Homepage » Hoofdnieuws » 'Hiddink-rol' voor Rutten? ''Hij was de gedroomde technische baas''

'Hiddink-rol' voor Rutten? ''Hij was de gedroomde technische baas''

( 30 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Hiddink-rol' voor Rutten? ''Hij was de gedroomde technische baas''

FC Twente verloor dit seizoen al vijf wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en daardoor neemt de kritiek op trainer Marino Pusic steeds verder toe. Jeroen Kapteijns is benieuwd of Fred Rutten een 'grotere rol' zal krijgen bij de club uit Enschede. 

"Rutten was na het ontslag van Van Halst de gedroomde technische baas, maar besloot langer bij Maccabi Haifa te blijven", blikt hij terug. "Na zijn vertrek uit Israël heeft hij meer tijd voor FC Twente, maar een terugkeer op het trainingsveld zit er niet in", aldus Kapteijns. 

"Een grotere rol voor de ervaren Rutten, zoals Hiddink ooit Cocu terzijde stond en Van Marwijk dat momenteel doet bij Van Bommel, zou voor Pusic een steun in de rug kunnen zijn. Tot op heden wil Rutten echter uitsluitend als adviseur fungeren", vervolgt de verslaggever. 

"Bovendien durft bij de club niemand erop te rekenen, dat Rutten voor langere tijd beschikbaar blijft en niet zal toehappen als er zich een aantrekkelijke optie aandient om weer ergens trainer te worden", besluit Kapteijns in een uitgebreide analyse voor de Telegraaf. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Dec 2018 om 23:14
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:29
      Als je neukt, Fred, dan steek je 'm er ballsdeep in, de volle shaft. Als je neukt, Fred, dan hang je 'm niet lafjes tegenaan want na ejaculatie zul je op die manier NOOIT een zaadje kunnen planten.
      FC Twente heeft haar benen wijd en schreeuwt, NEEM ME FRED, NEEM ME. Zelfs broer P heeft je het rijden op een scheve schaats met PSV vergeven en scheeuwt, NEUK HAAR NEUK HAAR vanaf de zijkant.
      STOP Fred, met twijfelen, NEEM HAAR, BEZWANGER haar.
      (En verlos ons van gonerroe-marino en smeer een zalfje op herpes-Ted)
    Dit statement op de ochtend, dus zonder veel drank op, zegt genoeg over jouw niveau en IQ. Zoals je al vaker hebt gesteld, "je moet me nooit, maar dan ook nooit, geloven....". ANS reageert hier niet eens op? :-) :-) :-)
  • 5 Dec 2018 om 18:29
    Rutten inzetten zoals Cruiff ooit deed? De Tweet bekijken van @Staantribune: https://twitter.com/Staantribune/status/1068428891285524480?s=09
  • 5 Dec 2018 om 17:16
    Laat ze in Duitsland kijken , want Fred gaat hem niet worden die is denk ik weg in de winterstop. Nou mocht dat zo zijn dan heeft Fred ons in ieder geval Ter in de maag gesplitst. En Het nam Hölscher weer mee, en García. Nou ik heb er weinig vetrouwen in dat Fred meer gaat doen.
  • 5 Dec 2018 om 15:59
    • Quote van 5 Dec 2018 om 15:34
      Ikzeg. Ynwa. Welke naam je ook hebt als trainer. Nu kan je ook wat laten horen en laten zien wie de trainer is, voor de tijd zeg je maar 1 ding, en dat is het volgende ik wil deze half gezonken club mijn liefde voor deze club weer op de rails brengen. Meer niet. Ik weet zeker dat je als trainer lef en liefde hebt voor een club als fctwente. En je naam blijft voor altijd bestaan. Daar ben ik van overtuigd.
    Ik en velen met mij willen het zelfde,maar ik geloof niet in club liefde van trainers en spelers. Clubliefde leeft alleen bij de supporters !
  • 5 Dec 2018 om 15:34
    • Quote van 5 Dec 2018 om 15:08
      Niemand gooit zijn naam ten grabbel in dit wespennest. Clubliefde komt bij alle mensen die werken in deze sector ver achter liefde voor zich zelf! Of geloof jij nog echt in spelers die het logo kussen na het scoren? Show meer is het niet!
    Ikzeg. Ynwa. Welke naam je ook hebt als trainer. Nu kan je ook wat laten horen en laten zien wie de trainer is, voor de tijd zeg je maar 1 ding, en dat is het volgende ik wil deze half gezonken club mijn liefde voor deze club weer op de rails brengen. Meer niet. Ik weet zeker dat je als trainer lef en liefde hebt voor een club als fctwente. En je naam blijft voor altijd bestaan. Daar ben ik van overtuigd.
  • 5 Dec 2018 om 15:08
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:50
      Ikzeg. Zo ik ben het zat met al die verhalen, als je een echte Twente fan of weet ik wat. Dan help je pusic, heb mij lelijk vergist op fred, ik had er al lang gestaan, en mijn club geholpen. Maar nee, dan laat het maar fred. Aub er moet iemand anders komen die echt maar ook echt wil. Klaar de boodschap is duidelijk help pusic om die hele selectie weer aan de praat te krijgen.
    Niemand gooit zijn naam ten grabbel in dit wespennest. Clubliefde komt bij alle mensen die werken in deze sector ver achter liefde voor zich zelf! Of geloof jij nog echt in spelers die het logo kussen na het scoren? Show meer is het niet!
  • 5 Dec 2018 om 15:04
    • Quote van 5 Dec 2018 om 13:05
      Mensen moeten even nadenken.
      Cocu, Bronckhorst en mensen die het mongolide voorstel doen om zo'n constructie te maken bij FCT, vergeten dat PUSIC GEEN TALENT HEEFT, OF IS. Met de nase op twee degradaties heeft gestaan, en niet meer is dan een veredelde ballenjongen met charisma.
      Cocu, Bronckhorst, Bommel etc (advocaat, hiddink, marwijk etc). Allemaal ervaringsdeskundigen in de leer bij GROOTHEDEN. De ervaring van Bonckhorst, 4 jaar assistent, bij Oranje U21. Die hebben RELEVANTE ERVARING en een ENORM supportnetwerk. Kijk naar al die NL trainers met grote naam die nu mislukken.
      Leermeester Rutten is nooit verder gekomen dan Schalke, twee meter over de grens ....... en hij valt om! Als N'Kufo er geen 20+ in had gepoept, en evenredig veel assists, dan was Rutten 9de of 10de geeindigd, en was hij enkel een ruft in de twente-mond geweest.
      Het is weer een kalf dat met spray-paint goud is gemaakt.



    Beetje dom gelul dit voor iedere trainer kan je die stelling maken haal de speler weg die de goals maakt en ze zakken ver op de ranglijst! Eigenlijk geef je nu aan haal een spits die er 20 in schiet en pusic maakt twente kampioen! Trainers goed of slecht worden gemaakt of gebroken door de kwaliteiten van de spelers.
  • 5 Dec 2018 om 15:00
    • Quote van 5 Dec 2018 om 13:02
      Het is inderdaad grauw en grijs buiten Henk Gewoon de gordijnen dicht doen. Beetje humor in deze deprimerende tijd kan geen kwaad henk.
    Hou niet van dat soort humor!
  • 5 Dec 2018 om 13:06
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:50
      Triest weer !
    Omdat het waar is? Of kun je niet tegen simpele beeldspraak?

    LPGU heeft gelijk, over een jaar......... Bestiality Necrofielen Veste.
  • 5 Dec 2018 om 13:05
    Mensen moeten even nadenken.
    Cocu, Bronckhorst en mensen die het mongolide voorstel doen om zo'n constructie te maken bij FCT, vergeten dat PUSIC GEEN TALENT HEEFT, OF IS. Met de nase op twee degradaties heeft gestaan, en niet meer is dan een veredelde ballenjongen met charisma.
    Cocu, Bronckhorst, Bommel etc (advocaat, hiddink, marwijk etc). Allemaal ervaringsdeskundigen in de leer bij GROOTHEDEN. De ervaring van Bonckhorst, 4 jaar assistent, bij Oranje U21. Die hebben RELEVANTE ERVARING en een ENORM supportnetwerk. Kijk naar al die NL trainers met grote naam die nu mislukken.
    Leermeester Rutten is nooit verder gekomen dan Schalke, twee meter over de grens ....... en hij valt om! Als N'Kufo er geen 20+ in had gepoept, en evenredig veel assists, dan was Rutten 9de of 10de geeindigd, en was hij enkel een ruft in de twente-mond geweest.
    Het is weer een kalf dat met spray-paint goud is gemaakt.



  • 5 Dec 2018 om 13:02
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:50
      Triest weer !
    Het is inderdaad grauw en grijs buiten Henk Gewoon de gordijnen dicht doen. Beetje humor in deze deprimerende tijd kan geen kwaad henk.
  • 5 Dec 2018 om 12:50
    Ikzeg. Zo ik ben het zat met al die verhalen, als je een echte Twente fan of weet ik wat. Dan help je pusic, heb mij lelijk vergist op fred, ik had er al lang gestaan, en mijn club geholpen. Maar nee, dan laat het maar fred. Aub er moet iemand anders komen die echt maar ook echt wil. Klaar de boodschap is duidelijk help pusic om die hele selectie weer aan de praat te krijgen.
  • 5 Dec 2018 om 12:12
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:53
      Hiddink is een te groot Graafschap man/fan, die gaat echt hier niet aan de slag.Twente en De Graafschap is haat en nijd !
    Hiddink heeft niets tegen FCT. Ik weet niet of hij interesse heeft, maar dat heeft niets met De Graafschap te maken.
  • 5 Dec 2018 om 11:50
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:29
      Als je neukt, Fred, dan steek je 'm er ballsdeep in, de volle shaft. Als je neukt, Fred, dan hang je 'm niet lafjes tegenaan want na ejaculatie zul je op die manier NOOIT een zaadje kunnen planten.
      FC Twente heeft haar benen wijd en schreeuwt, NEEM ME FRED, NEEM ME. Zelfs broer P heeft je het rijden op een scheve schaats met PSV vergeven en scheeuwt, NEUK HAAR NEUK HAAR vanaf de zijkant.
      STOP Fred, met twijfelen, NEEM HAAR, BEZWANGER haar.
      (En verlos ons van gonerroe-marino en smeer een zalfje op herpes-Ted)
    Triest weer !
  • 5 Dec 2018 om 11:40
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:29
      Als je neukt, Fred, dan steek je 'm er ballsdeep in, de volle shaft. Als je neukt, Fred, dan hang je 'm niet lafjes tegenaan want na ejaculatie zul je op die manier NOOIT een zaadje kunnen planten.
      FC Twente heeft haar benen wijd en schreeuwt, NEEM ME FRED, NEEM ME. Zelfs broer P heeft je het rijden op een scheve schaats met PSV vergeven en scheeuwt, NEUK HAAR NEUK HAAR vanaf de zijkant.
      STOP Fred, met twijfelen, NEEM HAAR, BEZWANGER haar.
      (En verlos ons van gonerroe-marino en smeer een zalfje op herpes-Ted)
    SNEL! Nu ze nog warm is!
  • 5 Dec 2018 om 11:35
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:14
      Dat slappe gezeik enz. Moet nu afgelopen zijn het is bij ons weer 1 minuut voor 12 gvd
    Je bedoelt 5 voor half 1!
  • 5 Dec 2018 om 11:29
    Als je neukt, Fred, dan steek je 'm er ballsdeep in, de volle shaft. Als je neukt, Fred, dan hang je 'm niet lafjes tegenaan want na ejaculatie zul je op die manier NOOIT een zaadje kunnen planten.
    FC Twente heeft haar benen wijd en schreeuwt, NEEM ME FRED, NEEM ME. Zelfs broer P heeft je het rijden op een scheve schaats met PSV vergeven en scheeuwt, NEUK HAAR NEUK HAAR vanaf de zijkant.
    STOP Fred, met twijfelen, NEEM HAAR, BEZWANGER haar.
    (En verlos ons van gonerroe-marino en smeer een zalfje op herpes-Ted)
  • 5 Dec 2018 om 11:12
    Pusic heeft voor nu een ervaren klankbord nodig die het klappen van de zweep kent, ik denk dan bv aan Foppe de Haan, krijgt waar die gewerkt heeft de boel op de rit, lijkt me voor Pusic en ons team een mooie kans om zich verder te ontplooien. Nu we in de kkd spelen zit je ook niet met belangen van Heerenveen (Foppe's liefde) dus lijkt me de juiste keuze. Dus RvCdoe er je voordeel mee.
  • 5 Dec 2018 om 11:05
    Loopt er in Duitsland geen goede kandidaat?
  • 5 Dec 2018 om 11:05
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:51
      Vooral nu het beroerder dan beroerd gaat, vraag je je hardop af wat de functie van een Fred Rutten (met een 'n' op het eind) nu eigenlijk precies inhoud. Zit hij thuis bij zijn Marie José lekker koffie te drinken en zijn afkoopcentjes te tellen of hoe intensief is hij nu eigenlijk bezig voor onze FC? De ogen richten zich steeds meer op hem, want andere knowhow is er practisch niet binnen de club. Misschien tijd voor Leon of Fardau om eens over de Dinkel te rijden voor een pittig intervieuw. Kan veel duidelijkheid verschaffen.
    Als je een controlerend orgaan adviseert, heb je geen directe invloed op de uitvoering lijkt me. Zijn functie is al vaag en wordt alleen maar vager als hij Pusic ook nog eens vrijblijvend gaat adviseren. Gewoon niet doen. Óf er induiken óf weglopen. Niet keer op keer vertwijfeld met je grote teen voelen hoe koud het water wel niet is.
  • 5 Dec 2018 om 10:53
    Hiddink is een te groot Graafschap man/fan, die gaat echt hier niet aan de slag.Twente en De Graafschap is haat en nijd !
  • 5 Dec 2018 om 10:52
    Een adviseur die een extra rol als adviseur krijgt om de assistent van de assistent van de assistent te begeleiden gedurende zijn stageperiode. Kan ook alleen in Enschede.
  • 5 Dec 2018 om 10:51
    Vooral nu het beroerder dan beroerd gaat, vraag je je hardop af wat de functie van een Fred Rutten (met een 'n' op het eind) nu eigenlijk precies inhoud. Zit hij thuis bij zijn Marie José lekker koffie te drinken en zijn afkoopcentjes te tellen of hoe intensief is hij nu eigenlijk bezig voor onze FC? De ogen richten zich steeds meer op hem, want andere knowhow is er practisch niet binnen de club. Misschien tijd voor Leon of Fardau om eens over de Dinkel te rijden voor een pittig intervieuw. Kan veel duidelijkheid verschaffen.
  • 5 Dec 2018 om 10:39
    Hoewel ik hem graag zie komen maar er moeten weleens duidelijkheid komen! De onrust duurt nu weer te lang
  • 5 Dec 2018 om 10:30
    Denk dat je Fred moet vragen als hij niet wil dan verder kijken, want met alleen rol op de achtergrond voor Fred zijn we tot nu toe geen moer opgeschoten!!! Ik dacht dat hij er na zijn vertrek uit Israël wel in zou stappen, maar denk dat Fred snel weer weg is!!! Want je kunt lullen over clubliefde maar dat is makkelijk Fred. Neem gewoon de rol op je en anders kun je net zo goed opdonderen, want op deze manier heeft jou aanwezigheid en advies geen enkele nut, zie hoe we het doen. Triest.
  • 5 Dec 2018 om 10:28
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:08
      Het is heel simpel zo langzamerhand of hij stapt erin en help echt met de functie van technisch directeur of hij gaat lekker ergens anders vrij blijvend spelen zonder zijn handjes uit te steken of te verbranden.
    precies..tis alles of niks...bij niks wegwezen ook.
  • 5 Dec 2018 om 10:27
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:14
      Dat slappe gezeik enz. Moet nu afgelopen zijn het is bij ons weer 1 minuut voor 12 gvd
    en de klok tikt door...
  • 5 Dec 2018 om 10:14
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:09
      Idd, men moet hem is benaderen dan weet men het zeker.
    Dat slappe gezeik enz. Moet nu afgelopen zijn het is bij ons weer 1 minuut voor 12 gvd
  • 5 Dec 2018 om 10:09
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:08
      Het is heel simpel zo langzamerhand of hij stapt erin en help echt met de functie van technisch directeur of hij gaat lekker ergens anders vrij blijvend spelen zonder zijn handjes uit te steken of te verbranden.
    Idd, men moet hem is benaderen dan weet men het zeker.
  • 5 Dec 2018 om 10:08
    Het is heel simpel zo langzamerhand of hij stapt erin en help echt met de functie van technisch directeur of hij gaat lekker ergens anders vrij blijvend spelen zonder zijn handjes uit te steken of te verbranden.