Homepage » Hoofdnieuws » Derksen voorspelt kampioen: ''Hij is bezig met een Braziliaan van twee miljoen''

Derksen voorspelt kampioen: ''Hij is bezig met een Braziliaan van twee miljoen''

( 16 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Derksen voorspelt kampioen: ''Hij is bezig met een Braziliaan van twee miljoen''

Johan Derksen verwacht dat FC Den Bosch dit seizoen kampioen wordt van de Keuken Kampioen Divisie. Volgens Derksen wil eigenaar Kakhi Jordania grote spelers naar De Vliert halen.

Jordania haalde afgelopen zomer al de nodige spelers bij FC Den Bosch. Dat heeft de club geen windeieren gelegd, want na zestien wedstrijden voert de Brabantse club de ranglijst aan. "Spelers van de club geeft-ie wedstrijdpremies van 5000 euro", vertelde Derksen maandagavond bij Veronica Inside. "Per wedstrijd!"

In de winterstop wil Jordania ook de transfermarkt op. "Neem van mij aan: ze worden kampioen", aldus Derksen. "Jordania is met hele grote spelers bezig. Hij moet nog wel even gescreend worden door de KNVB, ze willen weten waar al dat geld vandaan komt... Hij is nu met een Braziliaan bezig die bijna twee miljoen euro kost."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2018 om 00:53
    2 miljoen voor Ricardinho hahaha, die is nog geen eens 50 cent waard. Maar even serieus, ik vraag me echt af welke fatsoenlijke voetballer bij Den Bosch op dat vreselijke slechte kunstgrasveld wil spelen. Zo makkelijk worden ze daar niet kampioen
  • 4 Dec 2018 om 22:47
    Derksen lult wel vaker uit zijn nek .
  • 4 Dec 2018 om 19:50
    • Quote van 4 Dec 2018 om 18:47
      Ikzeg. Ut. Het is natuurlijk geweldig dat zo iets moois mogelijk is.maar ik hoop niet dat het net zo afloopt als bij Az. Dan kom ik terug op de premie. Elke wedstrijd 5000 euro extra als ze winnen. Eerlijk gezegd ik vrat het gras er bij op dus de kampioen is al bekend.
    Ondanks die 5000 euro wisten ze niet te winnen van jong Utrecht, kan ook averechts werken zo zie je maar
  • 4 Dec 2018 om 19:43
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:37
      Zelfs aan die periodetitel begin ik nu te twijfelen. Het schuift steeds meer in elkaar en ik zie bij ons geen enkele progressie. DÉpressief wordt je er van.
    Het wordt eerder met de week slechter. Ik kan de eerste wedstrijd van het seizoen nog herinneren. Dat was veel belovend, maar ze zijn met de wedstrijd steeds slechter gaan voetballen.
  • 4 Dec 2018 om 19:37
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:31
      Ach kampioen gaan we echt niet worden met deze huidige selectie en vooral technische staf hoor. Heel misschien zit er een periode titel in maar ook dat is zeker geen uit gemaakte zaak.
    Zelfs aan die periodetitel begin ik nu te twijfelen. Het schuift steeds meer in elkaar en ik zie bij ons geen enkele progressie. DÉpressief wordt je er van.
  • 4 Dec 2018 om 19:34
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:31
      Ach kampioen gaan we echt niet worden met deze huidige selectie en vooral technische staf hoor. Heel misschien zit er een periode titel in maar ook dat is zeker geen uit gemaakte zaak.
    Periode haal je wel,maar promoveren zul je nooit met dit elftal en staf!!
  • 4 Dec 2018 om 19:31
    Ach kampioen gaan we echt niet worden met deze huidige selectie en vooral technische staf hoor. Heel misschien zit er een periode titel in maar ook dat is zeker geen uit gemaakte zaak.
  • 4 Dec 2018 om 19:21
    • Quote van 4 Dec 2018 om 18:31
      Nu kunnen we van dichtbij zien hoe het is om een inversteerder/Suikeroom achter de hand te hebben. Stel als Den Bosch kampioen word, misschien dat het een teken is, dat wij ook maar eens breder moeten gaan denken in dit soort segmenten en de deuren voor iedereen openbare moet houden die een zak geld en visie en beleid ten uitvoer wil brengen. Laten we niet vergeten dat deze Kakhi Jordania ook op Enschede zijn ogen had gericht. We gaan zien of dit een juiste zet was of dit een gemiste kans is.
    Als de juiste man maar komt ik denk bij Den Bosch meer dan prima maar neem de chinees bij Ado moi dat moet je niet willen! Maar het gezeik van je indentiteit verliezen vind ik onderbuik onzin! Bedoel de indentiteit is de supporter op de tribune en die ziet liever goede spelers en spektakel op het veld! Want ik denk dat met het voetbal dat we nu zien in de veste dat we kunnen stellen dat we nu pas echt onze indentiteit kwijt zijn!
  • 4 Dec 2018 om 19:19
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:15
      Er is 1 verschil. Kakhi Jordania bulkt van het geld. Joop en Aldo waren op zoek naar geld. ;-)
    Aldo kan ook aardig pootje baden hoor.
  • 4 Dec 2018 om 19:15
    • Quote van 4 Dec 2018 om 19:05
      Zullen we dan over 5 of 10 jaar kijken waar Den Bosch staat? De eerste jaren liep iedereen hier ook (toen nog terecht) weg met Joop en Aldo.
    Er is 1 verschil. Kakhi Jordania bulkt van het geld. Joop en Aldo waren op zoek naar geld. ;-)
  • 4 Dec 2018 om 19:05
    • Quote van 4 Dec 2018 om 18:31
      Nu kunnen we van dichtbij zien hoe het is om een inversteerder/Suikeroom achter de hand te hebben. Stel als Den Bosch kampioen word, misschien dat het een teken is, dat wij ook maar eens breder moeten gaan denken in dit soort segmenten en de deuren voor iedereen openbare moet houden die een zak geld en visie en beleid ten uitvoer wil brengen. Laten we niet vergeten dat deze Kakhi Jordania ook op Enschede zijn ogen had gericht. We gaan zien of dit een juiste zet was of dit een gemiste kans is.
    Zullen we dan over 5 of 10 jaar kijken waar Den Bosch staat? De eerste jaren liep iedereen hier ook (toen nog terecht) weg met Joop en Aldo.
  • 4 Dec 2018 om 18:47
    • Quote van 4 Dec 2018 om 18:31
      Nu kunnen we van dichtbij zien hoe het is om een inversteerder/Suikeroom achter de hand te hebben. Stel als Den Bosch kampioen word, misschien dat het een teken is, dat wij ook maar eens breder moeten gaan denken in dit soort segmenten en de deuren voor iedereen openbare moet houden die een zak geld en visie en beleid ten uitvoer wil brengen. Laten we niet vergeten dat deze Kakhi Jordania ook op Enschede zijn ogen had gericht. We gaan zien of dit een juiste zet was of dit een gemiste kans is.
    Ikzeg. Ut. Het is natuurlijk geweldig dat zo iets moois mogelijk is.maar ik hoop niet dat het net zo afloopt als bij Az. Dan kom ik terug op de premie. Elke wedstrijd 5000 euro extra als ze winnen. Eerlijk gezegd ik vrat het gras er bij op dus de kampioen is al bekend.
  • 4 Dec 2018 om 18:31
    Nu kunnen we van dichtbij zien hoe het is om een inversteerder/Suikeroom achter de hand te hebben. Stel als Den Bosch kampioen word, misschien dat het een teken is, dat wij ook maar eens breder moeten gaan denken in dit soort segmenten en de deuren voor iedereen openbare moet houden die een zak geld en visie en beleid ten uitvoer wil brengen. Laten we niet vergeten dat deze Kakhi Jordania ook op Enschede zijn ogen had gericht. We gaan zien of dit een juiste zet was of dit een gemiste kans is.
  • 4 Dec 2018 om 18:21
    Ik denk dat Derksen hier best eens gelijk kan hebben wat kampioen betreft. In ieder geval een veel betere kans dan ons, tenzij Twente serieus bezig gaat in de winterstop...
  • 4 Dec 2018 om 18:15
    Het zal toch onze Ricardinho niet zijn? Sttttt niets zeggen!!!
  • 4 Dec 2018 om 18:11
    dus als je braziliaan koopt word je kampioen knap werk in zijn eentje