Homepage » Hoofdnieuws » Trotman niet bij de selectie: ''Wanneer maakt hij dan wel een kans?''

Trotman niet bij de selectie: ''Wanneer maakt hij dan wel een kans?''

( 48 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Trotman niet bij de selectie: ''Wanneer maakt hij dan wel een kans?''

FC Twente neemt het vrijdagavond in het Kras Stadion op tegen FC Volendam en de grote vraag is met welke opstelling trainer Marino Pusic gaat beginnen. Clubwatcher Leon ten Voorde weet in ieder geval dat Xandro Schenk de vervanger is van Cristian Gonzalez. 

"Maar Hölscher en Aitor zijn ook geschorst, dus ze moeten gaan puzzelen", vertelt de verslaggever op de website van de Tubantia. "En Schenk pakte samen met Peet Bijen en negen andere spelers de eerste drie punten, maar een week later moest hij wijken", aldus Ten Voorde.

"Toen ging de trainer met een geheel nieuw 'buitenlands' centrum spelen", blikt hij terug. "Dat vond ik een beetje opvallend, merkwaardig zelfs. Hij heeft daarna geen minuut meer gespeeld. Vanavond krijgt hij zijn kans weer", aldus Ten Voorde, die weet te melden dat Ryan Trotman niet bij de wedstrijdselectie zit. 

"Hij heeft vijf keer gescoord (met de beloften, red.) afgelopen maandag", legt hij uit. "Die jongen is de laatste tijd goed bezig, los van de vijf goals die hij gemaakt heeft. Maar als de rechterspits (Aitor, red.) er dan niet is, wanneer maakt een jongen uit de eigen opleiding dan wel een kans om bij de selectie te zitten?" 

 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2018 om 18:15
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:37
      Omgekeerde wereld. Wanbeleid door laten gaan omdat je zo snel geen naam hebt is de doodsteek. Er moet iets gebeuren, zoals het nu gaat gaan we kapot.
    " iets " hebben we niks aan, doen we al een jaar of 6 , lapwerk.
  • 7 Dec 2018 om 16:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:19
      Iedereen die Pusic naar de uitgang verwijst, kom eerst met een oplossing hoe het verder moet. Schreeuwen vanaf de zijlijn................. lijkt de PVV wel .
    Omgekeerde wereld. Wanbeleid door laten gaan omdat je zo snel geen naam hebt is de doodsteek. Er moet iets gebeuren, zoals het nu gaat gaan we kapot.
  • 7 Dec 2018 om 16:32
    Wanneer Pusic eindelijk opgeflikkerd is krijgt de jeugd weer een kans.
  • 7 Dec 2018 om 15:19
    • Quote van 7 Dec 2018 om 14:57
      Gewoon via browser moet werken, succes!
    Bedankt!
  • 7 Dec 2018 om 14:57
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:41
      Haha ik bedoelde Twente wel???? die netspor45 werkt via YouTube of gewoon via de browser
    Gewoon via browser moet werken, succes!
  • 7 Dec 2018 om 14:34
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:59
      Dat laatste klopt absoluut. Voor Sander Boscker duizend keer iemand met ervaring. Sander komt nog maar net om de hoek kijken. Ik vind het geen aanvulling op de bank. Nu word er andere ervaring van hem verwacht en zoals je In elke wedstrijd ziet, het is niks een Boscker op de bank. Het voegt niets toe. Sander moet zich bezig houden met de jonkies van jong Twente en daar de doelmannen trainen. Liever een trainer op die plaats die zijn rol kent.
    Sander is ook geen assistent trainer he, dat is die Garcia?
  • 7 Dec 2018 om 14:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:59
      Zijn 2 dingen die eraan bijdragen dat een Trotman niet bij de selectie zit.

      Er wordt door de staf van het eerste niet gekeken bij of gecommuniceerd met de beloften.

      Trotman's zaakwaarnemer(ook de zaakwaarnemer van v.d. Lely en een aantal anderen) ligt overhoop met Twente.
    Het is toch triest dat een talent geen kans krijgt omdat zijn zaakwaarnemer mot heeft met de club! Ben je lekker mee als speler. Kun je beter op zoek gaan naar een andere club. Het gaat toch om wat een speler brengt en toevoegt niet om zijn zaakwaarnemer?! Schijnbaar ligt dat bij Twente anders. Zonde...
  • 7 Dec 2018 om 14:02
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:10
      5 doelpunten tegen Achilles uhm ..knap maar het betreft hier een povere team waar een ieder een doelpunt of meer tegen kon maken.ik denk dat men ook kijk naar het geheel en op trainingen we kunnen het niet niet weten.leuke jongen daar niet van maar zoals hij verdienen jongens als een Fernandes ook een kans heeft bijna alle nationale jeugdelftallen belopen en kan behoorlijk wat met de bal.laat beide jongens af en toe erin minder zouden ze het toch niet doen wat er staat of verhuren want zo staan ze stil.
    Welke training? Wordt misschien eerder gekeken naar wat men op één van de vrije dagen doet.
  • 7 Dec 2018 om 13:41
    Haha ik bedoelde Twente wel???? die netspor45 werkt via YouTube of gewoon via de browser
  • 7 Dec 2018 om 13:34
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:01
      Iemand nog die een livestream weet voor vanavond...
    Verwacht dat netspor.tv wel een stream heeft.
  • 7 Dec 2018 om 13:23
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:01
      Iemand nog die een livestream weet voor vanavond...
    Neem aan dat je Hustler Tv bedoelt?
  • 7 Dec 2018 om 13:11
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:59
      Het is al te schandalig voor woorden dat er door abominabel wanbeleid überhaupt naar oplossingen gezocht moet worden.....en dat geldt voor ons Twente en net zo voor politiek Nederland. Afbreken kunnen ze prima maar herstellen.....ho maar!
    Tsja de politiek kun je ook al niet meer serieus nemen.
  • 7 Dec 2018 om 13:10
    5 doelpunten tegen Achilles uhm ..knap maar het betreft hier een povere team waar een ieder een doelpunt of meer tegen kon maken.ik denk dat men ook kijk naar het geheel en op trainingen we kunnen het niet niet weten.leuke jongen daar niet van maar zoals hij verdienen jongens als een Fernandes ook een kans heeft bijna alle nationale jeugdelftallen belopen en kan behoorlijk wat met de bal.laat beide jongens af en toe erin minder zouden ze het toch niet doen wat er staat of verhuren want zo staan ze stil.
  • 7 Dec 2018 om 13:08
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:04
      Helemaal mee eens. Ben trouwens benieuwd of ze op de training gele of oranje hesjes aan hebben. Hahaha
    Volgens mij steeds meer gele hesjes haha
  • 7 Dec 2018 om 13:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:59
      Het is al te schandalig voor woorden dat er door abominabel wanbeleid überhaupt naar oplossingen gezocht moet worden.....en dat geldt voor ons Twente en net zo voor politiek Nederland. Afbreken kunnen ze prima maar herstellen.....ho maar!
    Helemaal mee eens. Ben trouwens benieuwd of ze op de training gele of oranje hesjes aan hebben. Hahaha
  • 7 Dec 2018 om 13:01
    Iemand nog die een livestream weet voor vanavond...
  • 7 Dec 2018 om 12:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:19
      Iedereen die Pusic naar de uitgang verwijst, kom eerst met een oplossing hoe het verder moet. Schreeuwen vanaf de zijlijn................. lijkt de PVV wel .
    Het is al te schandalig voor woorden dat er door abominabel wanbeleid überhaupt naar oplossingen gezocht moet worden.....en dat geldt voor ons Twente en net zo voor politiek Nederland. Afbreken kunnen ze prima maar herstellen.....ho maar!
  • 7 Dec 2018 om 12:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:12
      Ik zeg "ik heb het idee" niet dat het een feit is. Begrijpend lezen heet zoiets. Als je utrechtsetukker zijn reactie leest zie je nergens "ik vind" terug, dus hij spreekt alsof iedereen Sander een boerenpummel en een norse hark vind. Wat nergens op slaat.
    Dat laatste klopt absoluut. Voor Sander Boscker duizend keer iemand met ervaring. Sander komt nog maar net om de hoek kijken. Ik vind het geen aanvulling op de bank. Nu word er andere ervaring van hem verwacht en zoals je In elke wedstrijd ziet, het is niks een Boscker op de bank. Het voegt niets toe. Sander moet zich bezig houden met de jonkies van jong Twente en daar de doelmannen trainen. Liever een trainer op die plaats die zijn rol kent.
  • 7 Dec 2018 om 12:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 10:50
      Haal hem dan bij de selectie, al was het maar om een signaal aan alle jonge jongens af te geven.
    Helemaal mee eens, geef die gast een kans, slechter gaat het toch niet worden..
  • 7 Dec 2018 om 12:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:59
      Zijn 2 dingen die eraan bijdragen dat een Trotman niet bij de selectie zit.

      Er wordt door de staf van het eerste niet gekeken bij of gecommuniceerd met de beloften.

      Trotman's zaakwaarnemer(ook de zaakwaarnemer van v.d. Lely en een aantal anderen) ligt overhoop met Twente.
    Dom gelul hij traint heel vaak met 1e selectie mee. Dus kwaliteit van hem weten ze zeker wel. Net als ze gaan kijken bij beloften als die spelen
  • 7 Dec 2018 om 12:49
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:48
      De hele club staat al jaren stil .
    Sorry, achteruit
  • 7 Dec 2018 om 12:48
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:45
      Haha dan heb jij die waardeloze keeper traingen van hem nog niet gezien. Onze keepers staan ook al jaren stil kwa ontwikkelingen.
    De hele club staat al jaren stil .
  • 7 Dec 2018 om 12:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:10
      Afkopen die kerel inderdaad en dan Sander Boschker voor de groep... die maakt ons kampioen!
    Haha dan heb jij die waardeloze keeper traingen van hem nog niet gezien. Onze keepers staan ook al jaren stil kwa ontwikkelingen.
  • 7 Dec 2018 om 12:43
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:35
      Weet jij welke invloed Sander Boscker op het beleid van de trainer heeft? Nee... Misschien geeft die dingen aan maar wordt er niks mee gedaan, misschien voegt die inderdaad niks toe. Jij weet het niet, ik weet het niet. Dus dom lopen schreeuwen dat hij er niks te zoeken heeft heb je 1. Geen bewijs/feiten voor. 2. Geen onderbouwde standpunten voor. 3. Geen kennis van zaken voor. Want ik neem aan dat jezelf geen trainer bent?
    Punt 1 Sander heeft niets te vertellen. Punt 2 Sander heeft wel degelijk invloed op het spel. Waar zou Sander voor gaan. Voor punt 1 of punt 2. Volgens mij maakt het geen ene kloten uit wie er invloed heeft op dit kinderlijke niveau. Wel is het zo dat degene die het meest zijn stempel drukt op dit elftal de plank finaal mis slaat keer op keer op keer. En of Fredje daar iets aan kan veranderen betwijfel ik ten zeerste. Zijn bemoeienis heeft nog niet het beoogde rendement op geleverd. Het spel lijkt nu op zomeravond voetbal een competitie tussen wat campings.
  • 7 Dec 2018 om 12:40
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:33
      Is dan FR als mentor geen betere oplossing?
    Mits Pusic adviezen aanneemt zou dat ook kunnen.
  • 7 Dec 2018 om 12:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:21
      Oplossing is vrij simpel. Fred Rutten als trainer en Pusic weer een stap terug, Fred Rutten heeft onder andere met PSV genoeg moeilijke situaties gekend en weet dus hoe de omekeer te maken. Daarnaast ook vele malen meer ervaring dan Pusic.
    Is dan FR als mentor geen betere oplossing?
  • 7 Dec 2018 om 12:21
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:19
      Iedereen die Pusic naar de uitgang verwijst, kom eerst met een oplossing hoe het verder moet. Schreeuwen vanaf de zijlijn................. lijkt de PVV wel .
    Oplossing is vrij simpel. Fred Rutten als trainer en Pusic weer een stap terug, Fred Rutten heeft onder andere met PSV genoeg moeilijke situaties gekend en weet dus hoe de omekeer te maken. Daarnaast ook vele malen meer ervaring dan Pusic.
  • 7 Dec 2018 om 12:19
    Iedereen die Pusic naar de uitgang verwijst, kom eerst met een oplossing hoe het verder moet. Schreeuwen vanaf de zijlijn................. lijkt de PVV wel .
  • 7 Dec 2018 om 12:12
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:01
      En dan zeg jij dat een ander dom loopt te schreeuwen. Jij weet het niet en ik ook niet :))
    Ik zeg "ik heb het idee" niet dat het een feit is. Begrijpend lezen heet zoiets. Als je utrechtsetukker zijn reactie leest zie je nergens "ik vind" terug, dus hij spreekt alsof iedereen Sander een boerenpummel en een norse hark vind. Wat nergens op slaat.
  • 7 Dec 2018 om 12:01
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:47
      Ik heb het idee dat Pusic gewoon z'n eigen plan trekt en van maar weinig mensen zich wat aantrekt. Gezien zijn interviews heeft die een totaal ander beeld van onze FC dan de werkelijkheid.
    En dan zeg jij dat een ander dom loopt te schreeuwen. Jij weet het niet en ik ook niet :))
  • 7 Dec 2018 om 12:01
    Iemand nog live stream voor vanavond
  • 7 Dec 2018 om 12:00
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:47
      Ik heb het idee dat Pusic gewoon z'n eigen plan trekt en van maar weinig mensen zich wat aantrekt. Gezien zijn interviews heeft die een totaal ander beeld van onze FC dan de werkelijkheid.
    Zijn eigen plan komt waarschijnlijk van een blind paard. Het verbaast mij dat hij geen beroep heeft aangetekend tegen de schorsing van Hölscher? Hoe moet dat nou met zijn beoogde team? Logisch dat deze man wat uit zijn humeur is.
  • 7 Dec 2018 om 11:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:44
      Als een journalist ziet dat een jeugdspeler goed bezig is de laatste tijd, dan vraag ik mij hardop af wat de technische staf overdag allemaal uitspookt. Je krijgt aardig de indruk dat de communicatie buiten het veld hetzelfde is als binnen de lijnen. Hopeloos dus.
    Zijn 2 dingen die eraan bijdragen dat een Trotman niet bij de selectie zit.

    Er wordt door de staf van het eerste niet gekeken bij of gecommuniceerd met de beloften.

    Trotman's zaakwaarnemer(ook de zaakwaarnemer van v.d. Lely en een aantal anderen) ligt overhoop met Twente.
  • 7 Dec 2018 om 11:47
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:44
      Als een journalist ziet dat een jeugdspeler goed bezig is de laatste tijd, dan vraag ik mij hardop af wat de technische staf overdag allemaal uitspookt. Je krijgt aardig de indruk dat de communicatie buiten het veld hetzelfde is als binnen de lijnen. Hopeloos dus.
    Ik heb het idee dat Pusic gewoon z'n eigen plan trekt en van maar weinig mensen zich wat aantrekt. Gezien zijn interviews heeft die een totaal ander beeld van onze FC dan de werkelijkheid.
  • 7 Dec 2018 om 11:44
    Als een journalist ziet dat een jeugdspeler goed bezig is de laatste tijd, dan vraag ik mij hardop af wat de technische staf overdag allemaal uitspookt. Je krijgt aardig de indruk dat de communicatie buiten het veld hetzelfde is als binnen de lijnen. Hopeloos dus.
  • 7 Dec 2018 om 11:37
    En goede doelmannen kunnen wel degelijk goede trainers zijn zie namelijk voormalig trainer van FC Twente Preud'Homme.
  • 7 Dec 2018 om 11:35
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:29
      Nognaals Sander Boscker is een goede doelman geweest. Dat betekent automatisch niet dat hij een goede trainer is. Ik vind het geen type dat op de bank naast de trainer moet zitten. Er komt alleen maar geschreeuw uit en voegt weinig tot niet toe. Dit is weer een staatje wanbeleid. Oud en vertrouwd en weet je nog erger is oud en vertrouwd kan ook beginnen te roesten.
    Weet jij welke invloed Sander Boscker op het beleid van de trainer heeft? Nee... Misschien geeft die dingen aan maar wordt er niks mee gedaan, misschien voegt die inderdaad niks toe. Jij weet het niet, ik weet het niet. Dus dom lopen schreeuwen dat hij er niks te zoeken heeft heb je 1. Geen bewijs/feiten voor. 2. Geen onderbouwde standpunten voor. 3. Geen kennis van zaken voor. Want ik neem aan dat jezelf geen trainer bent?
  • 7 Dec 2018 om 11:29
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:24
      HJB over Sander jonguh, cult held van onze FC. Heb je problemen met boerenpummels ofzo? Wat weet jij ervan wat hij toevoegd? Geloof mij deze ellende gaat hem netzo aan het hart als ons. Als je beetje oplet is die ook het meest fanatiek op de bank qua emoties. Dus ga niet dom lopen praten zonder inhoudelijke feiten jegens Sander Boscker.
    Nognaals Sander Boscker is een goede doelman geweest. Dat betekent automatisch niet dat hij een goede trainer is. Ik vind het geen type dat op de bank naast de trainer moet zitten. Er komt alleen maar geschreeuw uit en voegt weinig tot niet toe. Dit is weer een staatje wanbeleid. Oud en vertrouwd en weet je nog erger is oud en vertrouwd kan ook beginnen te roesten.
  • 7 Dec 2018 om 11:27
    Pusic: inpakken en wegwezen.
  • 7 Dec 2018 om 11:24
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:18
      Wat the fuck Sander Boscker. Laat maar de jonkies de doelmannen trainen. Deze man voegt niets, maar dan ook niets toe op de bank. Hoop gebral komt er uit, maar 0,0 inhoud. Het was al een boerenpummel en het is blijft een hork. Onze oud doelman moet weg bij de bank en zijn werk doen bij de jonkies. Wanbeleid, wanbeleid!!
    HJB over Sander jonguh, cult held van onze FC. Heb je problemen met boerenpummels ofzo? Wat weet jij ervan wat hij toevoegd? Geloof mij deze ellende gaat hem netzo aan het hart als ons. Als je beetje oplet is die ook het meest fanatiek op de bank qua emoties. Dus ga niet dom lopen praten zonder inhoudelijke feiten jegens Sander Boscker.
  • 7 Dec 2018 om 11:18
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:10
      Afkopen die kerel inderdaad en dan Sander Boschker voor de groep... die maakt ons kampioen!
    Wat the fuck Sander Boscker. Laat maar de jonkies de doelmannen trainen. Deze man voegt niets, maar dan ook niets toe op de bank. Hoop gebral komt er uit, maar 0,0 inhoud. Het was al een boerenpummel en het is blijft een hork. Onze oud doelman moet weg bij de bank en zijn werk doen bij de jonkies. Wanbeleid, wanbeleid!!
  • 7 Dec 2018 om 11:11
    Wanbeleid van de bovenste plank
  • 7 Dec 2018 om 11:10
    • Quote van 7 Dec 2018 om 11:04
      Ongelovelijk dit nieuws weer. Let maar op deze gast wordt binnen afzienbare tijd weg gekaapt en ontpopt zich als ster speler ergens anders. Zoals vaker gebeurd bij ons. Had veel vertrouwen in Pusic altijd, maar gast heeft geen kloten verstand van voetbal blijkt maar. Wekelijks klopt Trotman op de deur en Pusic houd m gewoon gesloten. Niet normaal...
    Is in het verleden vaker gebeurd dat ze talenten verpieteren.
  • 7 Dec 2018 om 11:10
    • Quote van 7 Dec 2018 om 10:42
      Deze kut trainer lijkt inderdaad net zo een halsstarrige klootzak als Verbeek, ga me met de dag meer irriteren aan deze kloten Kroaat. Snap niet dat hij een jongen als Trotman gewoon negeert, ik hoop dat het vanavond einde voor deze kut trainer is.
    Afkopen die kerel inderdaad en dan Sander Boschker voor de groep... die maakt ons kampioen!
  • 7 Dec 2018 om 11:04
    Ongelovelijk dit nieuws weer. Let maar op deze gast wordt binnen afzienbare tijd weg gekaapt en ontpopt zich als ster speler ergens anders. Zoals vaker gebeurd bij ons. Had veel vertrouwen in Pusic altijd, maar gast heeft geen kloten verstand van voetbal blijkt maar. Wekelijks klopt Trotman op de deur en Pusic houd m gewoon gesloten. Niet normaal...
  • 7 Dec 2018 om 10:50
    Haal hem dan bij de selectie, al was het maar om een signaal aan alle jonge jongens af te geven.
  • 7 Dec 2018 om 10:42
    Deze kut trainer lijkt inderdaad net zo een halsstarrige klootzak als Verbeek, ga me met de dag meer irriteren aan deze kloten Kroaat. Snap niet dat hij een jongen als Trotman gewoon negeert, ik hoop dat het vanavond einde voor deze kut trainer is.
  • 7 Dec 2018 om 10:34
    Pusic zal zijn eigen waterloo In luiden vanavond In Volendam. Hij heeft Dylan George liever op die plek. Het virus van Verbeek dreunt en ettert nog na, was ook zo’n voorstander van Dylan George. Wij zien de trainingen niet. Maar het kan toch niet zo zijn dat Ryan Trotman geen kansen kan krijgen?