen. Ze doen dit nu al weken maar het heeft behalve veel sarcasme, onbegrip en onvrede bij de achterban geen ene hol opgeleverd. Marino is hard bezig om zichzelf meer en meer tot het lachertje van de club te promoveren.
    Het waarom is al helemaal niet meer te verklaren. Hij kan toch moeilijk zeggen dat ze op standaardsituaties trainen of dat er vaste patronen in worden geslepen. De boel begint steeds ongeloofwaardiger te worden. Het is net de Augsburger Puppenkiste.
  • 4 Dec 2018 om 21:00
    • Quote van 4 Dec 2018 om 20:19
      wie laat het toe ?
    30.000 man
  • 4 Dec 2018 om 20:54
    • Quote van 4 Dec 2018 om 20:51
      Zou het met het nemen van verantwoordelijkheden te maken hebben?
    Ach, onder het mom van "transparantie" waar men onlangs nog zo vol van was zie ik ze overal voor aan......In de Veste zijn natuurlijk veel meer verstopplekken dan in Hengelo ;))
  • 4 Dec 2018 om 20:51
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:31
      Laat ze dan ook zo groot zijn om te zeggen WAAROM ze besloten trainen. Ze doen dit nu al weken maar het heeft behalve veel sarcasme, onbegrip en onvrede bij de achterban geen ene hol opgeleverd. Marino is hard bezig om zichzelf meer en meer tot het lachertje van de club te promoveren.
    Zou het met het nemen van verantwoordelijkheden te maken hebben?
  • 4 Dec 2018 om 20:37
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:31
      Laat ze dan ook zo groot zijn om te zeggen WAAROM ze besloten trainen. Ze doen dit nu al weken maar het heeft behalve veel sarcasme, onbegrip en onvrede bij de achterban geen ene hol opgeleverd. Marino is hard bezig om zichzelf meer en meer tot het lachertje van de club te promoveren.
    +1
  • 4 Dec 2018 om 20:31
    Pusic Raus is de enige manier om Twente te redden.
  • 4 Dec 2018 om 20:19
    • Quote van 4 Dec 2018 om 20:02
      Wederom voelt dit dat de trainer schijt aan de buitenwereld heeft. En gewoon zijn eigen visie volgt met alle gevolgen van dien. DOOD OF DE GLADIOLEN.
    wie laat het toe ?
  • 4 Dec 2018 om 20:10
    Besloten? Omdat er anders 10 supporters meekijken?
  • 4 Dec 2018 om 20:04
    Ach wat zetten ze zich zelf toch te KAK met deze besloten trainingen. Gewoon lachwekkend en vrijdag tijdens de wedstrijd springen de tranen je van verdriet weer in de ogen.
  • 4 Dec 2018 om 20:02
    Wat goed bevalt moet je vooral zo laten.
  • 4 Dec 2018 om 20:02
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:14
      Precies. Dat besloten trainen heeft 0,0 opgeleverd tot nu toe en kweekt alleen maar meer onbegrip en sarcasme.
    Wederom voelt dit dat de trainer schijt aan de buitenwereld heeft. En gewoon zijn eigen visie volgt met alle gevolgen van dien. DOOD OF DE GLADIOLEN.
  • 4 Dec 2018 om 19:50
    Wat een zielig gedoe, kunnen de supporters een dag niet kijken naar pruts trainingen mafklapper. Pak je biezen man totaal ongeschikt als hoofdtrainer.
  • 4 Dec 2018 om 19:44
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:33
      Vier trainingen in de week van pak hem beet anderhalf uur. Toch niet zo gek het voetbal en de resultaten dramatisch zijn.
    Precies dit dus.....hard- en fitheid bij de spelers is om te janken....
  • 4 Dec 2018 om 19:37
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:12
      Wat staat er morgen achter gesloten deuren op het programma? Een ouderwetse stoelendans om een man meer situatie te oefenen? Of zakdoekje leggen om het ‘uit de rug van de tegenstander lopen’ te simuleren? Het begint zo langzamerhand lachwekkend te worden.
    Te beginnen met zakdoekje leggen. Vervolgens verstoppertje spelen. Dan staat tikkertje op het programma, en ter afsluiting een knuffel rondootje ala poeslief.....
  • 4 Dec 2018 om 19:33
    Vier trainingen in de week van pak hem beet anderhalf uur. Toch niet zo gek het voetbal en de resultaten dramatisch zijn.
  • 4 Dec 2018 om 19:31
    Laat ze dan ook zo groot zijn om te zeggen WAAROM ze besloten trainen. Ze doen dit nu al weken maar het heeft behalve veel sarcasme, onbegrip en onvrede bij de achterban geen ene hol opgeleverd. Marino is hard bezig om zichzelf meer en meer tot het lachertje van de club te promoveren.
  • 4 Dec 2018 om 19:25
    Wat maken ze zich zelf toch belachelijk in enschede!!! Denk dat inmiddels heel Nederland wel weet wat ze kunnen verwachten. Dit is nou echt een gevallen top club die niet dieper kan vallen dan nu gebeurd is,maar toch trainen achter gesloten deuren LACHWEKKEND!
  • 4 Dec 2018 om 19:24
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:16
      Die man meer zal sinterklaas wel zijn. 1 training per dag te beginnen om 10:30. Met zulke teleuratellende resultaten had ik de trainingstijden verschoven. Iedere ochtend om 06:00 op het veld tot aan de lunch, na de lunch een half uurtje uitbuiken en dan weer van 14:00 tot 17:30. Werken voor je geld.
    Sinterklaas, geef ze aub onder uit de zak!
  • 4 Dec 2018 om 19:16
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:12
      Wat staat er morgen achter gesloten deuren op het programma? Een ouderwetse stoelendans om een man meer situatie te oefenen? Of zakdoekje leggen om het ‘uit de rug van de tegenstander lopen’ te simuleren? Het begint zo langzamerhand lachwekkend te worden.
    Die man meer zal sinterklaas wel zijn. 1 training per dag te beginnen om 10:30. Met zulke teleuratellende resultaten had ik de trainingstijden verschoven. Iedere ochtend om 06:00 op het veld tot aan de lunch, na de lunch een half uurtje uitbuiken en dan weer van 14:00 tot 17:30. Werken voor je geld.
  • 4 Dec 2018 om 19:14
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:12
      Wat staat er morgen achter gesloten deuren op het programma? Een ouderwetse stoelendans om een man meer situatie te oefenen? Of zakdoekje leggen om het ‘uit de rug van de tegenstander lopen’ te simuleren? Het begint zo langzamerhand lachwekkend te worden.
    Precies. Dat besloten trainen heeft 0,0 opgeleverd tot nu toe en kweekt alleen maar meer onbegrip en sarcasme.
  • 4 Dec 2018 om 19:12
    Wat staat er morgen achter gesloten deuren op het programma? Een ouderwetse stoelendans om een man meer situatie te oefenen? Of zakdoekje leggen om het ‘uit de rug van de tegenstander lopen’ te simuleren? Het begint zo langzamerhand lachwekkend te worden.
  • 4 Dec 2018 om 19:09
    HAHAHAHAHAHAHAHA