Homepage » Hoofdnieuws » Ten Voorde: ''De optimist zal zeggen: crisis? Wat nou crisis!''

Ten Voorde: ''De optimist zal zeggen: crisis? Wat nou crisis!''

( 10 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Ten Voorde: ''De optimist zal zeggen: crisis? Wat nou crisis!''

FC Twente staat na zestien competitiewedstrijden op een vijfde plek in de Keuken Kampioen Divisie met 'slechts' vier punten achterstand op koploper FC Den Bosch. Leon ten Voorde beseft dat er dit seizoen vooralsnog geen torenhoge favoriet is. 

"De optimist zal zeggen: crisis? Wat nou crisis! Alles is nog mogelijk in dat malle, dolle circus waar in de voorbije speelronde de gehele top zes niet wist te winnen. Waar in de wereld maak je dat nou mee? In de eerste divisie ben je vaak maar favoriet voor een dag", schrijft hij op de website van de Tubantia. 

"Wie het krakkemikkige spel van FC Twente bekijkt, kan het zich niet voorstellen, maar dit is de eerste divisie en dus mogen ze in Enschede ze nog altijd dromen van de titel", vervolgt Ten Voorde. "Wat nou als er in de winterstop toch nog een paar echte versterkingen naar De Grolsch Veste komen? Er is alleen een probleempje: in Den Bosch, Deventer, Rotterdam, Oss en Almere denken ze exact hetzelfde." 

"Ja, zelfs in Kerkrade en Nijmegen hebben ze weer wat houvast gevonden ergens in de grabbelton. Wat als NEC vrijdag wint bij FC Den Bosch? Dan is de crisis opeens voorbij en viert het optimisme hoogtij", legt de verslaggever uit. "In de eerste divisie kun je aan het eind de beste zijn, terwijl je een stuk of tien wedstrijden hebt verloren. Goed is dat niet, leuk is het wel. En verwarrend, dat ook." 

Foto via: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2018 om 12:02
    • Quote van 6 Dec 2018 om 11:15
      Heel heel blij. Die jongen heeft bijdragen waarvan je kunt leren, waardoor je op gaat letten.

      Ten Voorde heeft het kwalitatief schrijfvermogen van een Donald Duck Brief van de Week inzending, en het analytisch vermogen van een Curling Commentator.
    Het lijkt wel of onze LEON Aardig ingenesteld is bij TED, POESJE en FREDJE.
  • 6 Dec 2018 om 11:15
    • Quote van 5 Dec 2018 om 23:43
      Off-topic, maar ik ben blij dat Wes Beuvink meer ruimte krijgt bij de Tubantia. Voetbalinhoudelijk zoveel sterker dan wat er tot nu zat.
    Heel heel blij. Die jongen heeft bijdragen waarvan je kunt leren, waardoor je op gaat letten.

    Ten Voorde heeft het kwalitatief schrijfvermogen van een Donald Duck Brief van de Week inzending, en het analytisch vermogen van een Curling Commentator.
  • 6 Dec 2018 om 11:11
    Om te huilen deze analyses.... om te huilen.
    Marino bakt er geen pepernoot van en WEDEROM onderdeel van een labiel team. Bij NAC, bij FCT dit jaar en vorig jaar en dat zien 29000 man wekelijks van dichtbij.

  • 6 Dec 2018 om 10:10
    • Quote van 6 Dec 2018 om 04:07
      Moet toch echt meer kijken dan alleen twente want de rest van deze G competitie is niks beter trieste boel die eerstedivisie.
    Daarom juist is het ook om je kapot te schamen lijkt me.
  • 6 Dec 2018 om 08:25
    • Quote van 6 Dec 2018 om 04:07
      Moet toch echt meer kijken dan alleen twente want de rest van deze G competitie is niks beter trieste boel die eerstedivisie.
    Ikzeg. Ynwa. Daar ben ik het wel mee eens. Maar de meeste van die clubs winnen wel van ons. En dat is niet de bedoeling toch.
  • 6 Dec 2018 om 04:07
    • Quote van 6 Dec 2018 om 01:00
      John w en Hengelo ja hahahahha

      Als Twente zo doorspeelt als de laatste tijd voorspel ik dat we als 15e eindigen, dan ben je net geen kampioen geworden helaas....
    Moet toch echt meer kijken dan alleen twente want de rest van deze G competitie is niks beter trieste boel die eerstedivisie.
  • 6 Dec 2018 om 01:00
    • Quote van 5 Dec 2018 om 20:23
      Was getekend......John w ;))
    John w en Hengelo ja hahahahha

    Als Twente zo doorspeelt als de laatste tijd voorspel ik dat we als 15e eindigen, dan ben je net geen kampioen geworden helaas....
  • 5 Dec 2018 om 23:43
    Off-topic, maar ik ben blij dat Wes Beuvink meer ruimte krijgt bij de Tubantia. Voetbalinhoudelijk zoveel sterker dan wat er tot nu zat.
  • 5 Dec 2018 om 22:40
    • Quote van 5 Dec 2018 om 20:23
      Was getekend......John w ;))
    Hahahahahaha zou toch niet he!!! Onze Leon neeeeeee
  • 5 Dec 2018 om 20:23
    Was getekend......John w ;))