Homepage » Hoofdnieuws » BREAKING | FC Twente legt vijftal talenten voor langere tijd vast

BREAKING | FC Twente legt vijftal talenten voor langere tijd vast

( 19 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
BREAKING | FC Twente legt vijftal talenten voor langere tijd vast

FC Twente heeft vijf potentiële eerste elftal spelers voor langere tijd vastgelegd. Thijs van Leeuwen, Mees Hilgers, Achraf Madi, Giovarny Sluiter en Simon Seppenwoolde hebben hun contract ondertekend. Zij hebben donderdag een handtekening gezet.

"Het is mooi dat we deze vijf jongens voor langere tijd voor FC Twente hebben kunnen vast leggen. Vij­­f talenten met potentie, die afgelopen maanden op het trainingsveld en in wedstrijden al de nodige ervaringen hebben opgedaan bij hogere teams", begint Evert Bleuming op de officiële clubwebsite van de Tukkers. "Door hen die stap te laten maken willen we onze talenten meer uitdagen en prikkelen."

FC Twente heeft een duidelijk doel, dat is namelijk; meer jeugdspelers afleveren bij het eerste elftal spelers. Daarvoor hebben Bleuming en Ted van Leeuwen een langdurig overleg gehad. "Alles wordt ondergeschikt gemaakt aan de individuele ontwikkeling van de jeugdspelers. Dit seizoen zijn we begonnen met deze nieuwe structuur binnen onze Voetbalacademie, de levensader van de club. Een nieuwe werkwijze met als einddoel om meer spelers af te leveren bij het eerste elftal", laat Bleuming weten. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2018 om 12:38
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:33
      Dat is toch die club die bijna gratis en voor niets mee wil liften op onze opleiding of niet?
    Ja, klopt hoor, en ze zijn het gappen op klaarlichte dag nog niet verleerd, want willen ze alle eredivisieclubs jaarlijks 1,2 miljoen per club mee laten betalen omdat zij kunstgras hebben ppff.. gewoon een corrupte bende daar.
    Als de KNVB nog een beetje het koppie erbij houd laten ze de geldbuidel thuis liggen en brengen ze alle eredivisieclubs met kunstgras vanaf 2020 jaaarlijks 5 wedstrijdpunten in mindering .
  • 7 Dec 2018 om 11:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:20
      Als je onderstaande reacties leest is het hier een trieste bende op deze site.Wees blij dat wij FC Twente tenminste nog tijd en geld in de jeugdopleiding willen steken.Daar kan Heracles nog een voorbeeld aannemen
    Dat is toch die club die bijna gratis en voor niets mee wil liften op onze opleiding of niet?
  • 7 Dec 2018 om 10:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:33
      75M....absurd bedrag en te gek voor woorden dat dit wordt toegestaan. Ik walg hiervan en dit is ook één van de redenen dat ik jaren geleden al ben afgehaakt met het kijken naar o.a. Europees voetbal. Zowat heel Frankrijk ligt plat door de gele hesjes omdat het daar totaal de verkeerde kant opgaat met Pusickloon Macron aan het roer en voetbalclubs kunnen en mogen dit doen. Walgelijk!
    Volgens Overmars is de deal nog niet rond. Nu wacht hij natuurlijk op Barcelona en op city of united zodat de prijs verder op kan lopen. Ik moet nog zien of PSG hem over kan nemen, de franse bond zal daar niet zo blij mee zijn na de 200m voor neymar. In veel van de landen waar heel veel geld omgaat in het voetbal is het een bende in het land zelf, de regeringen in die landen vinden het allemaal wel best zolang ze er zelf beter van worden.
  • 7 Dec 2018 om 09:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 07:30
      Wie de jeugd heeft, die heeft de toekomst. Heel veel succes jongens!!!
    Helaas krijgen eigen jongens geen kans door de idioterie van Pusic om maar 6 spelers op de bank te zetten, dat doen ze nergens, alleen bij ons, en dan vinden ze het ook nog een goed idee ook! Laat ze stoppen met dit waardeloze beleid en eigen jongens eens een kans geven!
  • 7 Dec 2018 om 09:43
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:33
      75M....absurd bedrag en te gek voor woorden dat dit wordt toegestaan. Ik walg hiervan en dit is ook één van de redenen dat ik jaren geleden al ben afgehaakt met het kijken naar o.a. Europees voetbal. Zowat heel Frankrijk ligt plat door de gele hesjes omdat het daar totaal de verkeerde kant opgaat met Pusickloon Macron aan het roer en voetbalclubs kunnen en mogen dit doen. Walgelijk!
    Maar het feit is dat Twente op zoek is naar een Algemeen Directeur, dat moet een voltreffer zijn. Ik probeer de inversteerders hier op het forum in de juiste richting te laten denken en niet afhangkelijk moet zijn van de eigen regio. Er zijn zat mensen uit andere Regis’s die Twente als een uitdaging ziet. Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
  • 7 Dec 2018 om 09:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 08:59
      GVD Willen 2 incasseert 11.25 miljoen aan de doorverkoop van Frenkie de Jong aan PSG. Dat heeft Berry van Gool (Ex directeur Willem 2 ) klasse gedaan. Die man is nu clubloos. Ik denk dat je een goede zaak doet om deze man als Algemeen Directeur aan te stellen? ANS.
    75M....absurd bedrag en te gek voor woorden dat dit wordt toegestaan. Ik walg hiervan en dit is ook één van de redenen dat ik jaren geleden al ben afgehaakt met het kijken naar o.a. Europees voetbal. Zowat heel Frankrijk ligt plat door de gele hesjes omdat het daar totaal de verkeerde kant opgaat met Pusickloon Macron aan het roer en voetbalclubs kunnen en mogen dit doen. Walgelijk!
  • 7 Dec 2018 om 09:20
    Als je onderstaande reacties leest is het hier een trieste bende op deze site.Wees blij dat wij FC Twente tenminste nog tijd en geld in de jeugdopleiding willen steken.Daar kan Heracles nog een voorbeeld aannemen
  • 7 Dec 2018 om 09:08
    Berry van Gool (Ex directeur) Willem 2. Naar mijn weten clubloos. Benaderen?
  • 7 Dec 2018 om 08:59
    GVD Willen 2 incasseert 11.25 miljoen aan de doorverkoop van Frenkie de Jong aan PSG. Dat heeft Berry van Gool (Ex directeur Willem 2 ) klasse gedaan. Die man is nu clubloos. Ik denk dat je een goede zaak doet om deze man als Algemeen Directeur aan te stellen? ANS.
  • 7 Dec 2018 om 08:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 07:33
      Iemand die weet of deze jongens talent hebben toevallig?
    Giovarny sluiter: snel en behendig, slechte mentaliteit Madi: veel talent, mooie beloning voor het harde werken. Simon Seppenwolde: werkt hard, sterk naar techniek heeft ie niet. Andere 2 weet ik zo niet
  • 7 Dec 2018 om 07:33
    Iemand die weet of deze jongens talent hebben toevallig?
  • 7 Dec 2018 om 07:30
    Wie de jeugd heeft, die heeft de toekomst. Heel veel succes jongens!!!
  • 6 Dec 2018 om 23:16
    • Quote van 6 Dec 2018 om 22:44
      Mooi voor deze jongens. Maar toch vind ik dat de jeugd eerst een jaar met de Commando's mee moet voordat je ze een contract aanbiedt. Het is duidelijk dat het bij de huidige generatie voetballers ontbreekt aan karakter.
    Dat klinkt wel stoer, maar daar gaan ze niet beter door voetballen. Je kan beter op karakter scouten en daar tijdens de reguliere opleiding aandacht aan besteden.
  • 6 Dec 2018 om 22:49
    • Quote van 6 Dec 2018 om 22:44
      Mooi voor deze jongens. Maar toch vind ik dat de jeugd eerst een jaar met de Commando's mee moet voordat je ze een contract aanbiedt. Het is duidelijk dat het bij de huidige generatie voetballers ontbreekt aan karakter.
    Ja of bij ons bij de mariniers even de emmv afronden en ochtendgymnastiek op camping nooit rust op texel .
  • 6 Dec 2018 om 22:44
    Mooi voor deze jongens. Maar toch vind ik dat de jeugd eerst een jaar met de Commando's mee moet voordat je ze een contract aanbiedt. Het is duidelijk dat het bij de huidige generatie voetballers ontbreekt aan karakter.
  • 6 Dec 2018 om 22:32
    Zolang die pedagoog er zit en er maar wat mag aangerommeld week in week uit, gaat er niet wat veranderen en al zeker niet in positieve zin.
  • 6 Dec 2018 om 22:14
    • Quote van 6 Dec 2018 om 21:39
      Hoppaaaaa we worden kampioennuuuuu
    over 2 jaar dan zijn ze rijp in ogen pusic
  • 6 Dec 2018 om 21:50
    Je kan zoveel jeugdspelers een contract geven. Zolang pusic ze toch niet gebruikt heb je er toch weinig aan.
  • 6 Dec 2018 om 21:39
    Hoppaaaaa we worden kampioennuuuuu