Homepage » Hoofdnieuws » Drommel: ''Ik moet zeggen: het gaat best lekker de laatste tijd''

Drommel: ''Ik moet zeggen: het gaat best lekker de laatste tijd''

( 26 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Drommel: ''Ik moet zeggen: het gaat best lekker de laatste tijd''

FC Twente verloor drie van de laatste vier competitiewedstrijden en vorige week vrijdag was Jong Ajax in de Grolsch Veste veel te sterk voor de ploeg van trainer Marino Pusic: 2-5. Toch bedraagt de achterstand op koploper FC Den Bosch 'slechts' vier punten. 

"Dus er is niks aan de hand eigenlijk", reageert doelman Joël Drommel voor de camera van Veronica Inside. "Het voetbal moet natuurlijk beter, maar dat weten we allemaal en daar werken we elke dag keihard aan. Het is heel lang geleden dat 'Ajax' thuis bij ons had gewonnen, maar dat gebeurt een keer. Het is voetbal en het kan alle kanten op", aldus Drommel, die redelijk tevreden is over zijn eigen spel. 

"Ik moet zeggen: het gaat best lekker de laatste tijd. Ik pak veel ballen, maar ben altijd kritisch op mezelf", benadrukt hij. "Je wil het altijd nog beter doen, maar ik zit goed in mijn vel en het gaat de goede kant op", aldus Drommel, die bij 'VI' regelmatig kritiek kreeg van Johan Derksen. "Ik hoor dat natuurlijk hier en daar van mensen, maar ik kijk niet naar die programma. Ik ben er niet mee bezig." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2018 om 13:26
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:48
      Ze moeten met corners tegen stoppen met zone verdedigen.
      Dan krijgt de keeper veel meer de ruimte.
      Nu staan in het 5 meter gebied 4 a 5 verdedigers.
      Keeper heeft geen ruimte om te komen.

    lijkt me dat de keeper daar zelf ook een stem in heeft. Daarbij is drommel van zichzelf ook een twijfelaar. Je kunt alles rondom hem wel goed gaan praten, maar zelf gaat hij niet vrijuit. Hij ontwikkelt zich en is voor nu prima, maar moet nog groeien.
  • 9 Dec 2018 om 13:24
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:45
      Verdediger moet ingrijpen ipv dat hij de bal tussen ze twee stokken laat schieten.
      Heb je ook nog redding van Drommel laatste minuut GEZIEN.
    ja die zag ik ja, zat er goed bij. Hij kost je echter meer punten dan dat hij pakt, zeker vorig seizoen was dat zo. Hij wordt beter, maar is geen kampioenskeeper.
  • 9 Dec 2018 om 13:10
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:44
      vandaag was het wel echt zwak, was de korte hoek waar hij er niet goed bij zat.
    Beetje late reactie. Maar dat was even ouderwets droevig inderdaad
  • 8 Dec 2018 om 10:56
    Drommel rommelt maar wat aan. Ook bij de 1-1 tegen Volendam zag hij er wederom niet goed uit als keeper.


    Bos ruikers geven en afscheid nemen. De Lange in de goal......
  • 8 Dec 2018 om 00:48
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:59
      Ikzeg. Sv. Ik wel. Hij is slecht, en helemaal in de 16 o.a corner ballen die hoog voor komen. Hij komt niet van de lijn af. Ook tegen Ajax jong was de 1-1 een voorbeeld. En zo zijn er wel meer wedstrijden. Let maar is op.
    Ze moeten met corners tegen stoppen met zone verdedigen.
    Dan krijgt de keeper veel meer de ruimte.
    Nu staan in het 5 meter gebied 4 a 5 verdedigers.
    Keeper heeft geen ruimte om te komen.

  • 8 Dec 2018 om 00:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:44
      vandaag was het wel echt zwak, was de korte hoek waar hij er niet goed bij zat.
    Verdediger moet ingrijpen ipv dat hij de bal tussen ze twee stokken laat schieten.
    Heb je ook nog redding van Drommel laatste minuut GEZIEN.
  • 8 Dec 2018 om 00:30
    Drommel Ga zo door en laat die negatieve mensen maar stom lullen.Hoop dat jullie ooit met corners niet meer in zone gaan staan.Heb het wel eens met je er over gehad maar de trainer wil het geloof ik niet.Ik zeg mannetje 1e en 2e paal.En man op man.Jij krijgt als keeper meer de ruimte in zijn 5 meter gebied.En dan kan je ook meer uitkomen!!!
  • 7 Dec 2018 om 23:44
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:59
      Hij is een van de weinige lichtpuntjes op t moment...
    vandaag was het wel echt zwak, was de korte hoek waar hij er niet goed bij zat.
  • 7 Dec 2018 om 23:24
    Dat zag ik vanavond.....
  • 7 Dec 2018 om 18:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:15
      Wat tekenend voor deze dramatische selectie stuk voor stuk vinden ze dat het best lekker gaat onbegrijpelijk!
    Hij is een van de weinige lichtpuntjes op t moment...
  • 7 Dec 2018 om 18:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:48
      Kijk je wel naar de wedstrijden waar hij onder de lat staat?
    Ikzeg. Sv. Ik wel. Hij is slecht, en helemaal in de 16 o.a corner ballen die hoog voor komen. Hij komt niet van de lijn af. Ook tegen Ajax jong was de 1-1 een voorbeeld. En zo zijn er wel meer wedstrijden. Let maar is op.
  • 7 Dec 2018 om 18:15
    Wat tekenend voor deze dramatische selectie stuk voor stuk vinden ze dat het best lekker gaat onbegrijpelijk!
  • 7 Dec 2018 om 18:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:49
      Off topic: Is er geen schakelkanaal vanavond?
    Cyfo live. Com
  • 7 Dec 2018 om 17:49
    Off topic: Is er geen schakelkanaal vanavond?
  • 7 Dec 2018 om 17:48
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:10
      Hij is altijd steady , slecht!
    Kijk je wel naar de wedstrijden waar hij onder de lat staat?
  • 7 Dec 2018 om 17:10
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:56
      Drommel is vrij steady laatste tijd.
    Hij is altijd steady , slecht!
  • 7 Dec 2018 om 16:56
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:54
      Wie anders verdedigd het doel....geen goede keeper zeer onrustig hoge ballen een probleem ksn zijn verdedigers niet coachen. Al met al bagger
    Drommel is vrij steady laatste tijd.
  • 7 Dec 2018 om 16:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:38
      En dat komt door drommel?
    Wie anders verdedigd het doel....geen goede keeper zeer onrustig hoge ballen een probleem ksn zijn verdedigers niet coachen. Al met al bagger
  • 7 Dec 2018 om 16:54
    4 punten achter lijkt voor een buitenstaander niet slecht. Maar is het wel als je met een beetje inzet en tactiek 6 punten los had kunnen staan. Dat een speler van Twente deze instelling/opvatting heeft is erg triest.
  • 7 Dec 2018 om 16:52
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:40
      Hahahahahahahaha wat een Mongool!!
    Je vraagt je af hoe hoog het iq van die gasten is
  • 7 Dec 2018 om 16:47
    Joel keept dit seizoen sterk
  • 7 Dec 2018 om 16:40
    Hahahahahahahaha wat een Mongool!!
  • 7 Dec 2018 om 16:38
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:36
      Goede timing, Joël! Je hebt er net vijf doorgelaten.
    En dat komt door drommel?
  • 7 Dec 2018 om 16:36
    Goede timing, Joël! Je hebt er net vijf doorgelaten.
  • 7 Dec 2018 om 16:18
    Niets aan de hand, Drommel? Misschien een idee om die stront uit je ogen te halen en een paar wedstrijden terug te kijken. Het spel is dramatisch slecht! Dat jij voor jou doen een paar normale potjes hebt gespeeld veranderd daar niets aan.
  • 7 Dec 2018 om 16:17
    Tja